Şimdi Ara

Hafif Ticari Seçimi..(Acil..!! Lütfen yardım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
1
Favori
10.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler diliyorum..Ticari bir araç almam lazım..Ancak şimdiye kadar bu tarzda bir araç kullanmadım bu nedenle hiç birine tam olarak ısınabilmiş değilim.. 22-23 bin ytl civarına kadar alma ihtimalim var daha fazlasına gücüm yetmez.. Sadece ayda bir kere mal getirmek için ticari amaçla kullanılacak..Değerlendirirken bunu da göz önüne alırsanız sevinirim..
    1-)Kangoo'yu hiç hesaba katmıyorum..
    2-) Doblo'ya baktım arka trafı biraz rahatsız edici..Zıplama sorunu var
    3-) Connect'e baktım gerçekten yolda gidişi çok güzel ancak yakıt problemi var.(Buna rağmen hala düşünmüyor değilim)
    4-) Opel Combo'ya baktım..Süspansiyonlu olduğu için hoşuma gitti..Aslında iyi araba ama tipi biraz tuhaf geliyor.(Bu konu üzerinde de hala düşünmekteyim)
    5-) Şu sıralarda aklımda Partner var..1.9 mu 2.0 hdi mi sizce daha iyi olur.(1.9 da çekiş sorunu yaşarım korkusu 2.0 hdi olana yöneltiyor onunda vergisi yüksek..Kullanıcılar yardımlarınızı bekliyorum)
    6-)Biliyorum Cadddy al diyeceksiniz ama nakit sorunum var daha fazla açılamam..

    Sonuç olarak şu an bilgi edinmek istediğim araç özellikle Partner daha sonra da Combo..Connect bir yakınımda var yeterince bilgiye sahibim..

    Kullanan arkadaşlar ACİL yardımlarınızı bekliyorum..En geç 1 ay içinde alacağım..
    Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..Saygılarımla..







  • COMBO daha mantıklı 1.3 vergi+yakıt CORSAdan çevrilmiş olup otomobil tadındadır.
  • sen hatayı en baştan yapmışsın kangoyu hesapa katmamakla

    sana kangoyuu tavsiye ederim hiç bir sıkıntı olsaz o paraya alabilirsin

    istedeğiniz özelliklere uygun sen yinede bi düşün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirei -- 11 Mayıs 2008; 10:48:37 >
  • kardeş ben 2004 den beri doblo kullanıyorum acemisi için biraz tehlikeli arkası hafif olduğu için virajlarda çok fazla savrulma çok yapıyor. doblo arkası zıplatma yapıyo demişsin ama sonuçta bu ticari bi araba arkası makaslı doğal olarak biraz rahatsız edici olabillir.ben kullanıyorum 1.9 105 hp çok tatmin edici seri ve yakıt az su anda arabam 140 000 km de ve km de yanlıs hesaplamadıysam 150 ykr 160 yada ykr yakıyor

    ben tavsiye ederim doblo yu ama diğer marka kullanan arkadaşlardanda fikirlerini alırsın zaten connet 110 hp olmuş kullanmadım arkadaşlarlar yardımcı olur.

    bu arada FİAT dır parçası ucuzdur diye bişe aklına getirme bi ford la bi pejo ile aynı aşşağı yukarı çok fazla fark yok
  • kangoo derim ben sana tam senin işine yarayacak bir aractır bide abs lisini aldınmı tadından yenmez.
  • yanlışım yoksa vergilendirme 1300cc ve aşağısı 1300-1400 arası, 1401-1600 ,1601-1800,1801 ve 2000 cc olarak devam ediyor..

    onun için partnerın her iki motoruda 1800-2000 cc arası olduğu için aynı vergi...ama berlingo 1.6lt 92 hp bulursan hem yeni hemde avantajlı yakıt ve vergi açısından tavsiye ederim..


    connect de ise sakın ha 75 hp lik den uzak durasın sollamalarda kalkışlarda illallah dedittirir...

    23-25 arası 90 lık bulabilirsin..doblo hakkında bilgim yok..
  • CONNECT
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • fiorino hacim olarak yeterliyse engüzeli bence o,aksi halde 1.connect 2. si partner çünkü genel olarak binek kullanıcaksınız ve de en konforlu ve bineğe yakın sürüş özellikleri bu iki modelde özelliklede connectte
  • Arkadaşlar Kangoo diğerlerine göre biraz konforsuz geldi bana o yüzden hesaba katmadım onu..Yol tutuşuda zayıf sanırım..
    Vergilendirme işi ise ticari araç olduğu için sizin bahsettiğinizden biraz farklı.. 1900 ve altı, 1900 ve üstü olmak üzere iki dilim var ve yüksek dilimden verdi ödeyen sadece iki araç var bunlardan biri Doblo(1910cc) diğeride Partner'in 2.0 Hdi modeli(Citroen'in Berlingosu var tabii birde)..Diğerleri aynı vergiyi ödüyor..
    Doblo konusuna gelince sizinde söylediğiniz gibi acemisi için kullanımı biraz zor bende şimdiye kadar ticari bir araç kullanmadığım için beni biraz tedirgin etti..Yoksa ikinci el performansı en yüksek araçlardan biri..
    Fİorino'ları biri daha söyledi bayiye gidip bir bakacam ama küçük gelir tahminim..

    Dün konuyu açtıktan sonra Partnerlerin fabrika verilerini inceledim 2.0hdi olanı direğine göre 1-1,5 ltre kadar az yakıyor..Bu da şuan ki fiyatlarla 4ytl yapar ben yılda 12-13bin km yol yaparım standart..Bu açıdan bakıncada 2.0hdi olanla yaklaşık 400-450 ytl kazancım oluyor bu da vergiden gideni geri getirir diye düşünüyorum..Ancak bu motorun kronik problemleri var mıdır yok mudur o konuda biraz tereddütlüyüm çünkü hiç bir bilgim yok..

    İlgilenen arkadaşların hepsine teşekkür ederim yeni fikirlerinizi de bekliyorum..İyi günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nigt -- 11 Mayıs 2008; 14:19:03 >




  • kangoo partner konfor olarak o kadar iyi araç değiller
    connect kullanım olarak çok güzel bir araç ama 75 beygir olanı güçsüz kalıyor
    doblo yedek parçalarını yan sanayisinden ucuza bulunabildiğinden avantajlı gibi
    combonun yok tutuşunun iyi olduğu söylenir

    aracı hangi sadece ticari amaçla kullancaksanız dobloya bakılabilir
    hem ticari hemde günlük kullanım içinse connect en idealidir
  • bugune kadar doblo,partner,combo,connect kullandım
    en cok zevk aldıgım combo oldu
  • Combo'ya binmedim ama önerim Connect 1.8 110hp olacaktır.Diğerlerine göre biraz daha fazla yakar ama performansı etkileyicidir...
  • combo city plus sizin için çok mantıklı ayda bir-iki kez yük taşıyacağınıza göre konforlu bir araç almanız mantıklı olur.
    combo artılar:
    - az yakan ödüllü 1.3 mj motor
    -arka süspansiyon avantajından kaynaklanan yol tutuş ve konfor üstünlüğü
    -standart abs - çift hava yastığı
    eksiler
    - opelden kaynaklanan servis ve yedek parça fiyatları
    - altının alçak olması
    bunun haricinde ben önemli bir eksisini görmedim
  • Doblo bencede
  • bende pejo hariç diğerlerini kullandım tabi ki kişiden kişiye değişecek zevkler amaçlar ama genel maksat ticari olarak kullanmaktansa aynı zamanda konfor rahatlık sa combo önerilebilir ama servis bakım parça parasının uçuk olduğunu da unutmamak gerekir. Aynı zamanda altı alçak olması bana göre dezavantaj ama konfor olarak bende combo yu ilk sıraya koyabilirim.

    hali hazırda doblo aracımız var 1.9 ve 1.3 +ları geniş iç hacim ucuz servis yedek parça kolay satılabilme imkanı var 1.9 olan modeli vip modeli deri koltuklu fena olmayan bir modeli. 1.3 modeli de yakıttan cimri ama gayet iş görüyor. tabi - olarak araba boş sa zıplama yaptığı da bana göre de doğru arkada oturanlar rahatsız oluyor ama yüklü iken rahatsız edici durumu yok
  • Araci sadece ticari kullanacaksan doblo,yari ticari yari aile otomobili seklinde kullanacaksan ve ticarette kullanirken fazla km yapmayacaksan connect...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacox

    yanlışım yoksa vergilendirme 1300cc ve aşağısı 1300-1400 arası, 1401-1600 ,1601-1800,1801 ve 2000 cc olarak devam ediyor..

    onun için partnerın her iki motoruda 1800-2000 cc arası olduğu için aynı vergi...ama berlingo 1.6lt 92 hp bulursan hem yeni hemde avantajlı yakıt ve vergi açısından tavsiye ederim..


    connect de ise sakın ha 75 hp lik den uzak durasın sollamalarda kalkışlarda illallah dedittirir...

    23-25 arası 90 lık bulabilirsin..doblo hakkında bilgim yok..


    Yanlışın var arkadaşım düzelteyim affına sığınarak.

    hafif ticari araçlar Camlı panelvan tipi kamyonet sınıfına giriyor vergilendirme de aynen şöyle ilk 6 yıllık araçlar için ..

    1.300cc - 1.900cc arası
    1.900cc - ve yukarısı

    Ben caddy sahibiyim motorum 1.896cc. olduğu için 1.900- 2,500cc arasına girmiyorum. Yıllık vergim Doblo opel combo ve connect ile aynı 520YTL Yalnız Doblo'nın 1.900cc si 1.920 motor olduğu için ikinci vergi dilimine girdiğini biliyorum. Bu sınıfta 2.000cc motorlarda ikinci kısım vergilendirmeye tabi yanlış hatırlamıyorsam eğer 1.900 - 2500cc olanlar için vergi 845ytl idi..

    Arkadaşın sorusuna sıra gelince eğer çok fazla yükün yoksa Fiorino Combi'yi de seçeneklerin arasına al. Connect ve partner kullandım onlarda işini rahatlıkla görür Ama partner süspansiyon olarak daha rahattır connect'den.
    Bir arkadaşım doblo aldı ona illa da klimalı al yazın rahat edersin dedim dinlemedi beni şimdi neden o zaman ısrar etmedin diyor. hakikaten alacağın ne olursa olsun Klima ve Abs aracında olmazssa olmazların arasına girsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 11 Mayıs 2008; 17:12:01 >




  • ben ticari araç alacak olsam eger ticaretse kangoo alırdım renault zaten biliyorsunuz yol tutus o kadar da onemli diil bence hem doblodan iyi onu bliyorum:))) he konfor arıyorsam 22 23 e 90 lık connect arastırma bile
  • Bne aracı genellikle binek olarak kullanacağım için Kangoo bana göre değil..Malzeme kalitesi de hoşuma gitmiyor açıkçası..Yol tutuş da göz ardı edilecek bir unsur değil..Benim istediğim araç daha çok uzun yolda fazla yormasın, ortalama yakıt sarfiyatı olsun, oturaklı olsun, sorun çıkarmasın o kadar..(Biraz çok şey istedim galiba....)..Şuan kafamda Partner daha sonra Combo oda olmazsa Connect var..Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim..Bu noktada varsa Partner kullanıcıları onların mesajlarını da bekliyorum..Opel'in ve Connect'in motorları hakkında kendime yetecek kadar bilgi edindim..Connect çok yakmasa Combo'da Corsa'dan bozma gibi durmasa Partnerden iyidir ama bakalım artık ne denk gelirse..
  • cONNECT in 90'lık al....az yakar 110 luk daha fazla ykar

    Gerçekten objetif yazıyorum..

    yakıtı fazla düşünmezseniz VW alın
    yoksa connect...gerçekten iyi araba..yol ttuş.. süper diğerelerine göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 11 Mayıs 2008; 18:29:38 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.