Bildirim
HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Öne çıkar tuşu ya da yorum yaparsanız benim ve ailem için süreci hızlandırmaya yardımcı olmuş olursunuz sizlerden desteğinizi bekliyorum. Donanımhaber. -
ilk fotoğraftaki altta kredi kartı numarasını tamamiyle lütfen siliniz. evet bir kısmı kapalı ancak ne olur ne olmaz.
geçmiş olsun -
Hepsiburada kendini bitirdi maalesef. Son 3 alışverişimde de rezil oldum artık gerekirse farkını verip başka sitelere yöneliyorum. Öncelikle ellerinde olmayan ürünleri satıyorlar ,taahhüt edilen tarihte ürünü kargolamazlarsa bile iptal edemiyorsunuz. Neymiş , faturası kesilmiş iptali olmazmış. O vakitten sonra tamamen hepsiburadanın insafına kalmış durumdasınız , 1 ay da bekletebilirler 1 hafta da.. Satıcıya mesaj atamıyorsunuz , aldığınız ürünün hangi kargoya verileceğini göremiyorsunuz tamamen berbat ve kullanışsız bir site. Ayrıca satıcılara ciddi bir denetim yok , herkes kendi kafasına göre takılıyor.
Ben artık n11'i ve gittigidiyoru tercih ediyorum, sebebi nedir ? Öncelikle ürünümü satın almadan hangi kargoyla yollanacağını görebiliyorum. Satıcıya mesaj atıp stok durumunu öğrenebiliyorum. Satıcı taahhüt ettiği tarihte ürünü kargolamazsa anında iptal edip paramı geri alabiliyorum. Ürün geldi , memnun kalmadım olumsuz bir yorum yapacaksam anında yayınlanıyor. v.s v.s.. Biraz reklam gibi oldu ama gerçekler bu , hepsiburada pişmanlıktır.
-
Umarım halledersiniz. Üzüldüm yaşadıklarınıza, insanlarımız dert ve sorun yumağı maalesef. Bir şekilde ortada bırakıyorlar, ciddi ciddi konuşmanız lazım, ürünü veremiyorlarsa parayı geri versinler. Takip etmek gerekiyor her işi ya da isteği, bu ülkede böyle ne yazık ki. Bu arada bir arkadaş daha belirtmiş, kart numarası bilgisini kapatın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wacom Intuos -- 30 Nisan 2020; 19:6:26 > -
Rezalet gibi rezalet
hem 1.5 ay beklet
Hem ürünü verme hemde parasını istediğinde de iade etme
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocko Willink -- 30 Nisan 2020; 18:53:0 > -
Öne Çıkara bastım umarım çözülür sorununuz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi web programcısı -- 30 Nisan 2020; 19:25:14 > -
Burada bir rezillik yok.
Siparişi iptal et farklı bir yerden al...
Rezillik demek dolandırılmak veya aldığın ürünün arızalı çıkması durumunda size destek vermemesidir.
Tedarik problemi olmuş iptal edin.
Sipariş ekranında iptal var. -
Şuandan itibaren kesinlikle bitti muadil sitelerden alışveriş yapmak daha mantıklı zaten. İlginize çok teşekkür ederim. Umarım bütün forum arkadaşlarım da bu sorunları dikkate alıp alışveriş için başka sitelere yönelir. -
defalarca telefonla aradım defalarca görüşme yaptım. Söyledikleri tek şey talebinizi iletiyorum oluyor. Hepsiburada Pişmanlıktır. -
Yardımcı olursanız iptal etmek isterim ama iptal edemiyorsunuz bu sorunu bitek ben yaşamıyorum. iptal diye bi yer bulamadım ne yazıkki. -
Hepsiburada son zamanlarda bunu çok yapmaya başladı. Sipariş iptal edilmesin diye faturayı erkenden kesiyor sonra kargo için bekletiyor. Fatura kesildiği için de iptal edilemiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 30 Nisan 2020; 20:48:9 > -
Hepsiburadadan alış veriş yaparken satıcının hepsiburada olmasına dikkat ediyordum genelde fakat son zamanlarda hepsiburada satıcı ile ilgilide çok fazla şikayet okumaya başladım maalesef... Geçmiş olsun, umarım sorunun kısa sürede çözülür. -
Tabiki yardımcı olurum. konuyu bir araştırayım geri dönüş yapacağim özelden sipariş no verebilir misiniz ?
Eskiden fatura kesme muhabbeti yoktu ben direk sipariş panelinden iptal ediyordum
geçen 8 tane çay, 4 tane pril 4 kg deterjan aldım 2 günde gönderildi. -
gönderilirken kesiyor en azından bana hep öyle oldu, garip bir durum. -
Linkedin üzerinden firma yöneticilerine durumu aktarmanızı tavsiye ederim -
Araştırdım Twitter hesaplarında inanılmaz bir şikayet silsilesi var görmeniz lazım. Aynı sorun hepsiburada satıcılı hesaplarda hat safhaya ulaşmış durumda. Satıcı Hepsiburada ise almayın aldırmayın derim. -
Hb, 10 yıldır en güvendiğim online alısveris sitesidir. Her yerde övmüşümdür, tavsiye etmişimdir. Bu imajı zedelememeliler. Varsa Bi yetkilisi bunları okuyan, derhal yazılanlara kulak vermesi gerekir. -
bu deyyuslar geçen sene arayıp 800 liraya satın aldığınız 86 inç lg tv ile ilgili davayı istinaf mahkemesinde de kaybettik
dava 2 sene sürdüğü için o tv stoklarda kalmadı size alternatif başka 86 inç tv gönderiyorum email ile beğenirseniz emaili cevaplayın dediler
ben de beğendim gönderin diye cevapladım
6 aydır ses seda yok -
Hiç kullanmadığım ayakkabıyı kargocu kutusuna bant yapıştırdı diye almadılar. 8 ay suren süreç sonunda para iadesi aldım, tüketici hakem heyeti çözüm fakat uzun süre sonra sonuçlanıyor. Ki suan heyet toplanmıyormuş korona vs vs
Hepsiburada kendini bitirdi maalesef. Son 3 alışverişimde de rezil oldum artık gerekirse farkını verip başka sitelere yöneliyorum. Öncelikle ellerinde olmayan ürünleri satıyorlar ,taahhüt edilen tarihte ürünü kargolamazlarsa bile iptal edemiyorsunuz. Neymiş , faturası kesilmiş iptali olmazmış. O vakitten sonra tamamen hepsiburadanın insafına kalmış durumdasınız , 1 ay da bekletebilirler 1 hafta da.. Satıcıya mesaj atamıyorsunuz , aldığınız ürünün hangi kargoya verileceğini göremiyorsunuz tamamen berbat ve kullanışsız bir site. Ayrıca satıcılara ciddi bir denetim yok , herkes kendi kafasına göre takılıyor.
Ben artık n11'i ve gittigidiyoru tercih ediyorum, sebebi nedir ? Öncelikle ürünümü satın almadan hangi kargoyla yollanacağını görebiliyorum. Satıcıya mesaj atıp stok durumunu öğrenebiliyorum. Satıcı taahhüt ettiği tarihte ürünü kargolamazsa anında iptal edip paramı geri alabiliyorum. Ürün geldi , memnun kalmadım olumsuz bir yorum yapacaksam anında yayınlanıyor. v.s v.s.. Biraz reklam gibi oldu ama gerçekler bu , hepsiburada pişmanlıktır. |
Öne çıkar tuşu ya da yorum yaparsanız benim ve ailem için süreci hızlandırmaya yardımcı olmuş olursunuz sizlerden desteğinizi bekliyorum. Donanımhaber.
|
Önce oku, idrak et, sonra yorum yapacaksan yap. Okuyup anlamadan "Burada bir rezillik yok.
Siparişi iptal et farklı bir yerden al..." deme |
Devletin bu e-ticaret sitelerine adam akıllı bir denetim getirmesi gerekiyor. Bu tarz konular hemen hemen bütün e-ticaret sitelerinde yaşanır hale geldi.
|
Yardımcı olursanız iptal etmek isterim ama iptal edemiyorsunuz bu sorunu bitek ben yaşamıyorum. iptal diye bi yer bulamadım ne yazıkki.
|
Empatiden yoksun at gözlüğü takmış insan örneği budur sanırım.
Bebek bezi dediğin şey havlu peçete değil 1-2 ay bekleyebilesin. |
Burada bir rezillik yok.
Siparişi iptal et farklı bir yerden al... Rezillik demek dolandırılmak veya aldığın ürünün arızalı çıkması durumunda size destek vermemesidir. Tedarik problemi olmuş iptal edin. Sipariş ekranında iptal var. |
arkadaşlar bnde 31 mart da 950 mg kolonya siparişi verdim ve bugün bana gelen kuru maya evet yanlış okumadınız kuru maya göndermişler dalga geçer gibi bide iade edince para mı iade ediceklermiş olaya bak 1 ay kuru maya beklemişim ben sinirden gülüyorum artık
|
bu deyyuslar geçen sene arayıp 800 liraya satın aldığınız 86 inç lg tv ile ilgili davayı istinaf mahkemesinde de kaybettik
dava 2 sene sürdüğü için o tv stoklarda kalmadı size alternatif başka 86 inç tv gönderiyorum email ile beğenirseniz emaili cevaplayın dediler ben de beğendim gönderin diye cevapladım 6 aydır ses seda yok |
Benzer içerikler
- reklamcılık okunur mu
- önlisans mezunu olarak kpss"ye girdikten sonra lisans mezunu olanların durumu
- banka kartım kırıldı ne yapmalıyım
- roaccutane kullananlar yorum
- maskeli beşler ırak müzik
- walmart dolandırıcılığı
- bim para sayma makinesi
- arçelik güneş enerjili klima fiyatları
- penis nakli
- türk çay emojisi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X