Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (167. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.355
Cevap
86
Favori
123.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • International kullanıcısına yanıt

    Sizin bölge sıkıntılı sanırım. Normalde netten sorgulama yapinca kac diyor hocam? Ya sizin bina içinse sorun da olabilir bölgesel sorun da olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefona, destek talebine bakan yok mu firmada. 1 saat oldu dönüş yok. Burada firma yetkilisi var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 165. sayfaya bakın; firma yetkilisi Gigaspeed var. Pm'den sorununuzu abone no ile yazın isterseniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Fakat inat ettim şimdi bekliyorum bakalım ne zaman dönüş yapılacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Operation Manager kullanıcısına yanıt

    Onu bilemeyeceğim; sorununuzun kısa sürede çözümünü temenni ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 saati geçti sonra arandık. Telekomdan sorunlu deniliyor. 4 saat sonra çözülecekmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende tp link td864w adsl modem var 35lik tarifeyi bu modemle 16 hızında da olsa kullanabilir miyim şuan başka bir iss deyim 16 mbs kullanım yapıyorum ama altyapı 62 mbs vdsl destekliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sivaslı5841 -- 28 Ocak 2025; 14:49:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sivaslı5841 S kullanıcısına yanıt

    ADSL modem ile VDSL bağlantı yapamazsınız. 35mbit tarife VDSL. Çok masraf yapmak istemiyorsanız 200TL civarına 2.el VDSL bir modem alıp (huawei hg658 v2 gibi) öyle kullanabilirsiniz. Bütçeyi arttırıp daha iyi cihazlara da bakabilirsiniz.

  • Operation Manager kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yoğunluk yaşandığı durumlarda, dönüşlerde gecikmeler yaşanabiliyor. Bu durum için üzgünüz. Hizmetlerimizi iyileştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Herhangi bir problemde 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • kullandığım iss den memnun olmadığım için siteniz üzerinden geçiş başvurusu yaptım telefon ve mail onayı yaptım.Son ekranda kullanıcı bulunamadı kimlik resmi yükleyin vs tarzı bir hata verdi.Ama kimlik resmi yükleyebileceğim bir seçenek filan yok.Geri en başa dönüp aynı tc ile başvurduğumda ise tc kayıtlı tarzı bir hata verdi.Ne kimlik resmi yükleyebileceğim bir seçenek çıkıyor nede en baştan başvuru kabul ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmada aşırı eksiklik var.Aktif bir whatsap veya site üzerinden yazışıp bilgi alacağınız temsilci yok illa arayacaksonız.Başvuruyu tamamladım gelen mesajda diyorki başvurunuz e devlete yönlendirildi e devlete giriyorum gigaspeed isimli firma listede yok.TBTNET FİRMASI olduğu için onu seçeyim dedim teknik sorun diyor.Valla daha başvururken acaba mı diyorum.Şuan buraya yazmak ve firmayı aramak dışında seçenek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt
    WhatsApp hattı açıp başına da hemen cevap verecek bir kişi almanız gerekir. 2 saat sonra aramaya cevap vermekle olmaz. 4 saat sonra internet gelecek dendi ama 15 dakika sonra geldi internet bugün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Operation Manager kullanıcısına yanıt
    Ne kadar ekmek o kadar köfte

    7/24 çağrı merkezi 7/24 whatsapp demek hepsi maliyeti artırır

    Ucuz ucuz kullanıyoruz başımıza iş çıkartmayın 🤣🤣

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Enteresan bir ping durumu var suan....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık gerçekten can sıkıcı olmaya başladı. Heran internet kesilecek korkusuyla yaşanır mı yahu?



    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ
  • Aylarca bozuk modemle kesilen internetten sonra 2 bozuk modemle bir süre daha kesilen bir internet kullandım. Bir kaç ay önce yeni 3. modem ile sorun çözüldü. Tabi bu sürekli kesilen, her gün istikrarlı şekilde yavaşlayan internetin tuzu biberi. Bugün de internet yine yavaş. Bu firmayı tercih ettiğime çok pişmanım. Süre dolduğu gibi başka firmaya geçeceğim.

  • guybru5h kullanıcısına yanıt
    Bu testi kablosuz mu yaptınız

    Bence modemsel bir sorun gibi görünüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zibartan kullanıcısına yanıt
    Hocam hat değerlerini paylaşabilirmisin
    Hattını yorumlamaya çalışalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Hat değerlerini değil, bu firmadan kurtulduğum günü paylaşacağım, az kaldı. Herkese de tavsiyem, uzak durun.

  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.