Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kırılıp Serviste yapılanlar tekrar kırılıyormu aynısımı takıyolar acaba ?
  • General Mobile müdürü donanımhaberi takip ettiğini bildirdi donanımhaber yetkilileride general mobile firmasına telpa'dan şikayetçi olunduğunu ve ayrıca şarj soketi için 50 tl almamaları gerektiğini bildirebilirler mi acaba, yaptıkları bildiğin dolandırıcılık bence. Mümkünse Telpa ile anlşama iptal edilsin genpa veya daha çok şehirde servisi olan daha ilgili bir firma ile anlaşılsın.
  • Beyler acaba yenisini takınca birdaha kırılır mı? Bir de servise nasıl gönderirim biri yol gösterebilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supergoktugtr

    Beyler acaba yenisini takınca birdaha kırılır mı? Bir de servise nasıl gönderirim biri yol gösterebilirmi?

    Yenisini yaptırınca orjinal şarj aletini kullanmayın Samsun' ve benzeri girişi uygun şarjlar kullanın. önlem olarak bir nebze olsun yardımcı oluyor onun dışında şarja takarken çok narin davranmanızı öneririm. Kendinize vermediğiniz önemi bu cihaza vermenizi öneririmki zira materyal çok dandik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrsilver M kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende 5 aydır discovery kullanıyorum aralık ayında şarj soketi yüzünden servise gönderdim tabi herkesten olduğu gibi benden de ücret talep ettiler tabi ben bunu ödemem dedim telpadan bir bayan aradı ve konuşma sırasında en sonunda işine gelmeyince yüzüme kapattı herneyse en sonunda aldığım yer tamir ücretini ödedi müşteri memnuniyeti için ama tamirden geleli bir ay oldu tekrar bozuldu şimdi bende tüketici hakem heyetine başvuracağım bana sizin ücretsiz tamir yaptırdığınıza dair telpa belgesini gönderirseniz sevinirim teşekkürler...
  • acaba hakem heyeti kararı örneği olan da var mı arkadaşlar bu şarj soketi yüzünden?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_gmstkn -- 30 Ocak 2014; 0:51:20 >
  • Arkadaşımın telinde aynısı oldu istanbuldaki telpaya gönderdik kargo ile ve az önce baktım garanti kapsamında yapılıyor.

    GM alalı 4 5 ay oldu kendi kablosuyla kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım. Şuna dikkat edin telefonu şarj ederken elinize alıp kurcalamayın kablo oynuyo sürekli soketin kopmasına neden oluyo. Ben gece yatarken şarja takarım bırakırım düzgün bi şekilde hiç bi zaman şarjdayken teli elime alıp kurcalamam. Htc ve samsungda başıma geldi çünkü.

     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI


     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI




  • pesaction kullanıcısına yanıt
    bende kendi kablosuyla kullandım şarjdayken hiç oynamadım ama yinede bozuluyor malesef kablo kalitesiz ayrıca sokette üretim hatası sonuçta bunu kullanıcılara yüklemeleri çok saçma general mobile genel müdürü Muzaffer Gölcünün bir videosunu görmüştüm kendiside belirtiyor discoveryden şarj soketi arızası şikayetleri geldikten sonra soketin anakarta bağlı olduğu bacak sayısını 2 den 3 e yükseltmişler tabi benim telde ilk partilerden sanırım o yüzden sıkıntılı işte peki arkadaşınıza hiç ücret talep etmeden direkt garanti kapsamında yapılması mı sağlandı bizimkilerde hep garanti dışı yazıyordu ya bu telpa nasıl bir servis milleti salak yerine koyuyorlar ben zaten hayatta tamir ücretini ödemem o ayrı konu en sonunda para iadesi alıcam o olcak zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_gmstkn -- 30 Ocak 2014; 22:22:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_gmstkn

    bende kendi kablosuyla kullandım şarjdayken hiç oynamadım ama yinede bozuluyor malesef kablo kalitesiz ayrıca sokette üretim hatası sonuçta bunu kullanıcılara yüklemeleri çok saçma general mobile genel müdürü Muzaffer Gölcünün bir videosunu görmüştüm kendiside belirtiyo discoveryden şarj soketi arızası şikayterleri geldikten sonra soketin anakarta bağlı olduğu bacak sayısını 2 den 3 e yükseltmişler tabi benim telde ilk partilerden sanırım o yüzden sıkıntılı işte peki arkadaşınıza hiç ücret talep etmeden direkt garanti kapsamında yapılması mı sağlandı bizimkilerde hep garanti dışı yazıyordu ya bu telpa nasıl bir servis milleti salak yerine koyuyorlar ben zaten hayatta tamir ücretini ödemem o ayrı konu en sonunda para iadesi alıcam o olcak zaten

    Kronik bi sorun olduğunu biliyodum 50 tl vermeye razıydık hatta bi araştırıyım dedim bu konuyu buldum. Paralarını geri alanlar yada ödemeyenler olmuş. Hemen kontrol ettim şuan serviste hala garanti kapsamında yazıyo. Hiç bi şekilde itiraz etmedik kendi kafalarına göre yapmışlar sanırım :D

    Elime geçecek servis formunu taratıp buraya atabilirim. Referans olarak gösterip ücretsiz yapılmasnı sağlayın bence sonuna kadar gidin.




  • pesaction kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim servis formunu atarsan çok sevinirim benim telde şu anda orada salı günü akşam aldığım yere bıraktım bakalım bende ne yazacak 2. ye aynı arızadan gönderdim ben 1 ay önce yaptılar sözde yine aynı sorun oldu işte onlara kalsa millet bozuldukça 50 lira ödücek ne anladık biz bu telden zaten ucuz diye satıldı sokete para verene kadar 1000 liralık bir cihaz alırdık daha iyi yani :) bu arada ben ilk gönderdiğimde zaten ücret ödemedim en son aldığım avm ödedi ücreti bakalım şimdi ne yapacaklar görücez birde benimn kasaya zarar vermişler açarken yan tarafına maket bıçağı ya da tornavidayla ayırmış iz yapmış bende onu belirttim bize kullanıcı hatası zorlamadan dolayı kırık diyolar soket için ama kasaya tecavüz ediyorlar resmen
  • Bende cuma günü yolladım kardeşimin ve arkadaşımın bozulmuştu 50şer lira para almışlardı.
    Bunları içeren bir yazı yazdım kronik sorun için ücret talep ediyorsunuz elimizde olmayan bi sorun için 50 lira para istiyorsunuz telefonu 50 lira daha fazlaya satsaydınızda daha sonra 50 lira talep etmeseydiniz yazdım.
    Telpa takipten baktığımda cihazım garanti içerisinde tamir edilecek yazısı çıktı :)
  • Celestialbeing kullanıcısına yanıt
    bende 3/4 ay önce aldım ve telefon düşmedi kırılmadı ve şarj almıyor.tabi bundan once zaten sinyal vermişti ama ben kabloda problem vardır diye düsünerek umursamadım sarjı çok yavaş alıp hemen bitiyordu .ve yarın servise göndereceğim.50 tl ücret isterse vereyim mi sizce ?yukardaki mesajlarda vermeyenler olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhrmh1

    bende 3/4 ay önce aldım ve telefon düşmedi kırılmadı ve şarj almıyor.tabi bundan once zaten sinyal vermişti ama ben kabloda problem vardır diye düsünerek umursamadım sarjı çok yavaş alıp hemen bitiyordu .ve yarın servise göndereceğim.50 tl ücret isterse vereyim mi sizce ?yukardaki mesajlarda vermeyenler olmuş.

    verme arkadaşım neden vereceksin ki şimdi verdin bir daha bozulunca bir daha mı 50 lira vereceksin o zaman daha kaliteli pahalı bir cihaz alınabilirdi yani :) herkes hakkını sonuna kadar arasın tüketici bu durumda zaten haklı kullanıcı hatası olacak bir olay değil yani illa bozuluyor işte telpanın haksız kazanç kapısı haline gelmiş soketin kerameti kaç para zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pesaction

    Arkadaşımın telinde aynısı oldu istanbuldaki telpaya gönderdik kargo ile ve az önce baktım garanti kapsamında yapılıyor.

    GM alalı 4 5 ay oldu kendi kablosuyla kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım. Şuna dikkat edin telefonu şarj ederken elinize alıp kurcalamayın kablo oynuyo sürekli soketin kopmasına neden oluyo. Ben gece yatarken şarja takarım bırakırım düzgün bi şekilde hiç bi zaman şarjdayken teli elime alıp kurcalamam. Htc ve samsungda başıma geldi çünkü.

     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI


     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI

    bendede yle yazıyordu sonradan 50 tl oldu, şimdide 80tl




  • Benim telefonum da bu sorun yüzünden garantinin tozunu yuttu geldi şu an şarj oluyor. İnşallah tekrar aynı sorunlar karşılaşmam. Söylediğinize göre sadece 1 ve 2. seride oluyormuş. Bana takılan soket 3. seri soketiymiş adama sordum. İnşallah sorun çıkmaz.
  • Benden 50 TL istediler ben itiraz ettim, teknik servis tekrar değerlendirip sizi arayacak dediler. Telefon tamir edilmeden eve geri geldi.
    Tekrar gönderdim şimdide 80Tl istiyorlar. Böyle bir rezillik hiç bir firmada ne yaşadım ne duydum. TELPA kendi kuyusunu kazmaya devam ediyor.
     GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI




  •  GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI

    Ben ödeme yapmadım ücret onayı alındı tamir işlemi başladı diyor.
    Altta kredi kartı ile öde var ödeme yapmam gerekiyor mu şu durumda yoksa hiç ellemeyim mi ?.
  • Aynı sorun kız arkadaşımın telefonunda 2. kez çıktı. Birincide de 50 TL ücret alarak yapmışlardı yine oldu. Zaten kronik olduğu net olan bir arıza. Bu sefer de ücret isterlerse hakem heyetinin yolları gözükecek demektir. Keşke böyle uğraştırmadan 3 kuruşun peşine düşmeyip mallarına sahip çıksalar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef bende aranıza katılmıs bulunmaktayım
    Telefon sarjdayken kobloya ayagım takıldı usb soketı dısarı cıktı bu kadarda kalitesiz olmazki arkadas ya
    Usb soketi yerine taktım fakat sarj olmuyor umarım anakartdan kırılmamıstır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nalk

    Benim telefonum da bu sorun yüzünden garantinin tozunu yuttu geldi şu an şarj oluyor. İnşallah tekrar aynı sorunlar karşılaşmam. Söylediğinize göre sadece 1 ve 2. seride oluyormuş. Bana takılan soket 3. seri soketiymiş adama sordum. İnşallah sorun çıkmaz.

    İnşallah kimsenin başına gelmez hocam, benim telefon da şuan şarj oluyor. Anakart ile dokunmatik panel değişmiş benim de.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.