Şimdi Ara

Genius Bar hakkında bilgilendirme !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sizlere akasya avm apple store ile ilgili ufak bir ipucu vereyim. Geçen hafta sonu genius bar randevusu ile gittim cihazımda yarım hilal ve piksel sorunu vardı. Neyse sıra geldi kadın geldi baktı ekran değişimi dedi. İyi madem değiştirin dedim ama hoparlör sesi de pürüzlü ona da bakın dedim. Tamam komple bakım yapılıyor zaten dedi ve servise bıraktım ertesi gün gelip alabilirsiniz dediler. Neyse gittim cihazı almaya bekletiyorlar yine randevu aldığım önceki gün de yarım saate yakın bekledim. Getirdi cihazı baktım ekran tam oturmamış gibi duruyor. Kadına durumu anlattım beyefendi cihazınız darbe almış yamulmuş dedi. İyi de o zaman niye ekranı değiştirdiniz madem sorun bende ise ama velakin resmini çekmedim vermeden bu yüzden de ıspatlayacak bir kanıtım yoktu. Neyse dedim evrak verin ekran değişimi için tamam dedi gitti. Bende cihazı aldım kurcaladım home tuşuna iki defa basınca tek el kullanımı için ekran bölünüyor ya o olmadı. Bende iyice şüphelendim dedim bir parmak izi tanımlayayım diye onu da yapmadı açar açmaz hata verip kapatıyor. Kadına durumu anlattım alıp test edelim dedi bende yahu yeni ekran taktınız niye kontrol edilmeden cihaz bana verildi falan yine ses seda yok. Götürdüler cihazı yarım saat sonra geri getirdiler. Aldım cihazı lanet olsun size dedim çıktım. Kısacası arkadaşlar giderken dikkatli olun mümkün oldukça telefonun resimlerini çekin sorun yok ise. ikinci olarak apple kuyrukları meşhurdur randevulu gitmenize rağmen sıra bekliyorsunuz sanırım bu bir nevi politika. Neyse aldığınız cihazı iyice inceleyin bendeki hoparlör sorunu devam ediyor onu da yapmamışlar :) bu sefer genpaya vermeyi düşünüyorum cihazı. Allah yardımcınız olsun :)







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Genius Bar: Apple'ın Kişiselleştirilmiş Destek Hizmeti

    Genius Bar, Apple'ın donanım ve yazılım ürünleriyle ilgili teknik destek ve tavsiye sağlayan bir hizmettir. Apple Store mağazalarında bulunan Genius Bar, kullanıcıların cihazlarını tamir ettirmelerine, sorularını yanıtlamalarına ve ürün eğitimi almalarına yardımcı olan uzman teknisyenlere sahiptir.

    Genius Bar'da, iPhone, iPad, Mac, Apple Watch ve diğer Apple ürünlerinden biriyle ilgili sorunuz varsa randevu alabilirsiniz. Uzman teknisyenler, cihazınızın sorununu teşhis edecek, onarım seçeneklerini tartışacak ve ürününüzü nasıl en iyi şekilde kullanabileceğiniz konusunda size rehberlik edecektir.

    Genius Bar randevuları ücretsizdir ve genellikle 15-30 dakika sürer. Randevu almak için Apple Store uygulamasını veya Apple'ın web sitesini kullanabilirsiniz. Ayrıca, müsaitliğe bağlı olarak mağazaya uğrayıp Genius Bar'da bekleyebilirsiniz.

    Genius Bar, Apple ürünlerinden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olmaya kendini adamıştır. İster cihazınızı tamir ettirmeniz, ister sorularınızı yanıtlamanız veya yeni bir ürün hakkında bilgi edinmeniz gereksin, Genius Bar ekibi size yardımcı olmak için hazırdır.

    Genius Bar'ın Faydaları:

    • Kişiselleştirilmiş teknik destek
    • Uzman teknisyenler
    • Ücretsiz randevular
    • Cihaz tamirleri
    • Ürün eğitimi
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Apple'da yavaş yavaş teleservice mantalitesine dönüyor yani servis olarak..
  • benım telefonumda da ölü piksel gibi bişeyler var beyaz bi çizik daaha dogrusu birde ara sıra kitleniyor ben teli mediamarkt almanyadan aldım hem 1 yıl uluslar arası garantısı var hemde mediamarkt turkıye 1 sene bakıyor ben appstoreden randevu aldım ama sımdı kafam karıstı appstoreyemı versem medıamarktamı ?
  • Ya Allah kahretsin o apple store tr çalışanlarını , işleri yardımcı olmak sorununu çözmek değil başlarından atmak , seni kusurlu göstermek dün zorlu apple store'a gittim şarj sorunlu değişimlik cihazı değiştirmediler bir de demezler mi sorun yazılımsal yazılımsal diye lan restore attım pil kalibresi yaptım + yazılımsal olsa ta zincirlikuyuya mı geleceğim ? Akıl var mantık var. Daha kenarından geçmem.
  • pil değişimi için gittim, randevu aldığım halde 30 kişi sırada bekliyordu. paranla rezil oluyorsun. koskoca türkiyede 2 tane store olur mu yahu
  • Genpaya gönderincede yetkisiz müdahale derlerse şaşırma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar benimde iPhone 6 da beyaz noktalar var .. Randevu alıp götürcem ama ne randevu alabiliyorum nede randevusuz işlem yapabiliyorum randevu konusunda yardımcı olabilecek biri varmı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.