Şimdi Ara

...:::HEPSİBURADA HİZMET KALİTESİ:::...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22 Haziran 2011 tarihinde satın almış olduğum Navitech marka, QX-B433 Primo model navigasyon cihazı 22 Ağustos 2012 tarihinde yapmış olduğu arızadan dolayı hepsiburada'ya gönderilmiş 11 Eylül tarihinde ürünün onarım yapılamadı bilgisi verilmiş ve para iadesi yapılacağı doğrultusunda bilgi verilmiştir. Ancak söz konusu tarihten bu güne bir (1) ay geçmesine rağmen hiçbir ödeme yapılmamış ve hepsiburada çağrı merkezi ile defalarca yapılan telefon görüşmesinde 48 saat içerisinde ödemenin yapılacağı doğrultusunda bilgi verilmiştir. Üzerinden 744 saat gibi bir süre geçmesine rağmen halen ne geri bildirim nede bir tarih veriliyor. Bu davranışlarından dolayı hepsiburada ve ekibini kınıyor, vermiş olduğu hizmetten dolayı kendilerini tebrik ediyorum.



  • adam bosuna hepsiburada dememiş, hepsiburada, katekulli de burada, adam uyutmakda burada, gecmişde 1 kez kazıgı yedim
    birdaha bedava verseler almam. Sadece fiyat bakmak icin giriyorum o kadar. Allah kurtarsın ne diyim.
  • Vallahi şaka gibi bir firma 1,5 ay oldu ne cevap veren var nede bir bildirimde bulunan var. Birçok yere şikayet yazısı yazdım ve sonunda meryem.yucel@hepsiburada.com isimli kullanıcıdan iban numarası için için mail aldım. Üzerinden 1 hafta geçti açılan irtibatlar kapatıldı.. Ne ödeme yapan var nede irtibata geçen telefon açıyorum ilgili arkadaşlara mail atıyorum diyorlar. Her seferinde papağan gibi aynı şeyleri sayıklıyorlar. Ödeme yapamıyorsanız hediye çeki oluşturun onun değerinde alış-veriş yapayım diyorum onuda yapmıyorlar. Hepsiburada ya ulaşmak için ödediğim telefon ücretleri zaten ürün bedeline yaklaştı. ARTIK YETERRRR!!!!!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.