Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biliyorsunuz ki 2. parti Discovery'ler İPS olduğu iddia edilerek satılmasına rağmen LCD panel olarak geliyor. Kutusunda İPS yazmasına rağmen ekranı LCD olan , tüm Discovery kullanıcılarını @yavuz21 'in açtığı kampanyaya bekliyoruz! Kampanya bilgileri ;

    " GM firmasının üretmiş olduğu Discovery1 cihazının kutusu üzerinde IPS ekran yazmasına rağmen telefonlarda LCD panel kullanılmış. Hileli mal satma olarak nitelendirilecek bu davranıştan ötürü tüm tüketicileri imza kampanyamıza katılmaya davet ediyorum. IPS ekran nedir ve benim cihazımda da sorun var mı diye merak edenler google ile arama yapın. "

    NOT : Paylaşabildiğiniz heryerde linki paylaşın..

    https://www.change.org/tr/kampanyalar/general-mobile-cihazların-ekran-panelleri-ücretsiz-olarak-ips-panellerle-değiştirisin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiru5

    Arkadaşlar biliyorsunuz ki 2. parti Discovery'ler İPS olduğu iddia edilerek satılmasına rağmen LCD panel olarak geliyor. Kutusunda İPS yazmasına rağmen ekranı LCD olan , tüm Discovery kullanıcılarını @yavuz21 'in açtığı kampanyaya bekliyoruz! Kampanya bilgileri ;

    " GM firmasının üretmiş olduğu Discovery1 cihazının kutusu üzerinde IPS ekran yazmasına rağmen telefonlarda LCD panel kullanılmış. Hileli mal satma olarak nitelendirilecek bu davranıştan ötürü tüm tüketicileri imza kampanyamıza katılmaya davet ediyorum. IPS ekran nedir ve benim cihazımda da sorun var mı diye merak edenler google ile arama yapın. "

    NOT : Paylaşabildiğiniz heryerde linki paylaşın..

    https://www.change.org/tr/kampanyalar/general-mobile-cihazların-ekran-panelleri-ücretsiz-olarak-ips-panellerle-değiştirisin

    neymiş yerli sermayeymiş yeryüzünde nerede iğrençlik,ahlaksızlık.kişilerin dolandırılması,yalancılık ne kadar pislik varsa hep ön sıralarda yerimizi alıyoruz..




  • merhaba herkese bu sorun halen devam ediyormu yeni gelenlerdede varmi soket problemi
  • ben telefonu alalı 1 ay olmadı her hangi bir darbe düşme vesaire de yaşamadım.Ama buna rağmen 2.haftadan sonra telefonu şarja takınca direk olarak dolmamaya başladı.Soketin oradaki şarj kablosunu biraz kaldırınca şarj olmaya başlıyor.Şu an sıkıntı yaratsa da servise göndermek istemiyorum çünkü kim bilir kaç güne halledilecek belki para bile alacaklar.İstanbul içinde elden versem servise sürede kısalma olur mu acaba?Bu arada başka kablolarla denedim ve aynı sorun var yani problem sokette.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demosty

    ben telefonu alalı 1 ay olmadı her hangi bir darbe düşme vesaire de yaşamadım.Ama buna rağmen 2.haftadan sonra telefonu şarja takınca direk olarak dolmamaya başladı.Soketin oradaki şarj kablosunu biraz kaldırınca şarj olmaya başlıyor.Şu an sıkıntı yaratsa da servise göndermek istemiyorum çünkü kim bilir kaç güne halledilecek belki para bile alacaklar.İstanbul içinde elden versem servise sürede kısalma olur mu acaba?Bu arada başka kablolarla denedim ve aynı sorun var yani problem sokette.

    Aynı sorun bende de var. Bir yere yaslayıp şarj etsen bile bi yerden sonra iletişimi kesiyor. Yarın elden götüreceğim servise. Sanırım ilk başlarda para alıyorlarmış durum kronik hale gelince garanti kapsamı içine almışlar. Öyle yada böyle yaptırmak lazım. Yine aynısı olur da tekrar para isterlerse o zaman arıza çıkarırız.




  • Britvolt. kullanıcısına yanıt
    dostum ben şu an istanbul'da değilim hangi servise vereceksiniz?Verdikten sonra para falan isterlerse buraya yazabilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demosty

    dostum ben şu an istanbul'da değilim hangi servise vereceksiniz?Verdikten sonra para falan isterlerse buraya yazabilir misin?

    Sinir katsayım hafiften artmaya başladı :) Kadıköy'e yakın olduğumdan oradaki ''yetkili servis''e götüreyim dedim.. Görevlinin cevabı biz sadece satışını yapıyoruz. Tamirini Beşiktaş'taki şube yapıyor dedi. Hayırlı işler. :)
  • Britvolt. kullanıcısına yanıt
    hadi hayırlısı Merakla bekliyorum nasıl sonuçlanacak.
  • O zaman başka cihaza bakmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve beklenen oldu :) Bu sorun için 50,00 TL servis ücreti istediler :) Tamam dedim yapın. Telefonu elime aldıktan sonra tüketici hakem heyetine gideceğim ve paramı geri alıp, heyetin çıkardığı kararı burada paylaşacağım. Belki o zaman herkes aynı anda şikayette bulunur :)
  • Ben kendimce bir çözüm buldum.
    Telefonu kutusundan çıkardığım anda şarj kablosunun ne kadar dandik olduğunu ve giriş ucunun biraz daha kalın olduğunu farkettim.
    Hemen eski samsung telefonumun orjinal şarj kablosunu taktım çok kolay takıldı ve şarj etti.
    Kendi kablosu daha zor giriyor bence kablolarının dandikliği yüzünden soketi zorluyor.
    6 aydır sorunsuz kullanıyorum kulağına kurşun :)
  • ^^Evo^^ ^ kullanıcısına yanıt
    Bununla ilgili bir suru konu var ve belgeler paylaşılmış :) siz araştırmadan direk vermissiniz anlaşılan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung'un canını yiğim. 2 Yıldır kullanıyorum Samsung telefon şarjdayken bile etrafa sallarım ederim hiçbir şey olmadı şuana dek Kız arkadaşıma da GMD düşünüyorduk ta ki 2 gündür araştırana dek. Herhalde ona da Samsung alıcaz gibi
  • benim de bozuldu şarj söketi telpa hala para istiyomu bilen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Masyur kullanıcısına yanıt
    Ben teli verdim 1 hafta oldu ses soluk yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veee 8ay sonra bende de temassızlık başladı yakında bozulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Masyur kullanıcısına yanıt
    Önemli!!!
    Arkadaşlar 6 aylık telefon kullanıcısıyım bende de aynı problem oldu, garantiye mng kargo ile ücretsiz gönderdim, telpanın sitesinden imei numarası ile sorguladığımda GARANTİ DAHİLİNDE tamir yapıldığı ve kargoya veridiği bilgisine ulaştım. Yani artık garanti dahiline almışlar ücretsiz yapıyorlar bilginiz olsun...
  • Soket arızası kotu bir şey ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende soket arızası ile gönderdim UPGRADE EDİLECEK+ ONARIM BEDELİ 110 TL yazmışlar. Verilmez şimdi o telefona o kadar para. Telefoncu 10 tl ye yaparım dedi. Tüketici haklarına başvuran var mı? sonuçlanan var mı ?
  • Merhabalar. Yaklaşık Ekim kasımdan beri kullandığım telefonun şarjı temassızlık yapmaya başladı. En başta bir yere yaslayınca şarj oluyordu, sonradan hiç şarj olmaz oldu. Ben de servise götürdüm. Ücretsiz anakartı değiştirdiler. Uzun sürmedi. Aldım telefonu. Asıl olay bundan sonra başlıyor.

    Çift hat kullanıyorum, telefonda bir süre sonra şebeke sorunu başlıyor. Kapatıp açmadan düzelmiyordu. Tekrar götürdüm servise, yazılım atıp verdiler. Aldım servisten, şu An servis mecidiyeköy profilo AVM'de. Bilenler için söylüyorum, servisten çıktım mecidiyeköy merkeze geldim aynı sorun gene başladı. Doğruca geri döndüm. Tekrar izah edip verdim.

    Yapıldı, gittim aldım, tekrar Anakart değişmiş. Dedim herhalde yapılmıştır. Eve gittim, aynı sorun, yani şebeke aniden gidiyor, çekmiyor, çekiyor gibi görünüyor bir hat ama diğeri çekmiyor. Ertesi gün tekrar götürdüm. Bıraktım, yapıldı dediler, gittim, şaka gibi gene yazılım atmışlar, bir de bulunulan yere göre şebeke sorunu olabilir diye yazmışlar. Şarj sorunundan önce hiç bir şekilde sorun yoktu dediğim halde, sonradan oldu dediğim halde böyle bi açıklama zaten sinirlerimi attırdı. Neyse dedim gittim eve. Ertesi gün gene şebeke problemi. Videoya aldım durumu.

    Tekrar gittim telpaya, bugün yeni telefon almadan gitmiyorum dedim. Verdim. Bir saat içinde yeni kapalı kutu aldım çıktım.

    Demem o ki, şarj sorunu halledilen telefonlarda böyle bir şebeke sorunu olabiliyor. Olursa Allah yardımcınız olsun. Ben kaç kere gittim, şaka gibi açıklamalar, işlemler.. Sonunda aldım ama sinir bozucu bir süreç, git gel..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.