Evet arkadaşlar internetini farklı bir firmaya taşımak isteyenlerin talep ettiği xdsl veya hizmet nosunu abonelerine vermiyor. İptal işlemlerini de yanıtsız bırakıyor. örnek; forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/156341469 Şikayet ettiğiniz kanalları cimer btk vs. de paylaşırsanız başkaları da aynı işlemi yapabilir. cimerden şikayetlerde ulaştırma bakanlığına gönderin, onlar üzerinden btk'ya gideceği için btk'nın dikkatini çekecektir. firmanın tel no'su adres bilgilerini, mersis no'sunu ve site adresini de ekleyin şikayete. internet taşıma işlemlerini de beklettiklerini düşünüyorum maks. 48 saat iss değişikliğinde süre. sitesinde canlı destekten talebinize verilen cevabı, whatsapp konuşmaları vs kaydını alın. firma iletişim bilgileri +90 850 550 0 332 +90 332 606 0 332 (Ücretsiz İletişim Hattı) +90 332 606 0 333 (Ücretsiz Callback Hattı) Mail: bilgi@gibir.net.tr Mail: mh@gibir.net.tr Adres: Şeker Mah. Kerbela Sok. Avrukon Plaza No: 2/803 Selçuklu/KONYA Mersis no: 0395 0946 7160 0011 bilgi@gibir.net.tr adresine talebinizi iletirken hizmet numaranızı niye alamadığınızı vs yazın, ankara@btk.gov.tr veya etikkomisyonu@btk.gov.tr CC (carbon copy) ekleyin. BTK TÜKETİCİ ŞİKAYET TEL: 0312 294 94 94 İptal için illa dilekçe yazın gönderin diyorlarsa ki (telefonla, e-posta kanalıyla, e-devlet vs mümkün olan en kolay yolla yapılabilmesi lazım, yeni abonelik veya taşımada olduğu gibi) örnek iptal dilekçesi, doldurun imzalayın fotosunu çekin, önlü arkalı kimlik fotokopisiyle ister mailden ister whatsapp üzerinden gönderin. Dilekçeyi işleme almamak hapis cezasını gerektiren bir suç. İptal dilekçesinin gönderildiği tarihten itibaren faturalandırma durur ve 5 iş günü içinde iptal edilir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 20 Temmuz 2023; 11:39:38 > |
Bildirim