Şimdi Ara

Golf 6 Trendline 1.6 TDI 105 hp mi, Renault Megane 3 HB Privilege 1.5 dCi 105 hp mi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
27.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • auto motor und sport demişsin, saygı duyarım.
    O zaman o testin orijinalini verelim...

    Master test, bir AMS klasiği...

    sonuç

    her özellikte bırak megane kendi sınıfı a3 ve bmw 1 serisine bile fark atan GOLF:::

    master test.. buyrun:: kes yapıştır değil.. full+full


    https://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/golf0/golf_6/media.Par.0035.File.pdf/mastertest_golf_0904064.pdf

    pdf çamk isemeyenler için:

    sürüş dinamiği: golf 87 puan, megane 73 puan.
    total golf 450 puan: megane 412 puan.

    sıralama. 1 golf
    2. a3
    3. uzar gider , 12 tane toplam araç var sanırım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 18 Temmuz 2010; 0:02:22 >




  • İyice coşmuşlar golf bmw 1 den de audi a3 tende üstün.Hadi be ordan.
  • megane 2 yı de kullandım 3de dıreksıon tepkısı kesınlıkle cok daha baska ıkısı araısında golftekı o tokluk keskınlık hıssı megane da yok ama daha bır konfor agırlıklı gıbı dıreksıon tuy gıbı ....

    ben sahsen comfortlıne bıle bındıgımde bumu dedım ıcımden dsg ye lafım yok ama dıger her anlamda full bır megane tercıh sebebıdır
  • sadece gerçekler...
    vw için golf ün anlamı başkadır.
    alman dergisi diyemessiniz, testde bir sürü alman var.
    vw grup diyemessin, teste a3, leon gibi başka vw grupta var.

    testlere güven olmaz diyemesiniz, testi ilk veren sizsiniz ben aynı testin full olanını verdim.

    dergi dandik diyemessiniz, çünkü o otör yani AMS...



    kısaca privilage mi trendline mı tabiki privilage

    golf mü megane mı tabiki golf

    golf terndline mı megane privilage mi??? ona karar verecek kişi SİZ siniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 18 Temmuz 2010; 1:01:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    sadece gerçekler...
    vw için golf ün anlamı başkadır.

    kısaca privilage mi trendline mı tabiki privilage

    golf mü megane mı tabiki golf

    golf terndline mı megane privilage mi??? ona karar verecek kişi SİZ siniz.







    1.renkli kısım:Bana göre sıradan c sınıfı kompakt bir araçtır.Diğer c sınıfı araçlara göre şu andaki tek artısı dsg şanzımanıdır.
    2.Renkli kısım ne münasebet hangisinin donanımı fazla motoru ekonomik ve performanslı ayrıca hangisi daha uygun fiyatlı ise o.
    Tabi ki megane privelege.
  • donanımda hersey degıl aslında en cok donanımı en sorunsuz suananına bakmakta lazım :d ama gunumuz teknolojısı teknolojısı dıodum ben bakıyorum araclara bır cok problemle karsılasıyoruz buna golfte dahıl ama acık soylıyım megane parasını son kurusuna kadar hakeden bır araba ...

    benım hıcbır marka fanatıklıgım yok aslada olmadı .. ben megane 3 ıthal full olanına 8 ay bındım bınmeden oncede golfede baktım bırcok arabayda ablamda leon var meslea 1.4 tfsı oda parasından fazlasını sunan bır arac ama aynı donanım golfe 6 mılayr belkı daha fazla vermek golf bırazdaha ıyıde olsa mantıklı gelmıyor bana

    vw ıcın golfun yerı ayrıdır dogru ama opel ıcınde astrabın renault ıcınde meganeın bırcok c segmentının marka bazında yerı ayrıdır cunku orta kesıme hıtab eden alınabılır sevıyede araclardır .... yanı golfu a3 ten ıyı gosteren bır teste ben ınanmam ınananada saygı duyarım

    yanı cıdden bazen sınırlar zorlanıyor ..golf megandan ıyı yonlerı ekonomık acıdanda meganeın ıyı yonlerı olabılır ama a3 ten de ıyı golf soyle golf boyle dıyınce komık kacıyor bır yonu belkı ustundur ama kalıte kullanınlan mazeme ıscılık bazında bır audı herzaman parasının hakkını vermesede megnaedanda golftende opeldende ıyıdır zaten fıyatındanda bellı oluyor :D




  • @laprace
    Hayrola imzayı kaldırmışsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    @laprace
    Hayrola imzayı kaldırmışsın

    Çok tepki alıyodu.Vw sahipleri güzel arkadaşların canını sıkıyormuş kaldırdımGörsel birşey yapmaya çalışıyorum.
  • Golf' e boş demek....

    ARkadaşım bende uzun zamandır bu iki araba arasında kaldım ve baya bi araştırdım bak şimdi;

    Megan 3 ilk başta golften çok daha şık görünüyor, öteyandan konfora gelirsek, otomatik katlanan yan aynalar, kararan iç dikiz aynası, direksiyondan müzik çalar kontrolu, çelik jant, renkli camlar, multimedya bağlantı soketi, hız sabitleyici (vardı sanırım), otomatik klima, xenon far ve esp de ayrıca sunuluyor.... Öte yanda da golfte de müthiş bir güvenlik var tabi ama bu bahsedilen özellikler malesef golfte yok. Bu özellikleri de ekletirsen golf ün fiyat alıyor başını gidiyor 52-53 belki daha fazla...

    Maddi duruma göre değerlendirmek lazım mesela ben en fazla 46,000 çıkaracak güçteyim, ve bu parayı vereceksem konfor ararım araçta, ama sen diyorsan ki 53-54 verebilirim tabi ki de git dolu bir golf al derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    yol tutuşda, konforda ve direksiyon hissinde golf megane dan fark edilir derece de çok daha iyi araçtır. ister c de ister başka bişi...


    ama yol tutuş yetmez, araç iyi yol tutar ama kalas gibi serttir.
    işte burada golf devreye girer. konfordan da taviz vermeden yol tutuşu optimum sunan araç GOLF dür.

    sakın daha fazla ısrar etme. bilmeden yazmam..


    donanıma bir şey demiyorum. trendline araç zaten almam.



    Ne insanlar var bu dünyada Haklısınız gerçekten o kadar çok şey biliyorsunuzki dilim tutuldu karşınızda mazur görün beni.Golf'un C sınıfında değil D hatta E sınıfında bile rakibi yokBiz hiç birşey bilmiyoruz

    Selametle...




  • Golf bmw 1 serisi ve a3'ten iyiymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbesen

    Bir de şu valve meselesi var. VW 1.6 TDI 16 valve bir motordur. Megane 1.5 DCI ise 8 valve'tır. 16 valve daha iyi bir teknoloji olmasına rağmen bu fark 4000 devrin üzerinde ortaya çıkar. Dizellerde ise 4000 devir zaten üst noktadır, dolayısiyle bir fark ortaya çıkmadığı gibi düşük devirlerde 8 valve daha bile çabuktur ki şehiriçi trafikte bu ciddi bir konfor sağlar. Bunu 4.5 sene kulandığım 1.3 multijet 16v motorda bizzat yaşadığım için söylüyorum. 16 valve düşük devirleri sevmez ama dizel doğası gereği düşük devirli bir motordur. İlginç bir çelişki. Clio dizel kullandığımda da sıkışık trafikte 1.3 multijete göre çok seri ve rahat idi. Dolayısiyle 16 valve'in extra bir avantajı olmadığı gibi şehir içinde de daralması muhtemeldir. Son süratte ise denemek lazım. 16 valve'in avantajı oralarda ortaya çıkabilir. 1.3 multijet 5. viteste 4000 devire gelip kalırdı ve arkadan rüzgar, yokuş aşağı vb etkenler devreye girerse 4500'e çıkabilirdi. Bu da 195 - 200 km/h'ye denk geliyordu ki aslında 1.3 dizel bir araç için fazlasıyla iyi. Bakalım Megane kaç görecek.


    Kabamizdan teknik bilgi yazmayalim !

    Motor 8 olur 16 olur 20 olur 140 valf olur ama bu 16 valfin 4.000 devirden sorna ortaya cikacagi diye birsey yok

    Bu tamamen tasarim ile ilgili birsey, atmosferik arabalarda 16 valf araba ust devirlerde daha canli o ust devirler 4000 ustune denk geliyor diye 16 valf benzinli diesel lpg li her arabada 16 valfin etksinin 4000 devir ustunde gorulecegini dusunmek birseylerin yoksunlugunun gostergesi

    Sen diyorsun ki VW muhendisleri akilsiz, diesel motora 16 valf koymuslar ama gereksiz is yapmisalr nasil olsa 16 valf araba 4000 den sonra acilir ama dieseller devir cevirmez

    Ya arkadas 16 valf araba diesel oldugu zaman 3000 devirden sonra acilamiyor mu ?

    8 valf 3000 den sonra canli 16 valf 4000 den 20 valf 5000 den sonra canli diye birsey mi var ?

    Valf sayisinin artmasi diesel motorda her devirde avantajlidir valf sayisi arttikca aracin kapaginin flow rate yani akiskanligi artar

    Bu sekilde zaten diesellerde cok olan exhaust gazi daha hizli ve efektif sekilde tahliye edilir

    Ki ust devirler 16 valfin sundugu esneklik budur araba ust devirlere geldiginde 8 valfin kapagi exhaust gazini disari cikartmakta zorlanir kesilir ama 16 valf gazi daha rahat tahliye eder

    Diesel motorlar ise muadili atmosferik motorlardan volumetrik olarak daha cok gaz cikarir keza bu yuzden turbo diesel motorlarda daha cok kullanilir cunki turboyu daha rahat dolduracak kadar gaz cikarirlar

    Bu yuzdendirki head flowu yuksek bir diesel her zaman daha iyidir devir bandinin her yerinde bu yakittada fark yaratir

    Simdi VW 8 valf benzinli araba yapmaya devam edicek ama hic bir etkisi olmamasina karsin diesel motorlarini 16 valf yapacak

    Yukarida soylediginize nasil inaniyorsunuz anlamiyorum ! Bir motorun 8degil 16 valf olmasi son satis fiyatinda atalim 1.000 liradan fazla fark yapar fabrika cikisinda atalim 100 euro civari

    VW bunu neden yapsin ? Arabalari 8 valf yapar ayni paraya satar her arabada 1.000 lira cebine kalir yada arabalari 500 lira ucuza satar %10 fazla araba satar yada arabalari 1000 lira ucuza satar %25 fazla araba satar

    Akil var mantik var, kahvehane muhabbeti ile uluslararasi firmalarin milyar dolar harcayarak yaptiklari yol haritlarini elestirmeyin bunlarin yanlisini bulmayin

    VW 16 valf diesel motor yapmadan once senin gibi kac tane adamla anket yapiyor kac tane konusunda uzman muhendis pazarlamaci rapor sunuyor dusunebiliyormusun ?

    Ha nedir Renault 8 valf satar VW 16 satar biri sana uyar onu alirsin ama aldiginin karsisindaki yanlis olmaz sana uymamis olur

    Arabalar uretilir kimi 16 valfini alir kimi 8 ini bu digerini salak aptal yetersiz gereksiz yapmaz !

    Senin icin Xenon far gereksizdir, ama sen cikip `Xenon far geresiz` DIYEMEZSIN, demen gereken `Xenon far BENIM ICIN gereksiz` dersin ki siz onuda degil `Xenon far alan salaktir` dedigini zaman olmaz, bir akilli senmisin derler adama, bir akilli sensen Megane ile isin ne Bentley neden almiyorsun derler

    Cok akilliysaniz, hayatta yanlis kararlar vermiyor, insanlarin hayatlarini nasil yapamasi gerektigini yada hangi otombili almasini sececek kadar buyuk burunlu iseniz, Megane neden aliyorsunu bu yeteneginizi neden nakite ceviremiyorsunuz ? Satin yukaridaki paragrafi VW'e onlarda 16valf diesel makina yapmasinlar nede olsa siz butun analizlerinizi %100 dogru yapmisiniz otorite olmussunuz, VW de bu arastirmalar icin harcagidi milyonlari size versin

    Araba alacagim
    Araba almayi dusunuyorum
    Araba almaliyim
    Araba alsam mi ?
    Araba ......

    Insanlarin yanlis anlasilmasi ufak ayrintilarda, iyi niyetle birseyler yazmaniz yazdiklarinizi kursun gecirmez yapmaz, insanlarin 50.000 lira verdikleri borca girdikleri arabalari elestiriken biraz daha yumusak olunmali diye dusunuyorum

    Keza sen bir akilli benim o yuzden X aldim dersen X almayanlar otomatikman salak oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 18 Temmuz 2010; 16:27:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizwaterpolo5

    ben anlamadığım şu "boş" lafı. boş golf'e o kadar vereceğime filan. yazıyorum: bagajda 12V soket, ışıklı makyaj aynaları, ön ve arkada iki adet okuma lambası, yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu, 16'' jant, ön sis farları ve viraj aydınlatması, arka kol dayama, comfort ön koltuklar, klimatronik, ön koltuklarda bel destek ayarı, tam katlanabilen deri koltuklar, çok fonksiyonlu deri direksiyon, yağmur sensörü, oto katlanan aynalar, oto kararan iç dikiz aynası, oto yanan farlar, navigasyon, sunroof, hız sabitleyici. hangisi gerekli?


    Sana 4 lastik bir direksiyon verelim...40-50Bin veriyoruz araç alıyoruz insanlarda biraz konfor arasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: gbesen

    Bir de şu valve meselesi var. VW 1.6 TDI 16 valve bir motordur. Megane 1.5 DCI ise 8 valve'tır. 16 valve daha iyi bir teknoloji olmasına rağmen bu fark 4000 devrin üzerinde ortaya çıkar. Dizellerde ise 4000 devir zaten üst noktadır, dolayısiyle bir fark ortaya çıkmadığı gibi düşük devirlerde 8 valve daha bile çabuktur ki şehiriçi trafikte bu ciddi bir konfor sağlar. Bunu 4.5 sene kulandığım 1.3 multijet 16v motorda bizzat yaşadığım için söylüyorum. 16 valve düşük devirleri sevmez ama dizel doğası gereği düşük devirli bir motordur. İlginç bir çelişki. Clio dizel kullandığımda da sıkışık trafikte 1.3 multijete göre çok seri ve rahat idi. Dolayısiyle 16 valve'in extra bir avantajı olmadığı gibi şehir içinde de daralması muhtemeldir. Son süratte ise denemek lazım. 16 valve'in avantajı oralarda ortaya çıkabilir. 1.3 multijet 5. viteste 4000 devire gelip kalırdı ve arkadan rüzgar, yokuş aşağı vb etkenler devreye girerse 4500'e çıkabilirdi. Bu da 195 - 200 km/h'ye denk geliyordu ki aslında 1.3 dizel bir araç için fazlasıyla iyi. Bakalım Megane kaç görecek.


    Kabamizdan teknik bilgi yazmayalim !

    Motor 8 olur 16 olur 20 olur 140 valf olur ama bu 16 valfin 4.000 devirden sorna ortaya cikacagi diye birsey yok

    Bu tamamen tasarim ile ilgili birsey, atmosferik arabalarda 16 valf araba ust devirlerde daha canli o ust devirler 4000 ustune denk geliyor diye 16 valf benzinli diesel lpg li her arabada 16 valfin etksinin 4000 devir ustunde gorulecegini dusunmek birseylerin yoksunlugunun gostergesi

    Sen diyorsun ki VW muhendisleri akilsiz, diesel motora 16 valf koymuslar ama gereksiz is yapmisalr nasil olsa 16 valf araba 4000 den sonra acilir ama dieseller devir cevirmez

    Ya arkadas 16 valf araba diesel oldugu zaman 3000 devirden sonra acilamiyor mu ?

    8 valf 3000 den sonra canli 16 valf 4000 den 20 valf 5000 den sonra canli diye birsey mi var ?

    Valf sayisinin artmasi diesel motorda her devirde avantajlidir valf sayisi arttikca aracin kapaginin flow rate yani akiskanligi artar

    Bu sekilde zaten diesellerde cok olan exhaust gazi daha hizli ve efektif sekilde tahliye edilir

    Ki ust devirler 16 valfin sundugu esneklik budur araba ust devirlere geldiginde 8 valfin kapagi exhaust gazini disari cikartmakta zorlanir kesilir ama 16 valf gazi daha rahat tahliye eder

    Diesel motorlar ise muadili atmosferik motorlardan volumetrik olarak daha cok gaz cikarir keza bu yuzden turbo diesel motorlarda daha cok kullanilir cunki turboyu daha rahat dolduracak kadar gaz cikarirlar

    Bu yuzdendirki head flowu yuksek bir diesel her zaman daha iyidir devir bandinin her yerinde bu yakittada fark yaratir

    Simdi VW 8 valf benzinli araba yapmaya devam edicek ama hic bir etkisi olmamasina karsin diesel motorlarini 16 valf yapacak

    Yukarida soylediginize nasil inaniyorsunuz anlamiyorum ! Bir motorun 8degil 16 valf olmasi son satis fiyatinda atalim 1.000 liradan fazla fark yapar fabrika cikisinda atalim 100 euro civari

    VW bunu neden yapsin ? Arabalari 8 valf yapar ayni paraya satar her arabada 1.000 lira cebine kalir yada arabalari 500 lira ucuza satar %10 fazla araba satar yada arabalari 1000 lira ucuza satar %25 fazla araba satar

    Akil var mantik var, kahvehane muhabbeti ile uluslararasi firmalarin milyar dolar harcayarak yaptiklari yol haritlarini elestirmeyin bunlarin yanlisini bulmayin

    VW 16 valf diesel motor yapmadan once senin gibi kac tane adamla anket yapiyor kac tane konusunda uzman muhendis pazarlamaci rapor sunuyor dusunebiliyormusun ?

    Ha nedir Renault 8 valf satar VW 16 satar biri sana uyar onu alirsin ama aldiginin karsisindaki yanlis olmaz sana uymamis olur

    Arabalar uretilir kimi 16 valfini alir kimi 8 ini bu digerini salak aptal yetersiz gereksiz yapmaz !

    Senin icin Xenon far gereksizdir, ama sen cikip `Xenon far geresiz` DIYEMEZSIN, demen gereken `Xenon far BENIM ICIN gereksiz` dersin ki siz onuda degil `Xenon far alan salaktir` dedigini zaman olmaz, bir akilli senmisin derler adama, bir akilli sensen Megane ile isin ne Bentley neden almiyorsun derler

    Cok akilliysaniz, hayatta yanlis kararlar vermiyor, insanlarin hayatlarini nasil yapamasi gerektigini yada hangi otombili almasini sececek kadar buyuk burunlu iseniz, Megane neden aliyorsunu bu yeteneginizi neden nakite ceviremiyorsunuz ? Satin yukaridaki paragrafi VW'e onlarda 16valf diesel makina yapmasinlar nede olsa siz butun analizlerinizi %100 dogru yapmisiniz otorite olmussunuz, VW de bu arastirmalar icin harcagidi milyonlari size versin

    Araba alacagim
    Araba almayi dusunuyorum
    Araba almaliyim
    Araba alsam mi ?
    Araba ......

    Insanlarin yanlis anlasilmasi ufak ayrintilarda, iyi niyetle birseyler yazmaniz yazdiklarinizi kursun gecirmez yapmaz, insanlarin 50.000 lira verdikleri borca girdikleri arabalari elestiriken biraz daha yumusak olunmali diye dusunuyorum

    Keza sen bir akilli benim o yuzden X aldim dersen X almayanlar otomatikman salak oluyor



    Drahte, bu konuda bilgili olduğun kesin, yarbay olmuşsun zaten ama benim sözlerimden "ben otoriteyim, herkes salak bir ben akıllıyım haha" şeklinde bir sonuç çıktığını sanmıyorum. Ben karar aşamasında olan bir alıcıyım ve "bana göre" gerekli gereksiz gördüklerimi yazdım ve 16 valve'in daha iyi bir teknoloji olduğunu da yazdım dikkat ettiysen. Ayrıca kendi aracım da 1.3 multijet 16 valve ve son sürat 200 km gördüğümü de yazdım. Egolarımızı bir kenara bırakarak yazarsak senden öğreneceğimiz çok şey var. Hem ben bu forumlarda salak kimsenin olacağını da hiç sanmıyorum.

    Şunu da sormak isterim. Şu an 2009 çıkışlı hangi dizeli alabiliriz? Focus gelecek sene kasa değiştiriyor, Astra çok yakıyor, Japon sevmem, PSA grubuna hiç bakmam, Fıat'ı severim ama Bravo'yu beğenmiyorum ve çok yakıyor. Geriye ne kaldı?

    Az önce de Megane III 85 beygir testi yaptım Renault showroom bahçesinde ve 70-80'e kadar da çıktım küçücük bahçede (takribi 90-100 metredir) Pek birşey anlaşılmadı ancak 85 beygiri yeterli buldum.

    Bunun dışında 105 beygirlik test aracının araç bilgisayarında 583 km'lik bir yol için ortalama 9.1 yakıt tükettiğini gördüm. Bu aracı en az 50 farklı kişi tam gaz ve kısa mesafe (2-3 km) kullanmıştır diye düşünürsek bence en kötü yakıt tüketimi bu araçta 9.1'dir diyebiliriz. Biraz korkutucu. Benim hedefim bu araçta 5.2 tutturmak olabilir ama bu rekor bir değer de olabilir bilemiyorum.

    85 beygirlik versyonda ise beygir dışında pekçok şey eksik. Bu araçlar en iyi expression donanım seviyesinde oluyor ve buna konfor paketi ekleseniz dahi aşağıdakileri alamıyorsunuz:

    - otomatik katlanan yan aynalar
    - 20 beygir
    - Deri kumaş karışık döşeme
    - Gece otomatik kararan dikiz
    - 6 ileri şanzıman
    - deri direksiyon ve vites topuzu
    - kartı sistem (anahtarsız kilitler)
    - bluetooth
    - follow me home (her akşam kullanırım)
    - 3d arkamis müzik sistemi (4 twiiterlı, daha yüksek watt'lı)
    - yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
    - yükseklik ayarlı yolcu koltuğu
    - gövde rengi kapıkolu

    = 3350 lira fark (1400 lirası 20 beygir motor farkıdır)

    Açıkçası bu donanımlar için bu para verilir mi, bence verilir. Hem ne demişler at alacaksan balabanlısını alacaksın!




  • İnsanlar bu forumlarda neden birbiriyle kapışıyor anlamadım

    Bir kişi de çıkıp sordu mu "Arkadaş senin araçtan beklentin nedir" diye

    Ben her iki aracı da kullandım.
    Performans olarak Golf daha iyi bariz bir şekilde.
    İç mekan malzeme kalitesinde de Golf bir adım önde.
    Ama tasarım olarak (hem iç hem de dış) Megane bariz üstün
    Sürekli kullanmadığım için tüketim değerlerini bilemeyeceğim. Ama Golf'ün DSG'si daha az yakıyor olabilir.

    Ben olsam Golf alırdım. Ama senin araçtan beklentin daha farklıysa (dizayn, donanım vb) sen Megane dersen kimse de birşey diyemez.

    Git, imkan varsa her iki aracı da kullan, sonra kimseyi dinleme.

    Ufak bir not: Yetkili bir renault servisinde çalışan bir arkadaşım (motor ustası) kendisi için kesinlikle herhangi bir renault almayacağını söyledi.
    Mutlaka ama mutlaka her modelde farklı bir kronik problem yaşandığını söyledi. Ne kadar doğrudur bilemem.

    İkinci ufak bir not: 0 km meganın içi çok güzel kokuyor. Plastiklere koku enjekte ediyolar bence :)

    Üçüncü ufak bir not: VW bayilerinin hepsi artiz. 3 ay sonra araba mı teslim olur ya. İndirim diye bişey sözkonusu değil zaten. Niye yapsınlar ki.
    Bu yüzden VW araç almıyorum. Ya deli gibi satan ford bile indirim yapıyor pazarlıkla filan

    Neyse şimdiden hayırlı olsun araç




  • quote:

    ben bu formu anlamadım bir türlü... burda herkes vw taraftarı hemde fanatik.. vw olsunda ne olursa olsun diyenlerdenler... resimlere bakmayın gidin yakından inceleyin ben ikisinide inceledim şahsi fikrim golfe bakmam bile meganın yanında orjinal zenon isteğe bağlı getirtiyosun golf da ne kadar acaba fiyatını bilen varmı... bu konuşan kişiler meganın koltuğuna oturmamış insanlardır kesin lafa bak ya sadece çelik jant için golf bırakılıp megan alınırmıymış... bilmiyorsanız konuşmayında milletin aklını karıştırmayın bari... konuşcqaksan da git önce bir arabaya bak ondan sonra konuş....
    megane kullandım evet hemde 5 saat bi yolculuk yaptım Akrabamın Pasattı Var 14 saat yol gitik 9 saat ben kullandım 5 saat o kullandı bi kullan derim UZUN YOL Ama Sen Burda Golf La Megane Kıyaslıyosun Gülüyorum Sadece Sana Birader. o 9 saat boyunca 1 kere bile olsun hararete bakmadım Ama Meganede Kullandım Hayatımda Hiçte Kazada Yapmadım hayatım boyunca ama arabayı hızlı Sürerim meganede 100 le gittim çunku tırsıyorum yanından tır geçınce sallanıyo...megane Çokmu Kaliteli Bi araba?? Golf Te Öylemi Bas Basa Bildiğin Kadar Banamısın Demiyo motorsan en ufak bi ses çıkmadı sena göre renault VW Dağa Dayanıklı güvenilir araba ama BENİM İÇİN DEĞİL




  • Megane da uzak dur derim ben,

    test ettiğiniz yol nerde bilmiyorum ama eğer sıcak asfalt geniş bi yolda 3-5 km test ediyorsanız bu test değildir,

    Şöyle bozuk stabilize bi afalt yol bulun rampa aşağı inerken bide hafif bi viraj gelsin viraja girin, bakın bakalım Megane yoldan fırlayacak gibi geliyor bana,

    ayrıca malzeme kalitesi iyi deniyor ama bence megane II den farkı yok, artı sıfır araba ilk bir kaç ay güzel gelir insana, ama sonraki aylarda özellikle stabilize asfaltta kullnıyorsanız arabanın için orkesta gibi oluyor,

    artı Megane servisi pahalı, ben 50.000 bakımına yetkili serviste pazarlıkla 375 lira verdim,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesgs
    Ufak bir not: Yetkili bir renault servisinde çalışan bir arkadaşım (motor ustası) kendisi için kesinlikle herhangi bir renault almayacağını söyledi.
    Mutlaka ama mutlaka her modelde farklı bir kronik problem yaşandığını söyledi. Ne kadar doğrudur bilemem.

    bunu birde vw servisinde çalışanlara sorun bakalım onlar ne diyecekonlarda aynısını söyler çünkü servise arıza yapmayan araç gelmez
  • megane 3 le vıaja gırmedıgınız cok bellı ..benım gordugum en yumusak ve en sarsmadan vıraja gıren c segmentı aractır kendısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkcanvardali

    Herkez tutturmuş boşline golf ne boşline ya esp abs 6 hava yastığı çift bölgeli klima zart zurt bi çelik jant yok diye abartmayın yani fiyat farkı var tamam ama o da vw farkı

    Şu vwnin fakını biri bana anlatsın valla düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum şu ana kadar transporter,caddy,golf,passat kullandım ama bulamadım vw farkını.Neymiş şu fark anlatında bende öğreneyim.

    renault kullansaydın anlardın farkı.

    sürekli vw kullanarak tabikide anlamazsın....




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.