Bir kaç ay önce gigafiber'e geçtim, geçmez olaydım. Bir arızayı 2 günde düzeltemiyorlar, bir kaç saatliğine düzeltip mesaj atıyorlar düzeldi diye, yine kesiliyor. O çok şikayet edilen TürkTelekom ve altyapısında bir kere böyle bir problem yaşamamıştım, arıza oldu mu taş çatlasın 3-4 saat içinde çözülüyordu. Son 2 günün 15 saati internetsiz geçti, geçmeye de devam ediyor. Yüksek hız da zaten ortalama bir insan için gereksiz. Şöyle bi baktım bandwidth geçmişine, 100 mbit kullanırken ki tüketimi devam ettirmişim, öyle aman aman bir durum yok. 100 mbit'in yetmeyeceği ev yok. Şimdi gigafibere geçtik diye eskisi gibi ben bu iss'yi beğenmedim tak diye iss değiştiriyorum şu vdsl planına geçiyorum diye bir lüksümüz de kalmadı. Hangi zammı dayarlarsa hangi yetersiz sistemi sunarlarsa bunlara mahkumuz gibi... |
GigaFiber almayın
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili açılan bir destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
Hocam öncelikle geçmiş olsun bu tarz durumlar yaşandığı zaman maalesef 48 saatten önce müdahale etmiyorlar, bu konuda zaten en büyük eksiklikleri sahada hızlı çözüm sunamıyorlar, bahsettiğiniz gibi normalde bir ev kullanıcısı için 100 mbit evde herkesin işini görebiliyor, ama bazı yerlerde de bilgisayar kullanıcısıysanız bir şeyler indiriyorsanız yani bu hıza da ihtiyaç var, ben yıllarca donanım meraklısı biriydim şu an evimde bilgisayar bile yok o yüzden indirme ile hiçbir işim olmuyor tamam bölgemde gigafiber var kullanıyorum, ama olmasa da olur benim için, normal bir kullanıcı için yani telefonla internete giren televizyonda netflix uygulaması açan biri için 100 megabit bence fazlasıyla yeterli daha önceden de o şekilde kullanıyordum hiçbir sorun yaşamadım kablonet üzerinde yıllarca kullandım. Maalesef teknik destek konusunda yani bir Türk Telekom ya da bir kablonet gibi anında müdahale edemiyorlar fiber kablonun soketi kırılıyor iki günde geliyorlar, birkaç kere böyle arıza ile ilgili olaylar oldu 3ncü gün geldiklerini biliyorum, tabii bunu kötülemek için yazmıyorum ama benim gördüğüm en büyük eksiklikleri bu şu an mesela bir buçuk senedir aktif kullanıyorum bölgesel bir arıza var saat 3.30'dan beri giga fiber yok arıyorum bölgesel arıza arızanın boyutu ne diyorum ne kadar zamanda gelecek diyorum hiçbir bilgi yok belki günlerce gelmeyecek çünkü forumda hep okuduk 20 gün bölgesel arızayı çözemedikleri oluyor, bakalım şimdi biz ne yaşayacağız göreceğiz
-
dediğiniz gibi büyük bir belirsizlik var. destek kaydı açıyoruz, ne sorunu biliyorlar ne de ne zaman çözüleceğini. hayır asıl sorun benim bir de evden çalışıyor olmam, böyle olunca telefon internet paketine gidiyor türknete verdiğimiz para kadar, ne anladım ben bu işten?
-
Hocam evim gigafiber genişleme alanı içinde, az önce giga gelsin başvurusu yaptım.
Mevcutta fiber kullanıyorum ve çoğunlukla arıza olsa bile aynı gün çözülüyor.
Şayet 2-3 güne varan fiber çözüm süreci varsa, ekibi büyütecekler. Yoksa ne anlamı kaldı fiberin. -
maalesef, ekibi geliştirmektense kullanım alanını genişletmeyi tercih ediyorlar galiba. çalıştığında çok güzel sistem, ama açıkçası 100mbit download ve en azından 20 mbit uploadım olsa vdsl alt yapısını tercih ederim. almamdaki en büyük sebep upload'dı zaten, başımıza bela olacak gibi... bundan belki 5-10 yıl sonra güzel bir sistem olabilir ama şu an beta kanalı gibi bir şey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Methionine -- 24 Ağustos 2023; 18:33:49 > -
Hocam 100/20 vdsl zor da herhangi bir kurumsal fiber altyapı işi fazlasıyla görecektir
Vdsl az olsa yaşanan sorunları fiberde yaşanmıyor. Taşınacak olsam fiberi var mı öncelik olur, benim için.
TT gibi şirketi adam gibi yönetecek özel şirket olsa dsl kalmazdı şimdiye. 4 yanımda adam boyu TT fiber kutuları var, 10 yıldır vdsl veriliyor.
Bakır kablo miadını çoktan doldurdu, ulusal politika gerekiyor değişim için. -
Açıkçası hocam ben 1,5 senedir kullanıyorum bakım çalışmaları haricinde bir iki saatlik kesiklikler haricinde hiçbir sorun olmadı zaten onları da daha önceden bilgi veriyorlardı ve bunları gece geç saatlerde yapıyorlardı problem olmuyordu, onun haricinde de hiçbir teknik arıza uzun süreli kesikli yaşamadım bu şu an bölgede ilk kez oldu, Bir de hocam sizin söylediğiniz gibi iş yeri ortamında böyle kesiklikler olması zaten günümüzün zor koşullarında iş yapılamaması o da ekstra can sıkıcı bir durum, benime evde 2 yaşında çocuk var, normalde televizyon üzerinden YouTube netflix çizgi film bunları izliyor, 3,5dan beri annesi evde cinnet geçiriyor 🤣 hiç olmazsa onlarla biraz oyalanıyor kadın da normal ev işlerine falan bakıyor şimdi tepesinden inmiyormuş 3,5 saattir, Bahçelievler Soğanlı mahallesi bölgesinde mobil telefonlarda da muazzam şebeke sıkıntısı var evin içinde normalde telefon çekmiyor gibi bir şey hiçbir şey yapamıyor şimdi ben akşam eve gidiyorum ben de hiçbir şey yapamayacağım bakalım İnşallah kısa zamanda çözerler,
-
Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
56K bağlantıdan beri yani 2000 yılından beri evimde internet kullanıyorum. Fiber geçen hafta evime geldi. Onu da sadece Turknet getirdi. Ben çok memnunum. Dün 11gb bir dosya lazımda drive üzerinden sadece 2 dk sürdü. upload olayına hiç değinmiyorum bile.
Sorun olduğu zaman vdsl de oluyor. Çoğu tesisat sorunlu olduğu için, fiber ile yeni tesisat yapıldığından bu sorunları büyük kısmı çözülmüş oluyor.
Son söz Fiber varsa 1 dk beklemeden geçin.
-
Memnuniyetiniz beni de çok mutlu etti. Keyifli kullanımlar dilerim -
Arıza çözüm süreleri için maksimum süre belirlenmiştir.
www.mevzuat.gov.trMevzuat Bilgi Sistemihttps://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=14269&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Ağustos 2023; 16:24:37 >
-
Bu ülke insanına iyilik yaramıyor. 1000Mbps lik internet gelmiş , adam ne gerek var ki diyor resmen.
Arıza sürecini bahane ederseniz haklısınız. Büyük şanssızlık yaşamışsınız.
Ben şimdiye kadar 1 kere uzun süre internetsiz kaldım , o da ilk bağlatırkendi. Sonrasında dedikleri gibi max 48 saatte çözüldü. Ki 1-2 kere başıma geldi zaten 2 senedir.
-
haklisiniz isteyene gelmez gigafiber istemeye geliyor sonra biz niye teknolojide geri kaliyoruz boyle olursa daha cok geri kaliriz -
doğru dediniz valla senelerdir 3 sokak aşşağı getirsinler diye bekliyorum sonra öğreniyorum ki artık çalışma olmayacakmış başka.. adamların evinde gigafiber gibi bir nimet varken şımarıklık yapıp beğenmiyorlar.. hemde bu kadar uygun fiyatlı olmasına karşın.. telekomdan 100/8 alsın 300-500 e rahatlasın arkadaş :)
-
Suç tüketicilerde, insanlarda değil bu yanlışın sorumlusu Türk.nette
1 Gbps internete illa ihtiyacı olmayan adama da aynı fiyata o hizmeti satıp, 100 mbps'ye de aynı fiyattan 10'da 1'i hızda hizmet satamazsın. Gerçi Türk.nette aynı hoşumuza gitmese de Türk Telekom ve Turkcell gibi pragmatist davranıyor ne yazık ki. Türk Telekom ve Turkcell altyapı kapasitesi ve reklam bütçesi konusunda geleneksel yöntemler ile başedebilmeleri mümkün değil.
Haliyle Türk.net yönetimi de düşük maliyetle en büyük reklam propagandasını nasıl yapabiliriz bu şekilde demiş olmalılar. Halbuki tek fiyata gigafiber yerine Türk Telekom ve Turkcell kadar uçuk fiyat farkları olmadan Telekom ve Turkcell üzerinden verebileceğin sağlayabileceğin hız atıyorum 100/8 yada 10 mbps uploadı temel fiyattan verirken 200/50, 500/200, 1000/1000 tarifeleri şeklinde dengeli güzel fiyat ayarlamaları yaparakta gayet etkili propaganda yapabilirdin.
İlla sansasyonel etkili bir reklam, müşteri desteği çekmek için tek fiyat ile ucuza veriyorum gel abi akşam pazarı yerine, insanlara kâr, zarar çerçevesinde yatırımlarınında geri de kalmasına neden olmadan ücretsiz geçici yüksek hızlar sağlama hakkı, imkanı tanıyabilirdin. Nvidia'nın Turkcell ile giriştiği geforce now, gameplus hizmetine Nvidia ile Turkcell - Türk Telekom gibi devlere kıyasla ortaklık yapamasa bile Türk.netin kendisinin daha önce gerekirse farklı alternatifler ile girişmesi gerekiyordu.
Satış ve müşteri çekmek önemlidir ama gelir, gider ve net kârda önemlidir. Turkcell bu konuda Telekom'dan daha başarılı, tüketiciye internet dışında bir ton farklı hizmeti ekstra maliyetle bazen kabul edilemeyecek düzeyde yüksek tutarlar ile de olsa satabilecek, kazanç elde edebilecek seçenek sunuyor. Müzik, Film - IPTV, Bulut oyunculuğu gibi gibi. Aga daha fazla ciroya ve net kâra ihtiyacı olan yıllardır Telekom gibi dev altyapıya sahip olan Turkcell mi yoksa Türk.net mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: kickboxer_18doğru dediniz valla senelerdir 3 sokak aşşağı getirsinler diye bekliyorum sonra öğreniyorum ki artık çalışma olmayacakmış başka.. adamların evinde gigafiber gibi bir nimet varken şımarıklık yapıp beğenmiyorlar.. hemde bu kadar uygun fiyatlı olmasına karşın.. telekomdan 100/8 alsın 300-500 e rahatlasın arkadaş :)
İş hayatında iyilik, kötülük, hisler değil fizibilite, rakamlar önemlidir hocam. Türk.net, ailelere değil gençlere ve nispeten gençlere yakın yaşta olan kesime hitap etmeye çalışıyor. Yayıncılara, oyunculara sponsorluklarda bundan fakat bir çok konuda gençler ailelerden daha çok rahat harcayabilselerde ekonomik güçleri, toplam harcama kapasiteleri bir aile ortamı kadar olamaz.
Turkcell - Telekom, mobil hattı - ev internetini, evde tv bilmem ne hizmeti ile 4 kişilik bir evde 50-100 mbps hızlarla sabit ev internetini de katarsak bir evden en az 500 ile 1000 TL arasında ciro yaparken, sen ben 250-300 TL'ye süper hız vereceğim sadece diyerek zaten belli ediyorsun. Vodafone'da döviz ve Türkiye'nin politik durumundan ötürü yatırım yapmadığı için herkes şikayetçi olup kaçmaya başlayınca Starbucks vb. firmalarla reklam - indirim kampanyalarına girişmeye başlamış. Bu Türk.netten daha büyük bir yanlış. Adamlar 4G'de 10-20 mbps üstü hız veremiyor en merkezi, büyükşehirlerde bile Red tarifesinde her ay 1 Starbucks kahvesi bedava diye kampanya yapmışlar te Allah'ım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X