Şimdi Ara

Golf7 highline sıfır vs bmw 1 ikinci el (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
2
Favori
3.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • önce ihtiyacınızı belirlemeniz sonrada her 2 aracı test etmeniz lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazdığınız full golf tercih edilebilir ancak sanırım makyaj durumları var. beklenebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W0lkidonkisss

    Sıfır araba ile ikinci el araba kıyaslamak çok zor birşey olsa gerek. Birinde her ne kadar hafif bir kalite farkı olsada diğerinde sıfır duygusunu tatmak var. Yani aracın içinde ilkleri tadıcaksınız ben ilk sıfır araba aldığımda ilk defa ben osurcam arabanın içinde dedim. Yani bu bende bir takıntı başkasının osurduğu başkasının neler yaptığı belli olmayan arabanın içine ben neden bineyim. Ne olursa olsun sıfır olsun. Golf yerine başka araçta önerseydiniz yinede ben sıfır araç derdim. Ama golf gerçekten süper bir araç. Ben kendim albea kullanıyorum golf'te kullandım çok beğendim. Tabii karar sizin ama buradaki yorumlardan etkilenmeyin sakın. İçinizin rahat edeceği mutlu olacağınız pişman olmayacağınız bir araç seçin.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 26 Şubat 2016; 15:40:42 >




  • BMW hayranları toplanmış yine...
    Tsi 1.4 dsg highline fiyatı 94 bin, 1.18 i nin boşu 104 bin.
    Karşılaştırma açısından yazıyorum:

    0-100 golf 8,2 BMW 8,7
    Maks hız golf 216 BMW 210
    Yakıt ortalama golf 4,7 BMW 5,1
    Motor gücü golf 150 hp BMW 136 hp

    Görüldüğü gibi aradaki fiyat farkına rağmen en temel kriterlere göre golf 1.4, 1.18 i den fiyat performans olarak daha iyi araçtır.

    İç hacminden bahsetmiyorum bile.

    (arkadan çekişçiler yol tutuşçular gelmesin hiç bir şekilde fiyat farkına değecek bir durum yok)

    Ha 120 i var da boşun fiyatı 119 binden başlıyor o fiyatlara dizel d segment full araba alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada ki bazı fanlara bakma, git ikisinide 10dk kullan kararını verirsin zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tybozkurt

    Arkadaşlar merhaba

    Golf highline 1.4 benzin dsg + sunroof+ metalik renk+ u led şeklinde 90000 fiyat aldım.

    Fakat şimdi şöyle temizinden az kullanılmış 2015 bmw 1 m paket aklıma düştü.

    Genel olarak ikisini de sıfır düşünürsek, bahsettiğim golf ve m paket bmw 1 için nasıl bir karşılaştırma yaparsınız ?


    Bilgili arkadaşlardan sevabına bir karşılaştırma bekliyorum.

    2 hafta önce bende aynı yanılgıdaydım.Gidip 2015 model 1.16i m paket aldım full + full ağzına kadar dolu 2.el 10.000kmde aldım.Arkadaşımda golf var çok kullandım +-leri yazıcam teker teker.Fanboy filan değilim
    Sürüş dinamikleri yol tutuşu golten çok üstün olduğunu canı gönülden söylüyorum
    Genişlik bakımından golf bmwyi 3 e katlar.Eğer rahat sürmeyi seviyosan aracı koltuğu geride kullanıyosan arabana max 3 kişi biner sen dahil rahat olarak sürüş yapmak istiyosan.Bagaj ve iç hacim çok dar spor araç gibi yapmışlar.Golf gayet geniş bir araç.
    Zf vs dsg karşılaştırmasına gelirsek şehir içi çok birşey farkettiğini düşünmüyorum 2side hızlı atıyo vitesleri gayet.Fakat buraya dikkat zfi dsgden ayıran nokta şuki zf öyle bir ayarlanmışki araç ne yapmak istediğini senden önce algılıyo ve ona göre hareket ediyo misal 6. viteste gidiyosun araç solluycaksın sen gaza yarım dokunduğun anda bi anda 3 vites düşürüp 7.000 devire getiriyo aracı.Keza sport + modundada aynısını yapıyor.Dsgde araça bi anda dip gaz verince şanzıman biraz salaklaşıyo napcağını şaşırıyo.Bmwnin zfi dsgyi bi 10a katlar diyebilirim
    M paketin verdiği sportif dinamik görüntüyü golfte asla bulaamazsınız.
    Arkadan itiş olması büyük nimet :) Bi arkadaş yağmurda virajda atıyo demiş yalan külliyen yalan.Araç yanlamak istediğin zaman yanlıyo istemessen asla bırakmıyo.Misal beylikdüzünden bostancıya kadar gece 3 filandı dip gaz durmadan dolu yağıyodu her yer ıslak feci yağmur vardı.200le 180le virajlara girdim araba 1 kere çizgisinden bile kaymadıGolfün yol tutuşu asla kötü demiyorum ama bmw 1-2 tık daha üstte

    Bundan önceki aracımda seat leon 2014 dsg idi yani vag araçlarını bilirim 2sinide kullanmış biri olarak söylüyorum Kesinlikle bmw almasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    BMW hayranları toplanmış yine...
    Tsi 1.4 dsg highline fiyatı 94 bin, 1.18 i nin boşu 104 bin.
    Karşılaştırma açısından yazıyorum:

    0-100 golf 8,2 BMW 8,7
    Maks hız golf 216 BMW 210
    Yakıt ortalama golf 4,7 BMW 5,1
    Motor gücü golf 150 hp BMW 136 hp

    Görüldüğü gibi aradaki fiyat farkına rağmen en temel kriterlere göre golf 1.4, 1.18 i den fiyat performans olarak daha iyi araçtır.

    İç hacminden bahsetmiyorum bile.

    (arkadan çekişçiler yol tutuşçular gelmesin hiç bir şekilde fiyat farkına değecek bir durum yok)

    Ha 120 i var da boşun fiyatı 119 binden başlıyor o fiyatlara dizel d segment full araba alınır.




    öncelikle merhaba kesinlikle fanboy değilim ama saçma konuşmusunuz.Golf 150 actniz varsa eğer sizle deniyelim 2015 1.16i m paket var :) Kalkış olsun 200e kadar roll olsun bmwnin alcağını göreciksiniz iyi forumlar




  • 0/100e kalkacakmış.sanzimani ele alinca da sahtekar iftiraci desiniz.vw iletişim direktörüne yalancı dediginiz gibi @trust06
    Yol tutus olarak aman aman fark yok dedi ya,konu ac desem cevap belli,ACAMAM
    Bmw daha iyi aracsa bosa yorulmayiniz,ayni dili konusuyoruz zaten.genis arac isteyen adamin zaten hatch arabayla isi olmaz bu paralara..kullandiginizz araci taniyamamissiniz demmeki. Hos resimler tanitiyor zaten;)ben laf sokmakla degil lafin nereye gittigiyle ilgiliyim.bmw yanına parkettiginde golf 124e dönüyor mu?dönüyor.golfun şanzımanı sorunlu mu?SORUNLU.demekki sahtekar adac kiyaslamasi yapmanin alemi yok.@oyuncu11790
    seni 1serisi boguyorsa golfe yag yakma canimsin.yok en iyisiymis falanmis gec bu işleri.ac konuyu,golf bmw 1den iyi en iyisi de,hatta dsgye de f1 sanzimani sorunsuz de,orda goruselim.
    @beyinsis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Şubat 2016; 17:43:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    0/100e kalkacakmış.sanzimani ele alinca da sahtekar iftiraci desiniz.vw iletişim direktörüne yalancı dediginiz gibi @trust06
    Yol tutus olarak aman aman fark yok dedi ya,konu ac desem cevap belli,ACAMAM
    Bmw daha iyi aracsa bosa yorulmayiniz,ayni dili konusuyoruz zaten.genis arac isteyen adamin zaten hatch arabayla isi olmaz bu paralara..kullandiginizz araci taniyamamissiniz demmeki. Hos resimler tanitiyor zaten;)ben laf sokmakla degil lafin nereye gittigiyle ilgiliyim.bmw yanına parkettiginde golf 124e dönüyor mu?dönüyor.golfun şanzımanı sorunlu mu?SORUNLU.demekki sahtekar adac kiyaslamasi yapmanin alemi yok.@oyuncu11790
    seni 1serisi boguyorsa golfe yag yakma canimsin.yok en iyisiymis falanmis gec bu işleri.ac konuyu,golf bmw 1den iyi en iyisi de,hatta dsgye de f1 sanzimani sorunsuz de,orda goruselim.
    @beyinsis

    hepten saçmalamışsın yani. geniş araç arayan neden hb almasınmış? sedanların bir bagaj artısı var ki bagajda gidecek halim yok, bir de bazı araçların sedan versiyonlarının arka diz mesafesi hb versiyonlarından daha uzun. ama onların da genelde baş mesafesi dezavantajı var. 1.83 boyum var ve golf'ün arka koltuğunda bile kafam tavana çarmıyor. bmw 1 malesef bu konuda çok kötü. kalkmış bmw1 serisinin iç hacmi golfe eşitmiş gibi konuşuyorsun ya buna ancak derim yani.

    c sınıfının en iyisi golf işte. zoruna mı gitti? dsg yok bende, manuel.




  • Zoruna giden sensin dostum.ac konusunu görelim,kim iyiymiş kim kotuymus.ama tabi baya bi cesaret ister

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis
    golf d sınıfı olan eski avensis, eski mondeo ve x-type'dan bile iyiydi sürüş olarak. sessiz, yumuşak, yağ gibi gidiyor. işçilik kalitesi çok üst düzeyde. benim için de premium kompakt.

    Bu söylediklerinizin konusunu açabilir misiniz?aynen bu şekilde yazarak,buyrun
    1 serisinin üstünlüğü yok demek keskin olarak.
    Peki şanzımanı ne yapacağız?
    Sürüş kalitesini?
    Dizaynı?
    Bişey yapmayacağız,golfü premium yapmaya uğraşacağız değil mi?@oyuncu11790
    Buyrun,haylayn golfünüz ve m paket 1 serisi
    ...

    Bozmayalım diyoruz,illa istiyorlar ben ne edeyim

    sözlerim fazla mı karışık? bmw 1 serisinin içi çok dar diyorum. sığamıyorum içine, boğuyor beni. ondan sonra istediği kadar kaliteli olsun ne yazar? bu arada benim golf high değil, comfort. bmw 1 serisini hiç sürmedim. o kadar param olsa ne golf alırım ne 1 serisi, passat alırdım. bir gün bmw alacak kadar param olursa ve alırsam bu en az 3 serisi olabilir. ondan aşağısına bakmam. m filan benim için önemsiz harfler. sonuçta orta yaşlı bir aile babasıyım. yemişim m'yi. şimdi bozdun mu beni? hayır. neye bozulacam??? yeminlen eğer bu 1.4tsi'da çift egzos standartta olmasa ona bile 50 kuruş vermezdim. yani öyle şeyler beni etkilemez. ayrıca böyle fotolarla filan zor etkilenirim. tonla karşılaştırmalı test var işte. hepsinde de golf topuklamış 1 serisini. 1 serisini de bmw'den sayıyo ya burdan insanlar hayret ediyorum.

    1 serisini kullanmadim diyorsun, 1 serisini bmw den sayiyorlar mi diyorsun. 3 serisi alabilirsem onu alirim diyorsun. Kendinle celisiyorsun. Bence ikisini de bi kullansan anlayacaksin bmw den sayilip sayilmadigini, aralarinda hacim farki haric hicbir fark olmadigini.

    3 serisini fiyatini hakediyorsa, 1 serisinin hayli hayli hakettigini..

    Aracin icine oturmaya gerek bile yok. Liftte altina bak ikisinin de, sasiye, suspansiyon baglanti noktalari.. her noktasi buram buram kalite kokuyor 1 serisinin. Suspansiyonlarin kabine giren calisma sesleri bile aracin kalitesini soyluyor zaten. Golfte tak tak diye vururken bmw de cok boguk bir sesle kabine giriyor. Virajda esnemiyor, kasis gecislerinde ise tam tersi cok fazla esniyor. Konfor yol tutus dengesi tam kararinda. Direksiyon tepkileri golf'u 10 a filan katlar heralde. Surus pozisyonu butun markalarin, tum modellerinde daha iyi. Direksiyon neredeyse 90 derece surucuye donuk. Hepsini gec kaputu ac bak, aralarindaki farki hemen gorursun. Mekanik anlamda 1 serisinin, golf e gore ne kadar fazla ozenilmis bir otomobil oldugunu.

    20000 kmye yakin golf 7, 40000 kmye kadar 1 serisi sahibi olmus kisi olarak yorumlarim bunlar. O golf-1 serisi karsilastirmalari adil bir sekilde yapiliyorsa o adamlar otomobilden 1 gram anlamiyor, net!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Altyapı/süspansiyon/ yol tutuş: BMW 1
    Yalıtım: Golf
    İç mekan malzeme kalitesi: Golf
    İşçilik kalitesi: BMW 1
    Şanzıman: BMW 1
    Motor: İkisi de iyi
    Bagaj: Golf
    İç mekan hacmi: Golf
    Kullanışlılık/ eşya gözleri: Golf
    Tasarım: Kişiye göre değişir. Bence makyajlı 1 serisi daha iyi

    İkisinin de iyi ve kötü yanları var. Bu kriterlerden hangileri sizin için daha önemliyse onu seçin.

    Şunu da yazmadan edemeyeceğim.
    Almanya'da 90bin TL'lik Golf'ün dengi BMW 1 serisi 100bin TL civarı.
    Bizde ise Golf yine 90 bin TL iken dengi BMW 1 serisi 110-120bin bandında satılıyor. 10-20 bin BORUsan kazığı yiyorsunuz. Bunu unutmayın.
  • bu karşılaştırma çok yapıldı bu forumda ama yine de bmw 1 serisi diyorum
  • 1.16d makyajli zf şanzıman ile golfe göre daha iyi bir araç.

    Golf yabana atilacak arac değil ancak tdi dsg ile fahiş paraya geliyor.

    Bence duz vites golf benzinli mantıklı. İşin icine şanzıman ve dizel motor girdiğinde golf almak mantıksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Opel'imiz de var Honda mızda Volkswageniz de var,bize dert olmayan şey sizi mi gerdi. Biz alır kullanırız sizin gibi bişeyi körü körüne övüp/eleştirmeyiz.Sizin hayatınız bu forum olmuş.Böyle giderseniz siz sıyrmaya başlarsınız söyleyeyim,yakında trafikte volkswagenlerin üstüne felan da kırarsınız direksiyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim vw firmasiyla sorunum yok dostum.eger sizin dsg nin sorunlu oldugunu soylememizden rahatsızlığınız varsa açarsınız bir konu,kardesim size ne sizi mi geriyor ifadelerini orda da kullanırsınız,fikirlerinizide boyle argo ifadelerle degil saygi sevgi cercevesinde konuşursunuz.ha gelen cevaplar epeyce bir mizahli olur,orasina da katlanacaksınız artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 Comfortline Sürüş konfor paketli manuel VW Golf, 118i BMW manuel vitese göre çok daha iyi bir araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tybozkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Bende 1 serisini alırken Golf'ü de test etmiştim.

    1.18i benim araç.

    Net söylüyorum, Golf 1 serisinin yanında araba bile sayılmaz.

    A180, A3 ile kıyaslayacak olursak onları da bana göre 2 ye katlar.

    Ama tabii benim için en önemli şeylerden biri dinamiklik. O yüzden bunu diyorum.

    Eğer şehiriçinde sakin kullancak olsaydım BMW almazdım, Golf alırdım.

    Fakat delikanlı bir araç istiyorsanız düşünmenize bile gerek yok, Golf solda sıfır kalır sürüş keyfinde.

    Gerçekten bana yardımcı olacak bir deneyiminiz var o zaman. 24 yaşındayım bundan önceki kullandığım araç 2008 jettaydı. bu alacağım Tamamen bana ait olan ilk aracım olacak. İstanbulda trafiğin yoğun olduğu bir yerde ikamet ediyorum. Öyle uçan kaçan bir araba alışkanlığım yok. 2016 higline golfü gidip görme şansım oldu fakat sürmedim. Hoşuma da gitti donanım olarak. Fakat bmw dış görünümde çok üst seviyede golften. iç konsolun boş olmasından çok şikayetçi insanlar. 30-40 bin lira para verip bişeylerin eksik olmasından dolayı rahatsızlığım. Golf sanki hepsinden az az tatmin eden bi araba gibi.

    1 serisini 1 ay kullandıktan sonra iyi ki Golf almamışım dersiniz.

    Yol tutuşu, sürüş dinamikleri çok üst düzeyde.

    Teknoloji konusunda diyeceklerimi nasıl kelimelere dökerim bilmiyorum şuan.

    Kısacası şöyle diyebilirim. BMW'deki teknolojiler sizi daha çok mutlu eder ve daha lüks hissettirir.

    Atıyorum, navigasyon diyelim...

    Golf'te de var 1 serisinde de var. Fakat BMW'de menü geçişleri, ekran çözünürlülüğü, menü renkleri, navigasyon kalitesi gibi şeyler daha lükstür. Golf'te ise aynı navigasyon sizi lüks hissettirmez.

    DSG şanzımanlara her ne kadar düzeldi dense de düzelmedi. Altını çizerek söylüyorum. DSG şanzımanı üretildiği günden beri sorunludur. Nasıl bir şey ise bir türlü düzeltemiyorlar (yada düzeltmek istemiyorlar.)

    Ben Golf alsaydım aklım BMW'de kalırdı ama BMW alınca ve kullandığımda da anlayınca, diyorum ki iyi ki şaşırıp Golf almamışım.

    Golf sahipleri bana kızmasın. Golf sevdiğim bir araba, güzel de bir araba. Fakat 1 serisi ile kıyaslayan insan benim gözümde fanatiktir.

    Gerçi ben 1 serisini kullanmasam bende böyle düşünürdüm. Kıyaslanabilir derdim. Ama deneyimime güvenin.

    BMW'nin gözümdeki tek eksisi bakım ve parça masraflarının Golf'ten daha pahalı olması.

    Fakat DSG şanzıman bozulduğunda size daha çok masraf açacaktır. Yolda bırakması da cabası.

    Aslında bizim burada dediklerimiz çokta bir şeyi ifade etmiyor. İkisiyle de test sürüşüne çıkın, hangisinin içinde daha mutluysanız onu alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 27 Şubat 2016; 1:02:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.4 Comfortline Sürüş konfor paketli manuel VW Golf, 118i BMW manuel vitese göre çok daha iyi bir araç.

    Şener Bey merhabalar,

    Sizin de mizahi yönünüze sığınarak sert üslup kullanıyorum.

    Boğaz dolusu Golf, 1 serisinin yanında tenekedir.

    Boğaz dolusu bir Golf'üm olsun isterdim, keyifli olur. Fakat elimde zaten 1 serisi varsa.

    Eğer ikisi arasında kalmışsam, zaten neyi seçeceğim belli.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Siz konuyu kavrayamadınız.DSG'nin akıbeti hiç mi hiç umrumda değil,isterse soykırım bile yapabilir umurumda olmaz,Ben mi ürettim de savunayım? Ben kullanıcıyım,fayda/zarar hesabı yapar alırım.Hoş ben almadım Babam kullanıyor Dsg'li bir araç,ben Astra kullanıyorum.Dahası arabaya bakmaya gittik babam bayide aracı inceliyordu,beğendi, alırken dedim Baba bak böyle böyle bir sorun varmış bunda diyorlar dedim,umrumda değil edalarında babam birşey olursa yaptırırız, ben arabayı beğendim dedi ve aldı.ben de o saatten sonra birşeyine karışmadım,adam beğenmiş,şimdi de tasasız dertsiz biniyor kullanıyor arabasını,yarın öbür gün arıza yapsa da umrunda olacağını sanmıyorum. Bu hikayeyi niye anlattım size? Ortada bu malın sahibi olmasına rağmen durumu içerlemeyen biri varken sizin 7/24 forumda Anti dsg şakşakçılığı yapmanız,bunu büyütülcek bir mesele ve dert haline getirmeniz.Yani alan adam öyle ya da böyle memnun,sizin kadar düşünmüyor bile olayın akıbetini.Ben zaten markaya bakıp araç alan biri değilim.Kendi arabamı da alırken Golf'e de bindim Ds4'e de leon'a da,Astra'yı sürüş kimliğime daha uygun bir araç olarak gördüğüm için Astra tercih ettim.Golf bunu sunsaydı golf alırdım.Anlatabildim mi? Premium'muymuş bilmem neymiş diye bakmadım.Ne zaman bu seçiciliği yaparım.Gider 200-250 bin bandında keyif aracı alıyorsam. Sl350 mi Jaguar xk8 mi yoksa 997 carrera 4s mi olsun acaba diye düşünürüm.Şurda kullandığımız araçlar vasat c/d segmenti araçlar.Tabi ki kıyas yapılır ama sizin gibi bu araç premium,1 serisi kayıtsız şartsız şu aracın içinden geçer gibi yorumlar yapmak komik.Şu da bir gerçek ki F20/f30 lar alışıldık Bmw kalitesinde de üretilmediler malesef,Paslanan koltuk iskeletleri,titreyen direksiyon kutuları vs'ler bas bas "Premium bu marka yeaa" dediğiniz Bmw ye yakışmayan olaylardı. Son olarak,burda DSG'li araç kullanan insanlara enayi tarzında yakıştırmalar yapıyorsunuz,sonra da saygısız biz oluyoruz.Neyse tek derdiniz tasanız DSG olsun,Allah sizi daha büyük dertlerle sınamasın,Amin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.