Şimdi Ara

General Mobile GM 5 plus ayıplı ürün Geciken güncelleme ve ücret iadesi talebi hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar,

    Oncelikle GM 5 plus sahibiyim firma bu telefonu satarken, hatta hala satışı aynı sloganla devam etmekte, Google la en yenisi demişti ve anında guncellemeler gelecek diyerek bu ürünü sattı ve satmakta. Reklamlarında da kullanmakta. Şimdi resmi gazete de burdanresmi gazete madde 8-2. de açıkça diyor ki tanıtımında kullanılan özellikleri taşımayan ürünler ayıplı üründür. Öyleyse bu telefonun android one programı kapsamında sürekli güncel kalacağı ve en hızlı yeni sürümleri alacağı telefonun en büyük özelliği olarak lanse edildiğine göre bu telefon da ayıplı üründür.

    Bu telefona sahip olan herkesin destek vermesini ve bu kampanya kapsamında mağdur olan herkese ücret iadesi yapılmasını talep ediyorum.

    Saygılarımla dostlar.

    Güncelleme 30.03.2018:

    Konu hakkında telpa ya dilekçe gönderdim. Gelecek cavabı paylaşıyor olucam dilekçe örneği linkte. canlı destek hattı bana dilekçeyi dekont@telpa.com a göndermemi istedi.https://drive.google.com/file/d/1K3SPgpnmXsVAM6-DDvlRI21UdFbzXYJY/view?usp=sharing

    Güncelleme 09.04.2018:

    General Mobile canlı destek ile görüştüm kendi içlerinde bu mailin muhattabı kim karar vemişler galiba. Eğer yalan değilse maili ilgili biri veya birime iletmişler numaramı aldılar cevap beklemeye devam.

    Güncelleme 12.04.2018:

    Maile hala cevap gelmediği için çağrı merkezini aradım. Mailimi okuyan müşteri temsilcisi beni bir süre bekletti daha sonra kendisi bir şey yapamayacağından olsa gerek. Kayıt açacağım size dönüş yapacağız dedi. Bekleme devam ediyor.

    Güncelleme 17.04.2018

    Bu gün geri aradılar. Avukatlarının yaptığı incelemede gönderdiğim dilekçenin resmi bir evrak olmadığını dilekçe olduğunu ve cevap vermek zorunda olmadıklarını ilettiler. Yalnız kendilerine resmi gazetede böyle bir kanun yayınlanmışken ve durum ortadayken net olarak "haksız mıyım?" diye sormama rağmen haksızsın diyemediler. Tüketici hakem heyetine başvura bilmem için mailime cevap vermelerini istedim biraz ısrar ettikten sonra tekrar inceleyip cevap vereceğiz dediler. Bekleme devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperChargerTR -- 17 Nisan 2018; 17:24:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • bu konu ile ilgili biri başvuru yapsa da olay netleşse 1 iade gelse zaten patlar herkes iade eder. 1 kişinin bunu denemesi lazım
  • Bu konuda uzman hukukçu bir arkadaş varsa yardımcı olursa güzel olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Klavuzun 2. sayfasında bile:

    "... yayınlanır yayınlanmaz* Android'in son sürümüne otomatik olarak güncellenir."
    " *Otomatik güncellemeler 2 yıl ile sınırlıdır."

    diye ibareler mevcut.
  • Tüketici Yandaşı kullanıcısına yanıt
    birinin başvuru yapıp bunu denemesi lazım... Düşünse 1 karar bile cıksa ortalık yıkılır tüm gm5 pluslar iade edilir
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Sadece GM 5 plus da değil tüm güncelleme almayan android one telefonlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Artık eskidi bu cihaz ayıbımı kaldı herşey güncelleme değil cihazı zaten 6 ay kullanınca pert oluyor asıl ayıp budur almayın şu markayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hakkında telpa ya dilekçe gönderdim. Gelecek cavabı paylaşıyor olucam dilekçe örneği linkte. canlı destek hattı bana dilekçeyi dekont@telpa.com a göndermemi istedi.
    https://drive.google.com/file/d/1K3SPgpnmXsVAM6-DDvlRI21UdFbzXYJY/view?usp=sharing
  • SuperChargerTR S kullanıcısına yanıt
    Tüketici haklarına bu şekilde başvurmak gerekiyor en kesin yolu o olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oskurrr

    birinin başvuru yapıp bunu denemesi lazım... Düşünse 1 karar bile cıksa ortalık yıkılır tüm gm5 pluslar iade edilir

    Siz yapsanız bu dediğinizi?
    Ziraa zamanında GM'yi müthiş bir şekilde savunup toz kondurmuyordunuz, en ufak bir hatayı yazınca yazı sahibiyle papaz oluyordunuz. Şimdi yerden yere vuruyorsunuz da hani.
    Eğer hala elinizdeyse GM5 Plus siz ön ayak olun bizlere, bizlerde sizin arkadanızdan gelelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 30 Mart 2018; 9:43:20 >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Neyden bahsettiğini anlamadım dostum ya. Siz kimsiniz biz kimiz.
    Ortada bir sorun var ben bunu dile getirdim. General Mobile dan telefon aldım diye adam beni şirketine ortak yapmadı. 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperChargerTR

    Neyden bahsettiğini anlamadım dostum ya. Siz kimsiniz biz kimiz.
    Ortada bir sorun var ben bunu dile getirdim. General Mobile dan telefon aldım diye adam beni şirketine ortak yapmadı. &#128522;

    Alıntı sahibi siz misiniz?

    Alıntı yaptığım kişi zamanında GM'nin hatalarını bulanlar 5Plus'u kötüleyenler kötü özelliklerini ortaya çıkaranlarla kavga edercesine savaşıyordu. Şimdi kalkıp birinini şikayet etmesi lazım demesi garibime gitti.
    Zamanında herkesle tartışan adam kalkmış birisi yapsın diyor. Kendisi yapsın dedim bende.


    Bende kullanıyorum GM5Plus nalet olsun ki alet bozulmadı. Bir cihazım bozulmadan başka cihaz almam adetim değildir.
    9 ay önce OREO çıktı hala gelmedi diye herkes dert yanıyor evet bende çok sinirliyim acayip hemde.
    Ama yapılan birşey var mı? Buraya yazmak elbette bişeyler sağlayacaktır okuyan firmalar var ama bu GM değil. GM hiçbirşeyden ders almaz, almayacakta bir firma zaten. Twitter etkiliği vs yalan dolan hiçbir sonuç vermez çünkü karşımızdaki dandirik sokak arası telefoncusu gibi iş yapan GM. Hatta küçük harfle yazacam bundan sonra gm...

    Bu yüzden sizin gibi somut birşeyler yapmak lazım.
    Teşekkür ederim size, birşeylere ön ayak olduğunuz\olacağınız için.
    Aynı dilekçeyi bende gönderiyorum şimdi.




  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Hiç bir şey sonuc vermez ise sen hiçbir şeye katılmada burada insaları germeye çalışma...
    Diğer konu olmayan saçma sapan şeylerle gel yine savunurum...
    nasıl içinize oturmuş arkadaş sen savunuyordun ne oldu ... savunulacak şeyini savunduk itiraz edilecek yerinede itiraz ediyoruz...
    NE sanıyorsunuz anlamadım yani bir şeyi ölümüğne kadar savunmak veya karsı cıkmakmı gerekiyor yanlışa yanlış dogruya dogru diyebiliyoruz babamızın firması değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oskurrr

    Hiç bir şey sonuc vermez ise sen hiçbir şeye katılmada burada insaları germeye çalışma...
    Diğer konu olmayan saçma sapan şeylerle gel yine savunurum...
    nasıl içinize oturmuş arkadaş sen savunuyordun ne oldu ... savunulacak şeyini savunduk itiraz edilecek yerinede itiraz ediyoruz...
    NE sanıyorsunuz anlamadım yani bir şeyi ölümüğne kadar savunmak veya karsı cıkmakmı gerekiyor yanlışa yanlış dogruya dogru diyebiliyoruz babamızın firması değil

    Savun savunma beni ne ırgalasın?
    Ne içime oturacak?

    Ortalığı velveleye ver sonrada kalkıp birilerinin bunu yapması lazım de.
    Velvele yapana kadar kendin yapaydın madem bişeyler, kendin vereydin THH'ye? Örnek olsaydın millete?
    Sağda solda yok babamın malı değil yok onun bunun değil, deyip objektif mi oluyorsun?

    Birşeyi ölümüne kadar savun yada karşı çık banane?
    Doğruya doğru, yanlışa yanlış diyemiyorsan geç lütfen.

    Zamanında iyi hatırla ilk çıktığı zamanlar millet bu telefonun uyku problemi var diyordu sen kalkıp sağdan soldan dandik program yüklüyorsunuz uyumaz tabi telefon diyordun bu tarz şeyler. Ee doğruya doğru demişmisin?




  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    YA arkadaş seni ilgilendişrmiyorsa burda işin ne boş konuşma konuyla ilgili birşey ayzacaksan buyur yaz yoksa git off topicte boş yazılarına devam et.

    KOnuyu açan başkası bunu yazan başkası birisi denemeli demişim ama benim yazdıklarım içinize nasıl dert olduysa konuyla ilgilenmek yerine olayı şahsileştirme ve biryerlerden bir şey bulayımda laf çakayım derdindesiniz. Konuyla alakanız yoksa gölge etmeyin yeter.

    KOnu uyku problemi vs değil konu GÜNCELLEŞTİRME okumanız yazmanız varsa tekrar okuyun konuyu acan arkadaş ne için açmış...

    Uyku problemi yok demedik var dedik çözümlerini sunduk sundugumuz çözümlerde işe yarıyor. Uyku problemindemi kişi THH ye gidelim demiş. YA nerden nereye gerçekten enteresan insanlar sınız gerçekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oskurrr -- 30 Mart 2018; 14:30:46 >
  • Telpaya herhangi birşey yazmanıza gerek yok. Garanti belgesinde güncellemelerle ilgili olan kısmı referans olarak alıp thh gideceksiniz okadar. Ayrıca tv ve radyo reklamlarınıda delil olarak gösterebilirsiniz. Herşey sizin lehinize zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ekleme yapayım ücret iadesini telpa yapmaz, kanun gereği davayı telefonu aldığınz yere açıcaksınız. Yani telpaya mail atmanz birşey ifade etmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt
    Cihaz Telpa garantisindeyse Telpa nin yapması gerekiyor. Başıma gelen bir örnek mesela, Media Markt dan note 5 almıştım Samsung Türkiye garantili arıza dolayısıyla Samsung servise götürdüm ve bazı olaylar yaşandı neyse cihaz ücretini talep ettim ben faturamla beraber ve bana ücreti Samsung iade ettim direk hesabıma fatura ücretini havale yaptılar. Yani ben cihazı aldığım yerle uğraşamam ki cihaza kim garanti veriyorsa o uğraşsın olması gereken bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SuperChargerTR S kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarı ile sizin olayınız thh gitmemiş Samsung Türkiye bir insiyatif almış ve iade etmiş. Thh giden olaylarda servisi değil satın aldığınız yeri şikayet edersiniz. Daha önce general mobile bende şikayet ettim oradan biliyorum. Hakem heyetindeki yetkili servisi değil aldığın yeri yazıcaksın dedi. Servisten şikayetçi olabilirsin kazanırsınsa ama karşı dava açarlarsa iptalı olur ve zarara uğrarsın.

    Haa telpa evet gm yalan söyledi siz haklısınız diyip para iadesi yaparmı :)) bence sadece gülerler. Diskoverylerin şarj yerleri hatalıyken vatandaştan para aldılar, gm5pluslar yamuluyor vatantaşı suçluyorlar. 4g modeli 3 ayda bir sararır sizin suçunuz derler. Böyle bir firma yaparmı iade karar sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoşanBalık -- 3 Nisan 2018; 7:54:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt
    BEnde aldıgın yeri yazmaları gerektiğini biliyorum lakin THH kararları gördüm bir kaç tane TElpa adına şikayette bulunulmuştu dolayısıyla o şekilde de olabiliyor demekki.
    KAzandıgın davanın iptali çok ciddi ekstra karşı argümanlar yoksa zor. zarara uğrayacak bir durumda yok THH nin bilirkişi parasınıda artık kaybedersen devlet ödüyor tüketiciden para çıkmıyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.