Şimdi Ara

Golf7 highline sıfır vs bmw 1 ikinci el (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
2
Favori
3.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanki konuyu ben açmış gibiyim :) Sadece benim seçeneklerimde A3 de var.

    Her ikisinin de önemli noktalarda artısı eksisi var. Golfün genişliği ve malzeme kalitesi, 1'in ZF'si ve sürüş dinamikleri. Ve işin kötü yanı her ikisini de önemsiyorum :)

    Bu yüzden yarın, yani bugün 1 serisini teste gideceğim. Test sürüşü yapmaya da kardeşimin Golf 6'sı ile gideceğim.

    Gerçi kısacık test sürüşünde anlaşılır mı bilemiyorum ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw konusundaki goruslerinizi yukarda cbascan isimli uyemiz yanıtlamış.bilmiyorsunuz araci anlaşılAn.ben dsg sahibine enayi falan demiyorum,alacak insani uyariyorum,almak isterse de hayirli olsun diyorum.
    Buraya gelip sorunsuz tamiri bedava laf eden sizofrendir tarzi laf atanlara,sorun yasayanla dalga gecenlere edin bu laflari.
    1serisi sanzimaniyla surus kalitesiyle arkadan itisiyle dizaynıyla imajıyla insana verdigi hissiyatla golfun icinden gecer lafiminda arkasindayim.
    Bu lafımı vag ın kendisi de onaylıyor ki premium kompakt sınıfta(evet istediğiniz kadar bağırın çağırın segment farkı var) audi a3 ü 1 serisinin karşısına sürüyor,GOLFÜ DEĞİL.
    bir aracın en hayati organı olan şanzımanı bizde de var yeaa babam kullanıyo yeaa diyerek geçiştiremez,zf8 gibi bir makineyle de ayıplı bir malı kıyaslayamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 27 Şubat 2016; 9:07:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu forumda Golf az daha zorlanırsa D segmentine çıkartılacak yemin ediyorum
  • 1 serisi her yönü ile golften iyidir. aksini iddia eden ya parası yetmediği için golf almıştır ya da firma temsilcisi falandır.

    hele o dergilerdeki karşılaştırmalar tam komedi. adamlar resmen mercedes - bmw ve vw yi aynı imaja sahip göstermiş. buna rağmen o dergilere inananla çok da muhatap olmayın. bilgisizliğine verin geçin en iyi ihtimalle.

    aynı paraya birinin ikinci el birinin sıfır olduğunu dahi var sayarsak, aralarındaki yaş farkı çok değil. yine de gidip bmw alınır. özellikle gençler için bmw kullanmak ile vw kullanmak arasında oluşacak hava bile yeter.

    teknik kıyaslamalara girmiyorum bile. o kısımlarda da bmw her şekliyle vwden de diğer premium olmayan markalardan da daha üstündür. kimse kendisini kandırmasın.
  • 90 liraya 2015 m-paket 118i nasıl alıyorsun onu anlamadım. O araca iyi baktır.

    Genç olduğunu, çoğunlukla tek kullanacağını varsayarak BMW 1 M paket tercih edilir.

    Golf'e gelince kesinlikle kalitesiz bir araç değil. Gidişide, sürüşüde, malzeme kaliteside her yönüyle tatmin eder. Fakat Golf genç arabası değil, her yaşa gider, her yaşta binilir ama böyle insanı heyacanlandıran bir tarzı yok yani.

    ---------------

    Bu arada forumun kalitesi artık iyice düştü, yerlerde sürünüyor. Golf alanların parası yetmemişte ondan 1 almamışlar, Golf araba değilmiş vs. Ne diyelim Allah bizi kibirli, fesat insanlardan olmaktan esirgesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 27 Şubat 2016; 14:17:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    yeni bmw 1 ler birçokları tarafından 3 alma imkanı varken bile tercih edilen bir araç, gayet yakışıklı bir araç

    diğer yanda golf isterse tepesinde pervane olsun uçabilsin yine kıyası değil, hiçbir açıdan golf üstün değil ama en basitinden şanzıman bile başlı başına bmw tercih etme nedenidir

    hatta böyle bir kıyaslama normalde yapılmaz bile, konunu fake olduğunu bile düşündürebilir

    Butun dunya bu araclari karsilastirirken hatta top gear bile m1 ile gol r yi karsilastirirken bu foruma gore karsilastirilamaz cunku biz o arabalari uretenlerden bile daha iyi biliyoruz

    Konuya donersek benzinli c segment bi arabaya 90000 vermek bana mantikli gelmiyor ama ben olsam 0 olan araci tercih ederim ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 27 Şubat 2016; 14:18:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • siparişi verdim ama test sürüşü yapmadım. hatta arabanın içine bile oturmadım hislerime güveniyorum.

    ben 1.16d diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almanya fiyatları
    bmw 1,18 otomatik başlangıç fiyatı 27200 €
    golf 1,4 tsi act dsg higline fiyatı 28120€
    Türkiye de bmw neden daha pahalı golften!!!!
    Nedeni basit Türk halkı premium kazığını yiyor. Alman halkı yemiyor....
    Almanya'da herkes ihtiyacına göre araç alır. Türkiye'de anahtarı masanın üstüne koyup hava atmak için...
    Öncelikli kriterlerinizi belirleyin iki aracıda gidin kiralayın en az ikişer gün kullanın... Sonra gidin istediğinizi alın...
    Ama 'premium' denilen herhangi bir modeli bu ülkede alacaksanız, kazıklandığınıza emin olun...
    İki araca gelince tek kişi kullancaksa ve gençse bmw tercih edilebilir. (Bu fiyatlarla hayatta almam, aradaki fark Almanyadaki gibi olsun alayım)
  • Şu an borusan avcılardayım, birazdan 1.18i'yi test edeceğim. Gelirken kardeşimin Golf 6'sı ile geldik.
    Showroom da aracı inceledik biraz ve şu anda Golf aklımdan çıktı diyebilirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada Golf mü BMW 1 mi tartışmak yerine sıfır araç mı yoksa 2.el ama daha iyi araç mı şeklinde kendinize sorarsanız daha iyi olur.Zaten sıfıra yakın sıfır zararını yapmış çok temiz araç varsa düşünmeye de gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    yeni bmw 1 ler birçokları tarafından 3 alma imkanı varken bile tercih edilen bir araç, gayet yakışıklı bir araç

    diğer yanda golf isterse tepesinde pervane olsun uçabilsin yine kıyası değil, hiçbir açıdan golf üstün değil ama en basitinden şanzıman bile başlı başına bmw tercih etme nedenidir

    hatta böyle bir kıyaslama normalde yapılmaz bile, konunu fake olduğunu bile düşündürebilir

    Butun dunya bu araclari karsilastirirken hatta top gear bile m1 ile gol r yi karsilastirirken bu foruma gore karsilastirilamaz cunku biz o arabalari uretenlerden bile daha iyi biliyoruz

    Konuya donersek benzinli c segment bi arabaya 90000 vermek bana mantikli gelmiyor ama ben olsam 0 olan araci tercih ederim ..

    bütün dünya aynı segment araçları karşılaştırır, bu kıyaslamaya mercedes a da girer, fiat bravo da, bu karşılaştırılıyorlar diye de aynı kalitede olduklarını göstermez, performans modellerinde de motor gücü pist süreleri vs hesaba girer, focus da megane da pistlerde daha iyi değerler elde edebiliyor ama bu forumda sen de dahil hç kimse önüne bir imkan gelse aynı parayı verip bmw 1 veya vw golf almak seçeneklerinde golf tercih etmez, bu her konuda mazda önermeye benzer bir durum, gerçek dünya öyle değil ne yazıkki

    diğer yandan evet bence bmw 1 golfle kıyaslanmayacak bir araç öyle ya da böyle sorunlu olmasıyla ün salmış bir şanzıman ve birçok seçeneği yağ yakan/eksilten bir tsi motoru var golf ün, benzinli bir c segmentine 90 bin vermek bence de mantıksız ama bu para gözden çıkarılacaksa golf yerine f20 bmw ye vermek çok daha az mantıksız bir hareket olur




  • 1 serisini 5 dakika da olsa test sürüşü yaptım, içini dışını inceledim. Ordan da çıkıp Doğuşa gittim A3'ü inceledim.
    Sonuç olarak, dar falan deniyor, evet birazcık dar gibi hissettiriyor sanki ama ben kararımı 1 den yana verdim. İkinci el olacak tabii ki. Şimdi sunrooflu ve bixenonlu 1 serisi bulmam lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    bmw 1,18 otomatik başlangıç fiyatı 27200 €
    golf 1,4 tsi act dsg higline fiyatı 28120€
    Yukarıda almanya fiyatları var... Almanya da daha ucuz olan bmw... Türkiye'de daha pahalı.... Almanya da bir kaç opsiyon ekleyip golf higline parasına alabiliyorsun bu otomobili.... Almanya da çok daha ucuza 1.16 (109 hp ) olanı var... 22000 € başlıyor... Bu iki araç gayet benzer fiyatlara satılan aynı segmentte araçlar... gayette kıyaslanır... Anavatanı Almanya'da Tüketici daha çok golf tercih ediyor mesela... Belirli kriterlerde birbirlerine üstünlükleri olan 2 model... Bmw Türkiye'de saçma sapan fiyatlara satılıyor... Türkiye'de pahalıysa daha kalitelidir mantığı var.... Mercedes prestij için zam yaptım demişti mesela geçen yıllarda... Çünkü Türk tüketicisi için gösteriş ön planda... Evet sportif görünüşü ve sportif sürüş keyfiyle bmw daha iyi duruyor... Ama insanlar sadece bu 2 kritere bakarak araç almıyorlar.. Bazı tüketici daha çok donanıma ihtiyaç duyuyor.. Bazısı yürütme maliyetlerini düşünüyor... bazısı tüketim odaklı oluyor.. Hatta ve hatta araç alırken daha sade görünüme sahip olanı tercih eden bir kitle bile var. Benim görüşüm golfün ve audi a3 ün sunduklarıyla, a serisi ve 1 serisine oranla daha çok kitleye hitap ediyor... (Almanya satışlarının temel sebebi) Bmw 1 serisi ve mb a serisi ise daha çok gençlere hitap eden araçlar... Çok daha sportif görünüyorlar... arka koltukları ikisininde çok boğucu... daha az iç mekan alanı var... Ayrıca Mesela eşime alacak olsam önden çekişli bir araç alırım... Arkadan itiş evet çok güzel bir özellik ama özellikle acemi sürücü dostu değil kesinlikle... E araç alanların hepsi f1 pilotu değil malumunuz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    yeni bmw 1 ler birçokları tarafından 3 alma imkanı varken bile tercih edilen bir araç, gayet yakışıklı bir araç

    diğer yanda golf isterse tepesinde pervane olsun uçabilsin yine kıyası değil, hiçbir açıdan golf üstün değil ama en basitinden şanzıman bile başlı başına bmw tercih etme nedenidir

    hatta böyle bir kıyaslama normalde yapılmaz bile, konunu fake olduğunu bile düşündürebilir

    Butun dunya bu araclari karsilastirirken hatta top gear bile m1 ile gol r yi karsilastirirken bu foruma gore karsilastirilamaz cunku biz o arabalari uretenlerden bile daha iyi biliyoruz

    Konuya donersek benzinli c segment bi arabaya 90000 vermek bana mantikli gelmiyor ama ben olsam 0 olan araci tercih ederim ..

    bütün dünya aynı segment araçları karşılaştırır, bu kıyaslamaya mercedes a da girer, fiat bravo da, bu karşılaştırılıyorlar diye de aynı kalitede olduklarını göstermez, performans modellerinde de motor gücü pist süreleri vs hesaba girer, focus da megane da pistlerde daha iyi değerler elde edebiliyor ama bu forumda sen de dahil hç kimse önüne bir imkan gelse aynı parayı verip bmw 1 veya vw golf almak seçeneklerinde golf tercih etmez, bu her konuda mazda önermeye benzer bir durum, gerçek dünya öyle değil ne yazıkki

    diğer yandan evet bence bmw 1 golfle kıyaslanmayacak bir araç öyle ya da böyle sorunlu olmasıyla ün salmış bir şanzıman ve birçok seçeneği yağ yakan/eksilten bir tsi motoru var golf ün, benzinli bir c segmentine 90 bin vermek bence de mantıksız ama bu para gözden çıkarılacaksa golf yerine f20 bmw ye vermek çok daha az mantıksız bir hareket olur

    İyi diyorsunuz güzel diyorsunuz da, Golf'le aynı paraya BMW 1'i kim nasıl alıyor. Sırrını verin de bizde alalım Allah aşkına :)

    Açıkcası ben bu iki aracada (golf, bmw 1) talip olmuş sonuçta golf'ü almış bir adamım. Aldığım dönemdeki fiyatları yazayım siz söyleyin nasıl aynı para.

    Golf 1.4 tsi dsg highline + sunroof + uled + 18 jant + spor süspansiyon + ısıtmalı koltuklar = 86000
    BMW 1.18i 136hp m-paket + metalik renk + sunroof + hi-fi -> 113500
    BMW 1.18i 136hp joy + sunroof ->95000

    Bunlar ağustos fiyatları. Yani ful + full golf ile joy+sunroof'lu 1 serisi arasında bile 9000TL fark vardı. M-paket ile aradaki fark 27500TL (ki donanım olarak hala golf'ün gerisinde). Golf ile bırakın aynı parayı, benzer donanım seviyelerinde 10-15 bin fark olsun yine 1 tercih edilir ama fiyat farkı çok daha fazla. Gidip Joy BMW ile Highline Golf kıyaslamanında bir manası yok.
    ---------

    Açıkcası konuyu açan arkadaş, 90.000 liraya 2015 m-paket 1.18i nasıl alacak çok merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    yeni bmw 1 ler birçokları tarafından 3 alma imkanı varken bile tercih edilen bir araç, gayet yakışıklı bir araç

    diğer yanda golf isterse tepesinde pervane olsun uçabilsin yine kıyası değil, hiçbir açıdan golf üstün değil ama en basitinden şanzıman bile başlı başına bmw tercih etme nedenidir

    hatta böyle bir kıyaslama normalde yapılmaz bile, konunu fake olduğunu bile düşündürebilir

    Butun dunya bu araclari karsilastirirken hatta top gear bile m1 ile gol r yi karsilastirirken bu foruma gore karsilastirilamaz cunku biz o arabalari uretenlerden bile daha iyi biliyoruz

    Konuya donersek benzinli c segment bi arabaya 90000 vermek bana mantikli gelmiyor ama ben olsam 0 olan araci tercih ederim ..

    bütün dünya aynı segment araçları karşılaştırır, bu kıyaslamaya mercedes a da girer, fiat bravo da, bu karşılaştırılıyorlar diye de aynı kalitede olduklarını göstermez, performans modellerinde de motor gücü pist süreleri vs hesaba girer, focus da megane da pistlerde daha iyi değerler elde edebiliyor ama bu forumda sen de dahil hç kimse önüne bir imkan gelse aynı parayı verip bmw 1 veya vw golf almak seçeneklerinde golf tercih etmez, bu her konuda mazda önermeye benzer bir durum, gerçek dünya öyle değil ne yazıkki

    diğer yandan evet bence bmw 1 golfle kıyaslanmayacak bir araç öyle ya da böyle sorunlu olmasıyla ün salmış bir şanzıman ve birçok seçeneği yağ yakan/eksilten bir tsi motoru var golf ün, benzinli bir c segmentine 90 bin vermek bence de mantıksız ama bu para gözden çıkarılacaksa golf yerine f20 bmw ye vermek çok daha az mantıksız bir hareket olur

    İyi diyorsunuz güzel diyorsunuz da, Golf'le aynı paraya BMW 1'i kim nasıl alıyor. Sırrını verin de bizde alalım Allah aşkına :)

    Açıkcası ben bu iki aracada (golf, bmw 1) talip olmuş sonuçta golf'ü almış bir adamım. Aldığım dönemdeki fiyatları yazayım siz söyleyin nasıl aynı para.

    Golf 1.4 tsi dsg highline + sunroof + uled + 18 jant + spor süspansiyon + ısıtmalı koltuklar = 86000
    BMW 1.18i 136hp m-paket + metalik renk + sunroof + hi-fi -> 113500
    BMW 1.18i 136hp joy + sunroof ->95000

    Bunlar ağustos fiyatları. Yani ful + full golf ile joy+sunroof'lu 1 serisi arasında bile 9000TL fark vardı. M-paket ile aradaki fark 27500TL (ki donanım olarak hala golf'ün gerisinde). Golf ile bırakın aynı parayı, benzer donanım seviyelerinde 10-15 bin fark olsun yine 1 tercih edilir ama fiyat farkı çok daha fazla. Gidip Joy BMW ile Highline Golf kıyaslamanında bir manası yok.
    ---------

    Açıkcası konuyu açan arkadaş, 90.000 liraya 2015 m-paket 1.18i nasıl alacak çok merak ediyorum.

    çok büyük bir sır yok, 2. el alıyorsun böylece aynı paraya denk geliyor, zaten konu sahibinin de yazdığı şey bu, bmw 1 sadece 1.18 den oluşmuyor, 1.16 da var malum ve onun fiyatı uygun ki konu sahibinin 1.18 den bahsettiği herhangi bir mesajına da rastlamadım,

    sıfır fiyatlarının aynı olduğunu zaten iddia eden yok bu yüzden böyle bir kıyaslama da yapmak anlamsız




  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Öncelikle artık 1.16i diye bir model yok. 1.6L 136hp olan aracın ismi 1.18i, 177hp olanın ismi ise 1.20i olarak değişti makyajlı kasayla birlikte. 177hp olan aracın fiyatı yani 1.120'nin fiyatı zaten 125-130 bin aralığında m-paket + sunroof + metalik renk ile.


    İkinci el - sıfır fiyat kıyaslaması yapmak zaten mantıklı değil de (sonuçta golf'ün de ikinci eli var), ikinci el olarakta o fiyata 2015 model, kazasız, m-paket 1.18i alınmaz. Sıfırından 20-25 bin düşük fiyattan bahsediliyor. Makyajsız kasa fiyatlarını hiç bilmiyorum ama onlarında 90'a vereceklerini sanmıyorum. Makyajlı makyajsız arasında aynı model yılında 15 lira oynamaz heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hfguler

    bmw 1,18 otomatik başlangıç fiyatı 27200 €
    golf 1,4 tsi act dsg higline fiyatı 28120€
    Yukarıda almanya fiyatları var... Almanya da daha ucuz olan bmw... Türkiye'de daha pahalı.... Almanya da bir kaç opsiyon ekleyip golf higline parasına alabiliyorsun bu otomobili.... Almanya da çok daha ucuza 1.16 (109 hp ) olanı var... 22000 € başlıyor... Bu iki araç gayet benzer fiyatlara satılan aynı segmentte araçlar... gayette kıyaslanır... Anavatanı Almanya'da Tüketici daha çok golf tercih ediyor mesela... Belirli kriterlerde birbirlerine üstünlükleri olan 2 model... Bmw Türkiye'de saçma sapan fiyatlara satılıyor... Türkiye'de pahalıysa daha kalitelidir mantığı var.... Mercedes prestij için zam yaptım demişti mesela geçen yıllarda... Çünkü Türk tüketicisi için gösteriş ön planda... Evet sportif görünüşü ve sportif sürüş keyfiyle bmw daha iyi duruyor... Ama insanlar sadece bu 2 kritere bakarak araç almıyorlar.. Bazı tüketici daha çok donanıma ihtiyaç duyuyor.. Bazısı yürütme maliyetlerini düşünüyor... bazısı tüketim odaklı oluyor.. Hatta ve hatta araç alırken daha sade görünüme sahip olanı tercih eden bir kitle bile var. Benim görüşüm golfün ve audi a3 ün sunduklarıyla, a serisi ve 1 serisine oranla daha çok kitleye hitap ediyor... (Almanya satışlarının temel sebebi) Bmw 1 serisi ve mb a serisi ise daha çok gençlere hitap eden araçlar... Çok daha sportif görünüyorlar... arka koltukları ikisininde çok boğucu... daha az iç mekan alanı var... Ayrıca Mesela eşime alacak olsam önden çekişli bir araç alırım... Arkadan itiş evet çok güzel bir özellik ama özellikle acemi sürücü dostu değil kesinlikle... E araç alanların hepsi f1 pilotu değil malumunuz...

    arabaların en baz başlangıç fiyatı bmw de 1.16 da 24bin euro,1.18 25 bin euro, golf de 18 bin euro, hadi hacim yaklaşsa baz fiyatta 23bin, almanyada ucuz olduğu falan yok, birinin donanımı dolu diğerin az koyup kıyaslarsak bu ülkede 2.0 motor passatlar mondeolar doldurunca 200 bini de görebiliyor, araç fiyat kıyaslarken temel olarak baz fiyatlar ele alınır, bu durumda da bmw ucuz değil daha pahalı

    yine almanyayla kıyaslarsak peugeot 308 110 beygirlik yani 1.16 ya eş değer sayılabilecek aracın başlangıç fiyatı 20.900 euro, 1.18 e eş değer sayılabilecek aracının da başlangıç fiyatı 23400 euro

    almanyada b segmenti olan ve markası da burada birçokları için kalite ifade etmeyen fiat puntonun başlangıç fiyatı 12,790 euro, golf le punto nun fiyat farkı 5210 euro yken, bmw 1 ile golf arasındaki başlangıç fiyat farkı 6 bin euro

    yani demem o ki fiyata göre bakıyorsak eğer golf le punto nun arasında ne kadar fark varsa bmw 1 le golf arasında olan fark ondan daha fazla demek oluyor, ha bence tabiki o kadar fark yok sonuçta aynı segmentteler ama çıkarıp da fiyatlarla kıyaslamak saçma, üstüne bir de donanım farklı olarak kıyaslamak daha da saçma ve tekrar söylemek gerekirse çok da benzer fiyatlarda olan araçlar değiller

    araç tercihine gelirsek de burada tüketici aynı fiyat seviyesinde sadece 2. eli veya adı var diye daha alt segment araç da tercih edebiliyor, tercihler aracın kalitesini belirlemez, pahalıysa kalitelidir diye ezbere yorumlar yazmayacak kadar da bu arabaları kullanıp mevzuya hakim olan çok insan var, bakın kimse çıkıp mercedes a tavsiye etmedi, prestij diyorsak mercedes çok daha prestijli bir marka ama a serisini kimse bmw 1 den üstün görmüyor

    bazı donanımlara göre daha yüksek marka yerine daha düşük bir markanın daha dolu aracını tercih etmek bir derece anlaşılabilir ki bu şekilde tercih edene zaten birşey denmez ama bu araçları temelde kıyaslarsak bmw nin malzeme kalitesi daha iyi, bmw nin motoru ve şanzımanı çok daha dayanıklı, yürütme maliyetleri ülkemizde eş değer seviyede denebilir, yakıt tüketimi olarak benzer seviyede araçlar, görünüm olarak sadelik sportiflik tartışılır, bmw 1 de öyle aşırı bir sportiflik yok hatta birçoklarına golf daha bile sportif gelebilir, arka koltuk boğuculuğu mercedes a dışında çok da fazla olduğu söylenemez, arkadan çekiş önden çekiş konusu kişisel tercihtir ama aslında sanılanın aksine bilen için arkadan çekişli aracı kontrol etmek önden çekişliye göre daha kolaydır, yol tutuşu daha iyidir, arkadan çekiş muhabbeti dönünce herkes yanlaya yanlaya gezilecek zannediyor ama başka avantajları da var

    sonuç olarak kişisel tercihtir ama konu sahibinin sorduğu şey sıfır golf mü 2. el bmw 1 mi diyor, buna göre konuşulursa daha doğru olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 27 Şubat 2016; 19:10:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Öncelikle artık 1.16i diye bir model yok. 1.6L 136hp olan aracın ismi 1.18i, 177hp olanın ismi ise 1.20i olarak değişti makyajlı kasayla birlikte. 177hp olan aracın fiyatı yani 1.120'nin fiyatı zaten 125-130 bin aralığında m-paket + sunroof + metalik renk ile.


    İkinci el - sıfır fiyat kıyaslaması yapmak zaten mantıklı değil de (sonuçta golf'ün de ikinci eli var), ikinci el olarakta o fiyata 2015 model, kazasız, m-paket 1.18i alınmaz. Sıfırından 20-25 bin düşük fiyattan bahsediliyor. Makyajsız kasa fiyatlarını hiç bilmiyorum ama onlarında 90'a vereceklerini sanmıyorum. Makyajlı makyajsız arasında aynı model yılında 15 lira oynamaz heralde.

    2015 model 1.16 m paket var mı? var

    konu sahibi de sıfır golf mü alayım yoksa o fiyata 2. el bmw 1 m paket mi alayım demiş mi? demiş

    1.18 den bahseden var mı? yok

    2015 model 1.16 m paketler 90 bin seviyesinde hatta altında mı? evet

    daha nasıl açıklayıcı bir cevap verebirim bilmiyorum

    eklemek gerekirse de 1.16i diye bir model hala var, 109 beygirlik 3 silindir 1.5 hacmindeki araç 1.16i



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 27 Şubat 2016; 19:07:20 >




  • Bir haftadır 2014 model 1.2tsi comfortline golf sahibiyim. O kadar abartiliyorki araç yok premium compact mis suymuş buymuş.

    Araç daha 33bin km de ne övgüler dizilidiği kadar sessiz nede iyi bir yol tutuşa sahip. Benzinli motor ama bir dizel kadar sesli yalitim siradan araçlarla aynı. Tsi ile sehir ici 5 litre yakanlarda gelsin bana bir anlatsin hele nasil yakiyorlarmiş. 900 km yol 60 km ortalam hiz ve normal kullanim şuan 8.2 litre ayrica 530i sahibiyim istanbulda 17 litre yakiyor ve sert kullanimla, golfü bu sekilde kullansam en az 10-12 litre yakar.

    Benim kanaatim 90-100bin verilecek araç degil 50-60bin tl arasi modellerine binilir gerisi israf.

    Ayrıca bir çok donanim ve ergonomik sorunu var benim gördüğum. Şöför tarafindaki cam kumanda paneli geride kaliyor, ayna ayar düğmesini yeri cok saçma kullanissiz, araç çok cabuk arkasini birakiyor sanki arkadan itiş 😬 Geri vites lambalarınin kendine hayrı yok. Tuhaf ama park sensörü bile yok. Dokunmatik denilen ekran bildigin basmatik algilaması bu sekilde bile kötü. Bmw 1 serisi golfün içinden yara yara geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Öncelikle artık 1.16i diye bir model yok. 1.6L 136hp olan aracın ismi 1.18i, 177hp olanın ismi ise 1.20i olarak değişti makyajlı kasayla birlikte. 177hp olan aracın fiyatı yani 1.120'nin fiyatı zaten 125-130 bin aralığında m-paket + sunroof + metalik renk ile.


    İkinci el - sıfır fiyat kıyaslaması yapmak zaten mantıklı değil de (sonuçta golf'ün de ikinci eli var), ikinci el olarakta o fiyata 2015 model, kazasız, m-paket 1.18i alınmaz. Sıfırından 20-25 bin düşük fiyattan bahsediliyor. Makyajsız kasa fiyatlarını hiç bilmiyorum ama onlarında 90'a vereceklerini sanmıyorum. Makyajlı makyajsız arasında aynı model yılında 15 lira oynamaz heralde.

    2015 model 1.16 m paket var mı? var

    konu sahibi de sıfır golf mü alayım yoksa o fiyata 2. el bmw 1 m paket mi alayım demiş mi? demiş

    1.18 den bahseden var mı? yok

    2015 model 1.16 m paketler 90 bin seviyesinde hatta altında mı? evet

    daha nasıl açıklayıcı bir cevap verebirim bilmiyorum

    eklemek gerekirse de 1.16i diye bir model hala var, 109 beygirlik 3 silindir 1.5 hacmindeki araç 1.16i

    Boşuna eklemişsiniz yanlız, Türkiye'de satılan 1.5 109hp lik bir motor yok. Yani LCI 1.16i yok. 1 serisinin Türkiye'de giriş modeli 1.18i'dir. Sonbahara kadar satılan LCI 1.18i'lerin motoru 1.6 136hp yani makyajsız 1.16i ile aynı motordur. Sonbahardan itibaren 1.5L üç silindir 136hp motorla gelmeye başladı.

    1.18i, 1.18i demedi diye yazıp durmanızın bir mantığı yok yani. Makyajsız 1.16i = Makyajlı 1.18i. Makyajsız kasa 2015 model olarak çok kısa bir süre satıldı, M paket 2015 model 1.16i oldukça azdır. Piyasasıda 90 liranın altında falan değil. Sıfırı 110+ bin lira olan aracın 1 yaşında düşük kilometreli kazasız olanını kimse makyajsız kasa diye 25-30 bin altına satmaz.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.