23 Temmuzda Kurban Bayramı için ÖZELLİKLE dikkat edip SATICININ HEPSİBURADA olduğu LG marka buzdolabı aldım Hepsiburada üzerinden Sipariş verdim.24 Temmuz kargoya çıkacağı 30 temmuzda teslim olacağı görünüyordu bende ona güvenerek sipariş verdim. Sipariş ve Tahmini teslim süresi görseli: 25 temmuzda kargonun halen çıkmamış olduğunu görünce müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri depoya ürünün acil olarak gönderilmesi için kayıtl oluşturdu.29 Temmuzda yani bugün sabah Hepsiburada.com dan ücret iadesi yapıldığına dair mesaj aldım.Oysaki ben iptal talep etmemiş siparişimin acil gönderilmesini talep etmiştim.Müşteri hizmetlerini aradığımda siparişin benim tarafımdan iptal edildiğine dair saçmaladılar resmen.(Daha önce başka bir ürün alıp aldıktan sonra iptal etmek istediğimde.Ürün faturası oluştuktan sonra iptal seçeneği olmadığını elime ulaştıktan sonra iade etmem gerektiğini sipariş iptali yapmamışlardı.Saçmalayan temsilciyle görüşmeyi sonlandırıp, yeniden aradım ikinci temsilci sırf hava almak adına sipariş iptali istemediğime dair sözde kayıt açtı ama hakem heyeti haricinde çözüm olacağını sanmıyorum.Muhtemelen başka bir yerden sipariş geçip aradaki fiyat farkı için hakem heyetine gideceğim.Başka tavsiyesi olan arkadaşların fikirlerini bekliyorum. Hepsiburada.comdan gelen mesaj: Açılan Acil gönderme kaydına gelen cevap: Ürün Faturası: < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allforfun -- 29 Temmuz 2020; 13:37:42 > |
Bildirim