Şimdi Ara

Hak Aramaya Devam -simdi de sosyal medyadan-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy şu anda #29
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce detaylıca ayıplı çıkan jeep compass aracımla ilgili hak arama sürecimi paylaşmıştım.

    Her ne kadar bilgisayarla İnternetle gec tanışmış olsam da, bir de sosyal medyadan sesimi duyurayim dedim :)

    Videoyu izler ve destek verirseniz çok sevinirim.

    Bir de x actim


    Herkese iyi forumlar.
    Bilal Salmanyoutube
    Ayıplı Jeep Compass ve Değişim Talebi @tofas @Jeep @fenerbahce
    https://www.youtube.com/shorts/Z0J9dqAGYdg?si=CMWqvZNzMqvnE6Ie



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BojanBogdanovic -- 29 Ocak 2025; 23:56:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • geçmiş olsun.

  • Umarım bir an önce mağduriyetiniz giderilir.

  • Öncelikle çok geçmiş olsun..

    Benim anlamadığım mahkeme kararı var

    Aracın sorunsuz misli ile değiştirilmesi konusunda

    Eğer değişmiyorlarsa bu mahkeme kararının fiarma üzerine yaptırımı nedir.

    Yani en yetkili merci değişsin demiş değiştirmeseler ne oluyor. Yargı kararının bi yaptırımı yok mu firma üzerinde

    yoksa mahkeme kararı göstermelik mi. Neden firmanın yargı kararına uyup uymadığı takip edilmiyor gerekirse zor kullanmıyor..


    Ne bileyim yine aklma burası Türkiye dedirtiyor. Japon markaları araçlarının arkasında diğer distrübütörlere göre daha ciddi duruyorlar gerçekten

  • müMKÜNsüz kullanıcısına yanıt
    Hocam firma bütün itirazlarını cevaplarını son gün yapıyor. Herseye itiraz ediyor. Mesela icraya verdim , cevap gününün son anında cevap verdiler "aynından yok ticaret odasi deger belirlesin onu ödeyelim itiraz hakkımız saklı olmak kaydıyla " dedi. İcra dairesi ticaret odası yazismalar. Eksik bilgiler. Maalesef çok uzuyor. Firma da simdi zaman kazanıp, istinafa giderken icraya durdurma peşinde. Araba bedelinin üstüne 3 aylık faiz koyup, teminat olarak verince icrayi durdurabiliyorlar galiba.. cok ilginç. Bunca çaba bunca akıl.oyunu. ve bunca masraf.. adamlar yargılama giderlerine sifir araba verebilirlerdi nerdeyse :))

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • müMKÜNsüz kullanıcısına yanıt

    Mahkemenin karar vermesi ile adaletin yerini bulması malesef gerçekleşmeyebiliyor.


    Mahkeme kararınızın bir icra takibi ile yerine getirilmesi talep edilir. Karşı taraf bu sürede tehiri icra yaparak (tehiri icra; kesin karar verilene kadar icra takiplerinin teminat karşılığı durdurulması) takibi durdurabilir. Takibin infaz kabiliyeti kalmamış olabilir. (Batma vs)


    Ayıpsız misli ile değişimde en büyük sıkıntı icra aşamasında artık o aracın mislinin bayide olmayışı bu nedenle teslim borcu para borcuna dönüşüyor bu sefer de paranın miktarının tespiti uyuşmazlık yaratıyor. Ayrıca bedelin tahsilinin istenmesi için arabanın da borçlu firmaya teslim edilmesi lazım. Onlar aracı da teslim almıyorlar. Onun için de mahkemeye başvurup tevdi mahalli tayin etmek lazım. Bunların hepsi de masraf masraf...


    Meslektaşlarımın belki farklı görüşleri olabilir. Bana göre tüketicinin seçimlik haklarında hukuki seçeneklerin tıkanması en müsait ve en meşakatli tercih ayıpsız misli ile değişimdir. Zarar veya bedel indirimi içeren nakdi talepler her zaman daha pratik daha kısa süren icrası sorun yaratmayan davalardır.


    Youtube da bir ayıplı i20 kanalı var mesela Sessiz Rüzgar kanal ismi benzer bir süreçten geçti 3 yıldır misli ile değişim için uğraşıyor. Markalar değişiyor hikaye hep aynı malesef...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 29 Ocak 2025; 0:31:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Firmalar marka farketmeksizin tüketici memnuniyetini es gecmis durumdalar.

    Peki bu neden böyle?

    Çünkü dünyada artan rekabet, yeni regülasyonlar ve daha birçok neden firmaları karlılık anlamında zorluyor ve daha ucuza üretmeye ve başka kanallardan kar etmeye sevk ediyor.

    Bunun içinde benim gözlemlerime göre firmalar bilerek daha kalitesiz üretimler gerçekleştiriyorlar. Ve bunu yaparken amaç sadece ucuza üretmek değil ilerleyen yıllarda parça ve tamir masraflarindan düzenli gelir elde etmek.

    Dolayısıyla düşen üretim kalitesi ve/veya planlı eskitmenin, planlı kalitesiz ve/veya hatalı parça kullanımının farkındalar.

    Şimdi plan buysa, bu firmalarin kaltesiz üretimin neden olduğu sıkıntıları üstlenmesi mantıklı mı?

    Cevap veriyorum kesinlikle mantıklı değil.

    Dolayısıyla hepsi sonuna kadar ayak diriyorlar, direyecekler.

    Tüketiciye düşense sonuna kadar hakkını aramak, çünkü pes edip aracı bir başka kişiye devreden tüketici yukarıda anlattığım planda endüstrinin istediğini yapmış, sisteme yıllarca firmalara kar yazdiracak bir araç kazandırmış oluyor.

    Sizi tebrik ediyor, sonuna kadar gitmenizi destekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Sagolun Hocam. Hukuki süreç maalesef baltalaniyor. Firmalara eski silahlar islemiyorsa, yenilerini hazırlarız.. x ten girdim şimdi de :)


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Destek

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.