Şimdi Ara

HEPSİBURADA İADE ALMIYOR- SERVİS BENİ HAKSIZ BULDU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
2
Favori
5.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam burada Hepsiburada haklı... Ürün paketi açılmamaış ve kullanılmamışsa koşulsuz iade kapsamına girer.

    Kullanılmış ürünlerde servis raporu olmadan değişim yapamazlar.


    basit bir örnek ürünü takarken dişlerini kırdın ya da düşürdün ve o yüzden çalışmıyor. ne olacak?

    bu yüzden servis ürünü alır kullanıcı hatası yoksa rapor verir. aldığınız yer değişimini ya da para iadesini yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marmarafb -- 23 Nisan 2020; 22:37:19 >
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    bu mantık ta yanlış bir mantık... size para iadesi yapıp gönderdiler diyelim ya sizin hatanızsa?


    burada yapmanız gereken servise gönderip not olarak ürün 30 gün içinde arızalandığı için ü
    rün değişim ya da iade raporu istiyorum diye yazmak. servis zaten bu raporu yazacaktır dediğiniz gibiyse
  • marmarafb M kullanıcısına yanıt
    Açılmamış ve kullanılmamış ise ben bu ürünün ayıplı olduğunu nereden anlayabilirim? Arkadaş sağolsun araştırıp atmış:

    "GÜNCEL TÜKETİCİ UYUŞMAZLIKLARINA İLİŞKİN SIKÇA SORULAN SORULAR

    I- AYIPLI MAL VE HİZMETLER:

    1- Satın aldığım ürün kısa bir süre içerisinde arızalandı fakat onarım yaptırmak istemiyorum. Değişim veya para iadesi hakkım var mıdır?

    Evet, satın alınan malın ayıplı çıkması durumunda malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde tüketicilerin, bedel iadesi, malın ayıpsız misliyle değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarımı isteme hakları vardır. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir. Satıcı tüketicinin talebini yerine getirmek zorundadır."

    Açıkça belirtiyor. Kaldı ki ben ssdyi nasıl bozabilirim? 10 gün boyunca kasada çalışan ssdden 11.günde haber falan yok. Laptopa taktım onda da yok. Araştırdım adata'da kronik oldugu yönünde konular var.




  • marmarafb M kullanıcısına yanıt
    Benim servise göndermek istemememin sebebi, bir çok şikayet okudum ve büyük bir kısmında servise gönderilmiş. İade istenilmesine rağmen ürün yenisiyle değiştirilmiş, insanlar iade etmek isteyince de iade almamışlar. Dışarıdan doğru gözüküyor ama adamlar işi yokuşa sürüyor.
  • Hocam şimdi on küsur gün kullanmışsın tabiki iade koşullarını sağlamaz. Böyle bir koşulsuz iade şartı olamaz. Ürünü kullanmamış vs olsan neyse. Öyle bir kanun dediğin gibi olsa o zaman her zaman kullanılır hatta 14 günde bir yenisi bile alınır valla kral is.
    Ürün çalışmış on küsur gün kullanılmış iade almazlar bu konuda da haklı çıkarlar üzgünüm.
    Keşke o kanun dediginiz gibi olsa 14 günde bir hayatımı yaşardım.

    Dediginiz ayıplı mal kısmı sorusu bizzat tüketici hakem heyetinde samsung telefonumda yaşadım iade olması için garanti belgesinde yazdığı şartlar geçerli imiş ordada bir malın aynı yılda 4 iki yılda 6. Kez servise verilmesinde para iadesi isteyebilir diyor. Bende dedim o zaman her geldiğinde yollarım geri bir yılda 4kez gönderdim para iadesi istedim verilmedi. Tüketici heyetine başvurdum 6 ay telefonu kullanma bekle dediler bekledim peki çıkan sonuç ne oldu sonunda hiçbirşey çünkü cihazda hic parça değişmemiş .resmen saçmalık .
    Umarım iade alabilirsiniz. Ama yasal olarak galiba hb ya değil satıcı kimse onunla muhattap oluyorsunuz bende öyle olmuştu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Hocam olayı kendiniz bazlı düşünmeyin. Yüzlerce binlerce satılıyor o üründen. Sen doğrusundur başkası yanlış.

    Bir ürünün ayıplı olup olmadığına tüketici ya da satıcı değil servis karar verir. Sen bu bozuldu ayıplı mal diyemezsin ya da satıcı aaa sen bozdun diyemez.

    Servise gider servis ürün ayıplı der sonrasında ürün iade ya da değişim talebiniz alınır.


    Arkadaşın gönderdiği maddede sadece bu hakka sahip olduğunuz yazıyor. Her bozulan üründe bu hak yoktur. Dediğim gibi servis raporu gereklidir. Yine kendiniz bazlı düşünmeyin telefon aldı birisi 10. Gün su döktü bozuldu. Bunu aldığı yere götürüp değiştiremez. Servise gider servis zaten neyin ne olduğunu anlayacaktır.

    Evet kanunlar tüketiciyi korur ama suistimali de engeller. Siz için konuşmuyorum yanlış anlamayın. Servise gönderin zaten dediğiniz gibiyse değişim iade raporu çıkacaktır.

    Bu arada esnaf vs değilim haklarını bilen ve tek taraflı bakmayan bir dergi editörüyüm sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünü gönderirken değişim iade raporu isteniyor notu düşün. Velev ki ürün değişim geldi. Açmayın iade isteyin o zaman almazlarsa haklısınız. Thh yi her türlü kazanırsınız ama mevcut durumda kazanamazsınız benden söylemesi ki tecrübelerim var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yalan söyleyeyim, kötü niyetli birisi olsam bu hakkı suistimal etmek aklımdan geçse bunu 261.18 TL değerinde bir üründe yapmam. Sanırım son noktayı thh koyacak. Bugün 261 TL beni ne zengin eder ne fakir ama şunu biliyorum ki zaten gözümde vukuatlı olan hepsiburada noktayı koydu.
  • 14 gün cayma hakkı her şeyde geçerli diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş Olsun bende hepsiburada.com ' dan PS3 kol aldım iki tane ikiside sahte çıktı Sony firmasına şikayetimi bildiriyorum.
  • mrtgfb M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler size de geçmiş olsun, umarım hakkınız olanı alırsınız.
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ben de o niyetle almıştım ki hiç pişmanlığım olmadı yıllardır mağazadan görüp internetten alırım ki o 14 gün koşulsuz iade cayma hakkım elimde olsun 2016 da iade almışlardı sorgusuz onda da ekran sorunu vardı ama artık o yasayı takmıyorlar belli ki
    Mesafeli satışlarda 14 gün iade yasasını apple ve amazon sorunsuz yapıyor gerisi sallamıyor pek o yüzden elektronik alışverişlerimi yurtdışında. Yapıyorum gemide çalıştığım için bazı avrupa limanlarında freeshop ship var ayağımıza geliyor sorun çıkarsa iade alınıyor ve Türkiye’den çok ucuz inşallah hakkını alırsın hocam bu durumu bilirim konu up



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 24 Nisan 2020; 0:23:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 14 gün cayma hakkını istediğiniz şekilde, istediğiniz zaman kullanamazsınız. Malın tekrar satılabilirliğinin bozulmadığı durumlarda satıcı iade almak zorundadır, o ayrı. Fakat paketi açılmış/kullanılmış ürünlerde servis raporu gereklidir. Malı üreten, sadece servisi muhatap alır. Satıcı kafasına göre iade/değişim yapamaz. Yaparsa ve üretici de geri almazsa satıcının suçu nedir?

    Konu sahibi arkadaş 250 liralık ürün için bu yapılmaz demiş. İnsanları, özellikle yurdum insanını tanımıyormuş gibi davranmaya gerek yok. 20 liralık ürün için bile çirkeflik yapanlar var. 25 senedir perakende sektöründe birisi olarak, satıcı/alıcı fark etmez insanlardan tiksindim. Ne şerefsiz satıcılar, ne şerefsiz alıcılar gördüm aklınız durur. "Mantığın bittiği yerde askerlik başlar" diyen adam perakende sektörünü görmemiştir.

    Ekleme: Diyelim ki servise gönderdiniz ürünü, serviste art niyetli olarak (firmaya bağlı birazda) sizin hatanız olmasa da, kullanıcı hatası diyebilirler. Bu ihtimal her zaman var. Veya ürünü değiştirip, iade almamaya çalışan satıcı da çıkabilir. Böyle durumlarda tüketici hakem heyetleri düzgün çalışıyor diyebilirim. Mağdur etmezler. Biraz uğraşmanız gerekir ve zaman kaybı olabilir. Umarım çözersiniz uğraşmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsenik -- 24 Nisan 2020; 0:29:20 >




  • arsenik kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten son dediğiniz yüzünden servise göndermek istemiyorum bir bakımdan. Şimdi servise göndereceğim belki benden kaynaklı olmasa da tüketici hatası diyecek. Şimdi ben bu durumda itirazımı servise mi yapacağım hesiburadaya mı? Hepsiburada demiyecek mi kardeşim iş benden çıktı işini servisle çöz? Ben sıfır aldığım ekranı arızalı telefonu mağazada açmama rağmen geri veremedim de garantiye yolladım 2014'te. Ona rağmen bana kapalı kutu telefon vermediler sadece telefon değişti, peşine düşmedik diye 1 ayda geldi telefon(genpa). Ben sayarım 2-3 tane daha var böyle hüsranlı servis anım. Şimdi ben bu ortamda nasıl güveneyim o servise? Herkes birbirini koparmak peşinde.

    Ha belki de bununla 2-3 ay uğraşmak yerine 2 haftada çözülebilecek.

    Refahımız yetmiyor müşterinin her zaman haklı olduğu ülkelere ama haklı olduğumu düşündüğüm işin peşini bırakmayacağım, varsın thh sen haksızsın desin. Tecrübe olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 24 Nisan 2020; 0:56:8 >




  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Öyle bir durumda tüketici hakem heyetine başvurup hem servisi hem satıcıyı şikayet etmen gerekir.

    Maalesef haklısın. Birçok firma haksız olduğunu bile bile sorunu çözmekten uzak duruyor. 100 müşterinin problemini çözeceğime, şikayet eden 20-30 tanesinin problemini 5-6 ay süründürüp çözersem daha kârlıyım diye düşünüyor vizyonsuz insanlar. Evrensel olan, "en iyi reklam, memnun müşteridir" felsefesine kafa basmıyor bizim yerli tüccarların.

    İşin kötüsü, yabancı firmalar da ülkemize geldikten 1-2 sene içinde bu mantığa dönüyorlar ne hikmetse.

    Genelleme yapıyorum, farkındayım. Arada mutlaka iyisiyle kötüsüyle istisnalar olacaktır.
  • Ssd nasil bozuk cikar diye kimsede yorum yapmamis biostan ekleme yaptin mi arkadas yoksa direk ssd`yi taktin mi sen ne yaptin arkadas dememis hemen bozuk iade edelim olmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Dayı Noktayı Koysan ne yapıcan hepsi aynsının laciverti amazon tr desen beni delirtiyor 100 tane ürün atmışlar depoya ne arasm yok yada unofficial satıcılır arıza çıksa yine aynı sorunu yaşıcam
  • Cryptical kullanıcısına yanıt
    Ssd aldığımda çalışıyordu ve gayette memnundum, Dün bilgisayarı açıp içeri atıştırmalık bir şeyler almaya gittim geldim, boot ekranıyla karşılaştım. Laptopa takınca da boot ekranıyla karşılaştım. İnternetten çözümüne baktım, tek yaşayan ben değilmişim, açılan konulara kronik problem cevabı gelmiş. Hepsiburadayı aradım iade etmek istediğimi söyledim, Olay böyle başladı.

    Ekleme: Ssd dediğimiz icat sonuçta el altında duran bir şey değil, kasanın içinde duruyor. Kendi imkanlarımla bozmak için uygun bir alet değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 24 Nisan 2020; 9:30:1 >
  • toress86 T kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben yine bir ssd alacağım ama sırf bu düzenden dolayı kafama yatmıyor, Ben kurumsaldır, yıllardır sektörde sonuçta diye gidip hepsiburada veya amazonu seçiyorum, bana satış sonrası destek sunamayacaksa gidip ahmet-mehmetten almamdan ne farkı var? Sen orada bostan korkuluğu musun yani?
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Apple zorlu centerda bu şekilde bana kendi kanunumuz var , sürecimiz thh kanunlarına göre ilerlemiyor diye zırvalamıştı eminmisiniz uğraşırım dedim . Evet dediler .
    4 ay sonra elimde mahkeme kararıyla gittim zorlu center apple a bakın haklıymışım kazandım sökülün paraları dedim . Baktılar okudular şok oldular . 2,5 sene önce satın alınmış cihaza para iadesi yazıyor :) avukatlarımızdan bilgi gelmedi gelince ararız dediler . Tamam dedim ama itiraz falan olursa benim her gidip gelmem taksiyle 130 lira civarı tutuyor fişlerinide saklıyorum bunu lütfen iletin avukatlarınıza dedim . 3 gün sonra mail attılar gittim nakit olarak verdiler 2,5 sene önce verdiğim paranın tamamını :)
    Kesinlikle verin thh e onlar uğraşsın .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.