Şimdi Ara

Gigabyte Aorus FI27Q-P 2 aydir garantide hala donmedi neyapmam gerekiyo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar aldigim monitor 1 ay icinde ekranin ortasinda 1 pixel bozuldu garantiye gonderdim uzerinden 3 hafta gectikten sonra aldigim yeri aradim monitor un gigabyte servisine ulastigini beklemem gerektigini soylediler aradan 2 ay gecti hala daha hic bir gelisme yok monitor u satin aldigim yeri aradim hala daha beklemem gerektigini soylediler bu durumda yapabilcem herhangi biseyler varmi 2 aydir monitorsuzum bu Gigabyte bukadar yavasmi calisiyor...



  • 21 iş gününü geçtiği için para iadesi isteyebilirsiniz. Ürünü kargoladığınız ve onların sistemine girdiğini gösteren belgeleri hazırlayıp tüketici hakem heyetine başvurun.
  • Gigabyte servisi berbat.
  • Ellerinde stok yokmuş hocam beyfendilerin. Ben 14 günü doldurmadıgım için para iadesi verdiler. Böyle rezalet servis görmedim tükeitici heyetine başvurun.
  • Sonunda monitor um servisten bugun geldi ama stand rgb pinleri kirilmis yamulmus birsekilde tekrar geri gonderip 4 ay daha beklemek istemiyorum bu pinlerin adini fln bilen varmi saka gibi durum

    Gigabyte Aorus FI27Q-P 2 aydir garantide hala donmedi neyapmam gerekiyo
  • Lucasgr L kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine sormadan kendiniz düzeltmeye çalışmayın, tabi direkt ulaşabileceğiniz bir hizmeti varsa. Bu ne rezalet bir servismiş. Geçmiş olsun gerçekten. Yeni bir stand yollasınlar bari bunu yapsınlar. Gigabyte in servisi ne bu arada. Bilelim de onların servis olarak baktığı markalara ilişmeyelim.
  • Hocam bence de kendiniz yapmaya falan uğraşmayın, sabredin ve işin arkasını bırakmayın ama Allah bu teknik servislerin belasını versin gerçekten. Bu kadar nefretle ve kinle yapılır bir iş. Oralarda çalışanlar nasıl insanlar hepsinin psikolojik testten geçirilmesi gerekiyor bence.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu ülkede garanti işi hikaye. Hiç boşuna ugrasmayın.
  • Yurtdışı ile iletişime geçin. Türkiye servisinden memnun olmadığınızı belirtin ve yardım isteyin.
  • Geçmiş olsun. Garanti sürecini, google translate bile olsa ürünü Türkiye'de garantiye yollamadan önce kesinlikle global kanallardan yazarak başlatın. Türkiye'de 3-5 firma dışında müşteri memnuniyeti odaklı kaliteli hizmet veren teknik servis kalmadı, çoğu dolandırıcı artık.
  • Konu dışı ama garanti konusunda benim yaşadığım sorunu söyleyeyim. Msi anakartım vardı üç oldu olmadı pc tık yapıyor açılmıyor tek tek söktüm parçaları denedim sorun anakarttaymış servis pointe götürdüm 25 dolar artı kdv istediler sorun ne dedim lafta ben montaj yaparken vida deliğinin yanındaki devreyi kırmışım ilginç geldi neyse olabilir dedim. Aynı senin hesap bir ay oldu ses yok arıyorum yoğunluk diyorlar arkadaşlar ilgeniyor diyorlar neyse dedim olacak gibi değil Msi ana merkezine mail attım ve şikayet kaydı açtım. Adamlar ertesi gün aradı anakartınız hazır dedi almaya gittim ücret sordum dediler ücret yok dedi danışmadaki kişi. Üstünde yapılan işlemelere baktım kağıda yazmışlar bu seferlik bizden olsun müşteri memnuniyeti adına sizden ücret almıyoruz yazmışlar. Yani bir bakıma da tutturabildiklerine giydiriyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.