Şimdi Ara

HEPSİBURADA İADE ALMIYOR- SERVİS BENİ HAKSIZ BULDU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
2
Favori
5.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Derhal tüketici haklarına şikayetini faturan ve ürünün arızalı olduğu kanıtları ile bildir. Ve bunu onlara göster. Köppppppekkkkller gibi alırlar.

    Benim arkadaşada aynısını yaptılar, bu şekilde köppek gibi aldılar geri telefondu onunda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yahu şu müşteri temsilcisinin verdiği cevaplara bak, robot gibi. rezillik resmen dalga geçer gibi hizmet veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S -- 24 Nisan 2020; 9:46:6 >
  • Servise göndereceksin cihazı verdikleri rapora göre ya değişim yada para iadesi alacaksın

    Burda firmayı bağlayan bir durum yok çünkü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aldığım telefonun 5 gün içinde dokunmatiği bozulunca iade etmek istedim. Kabul etmediler servise gönderin tamir etsinler dediler. Ben de hiç uğraşmadan thh ye gittim. Toplamda 2 kez gitmem ve 3-4 aylık süreç sonunda paramı geri aldım. Sizin de kolaylıkla alabileceğinizi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada uygulamasını bulundurmak bile artık bana düşük zeka göstergesi gibi geliyor. Birazcık internet ile haşır neşir olan insan bu hataya düşmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • legendfor kullanıcısına yanıt
    Tebrik ederim, hakkınızı aramışsınız. Ben de haklı olduğumu düşünüyorum ve bunun peşinden gideceğim. Gelişmeleri buradan paylaşacağım.
  • Kızın adı gortce K kullanıcısına yanıt
    Biliyordum aslında ama hepsiburadanın kendi sattığı ürün olunca ve ürün yorumlarını görünce cazip geldi. Üründen de memnundum açıkcası, ne zaman bu arızayla karşılaştım, o zaman öğrendim ürünün böyle bir problemi olduğunu. Çok yaygın bir arıza değil ama ne demişler "Sinek küçüktür ama mide bulandırır.". Ürünü kullanmak istemiyorum, iade etmek istiyorum diyince hepsiburadanın tavrı konuda anlattığım şekilde oldu.
  • Kullanılmış ürünse görülen hata serviste doğrulandıktan sonra iade veya değişim yapılır fakat bazı şirketler iade vermemek için bin takla atıyorlar ne yazık ki, giderek iğrenç bir hal alıyor durum
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Maalesef bende geçen senenin başında yaşadığım için artık kafamdan sildim n11 veya Trendyol gayet yeterli oluyor şimdilik sorun yaşamadım yaşasam da gideriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kızın adı gortce K kullanıcısına yanıt
    Onlar da vukuatsız değil ki, forumun öne çıkan konularında n11 satıcısı ve n11 ile problem yaşamış bir kullanıcı var misal. Gözüm kapalı alışveriş yapabileceğim bir site yok şu an.
  • Haksız olduğunuz halde kendinizi haklı göstermeye çalışıyorsunuz. 14 günlük cayma hakkında ürünün satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekiyor. Çalışan SSD arızalanmış, tabikide servise göndereceksiniz. Belki kullanıcı hatası var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Aslında evet benim yaşamama sebebim dikkatli olmam sanırım yüksek puanlı olumlu yorum alan satıcılar öncelikli malda problem olsa dahi sıkıntıyı gideriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hb asla tercih etmiyorum şu 11 gününde 25 günde ürün gönderip parasını gelmemesine ragmen alıyorlar
    servıse yollayın başka çare yok
  • Konuyu güncelledim.
  • İade almaları lazımdı aslında. Bu ürünü aşağıdaki gibi göndermiştim, hemen iade yapmışlardı mesela.

    HEPSİBURADA İADE ALMIYOR- SERVİS BENİ HAKSIZ BULDU
  • keremec kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de öyle biliyorum, ama yorum yapan arkadaşlar ve müşteri temsilcileri bu olayı diretince servise gönderme kararı aldım. Zaten iade etmek istediğim kayıtlarda var ve thh şikayetimi geri çekmedim.
  • Bana da kutusu açılmış kulaklık satmışlardı (bunu sonradan öğrendim). Renginden dolayı kutuya dokunmadan değişim istediğimde ise ürün açılmış diyerek geri gönderdiler. Defalarca görüşmem sonucunda iade edebildim.
    Hepsiburada benim için bitmiştir. Bir kez daha paramla rezil olmaya niyetim yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zatrox -- 24 Nisan 2020; 23:52:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam siz de kendi çapınız da haklısınız, HB da da haklı. Sizin dediğiniz gibi olsa her önüne gelen alsın ekran kartını en basit örnek olarak veriyorum yapıştır sin o.c yi sırf fantezi olsun diye yaksın yaksın bu kusurlu diye göndersinler hemen iade alsınlar. Bu çok saçma. Ama şunda haklısınız siz gönderin onlar göndersin servise. Ki sanırım onlar da bunu kabul ediyor HB nin de demek istediği zaten bu. Yani bostan yere kendinizi yorup bitap ettiğinize değmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shankssan -- 25 Nisan 2020; 6:42:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    İade almaları lazımdı aslında. Bu ürünü aşağıdaki gibi göndermiştim, hemen iade yapmışlardı mesela.

    Sizinki ile arkadaşın ki aynı mı hocam. Biraz düşünün. Siz kutudan çıkarır çıkarmaz aynı gün arızalı olduğunu ve ürünün çalışmadığını belirtmişsiniz. Arkadaş ise 12 gün kadar kullanmış daha sonra arızalandı demiş. Dediğiniz arkadaşın sorunu ile yakından uzaktan alakası yok. Size direk arızalı gelmiş. Bende 3 5 defa iade etmek istediğim ürünler de tek sıkıntı yaşamadım. Ama benimki ya ürünü beğenmediğim den yada Ürünün düşündüğüm gibi olmamasından kaynaklanıyor idi. Yani bekleme yapmadan teslim alır almaz ertesi gün geri göndermiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.