Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
340
Cevap
5
Favori
99.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OKUYUNN UZUN OLDUGU İÇİNN OKUMAMAMAZLIK YAPMAYIN AMAN....SOKET ARIZASI İÇİN GÖTÜRDÜM VE TELEFONUM AÇILMIYOR
    1 yıldır General discovery 4gb telefon kullanıyorum soket sorunu çıktı servisle uğraşmıyayim dedim normal telefon tamir olan bir yere verdim.1 saat sonra alın dediler gittim aldım yapıldı dediler eve geldim 2 saat geçmeden telefonun dokunmatik ekranı çalışmıyor ve ekranda hizmet vemiyo diyor.tekrar götürdüm aldılar tamam halllederiz dediler 2 gün sonra aldım aynı şekilde 2 saat sonra telefon gene aynı arızayı veriyor o gece o şekilde gitti ertesi gün tekrar götürdüm yaparız dediler abartmıyorum 5 günde 15 kez gittim geldim yaa isyan ettim artık dedim kardeşim sorun ne bi anlat artık neymiş efendim ana kart şarj soketinin hemen yanındaymış onun için sorun olmuş çözeriz dediler 3 gün kalsın bur da biz size yedek tel verelim aldım geldim 1 hafta geçti ses yok gittim yapılmadı daha işi var dediler 2 hafta geçti aynı sorun devam ediyo başka servise gönderdik dediler 3 hafta geçti evet aynen 3 hafta bugün gittim şimdide sorun olarak işletim sistemi çalışmıyor diyorlar,bende yapın o zaman dedim bu sistemin kalıbı yok üretilmemiş yahu kardeşim bu telefonlar aynı kalıptan ve aynı malzemeden üretilmiyor mu? bir de üretici firma 10 yıl boyunca yedek parça üretme zorunluluğu var dedim neymiş bu kalıbın üretilmesini bekliyecekmişim ve bu telefonun artık yok sayın diyorlar bana ben kafayı yemek üzerim artık napıcam bende bilmiyorum telefon gitti onamı yanayim içindeki bütün bilgiler gitti onamı yaniyim...
    sizce bu durumda ne yapabilirim lütfen cevap veriinnnnn




  • mefag99 M kullanıcısına yanıt
    Ben her zaman resmi mercilerle muhatap olmaktan yanayim. Bakin simdi telpa yapmiyor soketi ama en azindan dava edicek kanitiniz olacak bir şeyler oluşuyor diğer tarafta ise ne idugu belirsiz olan tamirciler. Geçmiş olsun hic vermeyecektiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telpa urunu garanti harici ve musteri iade diyerek bugun gonderdi ben kendilerine kutu icerisinde kopuk koyarak gondermeme ragmen basi bos sekilde geri gonderdiler vede hicbir muhattab bulaniyorum defalarca mesaj atmama ragmen. Ama tuketici hakem heyetine gidip gorusecegim artik bu olay inada bindi 50tl ucret cok degil fakat bunu kabul ettirecem urunle alakali sikintiyi bize odettirmeye calisiyorlar. Umarim hakem heyetinde olumlu sonuc alirim ve emsal teskil eder boylece herkes ucret vermeden bu sikintidan kurtulur. Bos vaktimde bununla ugrasicam gelismeleride buradan paylasirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servise giden discovery telefonumun, durmunu sorguladığımda 16 gb anakart değişim ücreti = 60 TL ibaresi çıktı. sevis dışı ücrettir diye belirtmişler.

    artık General mobile Türkiyede telefon satabilirmi merak içindeyim..
  • soket problemi bende de olmuştu (2014/08) 50 lira isterler dedi telefoncu sonra forumdan baktım hakketen 50 lira istiyorlarmış. kaça alırsın dedim telefoncuya 300 dedi
    bende netten 400 e sattım kurtuldum tüm dertlerden :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4kwb

    Merhaba,

    Telpa 'nın web sayfasını incelerseniz müşteri hizmetleri ve garanti kavramından yaptıkları çıkarımı rahatlıkla tespit edebilirsiniz.

    En az 20 yerde "garanti kapsamında olmasa bile" "ücretini ödeyerek" gibi ifadelere rastladım. Yani siz telefonu gönderin biz garanti kapsamına girmemesi için elimizden geleni yapacağız diyorlar.

    Ama piranha 'ya yedirmediğim gibi bu kargalara da paramı yedirmem.

    Bunlarla ilgili İl Sanayi ve Ticaret müdürlüklerine toplu halde dilekçe verme kampanyası yapabiliriz. Bakın burada bir form var, lütfen 5 dakikanızı ayırıp buradan bir şikayet mesajı iletin:

    http://bim.sanayi.gov.tr/temp/webform1.aspx

    Sanayi ve Ticaret müdürlükleri garantilerin uygulanması konusunda yetkili ve garanti belgesi onayı olmadan ithalat zincirleri aksıyor. O yüzden ciddi yaptırım imkanı var.

    Arkadaşlar çoğunluk için herkes başvursun telpa bu hizmeti sunmak zorunda .ithalatçı firma olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karnivor84

    Telpa urunu garanti harici ve musteri iade diyerek bugun gonderdi ben kendilerine kutu icerisinde kopuk koyarak gondermeme ragmen basi bos sekilde geri gonderdiler vede hicbir muhattab bulaniyorum defalarca mesaj atmama ragmen. Ama tuketici hakem heyetine gidip gorusecegim artik bu olay inada bindi 50tl ucret cok degil fakat bunu kabul ettirecem urunle alakali sikintiyi bize odettirmeye calisiyorlar. Umarim hakem heyetinde olumlu sonuc alirim ve emsal teskil eder boylece herkes ucret vermeden bu sikintidan kurtulur. Bos vaktimde bununla ugrasicam gelismeleride buradan paylasirim

    Aynı sıkıntıyı yasadım ve bend eodeme yapmamayı tercih ettim , cihaz için birde karsı tarafın eksık bılgı sunmasından 20 lira kargo odedım ayrıcada hala doencek olan musterı temsılcısı sorumluları bayanın telefonun beklıyorum.26haziranda servise gitti sorunu cozemeden tekrar gleisn dedim.cok sorumsuzca davranısları oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende aranıza yeni katıldım,salı günü arkadaşla evde ps3 oynarken telefonu koltuk başlığına şarja taktım öylece bıraktım,evde çocuk pek olmadığı için sürekli aynı şekilde bir yerlerde takılı olarak bırakırdım öylece şarj ederdim ama o gün arkadaşın çocuğu olduğunu ve telefonun şarjda olduğunu bir an unutmuşum ve olan oldu çocuk bu durmaz ki işte,çocuk gitti şarj kablosuna eli takıldı ve telefon kablo aşağı gelecek şekilde yere düşürdü, ama benim aklıma hiç soket falan gelmiyor bu kadar dandik olacağını nerden bileyim, her neyse telefonu sağına soluna hiç bakmadan o an şarjdan çıkardım,ertesi gün oldu şarja taktım baktım temassızlık var şarj kablosunu sağa sola hareket ettiriyorum o şekilde doluyor,servis yolunun göründüğünü o an anlamdım,daha sonrada giderek ilerledi sorun, şuan mesela bir yere dayamadan şarj olmuyor,ve de bazen çok yavaş şarj oluyor,ayrıca burda yazılanları okuyunca gerçekten telpa konusunda çok tedirgin oldum yani evet bir tedirginlik vardı içimde ama burdaki şikayetleri okuyunca 2 katına çıktı korkum,şarj soketi diye giden cihazın anakartının değişmesi gerçekten çok garip, bende bu yüzden çok tedirginim ama yapacak birşey yok gibi... mecburen göndereceğim,yarın aldıgım yere ordanda servise götüreceğim,bakalım bizim başımıza neler gelecek ve telefonun tamirinden sonraki ilk hareketim hemen gidip satmak olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkboy -- 24 Temmuz 2014; 17:46:22 >




  • bikac gündür benim telefonda (4gbliklerden) sarj olmamaya basladı saga sola döndürüyorum kabloyu öyle sarj oluyor hazır az bucuk soket calısırken stock rom atayım bayram dan sonra servise götürecegim bakalım .. sanırım bu sorunu yasamayan yok :/
  • bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
    servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
    klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
    saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
    anladım ki telpa pişmanlıkmış
    ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
    ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
    buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
    emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah




  • Benimki de gidici galiba.Arada şarj olmuyor,kabloyu oynatınca şarj olmaya başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apaçık ayıplı mal denir buna, tüketici hakları nerede ; bence üç kez aynı sorun tekrarlanır servisten sonra hertürlü para iadesi alabilir mağdur arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
    servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
    klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
    saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
    anladım ki telpa pişmanlıkmış
    ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
    ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
    buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
    emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah

    asıl olay ne biliyomusunuz? rakam söylemeyeyim fakat bu telefonları general mobil firması çinden buradaki satış fiyatına göre inanılmaz ucuz alıyor. üretici firmanın karı çok çok sınırlı bu bakımdan gm, şar soketi olayındaki zaranın tamamını bence üretici firmaya yükleyemedi. belki yarı yarıya karşılıyorlar.. gm firması telefondan ciddi kar ettiği için aslında bu zararı karşılayabilir. fakat her firma gibi kardan zarar etmek istemiyor. işin özeti bundan ibaret bana göre.




  • Ben garantisi bozulsa da esnafın birine şarj soketini değiştirttim.4-5 ay oldu şimdilik sıkıntım yok.Olursa yine aynı yere uğrayacağım.20 tl'ye yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casual

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
    servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
    klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
    saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
    anladım ki telpa pişmanlıkmış
    ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
    ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
    buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
    emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah

    asıl olay ne biliyomusunuz? rakam söylemeyeyim fakat bu telefonları general mobil firması çinden buradaki satış fiyatına göre inanılmaz ucuz alıyor. üretici firmanın karı çok çok sınırlı bu bakımdan gm, şar soketi olayındaki zaranın tamamını bence üretici firmaya yükleyemedi. belki yarı yarıya karşılıyorlar.. gm firması telefondan ciddi kar ettiği için aslında bu zararı karşılayabilir. fakat her firma gibi kardan zarar etmek istemiyor. işin özeti bundan ibaret bana göre.

    orası bizi pek ilgilendirmez hocam apaçık kronik bi sorun bu
    bunu özür dileyerek tamir etcekleri yere bize teknoloji özürlü mualemesi yapıyolar benim zoruma o gidiyo
    kanunlar bizden yana daha önce her wifi modeme bağlanmıyo diye basit ama haklı sebeple telefon iade eden ben
    bunu havada karada iade ederim ki gm genel müdürü bile itiraf etmiş şarj soketi sorunlu diye
    ben telefonumu yaptırtmadan geri istedim
    şimdi telefon gelsin netten ve bana gönderdikleri saçma sapan yazılarla birlikde evraklarımı düzenleyip güzel bi dilekçeyle thh'ne başvurcam enfaz bikaç ay sürer
    sonra buraya sonuçu paylaşırım herkes aynı sonucu emsal göstererek iade eder biz değil onlar kaybeder
    kaldı ki bizler bu telefonun bu kadar satış yapmasını sağladık ben çevremde enaz 10 kişiye aldırmışımdır
    forumlarda tavsiye ettiklerimizi saymıyorum bile ama telpa pişmanlıkmış bunu anlamış olduk
    gm'de müşterisine sahip çıkmadı bundan sonra kimseye tavsiye etmem ve uzak dururum




  • Ben asabi adamim abi hic bile bile lades olmadim. Basima gelecekler belli, serviste insanlarin neler yasadigini okudum. Tıpış tıpış tamirciye götürdüm 20 lira bayıldım yarım saatte aldım geri telefonu. Bu da ilk ve son GM tecrübemdi. Garantisiz Çin malı telefondur gözümde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hem kendime, hem de eşime aldım bu telefonu. forumdaki tüm yorumları okumuştum. hemen şarj kablosunu değiştirdim iki telefonunda.
    ama benimki yine de bozuldu, eşiminki sağlam, tabi şimdilik servise gönderip bir ay beklemek de istemiyorum.
    o yüzden de şimdilik eşimin telefonundan şarj ediyorum iki bataryayı da. bu telefonu aldığım için son derece pişmanım.
    bataryayı çıkartıp harici bir aletle şarj edebiliyor muyuz arkadaşlar? servisle uğraşmayı hiç istemiyorum.
  • cronos10 kullanıcısına yanıt
    uygun bir zaman ayarlayıp gönderin telefonu servise ücret isterlerse tercih olarak size kalmış yaptırmadan geri istersiniz
    şarj cihazı ve batarya bir arada
    http://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767
  • @cronos10 Forumdan servise verip 3 saate alan arkadaşlar var. 30 gün olmaz zaten sınır en fazla 20 iş günü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasmoon

    uygun bir zaman ayarlayıp gönderin telefonu servise ücret isterlerse tercih olarak size kalmış yaptırmadan geri istersiniz
    şarj cihazı ve batarya bir arada
    http://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767

    teşekkür ederim, bu cihazı görmemiştim daha önce.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.