Şimdi Ara

GM Peugeot ve Citroen birleşiyor.! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
3.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opelin hdi motoru olursa satış rakamı cok değil coook fazla değişir diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    1.7 cdti gibi sınıfının en iyi motoru varken 1.6 hdi hiç beklemeyin bence.

    1.7 cdti 130hp 300nm tork ş.içi 4.3 ş.dışı 3.4 ort 3.7 lt tüketimi olan ve en önemlisi 99g/kg c02 salınımıyla pek çok ülkede vergi bile vermeyen bir motor.

    1.6 hdi 112 hp 270 nm tork ş.içi 4.9 i.dışı 4.0 ort 4.4 lt tüketim ve en önemlisi 114g/kg co2 ile 2 üst dilimden vergi veren bir motor. Bu durumda, opel ne yapsin hdi i ?

    siz opele hdi beklerken citroene 1.7 cdti giderse şaşırıp kalmayın sonra. Ha bu firmaların sadece türkiye için bu motoru astra-insigniaya takıp getiriceklerini düşünüyorsanız, çok iyimsersiniz demektir.

    t.veriler
    http://www.citroen.com.tr/Resources/Content/TR/Brochures/haziran/teknik/C4_Foy.pdf

    http://www.vauxhall.co.uk/vehicles/vauxhall-range/cars/new-astra/features-specs/engines-transmissions.html


    kaç kişinin hayallerini yıktın
    kaç kişi içip içip yollara düşecek bu yazı yüzünden biliyor musun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Cahilliğimi mazur görün. GM, opele ve fiata motor veren şirket değil miydi? neden opeller HDI oluyor da Citroen ve Peugeotlar CDTI olmuyor. veya GM'den motor alan Fiat ne olacak. Onlar da mı HDI'ye geçecek.

    Kafam karıştı.

    CDTI Fiat ın motoru. Fiat GM e CDTI motorları veriyor.

    Fiat GM den bağımsız bir şirket. Kendi benzinli ve dizel motorlarını üretiyor, dışarıdan motor almasına gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Abi o değilde OPC'nin anlamı burada saklıymış meğerse,

    Opel Peugeot Citroen

    Yıllarca bizden sakladılar

    çok sert
  • 1.6 e HDİ ve insignia olursa süper birşey çıkar ortaya. PSA nın motorları çok iyi. yakıt performans olarak. ancak opelin aktarması zayıf. o performanstan ve yakıttan çalabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Yanlış biliyormuşum kusura bakmayın,abartmanıza gerek yok.

    Zaten çok birşey yazmamıştım.

    Sana demedim hocam genel olarak konuştum yukarıda acımadan girişmişler bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santino Santorelli

    tabikide otomobil firmalarının kendi aralarında motor paslaşmaları oluyor..ama neye ne kadar ihtiyac duyacak ki mercedes renault'a bmw citröen'e..minilerde ise yine ingilizlerle ortaklaşa çalışmaları söz konusu..fakat inglizler otomobil dünyasında iz bırakan araçlar üretmiştir üretiyorlarda..aston martin-bentley (her ne kadar vw bünyesinde olsada) jaguar-austin vs..peki ya fransızlar?

    biliyormuş gibi görünüp hiç birşey bilmeyen bir arkadaşımızsın sen.otomobil konusunda çok atıp tutma bence.
  • Ben çok Allah da sizi güldürsün. Yalan rüzgarını geçmiş otomobil dünyası.
    1.6 hdi otomatik vites astra bekleyenler için de bir birleşme bekleriz gm den
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    Zaten GM bunu becerebilecek kapasiteye sahip olsaydı, Fiat ile uğraşmaz 1.6 cdti görürdük :)

    Şu fiatçılar beni her seferinde güldürmeyi başarıyolar.

    100 yıllık otomobil devi General Motors Corporation'ın, ABD'de marş motoru yerine bile konmayacak kıçıkırık bir 1.6 dizel motor yapacak kapasitesi yok demek öle mi?

    Neremle gülsem bilemedim.


    GM'in ABD'de 100 yıldır ürettiği dizel motorları buraya listelemeye kalksak burdan torinoya yol olur



    Ayrıca 1.7CDTI gibi 0,99 karbon salınımlı teknoloji harikası bir motoru varken hangi mantıkla birde 1.6 üretecekler ah onu bi anlasam.

    1.7 Dediğin motor zaten isuzu'nun :)
    Hadi onuda geçtim o motor o emisyonu sağlıyorsa Fiat'ın bulduğu common rail sistemi sayesinden.
    Neresinden tutarsan tut elinde kaldı yani.

    Ha birde İstanbul'daysan vapurların makina dairesine kafanı uzat. (Çoğu) Motorun üzerinde ne yazıyor Gör :)
    GM'miş peh. iyiki amerikada bir kaç markası iyi satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 19 Ekim 2012; 0:49:11 >




  • Opel tutunacak dal arıyor.
  • Bence pug ve citroene opel motorları koyarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Santino Santorelli

    tabikide otomobil firmalarının kendi aralarında motor paslaşmaları oluyor..ama neye ne kadar ihtiyac duyacak ki mercedes renault'a bmw citröen'e..minilerde ise yine ingilizlerle ortaklaşa çalışmaları söz konusu..fakat inglizler otomobil dünyasında iz bırakan araçlar üretmiştir üretiyorlarda..aston martin-bentley (her ne kadar vw bünyesinde olsada) jaguar-austin vs..peki ya fransızlar?

    biliyormuş gibi görünüp hiç birşey bilmeyen bir arkadaşımızsın sen.otomobil konusunda çok atıp tutma bence.

    dijital roland keyboard kılıklı..tanımadığın insanlar hakkında yorum yapma..senin bildiğin kadar bnm unutmuşluğum var..ve bu forum'un liseli ve bisiklet'li user'larından gına geldi..yazmassan sevinirim..yaşıtlarında ve taşıtlarınla muhattap ol billare bizahmet hadi canım..

    Edit;anladım ki yazdığın diğer cevaplardan lanet bir fransızcısın sen..yerinden kalkamayan,yürümeyen,gitmeyen,rezil bir aktarması olan,35 tane tuşu olan arabası gibi kullanıcısıda dandik olan bir citröen'cisin..ama yazık diğer kaliteli citröen ve peugot kullanıcılarını lekeliyorsun..hoş senin gibi 1-2 tane daha lipton var böyle citröen ve peugot kullanıcıları..abisi sen ilk önce biraz segment ve kasa farkı olan bir çok araba sür bir çok ama,kaza yap,o arabaları bir dene sonuna kadar ne yapabildiklerini son rad'lerine kadar çöz sonra gel yaz en azından derim bu bunları yapmış dedikleri kaale alınır..yoksa imkanın bunları yapmaya ki hiç sanmıyorum citröen'den öteye geçemezsin ne para olarak ne akıl olarak ne kalıp olarak geçmede kal orda..ama hayrına sana diğer markalarında araçlarını sürdürür bu zamana kadar bindiğin arabanın ne kadar dandik vasat ve boş bir araba olduğunu anlarsın..haliyle biraz da karakterin gelişir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 19 Ekim 2012; 6:55:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Santino Santorelli

    yok öyle bişey hocam..citröen'nin ne haddine bmw'e motor vermek..psa motorları için fransızlar bmw'nin az g... dolaşmadı..ihaleler anlaşmalar..belki bir ihtimal oda bmw düşük hacimli motorlar üretmiyor o açıdan..akabinde onuda değiştirdiler 1.16i lerden çok şikayet vardı..aktarma ve motor performansından siz o üretimden bahsediyorsunuz galiba..sonra motor ve aktarmaları revize edildi..otpmatik ve dizelleri yapıldı..yani ''kılavuzu karga olanın burnu b.... çıkmaz'' hesabı

    http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

    Öncelikle olamaz öyle bişey demek farklı olan bişeyi inkar farklı. Mercedes te renaulttan motor alıyor. BMW veya Mercedes küçük hacim motordan ne anlar. Tabiki hazır almak daha kolay. Özellikle Mini'lerde bu motor kullanılıyor.

    öncelikle şunu belirtmek isterim bu mesajınızla garibim psa motoru sahipli citröen ekibini nimet yerine koyup bişey olduğunu zan etmesine sebep oluyorsunuz yanlış...ikincisi mini'nin üretiminde ki psa 1.6 benzinli ve dizel motorlara bmw'nin bunca yıllık motor-mekanik deneyiminin %50 hatta fazlasını bile aktardığını söyleyebilirim..bunu bir mini cooper s mini gp mini countryman s modellerine bindiğimizde bir bmw imzası taşımadığını söylemek küllen inkar ve araba'dan hiç anlamayan birinin olduğunun ibaresinden başka bişey değildir..citröen işbirliğinde ki psa motor'lara olan bmw'nin katkısı ise en min. ve en vasat seviyede'dir..renault'da mercedes gibi karakteri olan bir otomobil firmasıdır..en azından elle tutulur tek fransızdır bence..haliyle mercedes gibi bir aracın bu aracın düşük hacimli motorlar alması yada bu motorlardan bir kaç donanım alması normaldir..fakat motorlarının verimliliğini bile kullanarak belli bir süreye mahsus (renault-peugot-citröen) bakabilir test edebilir ve hatta kullanabilir (bir nevi kobay gibi)..hoş 1.16i serisinden bundan öncekiden bahsediyorum kullandı'da ne odlu? vasat bir motor..tüm bmw kullanıcılarından arabanın kendini toparlayamadığı,motorun çok zorlandığını,hantal ve ivmelenme adına bişey yapamadığı ayan beyan belirtildi..1.16 serisinin hem otomatiği hem dizel'i revize edildi..yeşillik olsun diye değil..mercedes'in renault motorlu aracını kullanmadım..kullanan varsada bi zahmet yazarsa memnun olurum..en azından kendi yakasından olan citröen ve peugot gibi vasat olmayacağı aşikar'dır..bugün bir concorde modeline bile binildiğinde aradan kaç sene geçmiş bir konfor bir donanım söz konusu..haliyle bir safrane zamanında protokol ve bürokrasi aracı olarak bile kullanılmış..bir clio rs v6 bugün araba tutukunuyum diyen her kullanıcı ve otomobil severin hayatta en az 1-2 saat bile olsa sürmesi gereken ayrı bir haz ve sürüş deneyimi olan bir model ve motordur..akabinde bugün toros ve renault'un ürettiği kamyonetler(peki citröen ve peugot'un ürettiği kaç tane kamyonet var,kaç tane böyle iz bırakmış araba var peki kaç tane bu şekilde halen kullanılabilen arabası var ya hiç yada 1 tane oda vardır yoktur)..ve bu işleride lütfen deneyerek test ederek tecrübe sahibi olalım..bu milyon euro milyar euro kazanılan ileri mühendislik ve teknoloji kullanılan olayları böyle 1-2 tuşa basarak google ve vikipedia aracılığı ile olmaz,öğrenilmez..sadece ön bilgi ve yüzelsel bir bilgi alınabilinir..öyle olsaydı herkes google ve vikipedia aracılığı ile öğrene öğrene mercede-benz,bmw,adi gibi firmalara ceo olurdu..mekanik ustaları oldu..makina mühendisleri olur..satış müdürleri olurdu..ama ne yazık ki olmuyor işte..görünen şey sadece size yüzeysel bilgi sunmaktan öteye gidemez..milyon,milyar euro'luk işleri,anlaşmaları,teknolojileri,birleşmeleri ayda 49liralık internetten 1000liralık bilgisayardan çözebilseydik burda birilerine bişeyler anlatmaya çalışıyor değil bali'de maldiv'lerde güneşleniyor ve denize giriyor olurduk banka hesaplarımızda ciddi meblalar olmuş olur ve kara taşımacılığı değil hava taşımacılığını kullanıyor olurdu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 19 Ekim 2012; 7:39:45 >




  • @santino santorelli,
    Dostum içinde bulunduğun sinir halini çok iyi anlıyorum, bu kardeşimiz gibi bir kaç kişi daha var forumda, bunlar o çok ince zekalarıyla millete giydirip duruyorlar, bir yarış halindeler kendi aralarında, ''kim daha çok giydirecek'' diye... ( bu kardeş başka bir konuda banada giydirdi)

    Bizlere madalya törenini izlemek düşer, biz bunlara laf yetiştiremeyiz, buna ne zekamız, ne yaşımız ne de zamanımız yetmez...

    Birde mevlananın dediği gibi ''tartışmamak lazım yoksa aradaki fark anlaşılmaz''

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santino Santorelli
    öncelikle şunu belirtmek isterim bu mesajınızla garibim psa motoru sahipli citröen ekibini nimet yerine koyup bişey olduğunu zan etmesine sebep oluyorsunuz yanlış...ikincisi mini'nin üretiminde ki psa 1.6 benzinli ve dizel motorlara bmw'nin bunca yıllık motor-mekanik deneyiminin %50 hatta fazlasını bile aktardığını söyleyebilirim..bunu bir mini cooper s mini gp mini countryman s modellerine bindiğimizde bir bmw imzası taşımadığını söylemek küllen inkar ve araba'dan hiç anlamayan birinin olduğunun ibaresinden başka bişey değildir..citröen işbirliğinde ki psa motor'lara olan bmw'nin katkısı ise en min. ve en vasat seviyede'dir..renault'da mercedes gibi karakteri olan bir otomobil firmasıdır..en azından elle tutulur tek fransızdır bence..haliyle mercedes gibi bir aracın bu aracın düşük hacimli motorlar alması yada bu motorlardan bir kaç donanım alması normaldir..fakat motorlarının verimliliğini bile kullanarak belli bir süreye mahsus (renault-peugot-citröen) bakabilir test edebilir ve hatta kullanabilir (bir nevi kobay gibi)..hoş 1.16i serisinden bundan öncekiden bahsediyorum kullandı'da ne odlu? vasat bir motor..tüm bmw kullanıcılarından arabanın kendini toparlayamadığı,motorun çok zorlandığını,hantal ve ivmelenme adına bişey yapamadığı ayan beyan belirtildi..1.16 serisinin hem otomatiği hem dizel'i revize edildi..yeşillik olsun diye değil..mercedes'in renault motorlu aracını kullanmadım..kullanan varsada bi zahmet yazarsa memnun olurum..en azından kendi yakasından olan citröen ve peugot gibi vasat olmayacağı aşikar'dır..bugün bir concorde modeline bile binildiğinde aradan kaç sene geçmiş bir konfor bir donanım söz konusu..haliyle bir safrane zamanında protokol ve bürokrasi aracı olarak bile kullanılmış..bir clio rs v6 bugün araba tutukunuyum diyen her kullanıcı ve otomobil severin hayatta en az 1-2 saat bile olsa sürmesi gereken ayrı bir haz ve sürüş deneyimi olan bir model ve motordur..akabinde bugün toros ve renault'un ürettiği kamyonetler(peki citröen ve peugot'un ürettiği kaç tane kamyonet var,kaç tane böyle iz bırakmış araba var peki kaç tane bu şekilde halen kullanılabilen arabası var ya hiç yada 1 tane oda vardır yoktur)..ve bu işleride lütfen deneyerek test ederek tecrübe sahibi olalım..bu milyon euro milyar euro kazanılan ileri mühendislik ve teknoloji kullanılan olayları böyle 1-2 tuşa basarak google ve vikipedia aracılığı ile olmaz,öğrenilmez..sadece ön bilgi ve yüzelsel bir bilgi alınabilinir..öyle olsaydı herkes google ve vikipedia aracılığı ile öğrene öğrene mercede-benz,bmw,adi gibi firmalara ceo olurdu..mekanik ustaları oldu..makina mühendisleri olur..satış müdürleri olurdu..ama ne yazık ki olmuyor işte..görünen şey sadece size yüzeysel bilgi sunmaktan öteye gidemez..milyon,milyar euro'luk işleri,anlaşmaları,teknolojileri,birleşmeleri ayda 49liralık internetten 1000liralık bilgisayardan çözebilseydik burda birilerine bişeyler anlatmaya çalışıyor değil bali'de maldiv'lerde güneşleniyor ve denize giriyor olurduk banka hesaplarımızda ciddi meblalar olmuş olur ve kara taşımacılığı değil hava taşımacılığını kullanıyor olurdu..

    Öncelikle kullandığınız bilgisayar kaç liralık ve internetiniz kaç para merak ettim. Bilgisayar pahalı olunca daha mı önemli oluyor? Renault tarhini sizden iyi bildiğimi iddia edebilirim ve eminim en az sizin kadar renaultu severim. İlk arabam 1977 model renault 12 TS idi. Küçükten beri hayalim ilk arabamın bir renault olmasıydı. Daha sonra laguna ve cliom da oldu. Renault F1den çekildiğinde bile F1 izler ve yine de olmayan renaultu tutardım. Keşke geri gelseler de rekabet olsa derdim. Olayın renaultla ilgisi yok. Ben renaulta bişey mi dedim. Renault şöyle renault böyle deme ihtiyacını nerden duydunuz anlamadım. Citröen de renault gibi ilk otomobil üreten firmalardan biri. Tarihi çok eskidir. Renault kadar büyük ve geniş alanda çalışmaz. Ama citröen dünkü çocuk diyemezsiniz. Özellikle süspansiyonda çok ilerdirler. Dünya rallisinin içine ettiler herkes çekildi. Olayın bunlarla alakası yok. Citröen kimmişki BMWye motor verecek dediniz ben de en kısa yoldan kaynak verdim. İnanmıyorsanız o başka. Ben o siteye inanmıyorum derdiniz başka kakynaklar koyardık. Kaynak bol zaten sorun yok. Başka arkadaşlar da bunu doğruladılar. Şimdi sizin bilmem kaç binlik bilgisayarınızdan ulaşıp ta benim ulaşamadığım o gizli anlaşmalar hakkındaki bilgileriniz varsa paylaşın. Yoksa da öyle bir iş birliği gerçekten varmış teşekkürler diyebilirdiniz. İyi forumlar.




  • bnm sizle yada renault ile hiç bir problemim yok..siz muhabbeti yanlış anladınız..bilerek yada bilmeyerek gereksiz kullanıcılara prim verdiğinizi belirttim ben..yoksa ne şahsınızla yada şahsınızın fikirleriyle veya şahsınızı beğenisinde otomobillerle alıp veremediğim yok..citröen'nin tarihcesinide biliyorum..devrilmeyen araç sahibinin kızının bir etkinlikde yaptığı aracın devrilmesi sonucu hayıflanan ve devrilmeyen yada güç devrilen araçlar yapmasıyla başlamıştır..neyse söz konusu araç tarihceleri değil..sorun internet ve pc'de değil ki kullandığım internet fiberopitk ve pc de tr'nin hız aşırtmalı sayılı pc'lerinden..bahsettiğiniz anlaşmalar vs gibi bilgileri türkiyede sayılı otomobil firmalarında mekanik ve mühendis olarak görev yapan kadım ve kidemli büyüklerimizden dinlediklerimizdir ki bu insanlar tr deki sayılı teknik üni mezunu y.dışı doktora ve master'lı aylık gelir rakamları 5.000'tl nin üzerinde etkin ve yetkin kişilerdir..dediğim gibi muhabbeti başka yere çekmenin bi anlamı yok..bnm sizinle bir sorunum yok yukarıda belirttiğim gibi kendini bilmez cahil cühela ömründe 2-3 araba sürmüş google ve vikipedia ile bilgi-deneyimleri olan insanlaradır sözüm..

    edit; itam'da bulunduğu rolan lamer'i öğretmenmiş..araba sürmeyi bile bildiğini sanmıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 19 Ekim 2012; 13:45:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    Zaten GM bunu becerebilecek kapasiteye sahip olsaydı, Fiat ile uğraşmaz 1.6 cdti görürdük :)

    Şu fiatçılar beni her seferinde güldürmeyi başarıyolar.

    100 yıllık otomobil devi General Motors Corporation'ın, ABD'de marş motoru yerine bile konmayacak kıçıkırık bir 1.6 dizel motor yapacak kapasitesi yok demek öle mi?

    Neremle gülsem bilemedim.


    GM'in ABD'de 100 yıldır ürettiği dizel motorları buraya listelemeye kalksak burdan torinoya yol olur



    Ayrıca 1.7CDTI gibi 0,99 karbon salınımlı teknoloji harikası bir motoru varken hangi mantıkla birde 1.6 üretecekler ah onu bi anlasam.

    1.7 Dediğin motor zaten isuzu'nun :)
    Hadi onuda geçtim o motor o emisyonu sağlıyorsa Fiat'ın bulduğu common rail sistemi sayesinden.
    Neresinden tutarsan tut elinde kaldı yani.

    Ha birde İstanbul'daysan vapurların makina dairesine kafanı uzat. (Çoğu) Motorun üzerinde ne yazıyor Gör :)
    GM'miş peh. iyiki amerikada bir kaç markası iyi satıyor.

    Isuzunun oldugunu biliyorum.

    Elinde böyle bir motor varken girmez diyorum 1.6 dizel işine. Girmesi zaten saçmalık olur. bu 1.6cc sendromu onların problemi değil sonuçta, bizim devletin sorunu.


    GM ile ilgili son cümlene gelince, resmen içler acısı. Ya gerçekten çok cahilsin, yada fanatiklik gözünü bürümüş.

    Bende sana ABD deki dizel trenlerin, ağır iş makinalarının, kamyonların makine dairesine kafanı uzatmanı tavisye ederim.



    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_engines




  • nerde kaldı rekabet. Boyle birleşmeler oldukça rekabet azalır olan bize olur gibime geliyor
  • citröen ile pejo birleşse bi cacık olmaz ama işin içine gm de girerse o zaman olur diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.