Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
28.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam sözde alışveriş devleri bunlar ama ancak reklam gerisi fos

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öne çıkar yaptım, umarım bir an önce çözüme kavuşur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadayı 10 yıldan fazla 100lerce sipariş vermiş biri olarak şuan geldiği noktayı tam bir rezillik olarak görüyorum... Sipariş verirsin ellerindeyse, kargoda sorun yaşamazsan ne ala.. Ama en ufak bir sıkıntı bile şuan dağ oluyor hepsiburada da.. Son 2 siparişimde ne beddualar ettim. En tepesinden en altındaki çalışanına kadar rezillik abideleri.. Şu cevaplara bakar mısın, siri bildiğin yazılım bile bunlardan daha düzgün cevap veriyor.


    En son siparişim 5-6 ay önceydi. Ürünü 2 ay oldu göndermediler. Güç bela iptal ettirdim. Aradan 1-2 ay geçti bir çalışan beni aradı yok efendim şu siparişi vermişsiniz de biz size ek olarak şunları şunları da göndermişiz, nasıl yapalım?!? Böyle tlfonlar şöyle rahat olduğun bir zamanda gelmez ki; içimde yangınlar, fırtınalar, kasırgalar koptu ama ben sadece "sizden herhangi bir kargo tarafıma ulaşmadı ve teslim almadım, sizin sisteminizde yanlış var" deyip kapattım.




  • Aynı şekilde trendyolda yaşa sen n11
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nocara

    Hepsiburada kendini bitirdi maalesef. Son 3 alışverişimde de rezil oldum artık gerekirse farkını verip başka sitelere yöneliyorum. Öncelikle ellerinde olmayan ürünleri satıyorlar ,taahhüt edilen tarihte ürünü kargolamazlarsa bile iptal edemiyorsunuz. Neymiş , faturası kesilmiş iptali olmazmış. O vakitten sonra tamamen hepsiburadanın insafına kalmış durumdasınız , 1 ay da bekletebilirler 1 hafta da.. Satıcıya mesaj atamıyorsunuz , aldığınız ürünün hangi kargoya verileceğini göremiyorsunuz tamamen berbat ve kullanışsız bir site. Ayrıca satıcılara ciddi bir denetim yok , herkes kendi kafasına göre takılıyor.

    Ben artık n11'i ve gittigidiyoru tercih ediyorum, sebebi nedir ? Öncelikle ürünümü satın almadan hangi kargoyla yollanacağını görebiliyorum. Satıcıya mesaj atıp stok durumunu öğrenebiliyorum. Satıcı taahhüt ettiği tarihte ürünü kargolamazsa anında iptal edip paramı geri alabiliyorum. Ürün geldi , memnun kalmadım olumsuz bir yorum yapacaksam anında yayınlanıyor. v.s v.s.. Biraz reklam gibi oldu ama gerçekler bu , hepsiburada pişmanlıktır.
    aynen durum bu işte...gittigidiyor ve n11 sitesi havuz sistemi sayesinde ödeme ve iptal konularında sorun yaşatmıyor.satıcı ile muhattap olabiliyorsun... hepsiburada tarzı sitelerin sonu geliyor.almayın bunlardan bişey

    satıcılar konusunda da acayip bir güvensizlik var.mesela kulaklık alacaksın nerden bileyim ben herifin çakma ürün satmadığını.büyük sıkıntı.

    hepsiburada sitesi gittigidiyor un satıcı sistemine özendi ancak bu kadar saçma bir sistemi tasarlamak büyük başarı..satıcının profili,özeti,performansı, aldığı yorumlar hiç bi halt gözükmüyor...niye alayım ki ben hb harici satıcıdan

    adam telefon yerine salatalık gönderse nasıl hakkımı savunucam..
    bırakın abi macera aramayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 1 Mayıs 2020; 2:37:52 >




  • Hepsiburada.com dan bende 2 defa alışveriş yaptım hem ürünleri tahahüt ettiği tarihte göndermiyor hemde mesajlara çok geç cevap veriyor 2inci mesaja 3 gün sonra bakıyor hiç cevap vermiyorlar resmen vatandaşla dalga geçiyorlar müşteriyi kaile bile almıyorlar bestlak damla siparişi verdim diğer siparişte adamlar çamaşır suyu olan kutuya bestlak anne sütü artırıcı aynı kutuda gelmiş ve bestlak damla kutusu akmış sızmış ilgisiz hepsiburada.com artık son alışverişim oldu Hepsiburada.com kimseye tavsiye etmiyorum hepsiburada.com pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendyol hesabım var.

    Siteye parola resetleyemediğimi bildirdim. İki kere arayıp farklı müşteri temsilcileriyle görüştüm ama sorunu halledemediler.

    Böyle bir şey olamaz..

    Dahası facebook google falan da giremedim bıraktım sonra.
  • facebookdan yazın oradakiler sorunu çözüyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadadan kendi sattıkları dışında çok iyi indirim denk gelmezse ürün almam. Satıcı ile iletişime geçemiyoruz. Hepsiburada zaten hiç bir şeye karışmıyor. Trendyolda aynı şekilde. Satıcı ile iletişime geçsek sanki ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada çalışma mantığı beni bitiriyor anakart siparişi vermiştim stokta yokmuş yazmamışlar 1 ay sonra gönderdiler ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada doğan gurubunundu maalesef ki doğan gurubunu parçaladılar böldüler ne kanalları eskisi gibi ne gazetesi ne akaryakıt i hepsini çöp etillrr bence neden bilmiyorum en büyük alış veriş sitesi bile çöp oldu bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir rezalet de benden.
    Geçen sene kasim'da yavru kedi için kum söyledim
    Faturası kesildi, 4 ay geçti kargo gelmedi.
    Mahkemeye verdim, sonuç para iadesi çıktı.
    Mayıs oldu kargo daha hala gelecek, faturası var diye para iadesi olmuyormuş.

    Almayın,aldırmayın.
    Yine mahkemeye vericem, bu sefer faizi ile isteyip idari para cezası için de sulh cezaya gidecegim.
  • Hepsiburada çok bozdu özellikle şu ptt anlaşmaları rezalet durumda yıllar önce ne güzel mng aras yurtiçi istediğin kargoyu seçebiliyordun istediğin firma ile gönderiyorlardi şimdi rezil durumda gönderim aşamaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com eski kalitesini kaybetti.
    Motosikletim icin fren balatasi aldim yanlis urun gonderdiler iki defa iadeye gondermeme ragmen ikisinde de paketimi hic acmadan geri gonderdiler hepsiburada.com pismanliktir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım stoklarında kalmamış ise onaylanmaz iptal edilir paran da iade edilir onaylayıp ürünü yollamamak bir iletişim bozukluğu olduğunu gösteriyor..
    Bana denk gelmedi böyle şeyler fazla yolladıkları bile oldu o yüzden genelde memnun kaldım güvendiğim sitelerden biridir
    Ama böyle konular gördükçe çekinmiyor değil insan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de uzun sure hb den alisveris yapip sonra telefon siparisimde kargonun telefonu kaybetmesi ile baslayan surecte 1 ay kadad bekletildim iade icin. sonra da hesabi kapattim. hb pismanliktir. kusursuz yer yok ama su an en iyisi amazon (satici amazon olan urunler) tek eksi yani fiyatlar biraz fazla ama hizmet daha iyi ve urun cesitliligi az.
    para er ya da gec gelir hocam. uyeligi direk iptal edin. turkiyede isini dogru durust yapan bir firma yok ne yazik ki. her yonden falso bir ulke.

    gecmis olsun. screenshotlar ile thh ye de basvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz alışveriş dükkanları ve bu gibi davranışta bulunan alışveriş siteleri batar inşallah.
    Elin Çinlisi fizandan mal gönderiyor elinde iyi bir kanıt ve geçerli bir sebep varsa istediğin miktarı iade ediyor. Müşteri haklı ise hiç üzmüyor. Tabi artık oradan gelenler astarı yüzünden pahalıya gelmeye başladı. Saygılar damat bey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    Bir rezalet de benden.
    Geçen sene kasim'da yavru kedi için kum söyledim
    Faturası kesildi, 4 ay geçti kargo gelmedi.
    Mahkemeye verdim, sonuç para iadesi çıktı.
    Mayıs oldu kargo daha hala gelecek, faturası var diye para iadesi olmuyormuş.

    Almayın,aldırmayın.
    Yine mahkemeye vericem, bu sefer faizi ile isteyip idari para cezası için de sulh cezaya gidecegim.
    Direk icraya veriyorsun para hesabında 15 günde :)
    mahkeme açmaya gerek ver tanıdık avukat varsa icra davası açıyor hemen hallediyor
  • Birde Hepsiburada nın dezavantajı 75 TL üzeri ücretsiz kargo. Diğer çoğu sitelerde daha düşük alışverişlerde bile ücretsiz kargo seçeneği var. N11 ve GG daha iyisi bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kopyalanyağıştır cevaplar sizin mesajlarınızı okumamışlar bile. İnsanın deli olmaması elde değil dalga geçer gibi 3 günde bir kopyala yapıştır mesaj atmak nedir? Bak amazona böyle mi...
    Ayrıca son 2 alışverişimde satıcı hepsiburada ve horoz lojistik ürünleri 2-3 haftada gönderdi ve iade tuşu felanda yoktu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.