kullanılmamış yeni bir ürün satın almak için kendilerine sıfır ürün bedeli ödeyen müşterilerine çizik içinde kullanılmış ürün göndermekten zerre kadar utanmayan çevrimiçi alışveriş portalıdır.
pekçoklarının gerek sosyal medya gerekse de ekşi sözlük ve donanımhaber gibi platformlarda belirttikleri sürüyle memnuniyetsizliklerine rağmen mümkün mertebe birçok alışverişimi gerçekleştirdiğim ve ürünü satın alırken hepsiburada çatısı altındaki üçüncül tedarikçileri değil de biraz daha yüksek ücretle dahi olsa hepsiburada'nın kendisinin tedarikçi olduğu ürünleri tercih eden sadık bir müşterileri olarak hüsrana uğramama neden olmuşlardır.
hepsiexpress tarafından birkaç saat evvel tarafıma ulaştırılan satın aldığım ürünler arasında yer alan (sony wh-ch500h) kutusu üzerindeki açma bölgelerinde yer alması gereken ve ürünü ilk açanın siz olduğunu gösterir koruma bantlarının olmayışından dolayı en başında şüphelenmeliydim ya, konduramadım. nihayetinde ürünün sağ ve sol kulaklıktaki parlak yüzeyleri üzerinde yer alan koruma bantlarını çıkardığımda sağ kulaklıkta (bahsi geçen aynı zamanda nfc eşleştirmesinin yapıldığı kulaklık, belli ki nfc ile bağlayacağım diye telefonunu üzerine sürttürmüş/kanırtmış benden önce satın alıp iade eden kişi!) sony marka yazısının hemen altında sürüyle kılcal mılcal olmayan mıh gibi çizikle karşılaştım. https://i.hizliresim.com/anlN04.jpg https://i.hizliresim.com/YdQEW2.jpg https://i.hizliresim.com/86aL2n.jpg
ara edit: hey yavrum hey, kurcaladıkça başka başka şeyler daha çıkmakta. bir de şöyle ne idüğü belirsiz, herhangi bir şekilde çıkmaya bir leke de mevcut artık ne şekilde oluşmuşsa. gerçekten şahane! https://i.hizliresim.com/yG6pVN.jpg
-------------------------------------------------- yazık, ürüne dair bütün hevesimi yitirmekle kalmam bir yana (nihayetinde sıfır ürün bedeli ödüyorsam sıfır ürün isterim ve bu benim hakkım!) bir daha hepsiburada'dan alışveriş yapacağımı da sanmıyorum. bütün güvenimi yerle yeksan ettiler.
şimdi hepsiburada bana diyor ki "ürünü iade etmek istiyorsan sürüyle kargolama ve takip prosedürü ile boğuş, onu da cihaz bize geldiğinde eğer işimize gelirse değerlendirmeye alırız" öyle mi? kullanıcı profilimde kaç farklı ürün gamında ne sıklıkla (6 ay boyunca yurtdışında olduğum süreyi saymazsak, kaldı ki eylül sonu tekrar defolup gideceğim. kafama n'edeyim, keşke gittiğimde amazon'dan aynı paraya biraz daha iyi bir şey sipariş etseydim bekleyip de!) ve ne şekilde hangi alışverişleri yaptığım sabit. sıfır ürün bedeli ödeyerek tedarikçi olarak da bunları seçtiğim halde bu üründe bana bu rezaleti yaşattılar ya yazıklar olsun. hiç öyle durup geri kargolamayla uğraşacak bir de üzerine paşa gönülleri olur mu diye bekleyecek vaktim de enerjim de yok. tam giderayak sonraki gelişlerimde imei kaydı sıkıntısı çekmemek adına xiaomi mi 9t satın almaya karar verme eşiğinde olduğum süreçte şahane bir rezalet sergilediler, tebrik ederim. onu da ya üç otuz fazla verir gider mağazasından fiziki olarak alırım artık!
meh...
bende ütü aldım kutu jelatinli değil,,, su haznesi su damlacıkları var, yan tarafların alt tarafa doğru çizik deforme zedelenme gibi şeyler var
used, like new - fullfilled by amazon gibi bir sistem acilen türkiye ye gelmesi lazim
quote:
Orijinalden alıntı: Osiris34
used, like new - fullfilled by amazon gibi bir sistem acilen türkiye ye gelmesi lazim
bunu yapsınlar, canımı yesinler. neticede eğer onu satın almayı uygun görürsek bunu bilip ve elbette ki ona göre ücret ödeyip alırız, fakat şu yapılan tamamen işletmenin şark esnafı zihniyeti ile garp ticareti yapma kafasından ibaret.
Outlet kategorisi acilen gelmeli bu sitelere yoksa maduriyetler gittikçe artar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme