Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.312
Cevap
83
Favori
121.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • calculus07 kullanıcısına yanıt

    Önce ki sayfalarda Gigaspeed paylaşmıştı. Bu duruma özel ; 90 gün dolmayanlarda geçiş yapabiliyor. Geçiş olduğu için akt. ödemezsiniz. Siz Pm den sorun yine de Gigaspeed'e.

  • Siteden fatura ödenmiyor nasıl yapacaz.firmayada ulaşılamıyor hatami ettik geçmekle yoksa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gms10ur kullanıcısına yanıt

    Daha bu gözler neler görecek. GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • teknolak7 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    2013 yılından beri hizmet veriyoruz. Kapasiteyle ilgili herhangi bir problemimiz bulunmamaktadır. Ancak olağanüstü bir durumla karşı karşıya olduğumuz için aşırı yoğunluk söz konusu. Bugüne kadar destek alamayan veya sorunu çözülmeyen müşterimiz bulunmamaktadır. Sizleri de en kısa sürede aramızda görmekten mutluluk duyarız.

    Saygılarımızla
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    saol hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    48 saat olacak, yardımcı olabilir misiniz?


    1302412614

  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Faturayı siteden odeyemedim öde dedikten sonra ekran kalıyor.nasil ödecez şimdi bunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calculus07 kullanıcısına yanıt

    Ne demek hocam; her zaman yanındayız.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • Bayraktar84sedat B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu anda son aşamadasınız. Müşteri girişleriniz yapıldıktan sonra internetiniz aktif edilecektir. SMS ile bilgilendirme sağlayacağız.

    Saygılarımızla
  • gms10ur kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yorumunuz için teşekkür ederiz. Gigaspeed olarak amacımız kullanıcılarımıza uygun fiyatlı ve kaliteli interneti sağlamak. Geçen sene verdiğimiz sabit fiyat sözünü, bu sene de gerçekleştiriyoruz. Amacımız bundan sonraki süreçte de uygun fiyatlı ve kaliteli interneti kullanıcılarımıza taahhütsüz olarak sunmak. Süreciniz tamamlandıktan sonra herhangi bir problemde 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakarak, sizi aramamızı sağlayabilirsiniz. Şu anda yaşanan aşırı yoğunluktan dolayı, dönüşler geç gerçekleşmektedir.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    İnternetim Aktif fatura ödenmiyor hata veriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayraktar84sedat B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletirseniz, kontrolleri sağlayabiliriz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Özel mesaj kullanima kapalıdır diyor siz yazabilirmisiniz bana


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @gigaspeed ,


    ben modeme kullanıcı adı: "adımsoyadım@tbtnet" ve şifre olarak da 10 haneli sistemdeki telefon numaramı kaydetmiştim. beni şu sayfaya yönlendiriyor :S



  • doctorfizik kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu anda hizmetiniz aktif değildir. Aktif edildiğinde, SMS ile bilgileriniz aktarılacaktır.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    merhaba ben dün akşam saat 18 civarında arandım sesli onayı verdim. akabinde saat 21 civarında aboneliğiniz işlem sürecine alınmıştır mesajı geldi ve comnet sitesi üzerinde bulunan aktifliğim kayboldu. fakat 22.30 da tekrar arandım ve sesli onay için aradıgını söylediler. 2 aramada gigaspeet tbtnetden geldi. ikinici arayan hanfendiye durumu izah ettim karışıklık olabilecğini söyledi tekrar bilgileri vermem gerektiğini söyledi. ama sonrasında daha önce tüm bilgileri verdiğimi söyleyince tamamdır teşekkürler deyip telefonu kapattık. bu gün 3. günün akşamına giriyoruz. gigaspeed online başvuru ekranında müşterileşme süreci yazısı kalkmış artık sadece abonelik bilgilerim var. üstteki yeşil bannerde bulunan kod #849079067 şeklindedir. konu hakkında yardımcı olabilir misiniz acaba? @gigaspeed

  • alper52 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu anda aboneliğiniz işlem aşamasındadır. Bugün aktivasyon işlemlerinizi tamamlayıp, tarafınıza SMS ile dönüş sağlayacağız.

    Saygılarımızla
  • Çarsamba günü başvurmuştum. Bugün 15.30'da bilgilerim gönderildi ve şu an sorunsuz kullanıyorum. Ping comnetle ayni sayılır. Ama aldığım hız artmış. Umarım uzun soluklu olur. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuR_BeY -- 13 Aralık 2024; 16:36:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TuR_BeY kullanıcısına yanıt

    Gigaspeed'de upload sınırlaması yok hocam. Talep açın yükseltsinler.

  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.