Şimdi Ara

Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
55.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acaba Golf Highline kullanıcısı var mı?

    Bilgi paylaşımı yaparsak çok sevineceğim....

    Saygılarımla

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peugeotcu -- 4 Şubat 2009; 16:31:28 >







  • ilk üye sensin , topiğiniz hayırlı olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdrive

    ilk üye sensin , topiğiniz hayırlı olsun..
    Hayırlı olur inşallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peugeotcu

    Hayırlı olur inşallah...

    Alıntıları Göster
    okan baba ya eklesene mavinin resimlerini öyle iki yazı yazmakla olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    okan baba ya eklesene mavinin resimlerini öyle iki yazı yazmakla olmuyor

    Alıntıları Göster






    Netten bir kaç resimde benden...

    Araç özelliklerini de bir mesaj da toplarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG







    Netten bir kaç resimde benden...

    Araç özelliklerini de bir mesaj da toplarım

    Alıntıları Göster
    Golf IV 1.8 15Hp Teknik veriler

    Engine : I 4

    Engine Code : AGN

    Fuel : Petrol

    Fuel System : MPI - Bosch Motronic M3.8.5

    Engine Alignment : Transverse

    Drive : FWD

    Displacement : 1781 cm3

    Bore x Stroke : 81.0 x 86.4 mm

    Type : 20 Valves

    Aspiration : N/A

    Compression Ratio : 10.3

    Output : 125 cv (91 kW) @ 6000 rpm

    Torque : 170 Nm (125 lb.ft) @ 4200 rpm

    Gearbox : 5 speed Manual

    Wheelbase : 251.0 cm

    Length : 415.0 cm

    Width : 174.0 cm

    Height : 144.0 cm

    Cx : -

    Front Brakes : Vented Discs (280 mm)

    Rear Brakes : Discs (232 mm)

    Front Tyres : 195/65 R15

    Rear Tyres : 195/65 R15

    Kerb Weight : 1123 kg

    Weight/Output Ratio : 8.98 kg/cv

    Front Suspension : Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar

    Rear Suspension : -

    Top Speed : 201 km/h (124 Mph)

    0 to 100 km/h : 9.9 s

    0 to 400m (1/4 mile) : - s

    0 to 1000m : - s

    Fuel Consumption* : 6.3L / -L / 11.7L / 8.3L (28 mpg)

    Range : 662 km

    Fuel Tank : 55 L

    Trunk : 330-1184 L

    CO2 emissions : 199 g/Km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG







    Netten bir kaç resimde benden...

    Araç özelliklerini de bir mesaj da toplarım

    Alıntıları Göster
    2.0 Highline Golf4 sürmüşlüğüm var Almanya'da. Komple egzoz sistemi, spor süspansiyon ve yaylar, 17" jant ve tavan spoileri vardı üstünde
    Arabada o kadar sertliğe ragmen yine de tıkırtı yoktu ve yol tutuşu da 10 numaraydı. 160.000km civarındaydı araç.
    116ps olmasına ragmen otobanda 200e sanki 160a çıkar gibi çıkıyodu, enteresan ve kaliteli bir arabaydi yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya5789

    2.0 Highline Golf4 sürmüşlüğüm var Almanya'da. Komple egzoz sistemi, spor süspansiyon ve yaylar, 17" jant ve tavan spoileri vardı üstünde
    Arabada o kadar sertliğe ragmen yine de tıkırtı yoktu ve yol tutuşu da 10 numaraydı. 160.000km civarındaydı araç.
    116ps olmasına ragmen otobanda 200e sanki 160a çıkar gibi çıkıyodu, enteresan ve kaliteli bir arabaydi yani

    Alıntıları Göster
    Biraz da donanım bilgisi:)

    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Vw Golf'ü tasarlarken üçüncü nesil Golf'ün siluetini bozmama ya özen göstermis. Özellikle kapilardaki büvük sac yüzey ve kalin C sütunu otomobilin çok saglam görünmesini sagliyor. Uzun ve kisa huzmelerin yanisira sinyal lambalari ve sis farlarinin yerlestirildigi yeni tip farlar kullanilmis Sinyal lambalari ve sis farlari iki yuvarlak farin arasina yerlestirilmis. Far cami kirilmaya karsi çok dayanikli özel bir maddeden yapilmis. Golf 1.8 Highline, disaridan bakilliginda 1.6 litrelik versiyonlardan gövde rengi yan ve tampon çitalari ve alüminyum alasim jantlariyla ayriliyor. Kendi sinifindaki en genis iç mekanlardan birini sunan yeni Golfun kokpiti bir üst siniftaki agabeyi Passat'i andiriyor. Düz hatli kokpitte sert kölelerden kaçinilmis. 1.8 litrelik versiyonda 1.6 litreden farkli olarak üç kollu sportif direksiyon simidi kullanilmis

    Motor, Performans
    VW Golf 1.8'de kullanilan ve diger bazi VW ve Audi modellerinde de yer verilen 1781 cc'iik, çok noktadan enjeksiyonlu, üstten çift egsantrikli, 4 silindirli motor silindir ba.sina 5 supap teknolojisine sahip. Maksimum gücü 6000 d/d'de 125 HP olan motorun ürettigi maksimum tork 4200 d d'de 170 Nm. Bu veriler isiginda VW'nin 1.8 litrelik motorunun neredeyse 2.0 litrelik motorlara yakin güç ve tork ürettigi görülüyor. Rahat devirlenen motor bos agirligi 1231 kg olan otomobili rahat hareket ettiriyor. Yaptigimiz hizlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hiza 10.0 sn'de ulasan otomobilin fabrika verilerine göre son hizi 201 km/s. Esneklik testlerinde 60 km/s'den 100 knis'ye 4'üncü viteste 10.7 sn'de ulasan Golf 1.8, 5'inci viteste 14.0 sn'lik deger kaydetti. Bu esneklik degerleriyle Golf sürücüsünü ara hizlanmalarda memnun edebilecegIni gösterdi. Golfe atak bir karakter kazandiran 1.8 litrelik motorun test sartlarinda 100 km'deki yakit tüketimi 9.6 litre. Bu tüketim performansa göre makul


    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Golt 1.8'in üç kollu sportif direksiyonu ele iyi oturuyor. 1.6 litrelik versiyondan farkli olarak kullanilan sportif koltuklarin baldir destegi ve yan yükseltilen sportif kullanimlarda sürucüye yeterli destek verebiliyor. Golf güvenlik ve konforu basarili bir sekilde birarada sunan yumusak karakterli bir süspansiyon sistemine sahip. Virajlarda yana yatan otomobil kolay kolay izinden sapmiyor. Elektronik diferansiyel kilidinin (EDL) kilit orani düsük oldugu için kullanimdaki faydalari çok fazla hissedilmiyor. Golfun ABS ve EBD (elektronik fren basinci dagiticisi) destekli fren sistemi önde hava kanalli olmak üzere 4 diskten olusuyor. Kolay dozlanan fren sistemi otomobili 100 km/s hizla giderken 42 metrede izinden sapmadan durdurdu. Bu durus mesafesi Golf sinifindaki otomobiller için güvenli bir mesafe


    --------------------------------------------------------------------------------

    Standart Özellikler
    ABS, sürücü, yolcu ve ön yan havayastiklari, EBD, EDL, elektronik klima, alarm, immobilizer, derinlik ve yükseklik ayarli hidrolik direksiyon, elektrikli camlar, uzaktan kumandali merkezi kilit, elektrik kontrollü dis aynalar, yol bilgisayari, yükseklik ayarli sürücü ve ön yolcu koltugu, bagajda 12 voltluk elektrik soketi, önde ve arkada kol destegi, radyo-teyp, sportif koltuklar, deri direksiyon simidi, el freni kolu ve vites topuzu, alüminyum jantlar, üçüncü fren lambasi, asimetrik yatirilabilen arka koltuklar


    Fabrika Verileri
    Motor: Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindir, üstten çift egsantrik, 20 supap, çok noktadan Motor Hacmi: 1781 cc
    Çap/Strok: 81x86.4 mm Sıkıştırma Oranı: 10.3 :1
    Motor Gücü: 6000 d/d'de 92 kW (125 HP/ECE) Max. Tork: 4200 d/d'de 170 Nm
    Vites Oranları: 1-3.30, 2-1.9 4, 3-1.31, 4-1.03, 5-0.84, geri-3.06 Son Dişli: 4.23 :1
    Frenler: Önde hava kanalli disk, arkada disk, ABS, EBD Bagaj Hacmi: 330/1184 lt
    Boyut: 4149/1735/1439 mm Ağırlık: 1231 kg
    Lastikler: 195/50 R16

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 3.3 sn 4.Viteste: 10.7 sn
    0-100 km/s: 10.0 sn 5.Viteste: 14.0 sn
    0-130 km/s: 14.4 sn Max. Hız: 201 km/s
    Dönme Çapı: 10.9 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 58 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 42 m/3.2 sn
    4.vites 100 km/s: 68 db(A) Yakıt Tüketimi: 9.6 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 74 db(A) Depo Kapasitesi: 55 lt
    Azami Menzil: 572 km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peugeotcu

    Biraz da donanım bilgisi:)

    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Vw Golf'ü tasarlarken üçüncü nesil Golf'ün siluetini bozmama ya özen göstermis. Özellikle kapilardaki büvük sac yüzey ve kalin C sütunu otomobilin çok saglam görünmesini sagliyor. Uzun ve kisa huzmelerin yanisira sinyal lambalari ve sis farlarinin yerlestirildigi yeni tip farlar kullanilmis Sinyal lambalari ve sis farlari iki yuvarlak farin arasina yerlestirilmis. Far cami kirilmaya karsi çok dayanikli özel bir maddeden yapilmis. Golf 1.8 Highline, disaridan bakilliginda 1.6 litrelik versiyonlardan gövde rengi yan ve tampon çitalari ve alüminyum alasim jantlariyla ayriliyor. Kendi sinifindaki en genis iç mekanlardan birini sunan yeni Golfun kokpiti bir üst siniftaki agabeyi Passat'i andiriyor. Düz hatli kokpitte sert kölelerden kaçinilmis. 1.8 litrelik versiyonda 1.6 litreden farkli olarak üç kollu sportif direksiyon simidi kullanilmis

    Motor, Performans
    VW Golf 1.8'de kullanilan ve diger bazi VW ve Audi modellerinde de yer verilen 1781 cc'iik, çok noktadan enjeksiyonlu, üstten çift egsantrikli, 4 silindirli motor silindir ba.sina 5 supap teknolojisine sahip. Maksimum gücü 6000 d/d'de 125 HP olan motorun ürettigi maksimum tork 4200 d d'de 170 Nm. Bu veriler isiginda VW'nin 1.8 litrelik motorunun neredeyse 2.0 litrelik motorlara yakin güç ve tork ürettigi görülüyor. Rahat devirlenen motor bos agirligi 1231 kg olan otomobili rahat hareket ettiriyor. Yaptigimiz hizlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hiza 10.0 sn'de ulasan otomobilin fabrika verilerine göre son hizi 201 km/s. Esneklik testlerinde 60 km/s'den 100 knis'ye 4'üncü viteste 10.7 sn'de ulasan Golf 1.8, 5'inci viteste 14.0 sn'lik deger kaydetti. Bu esneklik degerleriyle Golf sürücüsünü ara hizlanmalarda memnun edebilecegIni gösterdi. Golfe atak bir karakter kazandiran 1.8 litrelik motorun test sartlarinda 100 km'deki yakit tüketimi 9.6 litre. Bu tüketim performansa göre makul


    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Golt 1.8'in üç kollu sportif direksiyonu ele iyi oturuyor. 1.6 litrelik versiyondan farkli olarak kullanilan sportif koltuklarin baldir destegi ve yan yükseltilen sportif kullanimlarda sürucüye yeterli destek verebiliyor. Golf güvenlik ve konforu basarili bir sekilde birarada sunan yumusak karakterli bir süspansiyon sistemine sahip. Virajlarda yana yatan otomobil kolay kolay izinden sapmiyor. Elektronik diferansiyel kilidinin (EDL) kilit orani düsük oldugu için kullanimdaki faydalari çok fazla hissedilmiyor. Golfun ABS ve EBD (elektronik fren basinci dagiticisi) destekli fren sistemi önde hava kanalli olmak üzere 4 diskten olusuyor. Kolay dozlanan fren sistemi otomobili 100 km/s hizla giderken 42 metrede izinden sapmadan durdurdu. Bu durus mesafesi Golf sinifindaki otomobiller için güvenli bir mesafe


    --------------------------------------------------------------------------------

    Standart Özellikler
    ABS, sürücü, yolcu ve ön yan havayastiklari, EBD, EDL, elektronik klima, alarm, immobilizer, derinlik ve yükseklik ayarli hidrolik direksiyon, elektrikli camlar, uzaktan kumandali merkezi kilit, elektrik kontrollü dis aynalar, yol bilgisayari, yükseklik ayarli sürücü ve ön yolcu koltugu, bagajda 12 voltluk elektrik soketi, önde ve arkada kol destegi, radyo-teyp, sportif koltuklar, deri direksiyon simidi, el freni kolu ve vites topuzu, alüminyum jantlar, üçüncü fren lambasi, asimetrik yatirilabilen arka koltuklar


    Fabrika Verileri
    Motor: Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindir, üstten çift egsantrik, 20 supap, çok noktadan Motor Hacmi: 1781 cc
    Çap/Strok: 81x86.4 mm Sıkıştırma Oranı: 10.3 :1
    Motor Gücü: 6000 d/d'de 92 kW (125 HP/ECE) Max. Tork: 4200 d/d'de 170 Nm
    Vites Oranları: 1-3.30, 2-1.9 4, 3-1.31, 4-1.03, 5-0.84, geri-3.06 Son Dişli: 4.23 :1
    Frenler: Önde hava kanalli disk, arkada disk, ABS, EBD Bagaj Hacmi: 330/1184 lt
    Boyut: 4149/1735/1439 mm Ağırlık: 1231 kg
    Lastikler: 195/50 R16

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 3.3 sn 4.Viteste: 10.7 sn
    0-100 km/s: 10.0 sn 5.Viteste: 14.0 sn
    0-130 km/s: 14.4 sn Max. Hız: 201 km/s
    Dönme Çapı: 10.9 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 58 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 42 m/3.2 sn
    4.vites 100 km/s: 68 db(A) Yakıt Tüketimi: 9.6 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 74 db(A) Depo Kapasitesi: 55 lt
    Azami Menzil: 572 km

    Alıntıları Göster
    okan baba yaw Sende bu araçtan var çek koysana resimlerini ya da hazırda yok mu eklesene yaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    okan baba yaw Sende bu araçtan var çek koysana resimlerini ya da hazırda yok mu eklesene yaw

    Alıntıları Göster
    Hali hazırda olmadığı için bunlarla idare ediyoruz en ksıa zamanda ekleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peugeotcu

    Hali hazırda olmadığı için bunlarla idare ediyoruz en ksıa zamanda ekleyeceğim.

    Alıntıları Göster
    Sevgili Peugeotcu,
    Tam 10 yıl önce Opel Astra 2.0 GSi aracımı satıp, VW On Oto bayiinden 0km. 1999 model VW Golf 1.8 almıştım.
    Sunroof ve beyaz renk için 2-3 ay beklemiştim.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Sis farları far grubunun içinde sinyal lambasının altında saklı, bence tamponda olsa daha şık olurdu..

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    İç mekanda, 3 kollu spor tip direksiyon ve dijital göstergeli klima ile diğer Golf'lerden ayırt edilebilir.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bu sunroof için 3 ay bekledim, 10 yıl önceki açma mekanizması güncel modellerle aynı.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Highline olmasına rağmen CD opsiyoneldi, tekli CD player için epey yüklü bir para verdiğimi hatırlıyorum.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Tüketimi epey yüksekti. (9lt/100km civarı)

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bence bu araçta, o yıllarda Passat'ta kullanılan 1.8T 150hp olmalıydı.
    Muradovski hocam Golf konusunda uzmandır. O'nun fikrini de almak gerekir.
    3 yıl (yaklaşık 75bin km) kullandıktan sonra satıp Audi A4 almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asclepius -- 6 Şubat 2009; 9:52:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Sevgili Peugeotcu,
    Tam 10 yıl önce Opel Astra 2.0 GSi aracımı satıp, VW On Oto bayiinden 0km. 1999 model VW Golf 1.8 almıştım.
    Sunroof ve beyaz renk için 2-3 ay beklemiştim.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Sis farları far grubunun içinde sinyal lambasının altında saklı, bence tamponda olsa daha şık olurdu..

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    İç mekanda, 3 kollu spor tip direksiyon ve dijital göstergeli klima ile diğer Golf'lerden ayırt edilebilir.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bu sunroof için 3 ay bekledim, 10 yıl önceki açma mekanizması güncel modellerle aynı.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Highline olmasına rağmen CD opsiyoneldi, tekli CD player için epey yüklü bir para verdiğimi hatırlıyorum.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Tüketimi epey yüksekti. (9lt/100km civarı)

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bence bu araçta, o yıllarda Passat'ta kullanılan 1.8T 150hp olmalıydı.
    Muradovski hocam Golf konusunda uzmandır. O'nun fikrini de almak gerekir.
    3 yıl (yaklaşık 75bin km) kullandıktan sonra satıp Audi A4 almıştım.

    Alıntıları Göster
    beyaz sunrooflu cdli 1,8 golf iyi araçmış gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    beyaz sunrooflu cdli 1,8 golf iyi araçmış gerçekten

    Alıntıları Göster
    Gerçekten güzelmiş Vw karşıtı Ömer de beğendiğine göre:)

    Ama gerçekten çok farklı 1.8 motor şehiriçinde 1.6 ile aynı yakıtı yakar uzun yolda daha az yakar ve gaza dokunduğunuzda iyi bir tepki verir 20v teknolojisi güzel,tek dezavantajı malum türkiyede ki vergi farklılığı bandrolu 1.6 ya göre biraz daha yuksek.

    Paylaşım için teşekkürler bu arada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peugeotcu

    Gerçekten güzelmiş Vw karşıtı Ömer de beğendiğine göre:)

    Ama gerçekten çok farklı 1.8 motor şehiriçinde 1.6 ile aynı yakıtı yakar uzun yolda daha az yakar ve gaza dokunduğunuzda iyi bir tepki verir 20v teknolojisi güzel,tek dezavantajı malum türkiyede ki vergi farklılığı bandrolu 1.6 ya göre biraz daha yuksek.

    Paylaşım için teşekkürler bu arada...

    Alıntıları Göster
    Ben nedense herkesin beğendiği 4 kasaları sevemedim bir türlü. Sebebide iç hacmin diğer kasa golflere göre daha küçük olması idi. 4 kasayı şirket arabası olarak kullandım. Arka koltuğuma kimse oturamadı.
    O zamana göre 1.6 102 hp lik motorlara göre daha teknolojik bir motor gibi gözüksede kullanıcılarını performans olarak çok tatmin etmediğini duymuştum. Bu motor 4 motion içinde kullanıldı. VW herhalde bu motoru 1.6 ile 1.8T olarak üretilen gti ın arasında olsun diye üretti.
    Kullananlara hayırlı olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Ben nedense herkesin beğendiği 4 kasaları sevemedim bir türlü. Sebebide iç hacmin diğer kasa golflere göre daha küçük olması idi. 4 kasayı şirket arabası olarak kullandım. Arka koltuğuma kimse oturamadı.
    O zamana göre 1.6 102 hp lik motorlara göre daha teknolojik bir motor gibi gözüksede kullanıcılarını performans olarak çok tatmin etmediğini duymuştum. Bu motor 4 motion içinde kullanıldı. VW herhalde bu motoru 1.6 ile 1.8T olarak üretilen gti ın arasında olsun diye üretti.
    Kullananlara hayırlı olsun..

    Alıntıları Göster
    1.6 102Hp lik motor bence bu motora göre çok keyifsiz zaten alıcılar daha çok baz modellere yöneliyor. O zaman Golf te de bu vardı dolu araç ve güçlü motor insanlara daha zorlu geliyor ve daha zor satılıyor.
    1.6 102 Hp 8V Sesli Fazla Yakan gitmeyen bir motor her Vw grubu araçta neredeyse kullanıldı ama ben hiç sevmiyorum.
    1.8 125Hp 20V ise zaten verileriyle bile kendini belli ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Sevgili Peugeotcu,
    Tam 10 yıl önce Opel Astra 2.0 GSi aracımı satıp, VW On Oto bayiinden 0km. 1999 model VW Golf 1.8 almıştım.
    Sunroof ve beyaz renk için 2-3 ay beklemiştim.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Sis farları far grubunun içinde sinyal lambasının altında saklı, bence tamponda olsa daha şık olurdu..

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    İç mekanda, 3 kollu spor tip direksiyon ve dijital göstergeli klima ile diğer Golf'lerden ayırt edilebilir.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bu sunroof için 3 ay bekledim, 10 yıl önceki açma mekanizması güncel modellerle aynı.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Highline olmasına rağmen CD opsiyoneldi, tekli CD player için epey yüklü bir para verdiğimi hatırlıyorum.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Tüketimi epey yüksekti. (9lt/100km civarı)

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bence bu araçta, o yıllarda Passat'ta kullanılan 1.8T 150hp olmalıydı.
    Muradovski hocam Golf konusunda uzmandır. O'nun fikrini de almak gerekir.
    3 yıl (yaklaşık 75bin km) kullandıktan sonra satıp Audi A4 almıştım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asclepius

    Sevgili Peugeotcu,
    Tam 10 yıl önce Opel Astra 2.0 GSi aracımı satıp, VW On Oto bayiinden 0km. 1999 model VW Golf 1.8 almıştım.
    Sunroof ve beyaz renk için 2-3 ay beklemiştim.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Sis farları far grubunun içinde sinyal lambasının altında saklı, bence tamponda olsa daha şık olurdu..

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    İç mekanda, 3 kollu spor tip direksiyon ve dijital göstergeli klima ile diğer Golf'lerden ayırt edilebilir.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bu sunroof için 3 ay bekledim, 10 yıl önceki açma mekanizması güncel modellerle aynı.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Highline olmasına rağmen CD opsiyoneldi, tekli CD player için epey yüklü bir para verdiğimi hatırlıyorum.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Tüketimi epey yüksekti. (9lt/100km civarı)

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bence bu araçta, o yıllarda Passat'ta kullanılan 1.8T 150hp olmalıydı.
    Muradovski hocam Golf konusunda uzmandır. O'nun fikrini de almak gerekir.
    3 yıl (yaklaşık 75bin km) kullandıktan sonra satıp Audi A4 almıştım.


    Hocam o kadar masraf yapmışsın turbo da ekleseydin araca 150 BG olurdu, aracınız güzelmiş yeni sahibi hayrını görsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ngg63

    quote:

    Orjinalden alıntı: asclepius

    Sevgili Peugeotcu,
    Tam 10 yıl önce Opel Astra 2.0 GSi aracımı satıp, VW On Oto bayiinden 0km. 1999 model VW Golf 1.8 almıştım.
    Sunroof ve beyaz renk için 2-3 ay beklemiştim.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Sis farları far grubunun içinde sinyal lambasının altında saklı, bence tamponda olsa daha şık olurdu..

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    İç mekanda, 3 kollu spor tip direksiyon ve dijital göstergeli klima ile diğer Golf'lerden ayırt edilebilir.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bu sunroof için 3 ay bekledim, 10 yıl önceki açma mekanizması güncel modellerle aynı.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Highline olmasına rağmen CD opsiyoneldi, tekli CD player için epey yüklü bir para verdiğimi hatırlıyorum.

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Tüketimi epey yüksekti. (9lt/100km civarı)

     Golf IV Highline 1.8 kullanıcıları


    Bence bu araçta, o yıllarda Passat'ta kullanılan 1.8T 150hp olmalıydı.
    Muradovski hocam Golf konusunda uzmandır. O'nun fikrini de almak gerekir.
    3 yıl (yaklaşık 75bin km) kullandıktan sonra satıp Audi A4 almıştım.


    Hocam o kadar masraf yapmışsın turbo da ekleseydin araca 150 BG olurdu, aracınız güzelmiş yeni sahibi hayrını görsün.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurs59

    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurs59

    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?



    Walla öncelikle hoşgeldin derim:)

    Senden ve benden başka şu an uyemiz yok inşallah uye sayısı çoğalır:)

    Ben denemedim daha doğrusu hiç dikkatimi çekmedi bakıp sana haber vereyim istersen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peugeotcu

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurs59

    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?



    Walla öncelikle hoşgeldin derim:)

    Senden ve benden başka şu an uyemiz yok inşallah uye sayısı çoğalır:)

    Ben denemedim daha doğrusu hiç dikkatimi çekmedi bakıp sana haber vereyim istersen...

    Alıntıları Göster
    valla iyi olur aslında ben diğer forumlarda falan görüyorum 1.6 golflerde bile 100 ü geçtiğini söylüyorlar..o kadar önemli birşey değil ama yakıtı etkileyebileceği için merak ettim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Peugeotcu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurs59

    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?



    Walla öncelikle hoşgeldin derim:)

    Senden ve benden başka şu an uyemiz yok inşallah uye sayısı çoğalır:)

    Ben denemedim daha doğrusu hiç dikkatimi çekmedi bakıp sana haber vereyim istersen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurs59

    valla iyi olur aslında ben diğer forumlarda falan görüyorum 1.6 golflerde bile 100 ü geçtiğini söylüyorlar..o kadar önemli birşey değil ama yakıtı etkileyebileceği için merak ettim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Peugeotcu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurs59

    arkadaşlar beni de ekleyin gruba
    99 model 1.8 highline 112000 de golfüm var...böyle bir konu açıldığı iyi olmuş bilgi alış-verişi açısından.
    5. vites 3000 devir/dakika giderken ibre 100 ü gösteriyor benim araçta, bana biraz az gibi geliyor sizinkiler nasıl acaba ?



    Walla öncelikle hoşgeldin derim:)

    Senden ve benden başka şu an uyemiz yok inşallah uye sayısı çoğalır:)

    Ben denemedim daha doğrusu hiç dikkatimi çekmedi bakıp sana haber vereyim istersen...


    Alıntıları Göster
    güzel araba




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.