Merhaba, 2 Mayıs 2020 tarihinde 589,90 tl karşılığında ofis sandalyesi aldım. Ürün ne teslim edildi ne de para iadesi yapıldı. Ürün satıcısı Adore Mobilya, kargo firması Horoz Lojistik: Kargo süreci aşağıdaki gibi: Hepsiburada.com gaspı durdurmayınca 2 Haziran 2020 günü Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet ettim: Para iadesi hala yapılmadı. Evde tez yazarken kullanmak için verdiğim bu sipariş beni sinir sahibi yaptı. Bu kurumsal dolandırıcılık karşısında desteklerinizi bekliyorum. Satış sözleşmesine göre 30 gün içinde siparişin tamamlanması gerekiyor: Hepsiburada.com Mesajlarım bölümündeki mesajlar da şöyle: < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaifasin -- 12 Haziran 2020; 21:48:28 > |
Bildirim