Şimdi Ara

[ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
0
Favori
5.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence güzel oyun yapmışlar
  • Bungie hep kendi oyun motoruyla yaptı Halo'yu ve başarılı olduda açıkcası..Grafik olarak daha iyi olup olamayacağını söylemek doğru olmaz,ama Bungie'nin kendi motorunu başarılı buluyorum şahsen..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xolaks
    Halo Reach Vidoc Tıkla


    Tek kelimeyle HARİKA

    Grafikler bu videoda gayet güzel gözüküyor. Önceki resimler kötüydü ama oyun içi baya baya iyi olacak gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Bungie hep kendi oyun motoruyla yaptı Halo'yu ve başarılı olduda açıkcası..Grafik olarak daha iyi olup olamayacağını söylemek doğru olmaz,ama Bungie'nin kendi motorunu başarılı buluyorum şahsen..

    Sağol cevap verdiğin için.
  • 7 dk lık videoda oyunlar ilgili detayları ögreniyoruz.




    Grafikler, efektler çok iyi. Özellikle sandbox olacak olması (tamamen serbest oynanış, açık alan), mekanların devasa olması dikkat çekici. Bu özelliklere ragmen grafikler ve ışıklandırmada başarılı.
    Kıvılcım olayı baya güzel olmuş.
    Kasatka fizikten bahsetmiş, ona alıştık biz artık, şüphemiz yok. Halo 3 teki fiziği bilen bilir, Halo lardaki yapay zekayıda. Bunlar kesin iyi olacak şeyler.
    Birde süper fizikli denip fizikten zerre nasip almamış oyunlar var, bilen bilir

    REACH oynamadan önce Halo Legends animelerini izleyin derim

    http://warnervideo.com/halolegendsdvd/



    Bu tip oyunla, dar mekanlarda, belli rotada ilerlenen oyunları graifk açıdan bir tutmak yanlıştır. Sihir yok sonuçta. Çizim mesafesi, serbest oynanış vs gibi şeyler arttıkça kaynak ihtiyacı artacaktır.
    Yoksa koyarsın tren gibi yolları, birde sabit kamera, üstünede basarsın scripted olayları, al sana süper grafikli oyun. Ama bunlar teknik olarak zayıf oyunlar ve ömrüde kısa olur. Oluyorda
    Halo3 ü ise 3 sene oynarsın..Farkı orada

    Halo Reach e gelirsek, 2010 da varsa karşısına çıkabilecek babayiğit, buyursun gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 13 Şubat 2010; 13:02:54 >




  • Bir de Goty GoW değil de Halo olursa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Bir de Goty GoW değil de Halo olursa...

    ikiside olamayıp Heavy Rain olursa
    Yok yok bu sene her türlü GoW
  • Kratos parça pincik eder.
  • Yaf arkadaşlar bu sefer ben online kısmına da daha çok özen gösterildiğini düşünüyorum....

    Ben de bir Hala severim yanlız.Ben halodaki o Balon gibi multiplayer oyunu yada grafiklerini pek begenmemiştim....
    Ama oyun inanılmaz zevkli,kullanışlı faydalı o başka ama bir gears of war 2 değil....İnşallah reach de adamımın yerre bastıgını hissederim hep hava boşlugunda oynamaktan vazgeceriz
  • Oyun güzel gözüküyor .. Halo 3 ve odst ye yarim saat dayanabildim ama bunu oynayabilirim gibi geldi ..
  • Halo olacak GOTY.

    GOW zayıf kalıyor özellik olarak. Ne multi ne sandbox ne AI ne fizik olarak daha iyi

    Balon gibi multiplayer nedir yahu, ilk kez duydum. Daha neler göreceğiz bakalım
  • Ne senaryo, ne grafik, ne single...
  • Halo3'ün single'ını 4 kişi co-op olarak en az 10 kez oynamışızdır Live üzeri,multisini hiç söylemiyorum bile.Anlamadan,bilmeden,oynamadan sadece fanlıkları yüzünden karalama mesajları yazanlara gülüyorum açıkcası..
  • Halo dada single, senaryo yoksa kimde var acaba
    Daxteroy bu yazdıklarını KZ2 için diyebiliyormusun ? Onda single, senaryo varmı sence ? Dedimki Halo Legends animelerini izleyin. Daha Halo oynamamış kişilerin senaryo konusunda yorum yapması komik.

    Senaryosu olmayan şeyin nasıl kitapları, animeleri oluyor merak ettim

    Grafik konusunda ise evet HALO3 le bu nesilde zayıf kaldı, sebebi Xbox daki Halo 2 motorunu kullanmasıdır. Buradan nereye varıyoruz, bir önceki konsol neslinde grafikte açık ara nasıl önde oldugunu anlıyoruz..

    HALO Reach ile grafiktede iddialılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 13 Şubat 2010; 14:50:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Arkadaşlar biriniz sallasın niye bundan önceki Halo'lar falan Unreal 3le yapılmadı? Daha iyi grafik sağlaamz mıydı?



    Kendi özel motorlarını yapıyorlar, o sayedede her türlü araç kullanımı, devasa açık mekanlar ve serbest oynanış sunuyor. UE3 ile belkide bunları yapmak mümkün degildir
    Aynı şekilde multiplayer dada şu anda sunulanları her oyun motoru veremez. Özel motoru sayesinde böyle kaliteli multisi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 13 Şubat 2010; 14:57:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drizzt_tr

    Halo olacak GOTY.

    GOW zayıf kalıyor özellik olarak. Ne multi ne sandbox ne AI ne fizik olarak daha iyi



    halo yu killzone la kıyaslarlar fiziğine grafiğine bakmayın onemli olan oynanbilirlik gow la kıyaslayıncada önemli olan fizik grafik oluyor..
  • Konuyu Killzone 2'ye çekmişsin. Tebrik ediyorum.
  • Bu mudur yeni grafiklerBen bu grafiklerin üstüne kusarım arkadaş o kadar diyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drizzt_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Arkadaşlar biriniz sallasın niye bundan önceki Halo'lar falan Unreal 3le yapılmadı? Daha iyi grafik sağlaamz mıydı?



    Kendi özel motorlarını yapıyorlar, o sayedede her türlü araç kullanımı, devasa açık mekanlar ve serbest oynanış sunuyor. UE3 ile belkide bunları yapmak mümkün degildir
    Aynı şekilde multiplayer dada şu anda sunulanları her oyun motoru veremez. Özel motoru sayesinde böyle kaliteli multisi var

    Teşekkürler cevap verdiğin için
  • Ben genel olarak oyunlar hakkında şöyle düşünüyorum.

    İlla her oyunun eski oyunlardan daha üst, görülmemiş bir teknolojik gelişim göstemesi gerekmez. Önemli olan oyunun oynanabilirliği ve müşterisine verdiği eğlence oranı ve tatmin hissidir. Bazı oyunlar var ki belli özelliklerine mesela grafik, multiplayer modu, single modu vs. gibi özelliklerine yüklenirler. Aşırı çalışılan ve geliştirilen bu taraflarının sevenleri ve meraklıları o oyuna rağbet gösterir. Ama bazı oyunlar da vardır ki her özelliği dengeli gelişir. Belki hiçbir noktasında aşırı gelişim, diğer oyunlara aşırı fark atmamış olabilir ama genel olarak üzerine koyarak müşterisine istediği şeyi verir. Halo böyle bir oyun serisi. Eksik ararsanız dersiniz şusu mükkemmel değil busu mükemmel değil diye. Ama genel olarak hem single modu, hem senaryosu, hem görüntüsü, hem multiplayer modu, hem sesleri, hem oynanabilirliği herşeyiyle dengeli olarak sunulan bir oyun halo. Yine sevmeyenler olabilir ki onlar da zaten bu kadar yıl sonra hala hiç ısınamamışlarsa oyunun müşteri grubu/ seven grubu dışındadır. Onları ilgilendiren bir oyun değil zaten halo, asla da olmayacak. Ama gördüğümüz şu ki aynı şekilde her açıdan sevenlerini tatmin edecek bir halo oyunu geliyor.

    Sevenler için ayrıca:




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.