Hangi uygulama? |
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (156. sayfa)
-
-
Bankaların kendi uygulamaları. Hangi bankalardan ödeme yapabiliyoruz onu soruyorum.
-
Şunu bilebilirsiniz ki FTTH altyapıda TBT Net / Gigaspeed ve diğer alternatif ISS'lerin elinde hat değerlerinizi düşürecek ya da arttıracak teknik bir imkan yok. Bütün hız protokolleri Telekom Santralındaki OLT'den kaynaklanmakta.
ISS sadece sizin paket tarfenizi değiştirebilir, o kadar. (VDSL abonelerinden hattı kaldırayanların hızını düşürüp sabitleme imkanları var...)
Şimdi ben de eskiden Poyraznet'teydim ve 100'lük pakette çoğunlukla 115-120 DL, 20-23 UL alabiliyordum. Mecburen aynı paketle Fixnet'e geçtim. Şimdi DL olarak yine aynı değerleri alıyorsam da UL 47-50 arası oldu.
Fixnet "sınırlamaları kaldırdık" diye oldukça anlaşılmaz bir izahat veriyor ama dediğim gibi bunu yapmaları ve Telekom Santralındaki OLT'de benim hız protolüme müdahale etmeleri imkansız. Zaten ekranlarında benim hız protolüm 100/20 gözükmekte. Bağlı olduğum Telekom Müd'nü aradım; karşıma tesadüfen Müdür'ün kendisi çıktı. Ekranından bakınca onda da hız protolüm 100/20 gözüküyordu. Tatmin olamadı, eve eleman gönderdi. O eleman da durumu gözleriyle gördü. Santral ile konuştu ve hesapta hız protolünü yenilediler (resetlediler). Halen 100/50 almaktayım ve aleyhime de olmadığından durumu kurcalamaktan vazgeçtim...
Gigaspeed size bir kıyak geçmiş değil ve sabit IP'nin de burada olumlu bir etkisi olduğunu zannetmiyorum. En iyisi "kaderinize razı olup" hiç sesinizi çıkarmamak.
-
İş bankası.
-
Aynı durum bende de var. Comnet DSL'den fibere geçtim. 100/50 olarak bağlandı. 20 olması lazımdı diye destek kaydı bıraktım. Biz müdahale edemiyoruz öyle bağlandıysa öyle kullanın dediler. Sonra bağlayan Telekom'un saha çalışanına sordum. Santralden öyle atandıysa değişmez, sorun değil kullanın dedi.
Gigaspeed'e geçtim. upload hala 50 olarak çalışıyor.
-
Merhaba arkadaşlar, Turknet den gigaspeed e geçiş yapsam pişman olur muyum?
Taşıma ile geçersem herhangi bir kurulum vs bedeli öder miyim?
İstanbul Bakırköy
Hız 100
Upload 20
Ping 8
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylove -- 20 Aralık 2024; 23:28:45 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
36 saatten fazladır İnternetimiz yok, henüz ilgilenen olmadı dönüşte yapılmadı.
2412000482 Destek Talebi numarası.
2407012 abone numarası.
Burada hizmet hakkında bilgi geçeceğim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://gibir.net.tr/planli-calisma-duyurulari
Şuradan bakın; çalışma var mı?
-
Hayır hocam ilk çalışma 24 aralık yazıyor orada da.
Ankara Yenimahalle Varlık Mahallesi benim bölgem
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Comnet’ten taşındık. Kullanıcı adı ve şifremizi modeme girdik. Normal şartlarda başka bir şey yapmamıza gerek yok. İnternet çalışmıyor diye OİM üzerinden kayıt açtık aşağıdaki gibi bir not girerek kayıt kapatıldı. E biz nereden takip edeceğiz?
Bu sistem pek olmamış. Muhtemelen aracı firma varsa SLA den yırtmak için böyle yapıyor.
Merhaba,
Arıza kaydınız alınmıştır ve çözümlenmek üzere teknik ekibe iletilmiştir.
Anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geri dönüşler biraz yavaş; ne yazık ki. sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim.
-
Teşekkür ederim ilginize,
Hatta bakım çalışma olduğu bilgisi verildi, ancak daha önceki operatörler SMS ile daha öncesinde veya olay anında bilgi veriyorlardı.
Bakalım neden kaynaklanmış kaynaklanıyor ona göre buraya tekrar yazacağım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Yardımcı olabilmek adına abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz.
Saygılarımızla -
Merhaba,
Bu konuda müşterilerimizin, ilk başvuru yaptıkları nokta müşteri hizmetlerimiz olduğunda, hızlıca çözüme kavuşabiliyorlar. Ancak başvuru formu gibi kanallardan ulaşım sağladıklarında, problem yaşayabiliyoruz ve süreç gecikiyor. Tüm müşterilerimizden ricamız 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimiz ile direkt sorunları çözmeye çalışmaları. Diğer kanallardan süreçleri uzamaktadır. Buradan da elimizden geldiğinde yardımcı olmaya çalışıyoruz ancak belirttiğimiz gibi ilk başvuru noktası iletişim merkezi olmalı.
İlgili sağlayıcıdan aldığımız abonelerde, çok fazla problemli abone mevcuttu. Firmanın yaklaşım politikası sebebiyle şikayetlerini dile getiremediklerinden, teknik destek kısmımızda da ekstra bir yoğunluk mevcut. İlgili bütün abonelerimizin sorunlarının takibini ve çözümünü sağlamak için elimizden geleni sağlıyoruz.
Saygılarımızla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gigaspeed -- 21 Aralık 2024; 15:29:49 > -
Merhaba,
Bu şekilde hız değerleri normal değil ve müdahale edilmesi gerekebilir. Abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz. Kontrolleri sağladıktan sonra, tarafınıza dönüş sağlayacağız.
Saygılarımızla -
arıza kaydı açtım teknik ekibe iletilmiştir diye kapatıldı
-
düzeldi şuan sorun yok
-
Modem arızası yaşıyorum, arama kaydı oluşturdum. Haftasonu dönüş yapabiliyor musunuz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kurulumu yaptık ama DSL ışığı yanmıyor. Talep oluşturduk ama ne dönüş var ne bir şey. Hata mı yaptık acaba ? Ne yapmamız gerekiyor bilen veya tecrübe eden var mı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X