Şimdi Ara

General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!! (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.535
Cevap
4
Favori
140.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkprl

    DSTL1 için 3 süper oyun!!!

    Prince of Persia (Yılların eskitemediği muhteşem bir oyun)

    Dosya indirme linki:

    http://r apidshare.com/files/330230182/Prince_of_Persia.apk

     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!
     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!



    Assassins Creed ( Muhteşem bir Platform oyunu)

    Dosya indirme linki:

    http://r apidshare.com/files/330230525/Assassins_Creed.apk

     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!
     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!


     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!



    Roland Garos ( Muhteşem bir tenis oyunu)


    Dosya indirme linki:

    http://r apidshare.com/files/330230390/Rolan_Garros.apk

     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!
     General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!!









    Arkadaşım bunları sen oynuyor musun? ben bunlar ve bi kaç oyunda daha ekrana sığmama problemi yaşadım, yaşıyorum. Genellikle oyuna giriş yada çıkış gibi tuşlar altta oluyo ve görüntü ekrana tam sığmadığı için tuşlar aşağıda kalıp ekrana girmiyor.




  • Wifi baglantısı stabil olmuyor sizde durum nasıl elle baglan diyorum yinede bağlanmıyor kimi zaman bağlanıyor ama uzun durmuyor, evdeki modemde ise daha az prolem yapıyor, Güvenlik olarak WPA2 deydi WPA a aldım sorun yine aynı, Özellikle Menude dolaşmaya başladıgımda kesin kesiliyor

    bu şekilde sorunu olan varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osmanselim -- 15 Ocak 2010; 8:56:07 >
  • gençcell in teknik servisinden çok şikayet geliyormuş vurdum duymaz işini iyi yapmaz diolar yolu teknik servise düşen arkadaş varmı herhangi bi sorunla karşılaşıldımı bilhassa teknosadan alan arkadaşların dikkatin :D
  • teknosaya telefonumu teslim edeli bugun tam bir hafta oldu. teknosa garantiye gidecek ürünleri cumadan cumaya gönderdiği için yetiştirmiştim ve akşam 5 gibi gönderdiklerini söylemişlerdi ve teslim etmiştim. 7. günün de sonuna geldik ama ses soluk yok... nerden servis takibi yapacagım onun hakkındada bir bilgi yok. telefonun ekranı kırıktı arayıp beyefendi durum bundan ibaret garanti kapsamında yada degil yapalım mı yapmayalımmı diyen olmadı halen...
    quote:

    Orijinalden alıntı: ego703

    gençcell in teknik servisinden çok şikayet geliyormuş vurdum duymaz işini iyi yapmaz diolar yolu teknik servise düşen arkadaş varmı herhangi bi sorunla karşılaşıldımı bilhassa teknosadan alan arkadaşların dikkatin :D
  • dostum sen telefonun ımeı numarasını alarak genccell (+90) 212 692 12 00) ara bi sor bakalım :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ego703 -- 15 Ocak 2010; 18:03:45 >
  • saat 6 olmuş bu saatten sonra muhattap birini bulmak imkansız
  • telefonum arızalandı teknikservisine gönderdim ve sorunum en kısa sürede düzeldi diyen birileri yokmu acaba :D
  • Evet Arkadaşım, ürünümle ilgili bir sorunum olmadı ama Genccel ile ilgili bazı sorunlarım oldu..

    Ben geccell e 2 tane e-mail attım..

    1. si telefonu almadan önce bilgi almak için bir mail di.. (CEVAPLANMADI..!!!!)

    2. si telefonu aldıktan sonra kutunun içinden çıkmayan (ferdi kaza sigortası, temizleme bezi, ve bakteri bezi) parçalar içindi.. (CEVAPLANMADI..!!!!)



    ....................

    Bu da demek oluyor ki.. Genccell Firmasının General Mobile Sitesinde yazdıkları gibi...

    "General Mobile müşteri odaklı yaklaşımla kullanıcının ihtiyacı olan teknolojiyi gerçeğe dönüştürmek için ürün geliştirir. İlkesi müşterilerine ürünlerini satın aldıktan sonra da tam destek sağlamaktır. Sürekli gelişimin, yeniliğin ve üstün teknolojinin öncülerinden olmayı hedefleyen General Mobile, benzersiz ürünleri ile kullanıcısının vazgeçilmezleri arasında yer almayı amaçlamaktadır."

    Alıntı:http://www.generalmobile.com/TR/index.asp?action=contact


    Mailleri atalı yaklaşık 1 aya yaklaşmasına ragmen, dedikleri gibi SATIŞ SONRASI TAM HİZMET SUNARAK bana halendaha bir cevap yazmamaları BENİ GERÇEKTEN ÇOK MEMNUN EDİYOR..!

    Bu cevap yeterli mi kardesim..? Yoksa bikaç güzellikleri daha var onlarıda yazayım mı..?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_esat -- 16 Ocak 2010; 0:01:03 >




  • merhaba Arkadaslar

    Marketli versiyonu kurmadigim icin marketten faydalanamiyorum. Bana opera mini lazim. Arastirdim bulamadim.birileri indirebilecegimiz bir link gonderebilir mi?

    Tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canatali

    merhaba Arkadaslar

    Marketli versiyonu kurmadigim icin marketten faydalanamiyorum. Bana opera mini lazim. Arastirdim bulamadim.birileri indirebilecegimiz bir link gonderebilir mi?

    Tesekkurler

    download sitelerinde "opera.apk opera_mini.apk" gibi çeşitli versiyonlarda arat bulursun varsa mutlaka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_esat

    Evet Arkadaşım, ürünümle ilgili bir sorunum olmadı ama Genccel ile ilgili bazı sorunlarım oldu..

    Ben geccell e 2 tane e-mail attım..

    1. si telefonu almadan önce bilgi almak için bir mail di.. (CEVAPLANMADI..!!!!)

    2. si telefonu aldıktan sonra kutunun içinden çıkmayan (ferdi kaza sigortası, temizleme bezi, ve bakteri bezi) parçalar içindi.. (CEVAPLANMADI..!!!!)



    ....................

    Bu da demek oluyor ki.. Genccell Firmasının General Mobile Sitesinde yazdıkları gibi...

    "General Mobile müşteri odaklı yaklaşımla kullanıcının ihtiyacı olan teknolojiyi gerçeğe dönüştürmek için ürün geliştirir. İlkesi müşterilerine ürünlerini satın aldıktan sonra da tam destek sağlamaktır. Sürekli gelişimin, yeniliğin ve üstün teknolojinin öncülerinden olmayı hedefleyen General Mobile, benzersiz ürünleri ile kullanıcısının vazgeçilmezleri arasında yer almayı amaçlamaktadır."

    Alıntı:http://www.generalmobile.com/TR/index.asp?action=contact


    Mailleri atalı yaklaşık 1 aya yaklaşmasına ragmen, dedikleri gibi SATIŞ SONRASI TAM HİZMET SUNARAK bana halendaha bir cevap yazmamaları BENİ GERÇEKTEN ÇOK MEMNUN EDİYOR..!

    Bu cevap yeterli mi kardesim..? Yoksa bikaç güzellikleri daha var onlarıda yazayım mı..?



    oo bunlar çerez ya :D ben arıza odaklı yani teknik sorundan bahsetmiştim




  • Teknosa dan kesinlikle almayın müşteri ile ilişkileri berbat. Adam yerine konmuyorsunuz. Özetle prosedür şöyle prosedür böyle diye geçiştirip duruyolar. Şikayetvar.com a da yazdım hiçbişey çıkmadı(tabii bunda şikayetvar.com un hiçbir suçu yok onu belirteyim). Alacak olanlara tavsiyem Teknosa dan almayın. Bu ürünü almadan önce twings sapphire cep telefonu almıştım(ereyon dan). Beğenmedim 6-7 gün sonra iade ettim gıkları çıkmadan paramı iade ettiler. Ya gözümüzde büyüttüğümüz Teknosa?
    Yemin ederim sinir stres sahibi oldum. Ne Teknosa yla ne de ereyon la bi alakam yok. Sizler gbi tüketiciyim. Sonuç olarak diyorumki; Lanet olsun içimdeki Teknosa sevgisine.
    Bir daha tövbe adım atmam o mağazaya. Alacak arkadaşlara duyurulur....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman2000 -- 17 Ocak 2010; 5:20:31 >
  • ereyonu bende tavsiye ederim birde kargo olarak dandik kargo şirketi ile göndermeseler mal geliyor fatura kayıp, arıza yaparsa yandım.
  • arkadaşlar bend ereyonu tavsiye ederim niye olduğunu yazayım.

    malum dstl1 lerde sorunlar var bendede oldum olalı şansım hiç olmadı mutlaka aldığım ürünlerde sorun çıkar ama mutlaka... dstl1 de öyle oldu. sipariş verdim cihaz geldi iyi hoş yanlız bir çok kişiye vuran konuşma sırasındaki cızırtlı ses bana da denk geldi 1 hafta sonra kutulayıp geri gönderdim. yeni cihazı 2 gün sonra gönderdiler bu seferde bluetoth da sorun var açılmıyor tekrar 2 gün kullanmdan geri gönderdim bu sefer 4-5gün bekledim ama yeni cihaz gönderdiler tekrardan çok şükğr:) gelen cihazın bir sorunu çıkmadı. bu olay teknosa veya kurumsal başka bir firmada olsa nasıl sonuçlanırdı tahmin edebilirsiniz.

    dip not ekleyeyim artık mümkün olduğu sürece tüm alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum. tüm işlemler sanal olduğu için firmamalr daha titiz davranıyor. belli bir süre içinde cayma hakkınız saklı tutuluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amonra33 -- 17 Ocak 2010; 15:18:25 >




  • Arkadaşlar 2. kez ereyondan değiştirdiğim DSTL1 imi yine arıza çıkmasından dolayı iade ettim.

    Ben telefonun özelliklerinden memnundum ama malesef arızalı olmayana denk gelemedim .

    Telefon yapacaksanız adam gibi yapın diyesim geliyor.

    Teknosaya uğradım dün dedim DSTL1 durumu ne diye oradaki arkadaş abi dedi boşver çok arıza geliyor tvsiye etmem ded.

    Evkurda arkadaş çalışıyor ona sordum aman abi dedi çok sorunlu telefon dedi ...

    Alacak arkadaşlara duyurulur gerçi piyasada da az kaldı fiyatının da 799 dan 440 düşmesini şimdi daha iyi anlıyorum.
  • Yeni modeli beklemek daha iyi galiba.
  • nerdeyse bende izmir şirnyer teknosadan alacaktım ürün yok dediler sonra servisden açılmış geri gelmiş ürünü satamay calıştılar bende almadım şarjı bitmişti ürünün
  • merhaba, dstl1 alalı 10 gün oluyor, aslında çekinerek aldım, sonuçta olumsuz yazıların sayısı az değildi ama android uğruna ve fiyatıda düşünce aldım, teknosadan aldım çünkü başka yerde bulamadım, şu ana kadar bir sorun yaşamadım, kendimi de olumsuz durumlara o kadar alıştırdım sanırım ki sorun çıkmadıkça sevinmeye başladım :)
    ama hala sorun çıkacakmış gibi kendimi hazır tutuyorum, kötü bir psikoloji.
    iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirt

    Yeni modeli beklemek daha iyi galiba.

    dst l2 üstünde çalıştıklarını söylemişti bir programda gm genel müdürü
  • peki ne zman çıkacakmış bu dstl2 gm dstl1 sayasinde baya bir memnuniyetsizlik yarattı kendi açısından
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.