|
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (164. sayfa)
-
-
Yine 00:00 civarı gitti net. Yani bilerek mi yapıyorlar anlamadım. Olduğu vakitlerde packet loss, packet burst yediğimiz yetmezmiş gibi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KovenanT -- 12 Ocak 2025; 1:4:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
35mbit edevlet indirimiyle ne kadar ilk 3 ay için sanırım faturama yansımadı indirimim.
Edit: 2. Faturadan itibaren yansıyacakmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkph0bia -- 14 Ocak 2025; 14:59:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçeli 1 ay oldu. 1 aydır müşteri hizmetlerine kayıt bırakıyorum. dönüş bekliyorum. tam 1 aydır dönüş yapılmadı. o kadar ilgililer düşünün... 3 aylık süre dolsun hemen geçiş yapacağım. comnetin gözünü seveyim 1 kere sorun yaşamadım
-
1 kere yaşadınız; tam yaşadınız. Yaşayanların kulübü bile var; mağduriyetleri de devam ediyor gibi.
XNET MAĞDURLARI ÜCRET İADESİ BEKLEYENLER VE İADE ALANLAR KULÜBÜ
-
türknetteki 3 ayım dolunca 1000lik pakete geçecektim ama yazılanları okuyunca tereddüt ettim. gerçekten sorunlu bir firma mı?
-
Ben çok memnunum; ilk günler müthiş hızlara ulaşabiliyordum ama yoğun vakitlerde modeme hız ayarlama fırsatı vermeyip Türk Telekom hız kısıtlaması yapıyor gibi, her fatura ödeme zamanı online işlemlere giriş yaptığımda hız sınırlandırmamı kaldırmaları modeme bırakmaları için talep oluşturuyorum. İlk başta upload sınırlandırılmıştı şimdi 100'lük tarifede download hızım 35 megabit civarında sabitlenmiş gibi...
Packet loss testi yaptığımda % 3 veya % 5 çıkıyor ki kötü bir değer değil...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubytube -- 15 Ocak 2025; 12:19:16 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2-3 gündür biraz daha iyi. Tek tük packet loss vs. oluyor. Bir ara ciddi sıkıntılıydı. İnşallah bozmaz tekrardan.
-
Bence hakkını yiyorsun firmanın
Comnet yoğunluğu esnasında dönüş olmadı bir tek
Kullanan yönlendirdiğim bir çok arkadaşım var sorunsuz kullanıyor ve dönüş konusunda dönüş te yapıyorlar
Şimdi kayıt bıraksam. Eminim yarım saat içerisinde dönüş yaparlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedMinner -- 15 Ocak 2025; 22:55:24 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Öyle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çağrı kaydı daha hızlı sonuç veriyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İstanbul Ümraniye yaklaşık 1 saattir bağlantı yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
1 ay doldu ve genel olarak bu süreçteki tecrübelerim;
• Olağandışı yoğunluktaki transfer (churn) sürecini ufak aksamalar dışında başarılı şekilde tamamladılar, özellikle bu konuda çalışanlara teşekkür etmek isterim.
• Aboneliğin ilk birkaç günü hiçbir sınırlama yoktu ancak sonrasında "hattımın sağlıklı olarak alabileceği en yüksek hıza" bir sınırlama getirildi. SNR değeriyle kendi oynama imkanım olduğunu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde kendi talebim ile sınırlandırma kaldırıldı.
• 08:00-10:00 ve 19:00-22:00 arası hızda düşme oluyor ancak bu firma ile ilgili değil, bağlı olduğum santralin yoğunluğundan kaynaklanmakta.
• Bu süreçte 2 kez internet kesintim oldu ve bunlarla ilgili arıza kaydı oluşturdum. Bu kesintiler de bağlı olduğum santral ile alâkalı çıktı.
• Müşteri hizmetleri mesai saatleri içerisinde çabuk dönüş yapmakta. Mesai saatleri içerisinde diye özellikle belirtmek isterim.
• Yoğunlukla başlayan aboneliğimde ilk ay yansımayan 30₺ indirim 2. faturada uygulandı.
• Komşum için yeni abone müracaatında kimlik onayı aşaması 1 saat bile dolmadan onaylandı ve e-devlet onayı aşamasına gelindi.
• Ping konusunda bariz bir fark göremedim ancak hâlâ düşmanı çok olsa da (hâlâ çoğu firma Comnet sunucularını kullanıyor) Comnet'in kendi ülke çıkışları olduğu için çoğu firmaya göre hop sayısı düşüktü. O yönden Comnet'e göre gecikme olduğu doğrudur.
Olumlu-olumsuz aklıma gelen konuları paylaşmak istedim. Umarım yeni gelecek abonelere faydalı olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyazici -- 16 Ocak 2025; 20:23:47 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Paraya kıyıp 1000mbps internet alıyorsunuz, 5tb kullandıktan sonra "makul kullanım seviyesini" aştığınızdan dolayı hızınız vdsl seviyesine kısıtlanıyor. speedtest.netSpeedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Testhttps://www.speedtest.net/result/17265444753
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Sürekli internet kesiliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kısıtlama saçma su devirde olmamalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4-5 yıl önce Turknet kullanıcısının başına gelmiş ve Turknet kullanıcının aboneliği iptal etmişti. Durum ortaya çıkınca Turknet kıvırıp aslında öyle bir uygulamamız yok vs diyerek sınırı kaldırmıştı. Umarım Gigaspeed böyle çağ dışı bir uygulamayı hala sürdürmüyordur.
İlgini konu;
@gigaspeed Bilgilendirme yapabilir misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 18 Ocak 2025; 12:8:15 > -
Yok daha neler , olmadı hangi siteye gireceğimize dilekçe sonrasında izin versinler.
Gigaspeed bu doğru ise gelmek isteyen ve hazırdaki çok müşteriyi kaybedersin...
Demedi deme İbrahim...
Not: Gigaspeed'e geçmek için 3 aylık süreyi bekliyordum ama anlaşılan başka bir ISS bakmakta fayda var...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maalesef, birkaç hafta önce de aynı şeyi yaptılar, şu an da aynı. 1000mbps internet satın alıp bir de kullanıyor olmam hoşlarına gitmedi. Hızımı 16mbps'e düşürüp statik IP'mi iptal ettiler. Destek kayıtlarında darlamam sonucu yaklaşık 24 saat sonrasında hızımı normale döndürdüler ama statik IP'mi geri tahsis etmediler. Onun da gerekçesi şuymuş:
Alıntı
metni:ip adresinize saldırı geldiği için güvenlik duvarımız engelleme yapmış olarak görünmektedir. statik ip adresi kaldırıldı. hattınız takip ediliyor Vermediler, ısrar ettikten sonra şöyle dediler:
Alıntı
metni:Merhaba, Network birimimizin inceleme sonucu statik IP tanımlandığında sözleşmenizde yer alan 8.5. Kullanım Esasları maddesi uyarınca yapmış olduğunuz trafik makul kullanım seviyesinin çok üstündedir. Network birimimiz hattınıza statik IP tanımlamasını onaylamamaktadır. İyi günler dileriz. Statik IP almak için açtığım destek kaydına bu yanıtı aldığım günü takip eden günün gece yarısı da 1000mbps internetimi 35mbps'e düşürüp sabitlediler. Upload hâlâ 50mbps. Aralık ayı kullanımım D+U 5TB olduğu gibi kısıtladılar. Gigaspeed'te Kotasız 5TB AKK'li sansürlü internet.
Muhtemelen bir de tek taraflı feshederler sözleşmeyi aynı maddeyi gerekçe gösterip. 1 ay daha dişimi sıkabilecek miyim bilmiyorum.
Ekleme: Birkaç haftadır müşteri hizmetlerini de arayamıyorum, numaramı engellemişler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehyuman -- 18 Ocak 2025; 19:23:51 >
-
Merhaba,
Sözleşme dışında davranış gösteren abonelerimiz üzerinde yaptırımlar uyguluyoruz. İlgili abonenin makul kullanım maddesini aştığı ve port paylaşımı yaptığı, Network birimimiz tarafından yapılan inceleme sonucu saptanmıştır. Abonenin kullanımı Network ekibi tarafından takip ediliyor olup, port paylaşımına devam etmesi durumunda sözleşmede geçerli "abone fesih" işlemleri başlatılacaktır. İlgili abone bu durumla ilgili uyarılmış olup, sınırlamaları kaldırılmıştır. Daha önce böyle bir durum yaşamadığımızı ve yaşatmadığımızı bildirmek isteriz. Port paylaşımı gibi sözleşme dışı durumlarda bu yaptırımları uygulamak durumundayız. Sözleşme maddeleri kapsamında kullanım gösteren abonelerimize, hiçbir şekilde engel uygulamamaktayız.
Saygılarımızla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X