Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahKırmızı26

    Malesef bende aranıza katılmıs bulunmaktayım
    Telefon sarjdayken kobloya ayagım takıldı usb soketı dısarı cıktı bu kadarda kalitesiz olmazki arkadas ya
    Usb soketi yerine taktım fakat sarj olmuyor umarım anakartdan kırılmamıstır


    Hoşgeldin kardeşim diyemeyecem maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Telpa 'nın web sayfasını incelerseniz müşteri hizmetleri ve garanti kavramından yaptıkları çıkarımı rahatlıkla tespit edebilirsiniz.

    En az 20 yerde "garanti kapsamında olmasa bile" "ücretini ödeyerek" gibi ifadelere rastladım. Yani siz telefonu gönderin biz garanti kapsamına girmemesi için elimizden geleni yapacağız diyorlar.

    Ama piranha 'ya yedirmediğim gibi bu kargalara da paramı yedirmem.

    Bunlarla ilgili İl Sanayi ve Ticaret müdürlüklerine toplu halde dilekçe verme kampanyası yapabiliriz. Bakın burada bir form var, lütfen 5 dakikanızı ayırıp buradan bir şikayet mesajı iletin:

    http://bim.sanayi.gov.tr/temp/webform1.aspx

    Sanayi ve Ticaret müdürlükleri garantilerin uygulanması konusunda yetkili ve garanti belgesi onayı olmadan ithalat zincirleri aksıyor. O yüzden ciddi yaptırım imkanı var.




  • Ben telefonu kapalı şarj ediyorum ve başka bir kablo kullanıyorum. Umarım bu şekilde bu sorundan korunmus olurum. Kapalı şarj ettiğim için hiç dokunmuyorum telefona. Böylece soketin sağa sola oynama ihtimali azalıyor. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FearMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nalk

    Benim telefonum da bu sorun yüzünden garantinin tozunu yuttu geldi şu an şarj oluyor. İnşallah tekrar aynı sorunlar karşılaşmam. Söylediğinize göre sadece 1 ve 2. seride oluyormuş. Bana takılan soket 3. seri soketiymiş adama sordum. İnşallah sorun çıkmaz.

    İnşallah kimsenin başına gelmez hocam, benim telefon da şuan şarj oluyor. Anakart ile dokunmatik panel değişmiş benim de.

    Benim telefon da şimdi yeni geldi. Şarj sorunundan sonra servisten geldiğinde ölü pixel ile karşılaştım. Kasa ve ekran değişmiş. Kasanın değişmesi iyi olmuş. Zedelenme vardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nalk

    quote:

    Orijinalden alıntı: FearMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nalk

    Benim telefonum da bu sorun yüzünden garantinin tozunu yuttu geldi şu an şarj oluyor. İnşallah tekrar aynı sorunlar karşılaşmam. Söylediğinize göre sadece 1 ve 2. seride oluyormuş. Bana takılan soket 3. seri soketiymiş adama sordum. İnşallah sorun çıkmaz.

    İnşallah kimsenin başına gelmez hocam, benim telefon da şuan şarj oluyor. Anakart ile dokunmatik panel değişmiş benim de.

    Benim telefon da şimdi yeni geldi. Şarj sorunundan sonra servisten geldiğinde ölü pixel ile karşılaştım. Kasa ve ekran değişmiş. Kasanın değişmesi iyi olmuş. Zedelenme vardı

    Hayırlı olsun hocam bir de geçmiş olsun ölü pixel için. Benim raporda sadece dokunmatik panelle anakart değişmiş yazıyor ama power tuşu falan daha bi' farklı geldi; o basış hissi falan. Benim de kasa değişmiş olma ihtimali var gibi geliyor.




  • Benim telefonda zar zor şarj oluyor yakında oda olmaz büyük ihtimal servise göndermek gerekecek yalnız nasıl göndericez servise bu konuda bilgim yok yardımcı olabilecek varmı ?
  • annemin telefonda aynı durumdan cumartesi servise yollandı, para isteyecekler büyük ihtimal
  • Benim telefon da 6 aydır çok dikkatli kullanmama rağmen dün geceden itibaren şarj olmamaya başladı. Haftasonu servise vereceğim ama nasıl yapıyoruz, üstelik benim ekran yaklaşık 1,5 aydır renk dağılması -nasıl tarif edeyim bilemedim- yaşıyor. Korkuyorum ki ücret alsınlar.. Servise nereye yollayabiliriz?
  • arkadaşlar gmd ilk şarj soketi arızası verdiğinde gönderdim 50 tl istediler ne yaptıysam mecburen ödemek zorunda kaldım. bir ay sonra soket yine kırıldı yine gönderdim bu defa ücret almadan yaptıar adamlar kabul ediyor şarj soketinin sıkıntılı oldugunu.ama su bi gerçekki telpa50 tl için rezil etti kedini bi daha tövbe alınmaz telpa olanınından :).... ikinci servisden geldiğinide anakartı değiştirmişler telefonun heryerinden ışık sızıyor şarjı 4 saati geçmez oldu acaba tek bende mi böyle sorun var yoksa anakartı değişen arkadaşlarda bu sorunla karşılasan oldumu hiç yazarsanız..
  • 6 aylık telefonumu geçen hafta şarj aleti takılıyken düşürdüm 1 metre civarından ve telefon şarj olmamaya başladı pc de görmüyodu garantiyle ugraşmak istemedim bi telefoncuya yaptırdım 30 tl aldı pcde görüyo şimdi saglam :) garanti dışı kaldığı içinde eve gelip rom attım :)
  • Benim telefonu yollamıştım şimdi kayda geçmişler 50 lira istiyorlar. THH'ya online başvurdum pazartesi gidip elden vereceğim belgeleri. Görsünler nasıl oluyor hak aramak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim arkadasimda sarz olurken kabloya takilmis oda servise gonderdi para istememisler 30 gun sonra geldi telefon acilmiyor arkadas bidaha gonderdi kafayi yemek uzeretuketici hakem heyetine basvursa parasini ala bilirmi ne kadar zamanda sonuclanir unutmadan telefonu ben tavsiye ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Benim telefonu yollamıştım şimdi kayda geçmişler 50 lira istiyorlar. THH'ya online başvurdum pazartesi gidip elden vereceğim belgeleri. Görsünler nasıl oluyor hak aramak.

    ıyı yapmıssın ugrasıcaksın aslında hıc usenmeden en iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet 0534

    bizim arkadasimda sarz olurken kabloya takilmis oda servise gonderdi para istememisler 30 gun sonra geldi telefon acilmiyor arkadas bidaha gonderdi kafayi yemek uzeretuketici hakem heyetine basvursa parasini ala bilirmi ne kadar zamanda sonuclanir unutmadan telefonu ben tavsiye ettim

    Kullanici hatasi demeleri normal çünkü takilmis kabloya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok kullanici hatasi dememisler enterasan bi durum ama yaptik diye gondermisler tel acilista kaliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek çare hukukun olduğu yerde adalet,olmadığı yerdede silaha davet... tamda discovery alacaktım bu telefonların hepsimi böyle veya böylesine dek gelmemek için nerden ve nasıl olanını almalıyız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Bende burdan şu genellemeyi yapmak istiyorum.
    Senin hepi topu 5 mesajın var bu forumda o zaman doğru söylemiyorsun!!!
    Nasıl bir zihniyete sahipsin anlam veremiyorum.
    senin telefonun bozulmadı diye cümle aleminki de bozulamaz diye kanun mu var ?
    Telpanın avukatımısın sen ? Yada sahibi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    ister inanın ister inanmayın.. forumda 3 mesaj olunca düşündüklerim yanlış mı oluyor yoksa başkabişey mi ima etmeye çalıştın anlamadım.
    ayrıca geçen gazetede bir haber gördüm discoverynin satışları s4 ün satışlarını geçmiş. belki reklamdır bilemem.. adamlar böyle bir rakamı açıklamışlar .. bu haberi görünce de şunu merak ettim """" satılan bu kadar çok telefonun %kaçının şarj soketi kırıldı??"""""bunu araştırmak gerekiyor .. şarj soketi kırığı sayısı satılan telefon adetin % kaçı? bu oran ortaya çıkarsa sizlerin mi yoksa benim mi haklı oduğumuz da ortaya çıkacaktır.

    Tam bir komedi yazdıkların. Yazdıklarından ne kadar cahil olduğun belli. İlk defa akıllı telefon kullanmıyoruz. İlk defa telefonda şarj etmiyoruz! Sen çok akıllısın bunca insan geri zekalı dimi telefonunu şarj soketine takarken kıracak kadar.

    Seninde kısa bir zamanda en yakın Psikiyatr a gidip yüksek dozajda antidepresan haplarla tedaviye ihitiyacın var.




  • Benim telefonda ilk partiden 2013 ağustos ayında alımıştım kulaklıktan ses az geliyordu servise gönderdim soketi değişik bir kulaklık gönderdiler ses düzeldi kendi şarj aletide aldığımdan bu yana zar zor şarj ediyordu artık hiç bir şarj aleti telefonu şarj etmiyor hem de çok dikkatli kullandım telefonu
  • Arkadaşlar bende gm discovery cihazımı gönderdim 2.defa şarj soketi arızası dediler 50 tl verdim yaptırdım sonra anakart arızası dediler 250 tl para istediler zaten telin 2.eli 400 civarında 250 daha verirsem sıfır cihaz almama 200 lira kalacak nasıl iştir bu.Bu cihazı dışarıda bi yerde tamir ettirebilirmiyim ? Bildiğiniz bir yer var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.