arkadaşalr bir arkadaşımın 2000 model focusunda servisin bile çözemediği bir hararet sorunu var... araba normal bir devirle giderken hiç bi sorun yok.. ancak araca biraz yüklendiğinizde devir artınca hararet göstergesi aniden fırlıyor sona dayanıyor..ayağınızı azdan çekerseniz yani normal devire düşerse araç;hararet göstergsi tekrar normal hale dönüyor.. serviste çözememişler araç sıralı sistem lpgli olduğu için lpg ile ilgili bir problem olabileceğini söylemişler... belki kızacaksınız daha önce souldu falan diye ama nasıl arama yapabilrdimki böyle bir problem için...cevap verecek arkadaşalr şimdiden teşekkürler..inşallah bir anlayan çıkarda çözeriz problemi
nerdesin
bingöldeyim
Bingöl'de naparsın bilemem ama.. Bu sorun hakkında TSB var ve servisin çözebilmesi gerekir.. Bu sorun; aracın soğutma suyunun ısınması değil üst kapağın ısınması sonucu oluşuyor.. Ek bir kit ile servisler bu sorunu çözüyor.
tsb ne oluyor hocam nedir bu tsb bu problem sorun çıkarrımı
aynı sorunu ben de farklı bir araçda yaşamıştım. biraz rampada ve yüksek devirde hararet fırlıyordu. silindir kapak contasında aşınma varmış. aynı zaman da silinir üst kapağının değişmesi gerekiyormuş. bu parça oldukça pahalı. usta, silindir kapağını tornacıya gönderdi orada işlem den geçtikden sonra problemim kalmamıştı.
sorun muhtemelen silindir kapağı ve kapak contası
quote:
Orjinalden alıntı: zeybek243
tsb ne oluyor hocam nedir bu tsb bu problem sorun çıkarrımı
Teknik servis bülteni.. Yani Otosan servislere diyorki ; Şu model araçlarda şöyle şöyle bir arıza oluşuyor, bu arızayı şöyle yaparak gider diye yazı gönderiyor..
Orjinalden alıntı: ricconi sorun muhtemelen silindir kapağı ve kapak contası
Yok yok, arkadaşımızı korkutmayalım.. Üst kapak veya üst kapak contasına bişey yapılmıyor.. Sadece soğutma suyuna ek bir bağlantı yapılıyor termostat değiştiriliyor..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme