Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    2 Mayıs 2020 tarihinde 589,90 tl karşılığında ofis sandalyesi aldım. Ürün ne teslim edildi ne de para iadesi yapıldı. Ürün satıcısı Adore Mobilya, kargo firması Horoz Lojistik:


    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI


    Kargo süreci aşağıdaki gibi:

    Hepsiburada.com gaspı durdurmayınca 2 Haziran 2020 günü Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet ettim:

    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI
    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI


    Para iadesi hala yapılmadı. Evde tez yazarken kullanmak için verdiğim bu sipariş beni sinir sahibi yaptı. Bu kurumsal dolandırıcılık karşısında desteklerinizi bekliyorum. Satış sözleşmesine göre 30 gün içinde siparişin tamamlanması gerekiyor:

    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI


    Hepsiburada.com Mesajlarım bölümündeki mesajlar da şöyle:

    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI
    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI
    HEPSİBURADA.COM KURUMSAL DOLANDIRICILIĞI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaifasin -- 12 Haziran 2020; 21:48:28 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.