Şimdi Ara

golf 1.6 ile rampada turbo dizelleri geçiyorum. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
1
Favori
15.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence tartıscagımıza deneyelım ben daha dun 1.6 borayla ıkı arabayla yarıs ettım ole camı acıp baktılar. ızmıtte bır 1.6 bora var elımızde aynı motormu bılmıorum ama ızmıtlı 1.6 psa motorlu arac sahıbı bır arkdas gelsın deneyelım vıdeosunu koyalım son noktayı koyalım bence
  • Arkadaş bi konu açtı,açtığına da bin pişman olmuştur.

    Öldürdünüz valla adamı.
  • bende era crdi le çok denedim rampada.eranın plakasını bile okuyamadı benzinliler.
    ama ben öyle dizelde olsa aracı pek düşük devirde kullanmam.
  • arkadaş 2. ve 3. vitesten bahsetmişte herhalde hiç dizel araç kullanmamış..dizeller yüksek torkun etkisiyle yokuşları vites değiştimeden 5 veya 6. viteste çıkıyor.benzinli gibi 4. viteste kalmaz.hem dizel hem benzinli aracı birlike kullana bir kişi olara söyleyebilir mi o araç dizellerin yanında anca nal toplar.şunu söyleyeyim 103 bg lik benzinli araçla 3. viteste anca çıkabildiğim yokuşu dizel 105 hp arcımla 6 viteste çıkabiliyorum.dizel araç yokuşta kendini belli eder ama düz yolda benzinliye geçilir.denemesi bedava
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERTECE

    bence tartıscagımıza deneyelım ben daha dun 1.6 borayla ıkı arabayla yarıs ettım ole camı acıp baktılar. ızmıtte bır 1.6 bora var elımızde aynı motormu bılmıorum ama ızmıtlı 1.6 psa motorlu arac sahıbı bır arkdas gelsın deneyelım vıdeosunu koyalım son noktayı koyalım bence


    Arkadaşta uzaylıların yaptığı 1.6 motor var özel yapım. Andromeda galaksisinden gelen uzak akrabalarımız yapmış, seninBbora yokuşta önce VTEC leri WT-i leri geçsin ondan sonra turbodizellerle uğraşırsın, Ha düzde benzinli uzun vadede geçer onu herkes biliyor zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 3 Mayıs 2010; 21:09:34 >
  • birde şu durum var, mesela ben gidiyorum 80-90 arası yola göre olayım o saat o dakika öyle,

    eleman gelmiş yardıra yardıra, bakıyorum dikizden oo focus yedim, oo megane yuttum, oo opel yaladım falan diye diye geliyo, hah diyo sıra sende...

    biliyorum bende yaptım,

    geliyo yanıma sıra sende bebeğim bakışları, hadi diyorum gençtir fırlıyorum yol müsaitse bir iki sn. bir anlık şok sonrası asılıyor yavrum...

    İnşallah akıllanırsın diyorum içimden ve arkadaşın şahsi tarihinde bir gurur sayfası oluyorum, yedim diyor kankalarına, sıkıya gelemedi...

    .....

    Dizel benzinli muhabbeti uzar gider, arkadaşlar forumda vardı tork beygir gücü farkı diye orada vardı benzinli araba ve dizel arabanın özellikleri üstünlükleri farkları falan o konuya bir bakın, hadi diyelim ki rampada dizel ama her yer rampa değil ki o ramada bitiyor bir yerde sonrası...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Büyük olasılıkla (!) ben de Eylül ayında aynı motora sahip 2011 model PASSAT alacağım. 10 yıl önce aldığım SEAT'ta da aynı motor vardı, 2011 model PASSAT'ta da aynı motor var (biraz farklı bir yapıda olmak kaydıyla). Aynı motorlu aracı kullandım ve içinde yolcu olarak da bulundum, her iki şekilde de benim için makul ve yeterli performans sundu. Kendi aracımı bugün eve dönüş yolunda yüksek devirde kullandım, ivmelenme mükemmel, gaz pedalı tepkisi ani. Turbo ile alt devirde elde edilen torku sırtında hissetmek yaşanması gereken bir his. 2000 yılından bu yana dizelde de rüzgarlar iyi yönde esiyor. 2 litre motordan 55 veya 70 HP elde etmek eskide kaldı. 1.6 litre dizelden 140 HP çıkaran motor da yakında piyasaya sürülecek.

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    kuzenimde aynı motora sahip a3 var. çok kere kullandım. performans ve yakıt tüketimi olarak 1.6 benzinli motorlar içinde sanırım en kötüsü. yokuşta diğer araçlar 2000 devir civarlarında iken sen 4500-5000 gibi devirlerde hızlanmışsındır.o zaman belki geçersin.




    lpg dönüşümünün kolay olduğundan dolayımı almıyı düşünüyorsun taner abi 1.6 8 v yi




  • bu motor bu kadar eski teknolojide 102bg gücü nasıl üretiyor hemde 8 subapla.
  • Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    bu motor bu kadar eski teknolojide 102bg gücü nasıl üretiyor hemde 8 subapla.



    bu motor bildiğim kadarıyla 1997 senesinde golf 4 ün üretilmesiyle başladı porsche lamborghini bugatti scania haricinde bütün vw grupta kullanıldı 3800 dd verdiği 148 nm torkla o zamanki rakipleri focus ve astra (twinport hariç) üstünde yer aldı
    rakip firmaların çıkardıkları aynı zamanlarda çıkardıklarıı motorlar var bravo 1.6 103 ps gibi
    ama çok daha iyi değerler var
    91 96 =civic 1.6 130 ps
    96 00 =1.6 160 ve 185 ps
    ikiside atmosferiktir bunların
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    bu motor bu kadar eski teknolojide 102bg gücü nasıl üretiyor hemde 8 subapla.



    bu motor bildiğim kadarıyla 1997 senesinde golf 4 ün üretilmesiyle başladı porsche lamborghini bugatti scania haricinde bütün vw grupta kullanıldı 3800 dd verdiği 148 nm torkla o zamanki rakipleri focus ve astra (twinport hariç) üstünde yer aldı
    rakip firmaların çıkardıkları aynı zamanlarda çıkardıklarıı motorlar var bravo 1.6 103 ps gibi
    ama çok daha iyi değerler var
    91 96 =civic 1.6 130 ps
    96 00 =1.6 160 ve 185 ps
    ikiside atmosferiktir bunların



    sizin saydıgınız motorlar 16v dikkat ederseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.


    ilk mesajımı iyi okusaydınız hangi dizellerden bahsettigimi okur ögrenirdiniz.




  • bu arada son yolbilgisayarı yakıt degerlerimin resmini çektim forumda ilgilenen arkadaslara bilgi olur belki.
     golf 1.6 ile rampada turbo dizelleri geçiyorum.

     golf 1.6 ile rampada turbo dizelleri geçiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 3 Mayıs 2010; 21:43:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.


    ilk mesajımı iyi okusaydınız hangi dizellerden bahsettigimi okur ögrenirdiniz.


    tam bunu yazacaktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.


    ilk mesajımı iyi okusaydınız hangi dizellerden bahsettigimi okur ögrenirdiniz.


    Okumadan cevap yazmayacak kadar tecrübem var forumda konumum itibariyle.

    Bahsettiğim şey o değil, peugeot 308 HDI beni zorladı mesela demişsiniz 308'in 90 lık ve 110luk versiyonları var hangisi olduğunu bilmeden bu kadar kesin konuşmak çok mantıklı değil, accent 1.5 crdi demişsiniz ki onun da versiyonları mevcut. Belki siz 90'lık versiyonu geçmiş olabilirsiniz ancak 110'luk versiyonsa zaten böyle bir ihtimal yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.


    ilk mesajımı iyi okusaydınız hangi dizellerden bahsettigimi okur ögrenirdiniz.


    Okumadan cevap yazmayacak kadar tecrübem var forumda konumum itibariyle.

    Bahsettiğim şey o değil, peugeot 308 HDI beni zorladı mesela demişsiniz 308'in 90 lık ve 110luk versiyonları var hangisi olduğunu bilmeden bu kadar kesin konuşmak çok mantıklı değil, accent 1.5 crdi demişsiniz ki onun da versiyonları mevcut. Belki siz 90'lık versiyonu geçmiş olabilirsiniz ancak 110'luk versiyonsa zaten böyle bir ihtimal yok.

    valla üstte nasıl yazdıgınız gayet açık ve net.




  • @ahmeta60

    Evet açık, gayet de açıkladım ama tercih sizin tabi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Araçların hepsinin dışarıdan dizel olduklarının ve gaza tam olarak bastıklarının anlaşılabilmesi, doğru viteste olduklarının bilinmesi, sürücülerin sizin onları geçmeye çalıştığınızı bilmesi vs...

    Forumda spekülatif konular açmaya ve böyle doğruluğu netleştirilmemiş yargıları paylaşmaya hiç gerek yok.



    Konunun özeti bu aslında.

    Ben bu konulara karşı değilim, hatta bu performans karşılaştırma konuları eskiden yasaktı biliyorsunuz, bizim kural revizyonumuzla serbest hale geldi ancak doğruluğu netleştirelemeyeceği için genelde tartışmalarla son buluyor. Konular gene olsun ama çok çok kesin yargılarla konuşmak uygun değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Araçların hepsinin dışarıdan dizel olduklarının ve gaza tam olarak bastıklarının anlaşılabilmesi, doğru viteste olduklarının bilinmesi, sürücülerin sizin onları geçmeye çalıştığınızı bilmesi vs...

    Forumda spekülatif konular açmaya ve böyle doğruluğu netleştirilmemiş yargıları paylaşmaya hiç gerek yok.


    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Neler neler görüyoruz ya.

    Dizelleri geçiyorum diye bir kavram yok zaten, hangi dizelleri?

    1.3 Multijet Linea mı, 1.4 D4D Corolla mı, 1.6 TDCI Focus mu, 1.6 Multijet 120hp Bravo mu?

    1.6 102 bg Golf'ün son iki yazdığım aracı yokuşta geçmesi için ciddi anlamda şike lazım ama.

    Özellikle 1.6 multijet 120 hp Bravo dalga geçer o golf ile düzde de yokuşta da.


    konunun özeti sizin gibiler böyle yazdıgı için ortalık karışıyor yazdıgınızı tekrar okuyon ortalıgı nasıl galeyana getirip ateşe benzin döküyorsunuz anlarsınız benim sonraki mesajlarımı okursanız ne demişim evet arkadaslar kabulleniyorum belki o virajda dizel araç turbo geç açtıgı için yada yüksek vitesde oldugu için bi hata nedeni ile geçilmiştir demişim siz daha ne konuyu alevlendirip uzatıyorsunuz bide konumunuzdan bahsediyorsunuz.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.