Şimdi Ara

Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
280
Cevap
8
Favori
63.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
329 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada ve Teif Alışverişinde Yaşadıklarım… Mutlaka Okumalısınız!!!
    8 temmuz 2019 tarihinde 645267306 sipariş numarası ile içeriğinde Norfolk Baby Voyage Air Luxury 5 in 1 Travel Sistem Bebek Arabası yazan ürünü sipariş ettim. Gelen ürün pusetsiz olması sebebi ile iade isteği oluşturarak 798497510 bildirim numarası ile korunaklı bir paket yaparak kargoya verdim. Bu resimleri satıcı firma yetkilisi TEİF ile de whatsap üzerinden paylaştım satıcı bu paylaşımlarımı okudu. Ürün satıcı firma TEİF tarafından kutusundaki hasar gerekçe gösterilerek 798497510 bildirim numaralı iademi red etti. Kargo geri gönderildiğinde korunaklı yapısı bozulmuş olarak geldi. Teif korunaklı bir paketleme ile gönderdiğim kargonun resmini de gördüğü halde kargoda bozulmuş bu ürün için hasar raporu tutturmayarak ihmalkar davranmıştır. Ya da iade almamak için kutu hasarı diyerek (sonrasında ki para isteğiyle anlıyorum) bahanede bulunmuştur. Geri gelen ürün sonrası Teif satıcısı Yaşar Beyle yaptığımız görüşmede ürünü iade edebilmem için hasarlı kutu ücreti 70 TL ve kargo ücreti olan 30 TL( toplamda 100TL ) ödemem gerektiğini bu şartlarda iade alabileceğini söylemiştir. Haksız kazanç yolundaki bu satıcının bu ahlaksız teklifini red ederek. Pusetsiz kullanamayacağım bu ürün için tek el konumundaki yine teif satıcısından 19.07.2019 tarihinde açıklamasında (hb 645267306 sipariş no ek puset ücreti) adı altında 300 TL eft yapılarak puseti almak zorunda bırakıldım. Ancak gelen pusetinde çıtçıt larından birinin eksik bir diğerinin ise süngerinin yırtık olması sebebi ile puset ürünün yenisi ile değiştirilmesini değişimin mümkün olmadığı durumda iade alınarak ücretinin tarafıma yatırılmasını talep ettim. Talebim sonrası Teif in gönderdiği 1041328855 nolu sürat kargo kodu ile ürünü 22.07.2019 tarihinde kargoya teslim ettim. Teif hasarlı ayıplı ürünü değiştirmek yerine onararak tarafıma göndermiştir. Kendisinin kutu hasarını bahane göstererek iade almadığı bebek arabası bir tarafa benim onarılmış ürünü almamı beklemiştir. Konuyu Hb, Thh ve sikayetvar.com aracılığı ile dile getirdiğimde müşteri hizmetlerinden Elif hanım tarafından arandım. 29.07.2019 tarihinde Sürat Kargo 6292860601013 gönderi koduyla ürünleri iade etmemi söyledi. Kendisine bu gönderi kodu ile iademi satıcı firmanın kabul etmeyeceğini söylediğini ve ayrıca thh 26.07.2019 tarihinde başvuru yaptığımı bildirdiğim halde israrla bu kodla sürat kargoya teslim etmemi istemiş akabinde 30.07.2019 tarihinde verilen kodla teslim ettim. Ürünler (iki koli) 05.08.2019 tarihinde yetkili Murat ÖZTOPRAK a teslim edildi. 07.08.2019 tarihinde hb Elif hanım tarafından aranılarak thh başvurum sebebiyle ürünü iade alamıyacaklarını (e ben bunu göndermeden önce söylemiştim) bildirdi. Ürünüm ne olacak dediğimde ise ürün thh sonuçlanana kadar satıcı firmada kalacağını bildirdi. Thh sonucunun 4 -6 ay arasında sonuçlanacağını yapılanın GASP olduğunu bu durumda savcılığa suç duyurusunda bulunacağımı bildirerek ya paramın iade edilmesini (ki bu durumda thh yapılan başvuruyu uzlaşma olduğu bildirilerek geri çekebileceğimi bildirdim.) yada ürünün tarafıma geri gönderilmesi gerektiğini uzun uzun anlattım. Bunun sonucu beklemem gerektiğini başka bir görüşme yaparak tekrar aranacağımı bildirdi. Ürünlerimin iadesini thh başvuru yapmış olmamdan dolayı iade almayacaklarını ve geri iade edeceklerini bildirdiler. 08.08.2019 tarihi mesai bitimine kadar iadesi olunan ürünlerim kargoya verilmediği takdirde savcılığa dolandırıcılıkla ilgili haklarında suç duyurusunda bulunacağım. Ücretini ödediğim ürünleri keyfi alıkoymaktan…
    Elif hanım tarafından arandım sistemsel bir problem yüzünden kargo takip kodu veremediklerini idda ettiler(YALANA BAK). Oysaki var olan kargo takip kodunu silip yeni iade başvurusu açıp ikinci kez sıfır puset değiştirildiğini idda etmişsiniz. Merak etmeyin kargodan alınan tüm ürünlerin video çekilerek kargo paketleri açıldı. Ayıplı ürünü dikerek gönderdiğinizi saklayamazsınız. Ayrıca iade yalanı ile ürünleri TEİF in gasp etmesine sebep olduğunuzu unutmayın hiçbir hafifletici nedeniniz olamaz. Ben dediğimi yaptım Cumhuriyet Savcılığına NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK dilekçemi vermiş bulunmaktayım. Bu alışverişten pardon GASP tan doğan zararımın tanzimi ve tazminatı için tüm yasal yolları kullanacağımı ayrıca bilin. Yanlış tarafı seçtin hepsiburada uzaktan satış sözlenmenizdeki haklarımı cebren ihlal ettiniz. Adaletin yazılı kurallarını suç ortağınızla el ele vererek planlı olarak çiğnediniz. Yapılan bu haksızlığı tüm Türkiye ye duyuracak mesaimi harcayacağım. Amacım bana yaptığınız haksızlığı başkalarına yapamayasınız.

    Bir aydır yaptığım bu alışverişi iade edebilmek için çaba göstermekteyim oysa ki hepsiburada KOLAY İADE diye reklam yapmakta bu SON taaaki iade etmek istediğinizde karşınıza çıkıyor. Hepsiburada ile yapacağınız alışverişlerde iade ihtimalini göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Ne demek istediğimi iade etmek istediğinizde göreceksiniz. Hb ve farklı alışveriş sitelerinden TEİF satıcısı ile yapacağınız alışverişlerede ayrıca dikkat etmeniz gerekmekte satıcı süresi içerisinde iademi türlü bahanelerle red etmektedir. Bu bünyesi altında bulunan satıcı ile iademi çözemeyen müşterisi yanında durmayan hb yı alışveriş yapmayarak boykot ediyorum. Bu olayın sonuçlanması ile birlikte hb hesabımı sileceğimide ayrıca duyurmak istiyorum.
    Yaşadığım bu olayı, hb nın tavrını ve satıcı TEİF in haksız kazanç peşinde bir esnaf olduğunu her platformda kullanıcılara duyuracağımı ve peşlerini bırakmayacağımı Adaletin geçte olsa tecelli edeceğine olan inancımın var olduğunu ve sonucu burdan paylaşacağımı bildiriyorum.
    Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!Hepsiburada Aracılığı İle Dolandırıldım. Yanlış Duymadınız Okuyun Sizinde Başınıza Gelmesin!!!







  • Bende N11 üzerinden tost makinesi aldım, satıcı cihazın kendi kutusu hariç başka yeni koliye koyup yollamış. Bende salak gibi '' ulan adama bak be orjinal kutusunun yanında birde dış kutu yapmış kargıda birşey olmasın '' diye iyi niyetli yaklaştım, kargoyu teslim aldım. Bir açtım içinde cihazın kendi kutusu param parçaydı, hadi dedim cihazı bakıp deneyeyim vs. alt üst plaka kaymış, yerine oturmuyor prize takıyorsun sigortayı attırıyor. Kargo bana yurtiçi ile geldiydi, sistemden ertesi gün iade talebi oluşturdum, bunlarında hepsinin tek tek resmini çektim.

    Sistem iade için sürat kargoyu söyledi, kod verdi gittim ta allahın bilmemneresindeki sürat kargoya teslim ettim ettikten sonra kargo etiketi ile de komple resmini çektim. Satıcı malı teslim aldı, ama sıkıntı şu satıcı iadeyi kabul etmiyor red ediyor. Diyor ki bunun faturası nerede ? e fatura çıkmadı. Velev ki diyorum faturası yok teslim niye aldın ? bu red ettikçe ben iade talebimin yeniledim hep aynı kargo kodunu sisteme girdim. O süreçte de N11 bana satıcıyı koruyor, işte faturası yokmuşmuş vs vs e diyorum zaten çıkmadı ne yapabilirim ? faturasız mal satıyorlar. Zaten benim çekincem daha başından oldu bilmemne ev satıcısı bana kargoya hasan hüseyin diye uyduruk bir isim yolluyor niye firma ismi ile yollanmıyor ?

    Ha bu süreçte satıcının ürün sayfasına soru cevap kısmı var biliyorsunuz oradan diyorum niye geri aldın o zaman ? bana faturasını ver gideyim firmasını yollayayım sıfır aldım böyle böyle geldi sıfırını değiştirip alayım vs o da yok. Adam bana o soru cevap kısmından '' git avukata ver cimer'e de şikayet etmeyi unutma '' vs diyor N11 ne yapıyor ? HİÇ BİR ŞEY böyle bu kanı bozuk satıcı beni 15 gün oyaladı, 8 kere reddettirdi sistemden iademi, malımı da gasp etti. 15 günde dolunca yasal iade süresi ya sonrası da sistem kabul etmedi 15 günü geçti deyip o da işin içinden sıyrılamsın mı ?

    Ne yaptım ? satıcının kargo firmasından vs. kimdir nedir ne değildir araştırdım. isim soyisim var sonuçta google'dan birkaç tanıdık vs elimde ankarada bir adres buldum. Bu çalışanmış o firmanın gerçek adını öğrendim N11 vermiyordu. Ticaret sicil numarası vergi numarası şu bu vs adreslerine sonunda ulaştık, bende işte senin gibi izmirden atlayıp ankaraya gidip o tost makinesi ile bunlara tost yapıp çok güzelce yedirecektim. Neyse, adres elde firma adı herşeyi belli ankarada tanıdıklara sordurttum ya bu adres var neresi öyle bir firma var mı ? yakın olan birini bulduk rica ettim ya bir gidip bak ne iş ? çünkü google maps'den bakınca apartman çıkıyor birşey yok. Adam gitti baktı etti harbiden apartman var adreste YALAN. NE oldu tabi atlayıp gitme işi suya düştü. Son çare Tüketici Hakem Heyeti, sonuçta ben malı N11 üzerinden satın almışım aracı N11 öyle değil mi ?

    Hah işte bir yerden yakaladım. Gittim sipariş numarası ürünün resimleri kargoyu teslim aldıklarının çıktısı vs. vs. vs. THH'e online başvurdum. Böyle böyle satıcı malımı 15 gün içinde yasal iade hakkımdan iade alıp sistemden reddediyor ve aracı firma N11 hiçbir şey yapmıyor, para iademi istiyorum. Çıktıları ekte vs. vs. 1 ayda sonuçlandı, karar para iadesi çıktı bu kararın bana ulaşması 10 15 günü buldu ulaşınca da bir 15 gün daha bekledim ki N11 itiraz etmesin karara vs. yasal süresi 15 günmüş onlarında bekledim. 2 ay oldu böylece öncesi de 20 25 gün kadar satıcının dansözlüğü izledik seyrettik vs. 3 ay'a geldi. N11'e kararı ilettim bana bir mail adresi verdiler THH kararını taratıp attım. Aradan 10 gün geçiyor cevap yok, 15 gün oluyor gene cevap yok.

    Dedim bu böyle olmayacak avukata vereyim elde karar var zorla uygulatırız avukatlık masrafı vs vs N11 ödeyiversin artık ne yapalım ? bunlara telefonda bakın yarın avukata veriyorum artık avukatımla görüşürsünüz aynı gün 20 dk içinde bir bayan arıyor N11'in bilmemnesinden yetkiliymiş bana kendi mail adresini iletti dedim atıyorum kararı bekleyin telefonda 3-5 dk sürdü attım dedim geldi mi ? geldi dedi ben kararı iletiyorum kusurabakmayın vs. dedim ne kadar sürecek ? yarın avukata vericem çünkü ona göre, 340 küsür lira için 3 aydır uğraşıyorum haklı olduğum halde hala bekliyorum. Aynı gün para kartınıza iade edilmiştir diye mail geldi sistemden de iade gözüküyordu.

    Peki ne oldu ? kanı bozuk satıcı yüzünden dandirikten tost makinesi için 3 ay uğraştım. Bundan sonra böyle ne olursa olsun direkt THH çözülmüyorsa anında avukat, boşa dememişler işte dinsizin hakkından imansız gelir diye öyle değil mi ?
    Bizim komşumuz internetten sipariş vermişti, aldığı herifler dolandırıcıydı. O sitede ki ayakkabı yerine bildiğiniz bot göndermişlerdi. Bizim ki tam bir manyak. Sen misin paramı vermeyen demiş. Para iadesi alamayınca adreslerine iki tane mermi göndermişti. Altına da "oraya gelmem iki saat, jarjörü boşaltmam on saniye" diye yazı yazmıştı. Altına iban numarasını yazdı, adamlar 200 lira yerine 300 lira göndermişlerdi. Biliyorum yazdığım hoş olay değil ama adamlarla böyle muhattap olmak gerekiyor. Çünkü bunlar anca şiddetten anlarlar.
    Hocam savcılıktan bir şey çıkmaz KYOK verilir ancak THH kapsamında takip ettiğiniz tahkikata bir beyanda daha bulunun, ne demek hem mallar bizde kalacak hem para iade etmiyoruz, hakem heyetinden sonuç gelene kadar mağduriyet yaşayacaksınız. Bu yönde beyanda bulunun hocam dosyanıza. Bu arada tebrik ederim gerçekten hakkınızın her türlü takipçisisiniz, herkes sizin gibi olsa bu satıcılar böyle kafalarına göre hareket edemez
    Anlaşılan o ki satıcı hiç kargoların araçlara nasıl indirilip bindirildiğini hiç izlememiş bu yüzden de düzgün paketleme yapmıyor. Ya da umrunda değil nasıl olsa kargoda hasar oluşursa alıcı tutanak tutturur, tazmin ederim diye düşünüyor. Ama pratikte o iş öyle değil işte, dillerine dolamışlar bi tutanak lafını yahu kargocu paketi bırakıp resmen arkasına bakmadan kaçıyor ne tutanağından bahsediyorsun sen? Adamlar benden imza bile almıyorlar, kendileri atıyorlar yerime. UPS, DHL ve lojistikler dışında hepsi böyle.
  • Tüketici hakem heyetine gidin hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.lawyer

    Tüketici hakem heyetine gidin hocam.
    av.lawyer hocam süresi içerisinde yaptığım iade isteğim red olunca THH başvurumu yaptım. Ancak THH karşı tarafın savunmasını istediği dönemde Hb uzlaşma amacı ile bir mesaj gönderdi ve aradı yeni bir iade talebi açarak kargo kodu verdi ve israrla buraya ürünleri yollamamı iademin kabul edileceğini HB müsteri hizmetlerinden Elif hanım kendisinin bizzat ilgileneceğini belirtti.

    Ancak kargo ellerine ulaşınca hiç de öyle olmadı siz THH başvurusunda bulunmuşsunuz (BAK SEN HABERLERİ YOKTU SANKİM) ürünlerinizi iade kabul edemiyoruz. THH sonuçlanana kadar ürünler bizde kalacak diyorlar ve ürünlerimi gasp ediyorlar. Bu yapılanın nitelikli dolandırıcılık olduğunu Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunacağımı bildirdim ve öylede yaptım. Bunun üzerine ürünlerimden biri bir parça olarak kargoya verildi.

    Şimdi ise kargomu bekliyorum. bugün gün sonuna kadar kalan parçada kargoya verilirse savcılık dilekçemi geri çekebileceğimi bildirdim. Bekliyorum...




  • casper0657 kullanıcısına yanıt
    Hocam savcılıktan bir şey çıkmaz KYOK verilir ancak THH kapsamında takip ettiğiniz tahkikata bir beyanda daha bulunun, ne demek hem mallar bizde kalacak hem para iade etmiyoruz, hakem heyetinden sonuç gelene kadar mağduriyet yaşayacaksınız. Bu yönde beyanda bulunun hocam dosyanıza. Bu arada tebrik ederim gerçekten hakkınızın her türlü takipçisisiniz, herkes sizin gibi olsa bu satıcılar böyle kafalarına göre hareket edemez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen indirimdeki araba bu demi. Yazık olmuş geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gün geçmiyor ki ülkem beni şaşırtmasın. Ne biçim insan bunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen ay bu tarihte ürünü teslim almamla başlayan sancılı süreç sonunda olması gereken gibi sonuçlandı. Bugün kargomu teslim aldım. TEİF firmasında çalışan art niyetli Yaşar Bey çalıştığı kurumu müdafa etme adıyla firmanın adını lekelemektedir. Kendisinin bebek arabası kutusunda hasar var gerekçesi ile iademi red edip ayıplı puseti dikerek göndermesi kabul edilebilir bir anlayış değildir. Firmasının adını lekelemektedir.Savcılık dilekçemi geri çektim ve THH başvurularıma uzlaşma dilekçesi vererek şikayetimden vaz geçtim. Allah herkesi art niyetli satıcılardan korusun. İyi kişilerle karşılaştırsın. Hak ve adalet yerini buluyor.


    Burdan mesajları ile destek veren herkese teşekkür ederim.
  • Paranızla rezil olmuşsunuz geçmiş olsun. Genelde aracı firmalar (hb, n11 vs.) bu tür durumlarda insiyatif alıp hep sorunları çözüyorlar (yani benim hep çözüldü) ama THH’ine başvurmanız onların canını oldukça sıkmış olsa gerek. Adalete giden yolda başarılar peşini bırakmayın. 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gecmis olsun hocam thh de cozulecektir bir sekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadanin yaptigi tuketici magduriyetleri bununla sinirli degil. Gecenlerde dewalt planya makinesi siparis verecektim tedarikci firmayi aradim ve stoklarda oldugunu teyit ettim. Ucreti hb ye yolladim. Hb nin tedarikkci firmaya ucreti yollamasi tam 4 gun surdu. Yolladigim paranin 4 gun boyunca faizde isletilmedigini bana ispat edin dedim. Guvenlik gerekcesi vs vs sacma bir cevap verdiler. Olay guvenlik olsa ucret hb de degil bankada beklenesi gerekirdi fakat saniyesinde parayi hesaplarina cektiler. Ertesi gun kargo denilen olay yalandan ibaret. Hb hem tedarikciyi hem de musteriyi bekleterek paranin faizini yiyor. Haram zikkim olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm siteleri denedim. Hepsinde iptal seçeneği tedarikçinin elinde. Yani Hepsiburada aracılık yaptıktan sonra aradan ismine yakışır şekilde geri çekiliyor. Ben asla alışveriş yapmıyorum Hepsiburadadan. Gitti gidiyorla da bir kere sorun yaşadım. Oradada iptal işlemleri yine tedarikçi elinde. Şahsen epttavm den sipariş veriyorum artık. Sorun mu yaşamadım evet oradada yaşadım ama sadece kargonun teslim süresinde. Epttavm de iade ve iptal işleminde kendi müşteri hizmetleri yapıyor işlemi. Kesinlikle tedarikçiye bu hak tanınmıyor. Kargoda da ilginç bir durumları var. Firmadan firmaya değişiyor o da sanırım. 10 a yakın sipariş verdim. 6 sı ertesi gün geldi. 4 ünde 3 gün aksama yaşadım. Ama iptal konusunda müşteri hizmetlerini arayarak ben bu ürünü iade etmek istiyorum dediğim anda sebebini sorup hemen iade kodu verip iade işlemini başlatıyorlar.
  • Neden kargoyu sube teslimi alip onay vermeden once kutuyu acip kontrol etmediniz?
  • Hepsiburada.com sanki çizgisini şaştı. kaliteli alışverişler sorunsuz alışverişler yaparken son 6-7 ayda sapıtmaya başladılar. dolandırıcılara el açarken kendi markasınıda rezil etmeye başladı.
  • Satıcısı hepsiburada ürünlerini seçin. Yoksa başınız ağrır. Bildiğiniz türk esnafı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacxtr kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada da yaşamazsın. Satıcı hepsiburada olmak koşulu ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada aracılık yaparak ayağına sıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada uygulamasını sileli çok uzun bir zaman oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Belanı mı aradın be mübarek
    Hepsiburada kendi ürününü satmıyorsa almayacaksın

    Amazon san alsan anlarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok benzeri başıma geldi. bebek arabasını aldım açtım ilk kullanımda tekerleklerinin arızalı olduğunu anladık. hv yi aradım napıcaz dedim kargolayın dediler. kargoladık 3-5 gün sonra bi baktım ki red edildi. nedeni ise ürünün kullanılması. kardşeim ürünün hatalı olduğunu başka türlü nasıl anlayacağım dedim anlatamadım. satıcı artislik Üstüne artislik yaptı. ama ne oldu
    satıcı ürünü aynen kargoladı kutuda yırtıklar vardı bende hasar raporu tutturdum. 15 gün sonra eşek gibi ödediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.