Şimdi Ara

HANGİ YAZILIM FİRMASINI ÖNERİRSİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar aracıma fren lastik vs gibi geliştirmeleri yaptım sıra geldi yazılım işine ancak hangi firmaya yaptıracağıma karar veremedim yardımcı olursanız sevinirim
    Not:Araç FORD FOCUS mk3 1.6 scti 182hp ecoboost yer:izmir



  • paşaoğlu, mg remaps


    yalnız ecoboost motora yazılım atmaya çok değmez

  • emir.ksk kullanıcısına yanıt

    Emircigim niye degmez ki ?


    Bende sevmem fordu, eskiden ve gunumuzde abd himayesi altina girmis aciz Turkiye yi anlatiyor. Suriye de o kadar askerimiz oldu kimsenin umrunda degil millet gule oynaya yasiyor disarida.


    Bu yazilimi neden fabrikadaki muhendisler yapmiyor madem cok yararli,motoru ucuruyor ve yakiti dusuruyor anlamadim gitti. Volvo mb mesela argeye cok para yatiran firmalar.

  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Ecoboost motor modifiyeye açık bir motordur değmez demen yanlış bi konu hakkında yorum yapmadan önce araştırma yapman lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Emircigim niye degmez ki ?


    Bende sevmem fordu, eskiden ve gunumuzde abd himayesi altina girmis aciz Turkiye yi anlatiyor. Suriye de o kadar askerimiz oldu kimsenin umrunda degil millet gule oynaya yasiyor disarida.


    Bu yazilimi neden fabrikadaki muhendisler yapmiyor madem cok yararli,motoru ucuruyor ve yakiti dusuruyor anlamadim gitti. Volvo mb mesela argeye cok para yatiran firmalar.

    ciddi ciddi sorduysan çoğu emisyon muhabbetine takılmamak için yapmıyor.



    @berkayatakav

    bilgim var merak etme, bana değil firmalara sorun çok yükseltemiyorlar ecoboost motoru. stage 2-3 düşünüyorsan o başka




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir.ksk -- 18 Aralık 2020; 16:46:17 >
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Çoğunluğuna sordum yapıyorlar hemen hemen hepsi aynı rakamları söylüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayatakav

    Çoğunluğuna sordum yapıyorlar hemen hemen hepsi aynı rakamları söylüyor

    yapıyorlar da aman aman etki etmiyor onu demek istedim, yoksa tabiki yaptırın güzel günlerde binin


    yakın fiyatlarsa paşaoğlu tercih edin izmirdeki en köklü tuning firması

  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Zaten 2 marka var aklımda paşaoğlu ve dr.ecu
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt

    Emisyon muhabbeti derken tuvturk muayenesinde sorun oluyor mu ? Yani her aracin moturuna yapilmasini oneriyorsun. Hem yakit dusuyor hemde performansi mi artiyormus.


    Peki anlamadigim resmi servislerde niye yapmiyorlar ? Ahmet mehmetin yaptigi ayara guven olmaz. Servislerde para karsiligi yapilirsa uretici icin ekstra gelir kaynagi olur + hem daha guvenli hemde garantili olur.

  • 2CR Performans stok ve yazılım sonrası gerçek dyno testi yapıp karşılaştırma yapıyorlar. Opel ve wag grubunda çok iyiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Emisyon muhabbeti derken tuvturk muayenesinde sorun oluyor mu ? Yani her aracin moturuna yapilmasini oneriyorsun. Hem yakit dusuyor hemde performansi mi artiyormus.


    Peki anlamadigim resmi servislerde niye yapmiyorlar ? Ahmet mehmetin yaptigi ayara guven olmaz. Servislerde para karsiligi yapilirsa uretici icin ekstra gelir kaynagi olur + hem daha guvenli hemde garantili olur.

    egzoz muayenesinde sorun olur çünkü yazılımın yanında katalizör dpf iptali de yapıyorlar bu da aracın olması gerekenden daha fazla gaz salınımı yapmasına neden oluyor.


    her araca önermem, aynı bloğu kullanan aynı hacimli farklı güçte olan motor dışında ben olsam yaptırmam. onda da kat iptali yaptırmam 40 hp artacağına 25-30 hp artar. ona da değer mi tartışılır


    farklı bloklarda da çok sorun olmaz ama motorun ömrünü elbet kısaltır sonuçta kullanılan parça tamamen farklı.


    örneğin benim aracın bir üst güçte olan versiyonunda tek fark değişken turbo. onun dışında saplamasına kadar aynı. en fazla turboyu erken elime alırım


    sakin kullanan gazlamayan adamda belki yakıt düşüşü gözlemlenebilir onun dışında yakıt düştü diyen yalan söyler


    son soruna diyecek şey bulamadım 





  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Polestar191 P kullanıcısına yanıt

    O zamam gereksiz sacma bisey ya, drag yarisi yapsan neyse neef for speed deki gibi. Az paraya yapmiyorlar ki adamlar asgari ucrete yakin para istiyorlar. Ben lpg li symbole yaptirmayi dusunuyordum ama lpg li arabaya yapilmiyormus. Bak su asagidakini oku adam hakli mi ? Iptal ettirmis yaptirmis olan ne oldu ? Cebindeki parasi puff oldu, yalan oldu geri iade etmemisler.


    https://forum.donanimhaber.com/neden-chip-tuning-i-iptal-ettirdim--132406718-4


    @Polestar191




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 18 Aralık 2020; 21:8:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    O zamam gereksiz sacma bisey ya, drag yarisi yapsan neyse neef for speed deki gibi. Az paraya yapmiyorlar ki adamlar asgari ucrete yakin para istiyorlar. Ben lpg li symbole yaptirmayi dusunuyordum ama lpg li arabaya yapilmiyormus. Bak su asagidakini oku adam hakli mi ? Iptal ettirmis yaptirmis olan ne oldu ? Cebindeki parasi puff oldu, yalan oldu geri iade etmemisler.


    https://forum.donanimhaber.com/neden-chip-tuning-i-iptal-ettirdim--132406718-4


    @Polestar191

    bariz yazılımı yapan adamın acemliği bu


    bence haksız, yaptırdığı yer çok önemli 1 yılda 3 turbo yemesinden belli


    900-1000tl civarına patlıyor. kurumsal yerler belli bir süre içinde beğenmezsen ya yazılımı ona göre ayarlayıp tekrar denetiyor ya da para iadesi yapıyor


    izmirde de var bir yer mesela normalde turbo tamiri yapıyorlar iyiler de ama yakın zamanda tuning işine de girdiler yazılımları turbo patlatıyor ironiye gel  





  • BMW ve VAG için RSA Motorports, diğer markalar için 2CR.
  • Aslında korkmasam N20B16 motor için yaptırmayı düşünürüm de, korkuyorum. Lakin yaptıranlar da öyle bir anlatıyor ki, şeytan insanın aklını çelmiyor değil
  • Ankara remaps bu işin pîri
  • Bir defa ECU tuning yaptırdım,(aslinda kardeşim yaptirdi) o da n20b20 motorun sadece gömlek giydirilmiş hali sadece bore×stroke oranı ile hacminde ufaltmaya gidilmiş bmw motoruydu.

    Ona rağmen 1-2 yil sonra yok devirdim bozulmasından tut, radyatör patlatmaya , bir çok motor yanma çemberi dışında yardımcı elemanlardan problemi tetikletmis oldum.

    Aracınızın erken yipranmasini istiyorsanız chip tuning birebirdir. Şu gerçeği unutmamak lazim;

    Bugün hibrit arabalarda 30-50bg elektrik motorları konuluyor ve bir ufak batarya, çünkü siz trafikte sadece bunları kullanıyorsunuz aslinda.

    182bg bir arabayı her saniye redline'da tutarak gitmiyorsun, gidemezsin de zaten günlük kullanımda eğer her gün pistte kullanmıyorsun değil mi?

    Sen virajlarda iyi hakimiyetin varsa, arabayı gerçekten iyi kullaniyorsan 182bg ile de bir çok yerde verirsin anahtari eline zaten, amerikan bebeleri gibi roll drag bilmemne şoförlüğü gaz pedalına basmaktan ibaret sananlar hariç.

    Uzun lafın kısası gerek yok, kardeşime de bunları söyledim sizlerde söylüyorum bugün arabalar pahali, arabayı kırmak yerine uzun süre güzel bakin.

    Sene başında artık kullanmadığım, 300.000km 'de peugeot 407 sattım 0km aldim senelerce kullandım. Sattığım adam 5 ay sonra aradi abi bunda chip var mi dedi, yok dedim sadece yağ bakımlarını kisa tuttum eğer vs değiştim orijinal ya da oem parça kullandım dedim, satın alan kişi abi benim usta kullandi "kesin chip var bunda" dedi. Biz anlamadık sana sormak istedik dedi.

    Kısacası chip yaptığınız araba uzun km sonunda , bakımlı bir araba kadar gidecek belki daha da az gidecek chipten 3-4 sene keyif alcaksin sonra motoru eline almaya başlayacaksın, sabah aksam sanayile uğraşmaktan ustalar ile kanka olmaktan bikacaksın.

    Bu nedenle ne kendin uğraş ne 2.el sattığın adam uğraşsın. İleride daha iyi versiyonunu alırsın bu kesmezse..




  • Bir yazılımcı olarak şunu belirtmeliyim her araca yazılım atılmaz öncelikle aracın belli kontrollerden geçmesi gerekir .Motorunuz sağlıksız ise yazılım ciddi hasarlara yol açar .hangi kontroller gerekir sırasıyla şunlardır .


    1-Mekanik kontrollerden geçmesi gerekir kulakla motoru diNleme gibi .enjektörleri vuruntu çalışan motora chiptuning yapılmaz .

    2-Turbo kontrolü gerekir .arızalıysa yazılım atılmaz

    3-Aşırı yağ kaçağı varsa önceden bunlar tamir edilmelidir .chip tuning den sonra motorunuz ısısı artacak

    4-Öncesinde ve sonrasında dyno test yapılması gerekir ,çok yaşadığımız bir sorun adam yazılım attırmış aracının 190 hp olduğunu sanıyor .ölçtük 172 hp çıkıyor .nereden biliyorsunuz diye soruyorum tuning yaptırdığım yer öyle söyledi diyor kanıt yok .

    5-Motor obd kontrolü gerekli öncesinde belki yazılımsal oynama yapılmış ve sizin haberiniz olmayabilir .


    6- Gerekli olursa silindir kapak conta testi ve kompresyon testi yapılması lazım,yüksek km lerde araçlarda şart.


    Yukarıda saydığım konularda problem varsa müşteriye bilgi verilmesi gerekir .Aksi takdirde olumsuz geri dönüşler yaşarız . 2 sandık motor yedikten sonra acana sorun neydi diyen müşterimizin motor beynini okuduk öle bir yazılım atılmışki bütün harita kodları sonda .


    Arkadışımız sormuş hangi firmayı seçmeliyim diye inanın çoğu hazır dosya kullanıyor piyasada komple bütün markaların dosyalarını satın alabiliyorsunuz . Eğer yazılım yaptıracaksanız 2 soruyu mutlaka sorun .


    1-Dyno test yapıyormusunuz ?

    2-Öncesinde mekanik testiniz var mı ?


    Bu konuda başka sorularınız varsa lütfen iletişime geçin .

    0543 949 97 28

    https://www.ecuchip.net/




    .





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.