Şimdi Ara

HEPSİBURADA İADE ALMIYOR- SERVİS BENİ HAKSIZ BULDU (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
2
Favori
5.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bilgisayar almıştım beğenmediğimi söyleyerek cayma hakkimla iade etmek istedim ama kabul etmediler hakem heyetine başvurup 5 ayın ardından paramı geri aldım biraz zor oldu ama yani cayma için iade almiyorlar ne dediysem olmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sucukluselo96 -- 26 Nisan 2020; 4:9:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 5 ay önce vatan bilgisayar dan tenda modem aldım. Arızalı çıktı para iadesi yapmadılar,servis e gönderdim bire bir değişim yaptılar. Yeni gelen modem i denedim tekrar arızalı çıktı. Tekrar gönderdim tekrar yenisini yolladılar. Gönderdikleri yeni modem de arızalı cıktı. Pes ettim. Bu konuda ne yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    O zaman devlet yasayı değiştirsin hocam. 14 gün değil de 2 3 gün yapsın. Hem insanlar tam anlamıyla deneyememiş olur.

    14 gün ise, isterse bekler isterse beklemez, sizinki gibi bir mantık olamaz. Olursa da satıcı tarafında olur bu mantık. 13. Gün göndersin 14. Gün satıcının eline geçsin yine geçerlidir bu.

    Alıntıları Göster
    Satıcı değilim bunu belirteyim :) Sizin dediğiniz eğer olsun ben size su kadarını şoyleyim ürün alanların %95 i ürünü alır cayır cayır kullanır oyununu oynar keyfini alır hevesini alır 2 hafta boyunca hadi geri gönderdim der biter. Bu sayede rüyasinda bile göremeyeceği elektronik aletleri dibine kadar kullanmaya imkan verirsiniz herkese. Burası Türkiye Cumhuriyeti sanırım siz hala bizim milletimizi tanıyamamışsiniz. Adam 2 3 günde ne deneyecek onu zaten anlamıyorum. 14 gün içinde arıza verir ise sıkıntılı bir üründür o. 2 3 günde de arıza verirse yine sıkıntılı dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abcdef_23

    5 ay önce vatan bilgisayar dan tenda modem aldım. Arızalı çıktı para iadesi yapmadılar,servis e gönderdim bire bir değişim yaptılar. Yeni gelen modem i denedim tekrar arızalı çıktı. Tekrar gönderdim tekrar yenisini yolladılar. Gönderdikleri yeni modem de arızalı cıktı. Pes ettim. Bu konuda ne yapabilirim.
    Bire bir değişim kabul etmeyip para iadesi isteyebilir diniz. Gerçi vatan çek veriyor para iadesi yapmıyor direk ama üstüne 3 5 daha koyup başka modem alabilir diniz. Eğer para iadesi yada çek vermiyorlar ise tek çare tartışmaya hazır olun ve geri adım atmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum 14 gün koşulsuz iade 2. El durumuna düşecek ürünler için geçerli değil o zaman şöyle düşün ben ram alayım kutusunu açıp kullanip geri 10. Günde ben koşulsuz iade edeyim diyeyim . Veya telefon alıp 3-5 gün kullanıp ben bunu sevmedim deyip iade edeyim . Peki satıcı napacak o ürünü kutusu açılmış kullanılmış ürünü . Bu durumda yapacağın tek şey servise ürünün ayıplı olduğu raporlatmak sonrasında hb den para iadesi talep etmek bu kadar basit . Bunun için olaylar koparmana gerek yok .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11den bir ara almıştım ssd.kingston marka.bir arkadaşa verdim,ara ara bilgisayar açılmıyor boot olmuyor dedi.n11 den onay vermemiştim,satıcı ile irtibata geçtim ,servise göndeririz dedi.alalı 2-3 gün oldu ben sizden sıfır ürün aldım dedim.neyse iade oluşturdum yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta gibi bir sürede parayı iade aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmalar 14 günlük süreyi kullandırmak istemiyor. Ürünü çaktık bundan sonra bizden çıksın derdindeler. En güzeli yetkililere konuşmalarla şikayette bulunmak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsiburada üzerinden bir mağazadan hard disk siparişi verdim fatura göndermemişler. hepsiburadadan fatura için talep oluşturdum firma başka bir fatura yüklemiş hepsiburadaya ekstra talep oluşturamıyosun şaka gibi.
  • Amazon kullanın.Bu fitma böyle. Kardeşime note 8 pro aldık. Amazon hb aynı fiyattı. Amazon pahalı bile olsa amazonu tercih ederdim. Ayrıca forumda bi dünya hepsiburafa şikayeti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hb ile uğraşana kadar ürünü servise göndersen ya yenisi gelirdi yada para iadesi yapılırdı uğraşmayı tercih etmissin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade hakkınız kesinlikle var sebebiyle yazılmış zaten. Ve Adata'ların bu serileri kronik sorunlu, konuyu okuyan ve almayı düşünen varsa ALMAYIN.

    Ben de 2 adet SU650'yi yaklaşık 1 yıl önce n11'den almıştım, biri 2 ay içinde bozuldu değişim yapıldı, kronik sorunlu olduğunu bu değişimden sonra öğrendim, diğer cihaz da 8 ay sonra PC'de görünmez oldu (2 farklı satıcıdan alınmıştı).

    Aynı şekilde servise ulaşmam söylendi ama maillerime adam akıllı dönmediler bir türlü, ben de n11'e bildirdim durumu, direkt satıcıya gönderdim, form doldurdum, daha sonra iade hesabıma düştü. Gönderirken de alan kurye takip kodunu bana iletmediği için sorun yaşadım, kargo firmasını arayıp bulmuştum takip kodunu.

    Mağduriyet yaşayacağınızı düşünmüyorum, müşteri temsilcisi bariz yalan söylemiş, işi tüketici mahkemesine de taşıyabilirsiniz bu yanlış bilgilendirmeden dolayı ama normal yoldan da hallolacak bir şey.

    Edit: Bozulan birinci cihaz için yine servise ulaşamayınca direkt şirket merkezlerine yazmıştım, yanlış hatırlamıyorsam Tayvan'a karşı ödemeli olarak göndermek mümkündü ancak daha sonra Türkiye'deki servisle halletmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Infinitum -- 26 Nisan 2020; 14:43:0 >




  • Hocam son konuşmamızdaki müşteri temsilcisinin direktifi ile ürünü kuryeye vermedim, pazartesi günü kargoya vereceğim ve servise gidecek. Konuşmalarımızın ses kaydı var ancak bu kanıt niteliği taşımıyor diye biliyorum, kayıt tutmam unutkan olduğum için geriye dönüp ne dedim veya ne dedi diye bakmak amacıyla.

    Zaten ilk başlarda tüketici hakem heyetine dilekçe bırakmıştım, Hepsiburada süreç geçtiği için almam derse dilekçenin tarihi ile kanıtlamam mümkün olacak diye düşünüyorum.
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Ücret iadesi yapıldı hepisburada.com mu? Asla..
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    kimse böyle demiyor tabi ama ne çıkarsa bahtına sistemi bu sitelerde prensip olarak elimden geldiğince sorunsuz ürün almaya çalısıyorum en son ipad aldım hb dan şansıma sıkıntı çıkmadı biraz kumar
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    hocam şuanki dönemde e devlet üzerinden başvuru yapılabiliyormu
  • toress86 T kullanıcısına yanıt
    Hiç bilmiyorum benim olay 6-7 ay önceydi .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • toress86 T kullanıcısına yanıt
    Başvuru yapılabiliyor ama işleme alınıyor mu bilmiyorum. Covid-19 sebebiyle heyet toplanmıyormuş diye duydum.
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    geçen gün 25 liraya düz usb'den ethernete çeviren bir kablo sipariş geçtim n11.com üzerinden bir satıcıdan ürünün üstünde ve ilanda 10/!00 megabit hız verir yazıyor benim internet 25 mbit siparişi verdim satıcıya mesaj attım hız kaybı yaşarmıyım bakın aldım ürünü gibisinden hiçbir sıkıntı olmaz dediler ürün bir geldi 5 mbit hız veriyor mevcut hızımın 1/5 i anca yani üşenmedimm dolandırılmış hissettim aynı gün kargoyaya götürdüm direkt iade talebi oluşturdum ürünü yolladım ertesi gün mesaj geldş kargonuz ulaşmıştır bay x e teslim edilmiştir diye sonra ürünü 2 gün beklettiler ve iade talebimi reddettiler (ürün 25 liralik bir ürün ) iade talebimin reddedilmesinin sebebi 'kargo bize ulaşmadı '
    aptal yerime konulduğumu düşünüp n11 i aradım anlattım mağazayla konuşalım bizdede ürün teslim edilmiş gözüküyor dediler 1 gün sonra dönüş yaptılar ürünü kargo firması teslim etmemiş ürün nerde bilmiyorlarmış (umrumdamı) bunu söyleyen n11 müşteri hizmetleri 29 nisanda aradılar ve iade talebimin kabül edilceğini en geç 30 nisanda iade yapıcaklarını söylemil mağaza okey dedim bende 30 nisan hiçbir hareket olmadı 1 mayıs girdi araya bakalım en geç pazartesiye kadar bekleyecem yoksa başka bir yol bulucaz ama ben bunu yaşamak zorundamıyım böyle bir müsteri deneyimi olurmu 25 liralık ürün için bumudur yani bu iş bilmezlik beni sinir ediyor anlamasam haklarımı bilmesem 25 lira 25lira kitleyip geçecekler daha geçen ay alıexpressten ipad için lçin kılıf sıpariş ettim iki tanesi vergi toplam 90 lira tutarlı bir alışveriş alırkende dedim iki tane alayım yolda başına birşey gelir plastik kılıf bu sonuçta hasar alır vs iyikide iki tane almışım birisi kargoda deforme olmuş tr den alsam inan iade etmek için uğraşmam kullanılırdı yani ürüne open dispute açtım siteden fotosunu ekledim ertesi gün bir ürün için açmış olmama rağmen iki ürün parası iade kabül ettiler ve ürünlerde bende kaldı buradanda chengzi store a sevgiler




  • Hepsiburada haklı. Elektronik ürünlerde böyle bir durum mevcut. Eğer ürün arızalı çıkarsa ya da yolda başına bişey gelirde siz farketmeden kullanmak isterseniz önce servise vermeniz gerekiyor ve iade için onlarla konuşmanız gerekiyor, ben daha yeni aldım kullanmadım gibi. Zaten faturanızda satın alma tarihiniz vardır. Servisten iade kağıdını aldıktan sonra zaten ya değişim ya da iade edebiliyorsunuz. Ancak bu konuda amazonun eline kimse su dökemez
  • Musteri temsilcisine direk urunu denedim calismiyor geri gonderiyorum derseydiniz seve seve geri alirlardi. Ancak senin elinde bozuldugu icin cihaz sen sorumlu oluyorsun ve garanti proseduru devreye giriyor. Hepsiburadanin sorumlulugu yok urunun ihracatcisi ve garanti kosullari devreye girmesi lazim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.