Şimdi Ara

[ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
0
Favori
5.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yok bu screenler halo reach ten değil galiba..bence en büyük sorun karakter tasarımları.spartan lar ne kadar iyiyse savaştığımız yaratıklarda bir o kadar kötü..bir arkadaşım "bu ne lan çiçek böcek kesiyoruz" demişti
  • Hay ulan Bungie ben böyle environmentın taaaaaaa

    karşılıksız aşk işte benim sevdiğim kadar özen gösterseniz keşke şu oyuna
  • Goruntuleri gorunce bi an evdeki xboxun kulagindan tutup su kis ayinda kar da kista kiyamette kapi disari edesim geldi :)


    Halo evreni ;) Saka gibi :)
    Yilin en iyisi geliyor :) (ms nin aciklamasi )
    Simdi biri yada birileri cikip multide cok iyi su bu diyebilir ona lafimiz yok (oynamasamda saygi anlaminda) ama bu grafikler cok ama cok cagin gerisinde..
    Gelisebilirde deseniz yani temel boyle attildiysa ne kadar gelisebilir ki ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasatka -- 12 Şubat 2010; 0:28:47 >
  • Oyunun ilk yayımlanan resimlerine göre kalite düşüklüğü söz konusu. Özellikle yeni resimde, oyundaki DOF çok kısılmış ;

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)


     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidRises -- 12 Şubat 2010; 0:30:36 >




  • Rezalet...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasatka

    Goruntuleri gorunce bi an evdeki xboxun kulagindan tutup su kis ayinda kar da kista kiyamette kapi disari edesim geldi :)


    Halo evreni ;) Saka gibi :)
    Yilin en iyisi geliyor :) (ms nin aciklamasi )
    Simdi biri yada birileri cikip multide cok iyi su bu diyebilir ona lafimiz yok (oynamasamda saygi anlaminda) ama bu grafikler cok ama cok cagin gerisinde..
    Gelisebilirde deseniz yani temel boyle attildiysa ne kadar gelisebilir ki ..


    xbox ın gücü bu kadarına yetiyordur kasatka bnmde anlayabildiğim ve oynadığım bir oyun değil.atmosferinide içime sindirebilmiş biri değilim ama müzikleri inanılmaz.özellikle halo 3 ün müzikleri (ana menüdeki şahaser) efsane.multiplayer konusunda çok başarılı belkide konsol oyunlarının bir numarası ama birsürü para verip almam bu oyunu.onun yerine metro 2033 e saklarım paramı illa exc alıcaksam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool_veled -- 12 Şubat 2010; 0:34:38 >




  • He he he :)
    gece gece yine kapisacaz :)
    Bak ne diycem :)
    Simdi grafikler boyle ya kesin bu oyunda fizikler mukemmeldir..
    Niye dersen xbox her ikisinide ust duzey yapabilen bir cihaz degil..
    Yani eger grafige abanacaksa fizikten fizige abanacaksa grafikten odun veriyor :)
    Burda grafikten odun verildigine gore kesinlikle fizikler iyi olucak diyebiliriz :)

    IDDEA ediyorum :)
    Ve kanit olarak ortaya Forza 3 u koyuyorum :) Forzanin fizikleri ortada grafik gelismesinden sonra
  • Pre-Alpha
  • Yalnız şu resim efsane olmuş, BUNGIE'nin konsept tasarımcılarına hayranım. Adamlar mükemmel çizimler yapıyorlar, sanırım kapak resmide bu olacak..

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidRises -- 12 Şubat 2010; 0:55:30 >
  • dünya üzerinde forza 3 ü görmeyen oynamayan 100 kişiden biriyim herhalde ..bence battlefield da iyi dengelemişler grafik ve fizik olayını.açıkçası half life 2 nin fizik olarak ortaya koyduğu,oyuncuyu fizikle işbirliğine sürükleyen yapıdan sonra diğer birçok oyun sıradan geliyor bana.ekstra birşey kattıklarını düşünmüyorum.
    _ yüksek yere çıkmak için kutuyu sürükle!
    _ peki "isaac newton" sen nasıl istersen hehe

    ayrıca fizik hesaplamaları cpu üzerinden yapılıyor.yani gpu mimarisini ne kadar etkiliyor bunu bilmek için donanımdan iyi anlamak lazım,benim söyleyebiliceğim birşey yok bu konuda..ama ben crysis i kötü ekran kartıma rağmen yüksek fizik ayarlarında oynayabiliyorsam senin söylediğin teori çürüyor.tabi konsolda aynı mimariyse




  • Açıkçası unreal tournament 3 oynarım bunun yerine,hem grafik hem de silah olarak çok daha kaliteli.Unreal tournament 4 kim bilir nasıl olacak.(oyunlarda dikey geçişe örnek)
  • Şu Assault Rifle'nin allah aşkına değiştirin tasarımını mermi göstergesi bu kadar yukarıda olmamalıydı diye düşünüyorum
  • Yeni resimler yayımlanmış, açıkçası Grafiksel olarak oyunun HALO 3'den çok farklı yanları yok, yer kaplaması TUROK gibi hala. Özellikle ışıklandırma, karakter modellemeleri ve Level Desing üzerinde bulunan detayların üzerinde durdukları belli oluyor, şöyle baktığınız zaman ilk başta bu gelişimler göze çarpıyor. Dikkat ederseniz, 3.resimde bulunan sütun oldukça kaliteli modellenmiş. Fakat ben genellikle kontrol sistemini takip ediyorum, umarım KILLZONE 2 veya Bad Company tarzında gerçekçi bir sistem yaparlar. Lakin aşağıdaki GIF'de oldukça kaliteli olacağı belli oluyor. Bilhassa silah tepkimesi dikkatimi çekti.

    Oyun her zamanki gibi güzel olacak, ama grafiksel olarak çok üst düzey şeyler beklememek ve abartmamak da fayda var..




     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)

     [ HALO: REACH ] EVRENDEKİ EN BÜYÜK SAVAŞA HAZIR OLUN ! (3 MAYIS 2010 BETA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidRises -- 12 Şubat 2010; 20:34:07 >




  • Belkide forumda Halo3 ü en çok oynayanların başında geliyorum ve Reach e ait resimleri görünce ''Halo3'den farkı yok'' diyenlere hayret ediyorum açıkcası.

    Halo3 deki AA sorununu çözsünler ve mekanları daraltmasınlar bana yeter diyordum ve gördüğüm kadarıyla beklediğimden daha iyi gelecek grafikler..
  • Neden Unreal 3le yapılmıyor bu oyun, daha güzel olmaz mı?
  • AA sorununu bilmiyorum ama reachdeki hatritalar halo 1 deki kadar geniş olucakmış...

    x10 fuarında öyle demişler...
  • grafiklere laf etmeden önce yukarda verdiğim linkten HD videoyu izlerseniz halo3le alakası olmadığını görürsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xolaks
    Halo Reach Vidoc Tıkla


    Tek kelimeyle HARİKA
  • Arkadaşlar biriniz sallasın niye bundan önceki Halo'lar falan Unreal 3le yapılmadı? Daha iyi grafik sağlaamz mıydı?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.