Şimdi Ara

HASRET SONA ERDİ VUSLATA ERDiK 2014 MAZDA 3 ALINDI RESİM VE İNCELEME EKLENDİ (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
5
Favori
12.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam ş.içi yakıt tüketimleri ile ilgili olarak;
    20 km/h..?
    30km/h..?
    35km/h..?

    Bu ortalama hızlara ait veriler mevcut mudur? Varsa kıyas açısından kendiminkileri de eklerim, güzel bir bilgi paylaşımı olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Hocam ş.içi yakıt tüketimleri ile ilgili olarak;
    20 km/h..?
    30km/h..?
    35km/h..?

    Bu ortalama hızlara ait veriler mevcut mudur? Varsa kıyas açısından kendiminkileri de eklerim, güzel bir bilgi paylaşımı olur..

    Hocam o şekilde hiç bakmadım ama bakarım şimdilik sadece şunu belirteyim aracım şu anda 1700 km de şehir içinde sakin kullanımda 7,5 (bazen 7 lt inin altını görüyorum yol durumuna göre)lt biraz performanslı kullanımda 8- 8,3 lt civarı tüketim var. Günlük 10 km lik gidiş 10 km lik dönüş olmak üzeri bir güzergahım var trafiği ne çok yoğun ne çok sakin , ortalama(gidiş dönüş) 10 kez ışıklarda duruyorum.Ayrıca bir o kadarda hız kesici vs nedenlerle durmak yada durma noktasına kadar geliyorum. Bu güzergahta Eğer sakin bir kullanım ile gidersem 7 lt nin altını görüyorum eğer perfonmaslı biraz sert kullanım olursa 8 lt nin üzerine çıkıyor( Benim şu an için bu güzergahta ortalamam 7.5 lt civarı). Tabi her kullanıcının değerleri ve güzergahlarına göre durum değişir ama daha sağlıklı bir bilgi olması açısından önceki aracım da 1. nesil Mazda 3 manuel sedandı . O aracımla şimdiki aracım arasında şu an için 2 lt lik bir fark var.
  • m_a_s kullanıcısına yanıt
    Zamanla km yaptıkça aracın kaç km. hızda ne yaktığını ezbere biliyor olacaksın ;)
    Örnek olarak Focus 3 tdci ile ş.dılı 4,4 yakarken, 2012 otm Mazda 3 6,4 yakmıştı. Sizinkisinde bu değer kesinlikle daha iyidir.
    Dikkatimi çeken bir nokta ise, Mazda 3 (2010), 2012 ve en son kasanın hepsinde arabanın ilk çalıştırmasında ve gaza yüklenince aracın dışında iken (içinde pek duyulmuyor) gelen egzoz sesi az ama özdü. Hoşuma gitmişti.,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Kim demiş kırmızı farkı 1.500 TL diye?

    Bayi - kendi sitesi- satıcılar - sağır Sultan

    Bunların hepsi diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    hayırlı olsun almanlar bu konuda aşmış. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorlar. Mesela tek tuşla cam açma vs. Tabi hayati şeyler değil ama 2004 astra da olan özellik 2014 mazda da olmayınca komik oluyor.

    Hocam işin almanı caponu yok tek bi şeyi var o da maliyet. Benim 2004 model baz Stilo aracımda follow me özelliği bile var ama 2014 golf baz araçta yok. Elektrik destekli direksiyon, soğutmalı torpido vs gibi özellikleri hiç saymıyorum. Al golf de Alaman hem de hası ama donanım fakiri...
    Demekki neymiş; bir özellik eksik diye alaman iyi capon kötü değilmiş. Alamanlar kazanınca biz de kazanmış olmuyoz o durum sadece kaybederken geçerli. O yüzden boşuna Alaman hayranlığına gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lynxoc -- 24 Ağustos 2014; 3:27:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 Golf 1.2 TSI DSG Confortline + Sürüş Konfor Paketin tıka basa dolu ve klima açık oöduğu halde şehiriçi tüketiminin 5,7 olduğunu gördükten sonra diğerleri hep yalan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lynxoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    hayırlı olsun almanlar bu konuda aşmış. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorlar. Mesela tek tuşla cam açma vs. Tabi hayati şeyler değil ama 2004 astra da olan özellik 2014 mazda da olmayınca komik oluyor.

    Hocam işin almanı caponu yok tek bi şeyi var o da maliyet. Benim 2004 model baz Stilo aracımda follow me özelliği bile var ama 2014 golf baz araçta yok. Elektrik destekli direksiyon, soğutmalı torpido vs gibi özellikleri hiç saymıyorum. Al golf de Alaman hem de hası ama donanım fakiri...
    Demekki neymiş; bir özellik eksik diye alaman iyi capon kötü değilmiş. Alamanlar kazanınca biz de kazanmış olmuyoz o durum sadece kaybederken geçerli. O yüzden boşuna Alaman hayranlığına gerek yok.


    Eksik donanım çok kötü bir şey, ama bu bahsi geçen modelin kalitesinin gayet yüksek olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Golf, C segmentinin tüm faktörleri göz önüne alındığında en başarılı modelidir benim gözümde.

    Donanım fakiri falan değil, sadece sizin bütçenize göre ulaşabildiğiniz donanımları az.

    İkisi birbirinden farklı şeyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lynxoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    hayırlı olsun almanlar bu konuda aşmış. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorlar. Mesela tek tuşla cam açma vs. Tabi hayati şeyler değil ama 2004 astra da olan özellik 2014 mazda da olmayınca komik oluyor.

    Hocam işin almanı caponu yok tek bi şeyi var o da maliyet. Benim 2004 model baz Stilo aracımda follow me özelliği bile var ama 2014 golf baz araçta yok. Elektrik destekli direksiyon, soğutmalı torpido vs gibi özellikleri hiç saymıyorum. Al golf de Alaman hem de hası ama donanım fakiri...
    Demekki neymiş; bir özellik eksik diye alaman iyi capon kötü değilmiş. Alamanlar kazanınca biz de kazanmış olmuyoz o durum sadece kaybederken geçerli. O yüzden boşuna Alaman hayranlığına gerek yok.


    Eksik donanım çok kötü bir şey, ama bu bahsi geçen modelin kalitesinin gayet yüksek olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Golf, C segmentinin tüm faktörleri göz önüne alındığında en başarılı modelidir benim gözümde.

    Donanım fakiri falan değil, sadece sizin bütçenize göre ulaşabildiğiniz donanımları az.

    İkisi birbirinden farklı şeyler.

    Hocam ben 10 yaşındaki aracım ile yeni golf'ü donanım olarak kıyaslıyorsam ve arada baz donanım olarak fark yoksa hiç kusura bakma sen ne kadar golf sınıf birincisi çok kaliteli dersen de o araç benim için bitmiştir.
    İstersen otomobil değil de televizyon olarak düşün 10 yıl önce aldığın televizyon ile şimdi aldığın televizyonun özellikleri aynı olsa yeni televizyon almak istermisin?
    Herkes bir kerede anlayacak diye bir şey yok o yüzden bakın bir daha söylüyorum: 2008 krizi ve Avrupada yaşanılan resesyon sonucu Avrupalı otomobil üreticileri karlarını korumak için ürettikleri otomobillerin donanımlarında bayağı bir kısıntıya gittiler. Sonuç olarak da esp, perde hava yastıkları,dijital klima, hilholder vs. gibi özellikleri çoğu otomobil üreticisi baz araçlarına koymamaya başladı. Bu durum da 2008 öncesi araçların baz donanımlarının daha zengin olmasına sebep oldu.
    Sonuç olarak sadece golf değil piyasadaki c sınıfı tüm araçların donanımları zayıfladı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lynxoc -- 24 Ağustos 2014; 14:10:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.