Şimdi Ara

Hangisini Alırsınız - Golf 8 vs Civic Yeni Kasa

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiyatlar paketler ile doğru orantılı aşağı yukarı aynı.


    Sarı sitede


    1.0 etsi life ile 1.5 elegance eco 750 - 780 arası

    1.0 etsi style ile 1.5 executive plus eco 840-880 arası


    Yeni kasa Civic iç ve dış olarak hoşuma gidiyor. Executive plusın neredeyse tam otonom yol alabilmesi vs. hoşuma giden donanımlar. Şu dönem lpg'li olması da bir artı fakat erkenden başlayan trim sesleri, yol sesi vs alması ve daha düşük kalite (Golf'e kıyasla) düşündürüyor.


    Golf'ün style donanımı fena durmuyor ledler ve jantlar ile fakat life paket, elegance Civic'e göre çok zayıf görünüm olarak. Golf'ü Golf yapan kalitesi ve cumhuriyet altını gibi görülmesi en büyük artıları.


    Siz olsanız hangi paket için hangi seçimleri yapardınız.




  • Malezya üretimi ve Alman üretimi aracı kalite olarak kıyaslamak oldukça saçma lakin akaryakıt fiyatları sebebiyle golf8 sahibi olarak civic tercih ederdim.
  • Golf 8. Hatta 7.5.

  • 100 bin tl baştan farkı vermek bence yanlış bana göre. arabanın yapacağı km falan iyice hesap kitabını yap bence. civicte 10 bin 1 sanırım bakım+40 binde 1 şanzıman yağı değiştirilmesi gerek deniyor. burda civic alıp bakım fiyatları yüzünden ağlayan vardı konu açıp.


    ben olsam max 550-600 arası polo alırım. madem 880 olsada civic verebileceksin.


    kalır 880-600bin desen=280 bin tl. 100 bin tl ereğli+100 bin tl doğuş oto hissesi alır+80 binlik altın alır unuturum 10 sene. ytd.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi büdünün kaşı -- 14 Haziran 2022; 14:58:35 >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Hocam aynı taktiği geçen sene uyguladım. Fakat şirketler gelirlerini dövize orantılı olarak büyütüyorlar burada bir sıkıntı yok ama gerçek Türk Lirasının değerine bakarsak dövizden ayrıştığını görüyoruz biraz. Basılan Türk Lirası üzerine artan döviz bir çarpan gibi davranıyor ve bunu enflasyonda çok net bir şekilde görüyoruz. Her ne yatırım yaparsak yapalım enflasyona en yakın değerlenenler hep mal, mülk oldu. Bunu araç fiyatlarına yetişemem ile tecrübe ettim maalesef. Uzun vade için dedikleriniz altına imzamı atarım ama şu an kimse önünü göremiyor ne yazık ki.

  • S741 S kullanıcısına yanıt

    evet haklısın mal da kalmak iyi ancak o kadar parayı da bu arabalara bağlamaktansa işimi görecek nispeten iyi arabayı alıp kalanı da çeşitlendirmek bence daha mantıklı. ikisi arasından illa olması gerekiyorsa bence golf

  • Yeni kasa Civic kullanıcısı olarak gözün kapalı Golf al. Normalde Civic'in fiyat skalası Corolla Megane'dan bır tık fazla olması gerekirken, Tayvan'a ekstra vergi ve son 2-3 ayda lpg nin iyice avantajlı hale gelmesiyle fiyatları diğer markalara nazaran daha fazla arttırdı.

  • Civic parasının arabası değil o fiyatı vermek hele hiç akıl kârı değil. Teneke gibi araba alacağına sırf LPG li diye git 1.0 style golf al derim. Arabaya biniyorum dersin hocam
  • Gözüm kapalı Golf 8. Yine nasıl bir motor kakaladılarsa Türkiye pazarına 1498 CC hacimli 130 HP güce sahip 4 silindirli motor hem 0-100 hem de son hız anlamında 999 CC, 110 HP ve 3 silindirli A4 kağıt ebatındaki motordan tokat yiyor. Honda'nın şu motoru dünyada kaç tane ülkede pazara sunduğunu o kadar merak ediyorum ki. Corolla örneğin, geleneksel kanser atmosferik motorunu dünya otomotiv pazarında sadece Türkiye'de piyasaya sunuyor. Civic'ten de böyle bir hamle çıkarsa yemin olsun şaşırmam. Belki de sadece bizde satılıyor ve ısrarla satılmaya devam ediyor bu motor. Ne Almanya'da ne Amerika'daki Honda showroomlarında ben böyle bir motora şahit olmadım. Almanya'da iki çeşit Civic satılıyor. Birisi 1.0 Turbo VTEC, diğeri 1.5 Turbo VTEC. Dizel motor falan da yok. Sadece bu iki motorla satışta Civicler çok uzun süredir.

  • 800 900 bin tl parayı insignia superb gibi arabalar varken gidipte 0 km ayağına civice golfe bağlamak saçmalıktır
  • civic yeni kasanın kilima ızgaralarına dokunun hatta dokunmayın kırılır falan masrafı size kitlerler sadece üfleyin ızgara lastik gibi oynuyor

    golf 8 in de kablosuz şarjının olduğu yeri elinizle bastırın kıtır kıtır trim sesi çıkıyor

    karar sizin
  • Hocam önüme 1018383939 tane test sunup civicin karşısına koydukları arabanın daha iyi olduğunu kanıtlasalar bile, CİVİC yani, bir şekli bir karizması var ben buradayım diyor.
  • Yeni civic e bir ara bende niyetlenmiştim, geldiğinde müsait bir anımda gidip bi inceleyeyim dedim, 2017 corolla kullanıcısyım fakat corollayı normalde pek sevmem, gerek kalitesiz iç trimi, gerekse yalıtım yetersizliği, basat malzeme kalitesi vs. gibi konularda hep yetersiz bulmuşumdur.

    Fakat bu civice binince corollaya haksızlık yaptığımı anladım.

    Bütçem el vermediği için Golf’e niyetli olsamda maalesef gücüm yetmedi. Zaten piyasası çok güçlü olduğu için piyasaya çıktığından beri sürekli değerini katladı daha da ulaşılamaz oldu benim için.

    Ayrıca Golf ve civic arasında bence dağlar kadar fark var, Golf objektif otomotiv otoritelerinin testlerinde görüldüğü gibi segmentinde ki premiumlara bile referans bir model.

    Güçlü ikinci el piyasası, kalitesi, konforu, prestiji, tokluğu, güvenirliliği, verimliliği ve performansı sebebiyle Golf en iyisi.

    Şimdiden terchinizde hayırlısı olsun.




  • Civice Tofaş Şahin muamelesi yapıyor insanlar. Aphachi arabası ergen arabası gibi duruyor.
    Golf ise prestij ve bir segment daha üstte.
    Bence golf
  • Haziran sonuna kadar %10 üzeri zam yapılmazsa ilk bulduğum golfe çökeceğim o zaman. Ne kadar acı artık araçlara çökmek gibi deyimler kullanıyoruz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.