|
HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI
HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI
23 Temmuzda Kurban Bayramı için ÖZELLİKLE dikkat edip SATICININ HEPSİBURADA olduğu LG marka
buzdolabı aldım Hepsiburada üzerinden Sipariş verdim.24 Temmuz kargoya çıkacağı 30 temmuzda teslim olacağı görünüyordu bende ona güvenerek sipariş verdim.
Sipariş ve Tahmini teslim süresi görseli:
25 temmuzda kargonun halen çıkmamış olduğunu görünce müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri depoya ürünün acil olarak gönderilmesi için kayıtl oluşturdu.29 Temmuzda yani bugün sabah Hepsiburada.com dan ücret iadesi yapıldığına dair mesaj aldım.Oysaki ben iptal talep etmemiş siparişimin acil gönderilmesini talep etmiştim.Müşteri hizmetlerini aradığımda siparişin benim tarafımdan iptal edildiğine dair saçmaladılar resmen.(Daha önce başka bir ürün alıp aldıktan sonra iptal etmek istediğimde.Ürün faturası oluştuktan sonra iptal seçeneği olmadığını elime ulaştıktan sonra iade etmem gerektiğini sipariş iptali yapmamışlardı.Saçmalayan temsilciyle görüşmeyi sonlandırıp, yeniden aradım ikinci temsilci sırf hava almak adına sipariş iptali istemediğime dair sözde kayıt açtı ama hakem heyeti haricinde çözüm olacağını sanmıyorum.Muhtemelen başka bir yerden sipariş geçip aradaki fiyat farkı için hakem heyetine gideceğim.Başka tavsiyesi olan arkadaşların fikirlerini bekliyorum.
Hepsiburada.comdan gelen mesaj:
Açılan Acil gönderme kaydına gelen cevap:
Ürün Faturası:
ŞİFRESİ UNUTULMUŞ SSD NASIL SIFIRLANIR ?
|
ŞİFRESİNİ BİLMEDİĞİM SSD FORMATLAMA ÜCRET ÖDEMESİ YAPABİLİRİM
|
|
Bu Hyundai Getz'in ederi nedir ?
|
Aracımın değeri nedir ?
|
Philips 50PUS7303/62 3364 TL AMAZON
|
SANAYİ ESNAFINDAKİ ŞEREF YOKSUNLUĞU
|
Son Giriş: 5 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 264
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.224
İkinci El Bölümü Mesajları: 375
Konularının görüntülenme sayısı: 22.593 (Bu ay: 286)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 155 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El