Şimdi Ara

HEPSİBURADA İADE ALMIYOR- SERVİS BENİ HAKSIZ BULDU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
2
Favori
5.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adata ssd'im bir buçuk yıl sonra bozuldu, arızasını bir kağıda yazıp servise yolladım, biraz bekledikten sonra servis raporu verdi. Sizin 10 gün kullandığınız cihaza çok rahat iade alırlar. Ama dediğiniz ve istediğiniz şekilde değil tabi. Mecbur servise gitmesi gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lxde -- 25 Nisan 2020; 9:47:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadigim urunu bozulan direkt iade edebilmek istiyor. E firmalar ne bilsin senin bozmadigini? Ssd bozulmus once bir gelsin servis kontrol etsin akabinde garanti kapsaminda yenisiyle degistirilir demiyor mu? Ne istiyorsunuz daha anlamadim ki? O zaman garanti olayi kalksin,2 yil icinde her sey istenen zaman iade edilsin. Boyle bir dunya yok, Amerika amazona bile bunu soylesen once gonderin bakalim derler. Ha servise kendileri gonderip yardimci olsalar iyi olur ama yapmiyorlarsa garanti belgesinde servisler belli kargolarsin olur biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak_bt kullanıcısına yanıt
    Bakın daha önce bu tipten bir olay yaşamadığım için bana "elektronikte ve 2.el statüsüne giren ürünlerde kapsam dışı" dediklerinde itiraz ettim çünkü satış sözleşmesinde veya 6502 sayılı kanunda böyle bir madde yok. Herneyse servisle iletişime geçeceğim pazartesi günü, servisin müşteri temsilcisi net bir bilgi veremedi.

    Hocam ayrıca amazon gibi (amazon tr'den bahsetmiyorum) müşteri dostu bir firma yok. Ürünü göndermenin maliyetli olacağı söylendiğinde masrafları kendileri karşılıyor yada hiç ürünü göndermeden size parçalı iade veya tam iade veriyor. Tonlarca örneği var.
  • Tuketici hakem heyetine git

    Azıcık arastir cok kolay is 1 tanecik dilekce yazip göndereceksin e devletten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • adata'nın tümü için demiyorum ancak bazı adata ssd'lerde bu tür sorunlar mevcut bende aynı marka ssd aldım tıpkı sizinki gibi bir anda ssd görmeme hataları başladı reset atınca düzeliyordu. Sonra temelli gitti hiç uğraşmadım öyle bir köşede duruyor ofiste. sorun yönünden hak veriyorum size çünkü aynı şeyi bende yaşadım.
  • shankssan kullanıcısına yanıt
    HB bize iade onay formu olmazsa geri gönderilir size büyük ihtimalle diyor yani bize yollayın biz yollarız servise gibi bir yaklaşımları yok. Ürünü benim kargolamam gerek, servisin müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim "Benim bilgim yok ne desem yanlış yönlendirmiş olurum" diyor. Hangi kargoyla anlaşmalı oldukları bilgisini dahi alamadım, kendi imkanlarımla tek tek kargo firmalarını arayarak öğrendim. Keza kargo firması kapınızdan almak için kurye yollayamam çok yoğunuz diyor, o da haklı ne diyeyim. Pazartesini bekliyorum anlayacağınız.
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyeti için dilekçe yolladım, başvurum alındı.

    Hocam ssd ile çalıştığı vakit hiçbir problem yaşamadım, uzun süredir harddisk kullandığım için farkı gördükten sonra mükemmel bir icat olduğunu düşünüyordum. Ne zaman bozuldu ben forum sitelerinde problemi arattım, SU630 ve SU650 modellerinin kronik arızalı olduğunu o zaman öğrendim. İşte o zaman onarım yada değişim fikri aklımdan tamamen silindi. Markanın o modellerini kullanmak istemiyorum açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qlkn

    Tüketici hakem heyeti için dilekçe yolladım, başvurum alındı.

    Hocam ssd ile çalıştığı vakit hiçbir problem yaşamadım, uzun süredir harddisk kullandığım için farkı gördükten sonra mükemmel bir icat olduğunu düşünüyordum. Ne zaman bozuldu ben forum sitelerinde problemi arattım, SU630 ve SU650 modellerinin kronik arızalı olduğunu o zaman öğrendim. İşte o zaman onarım yada değişim fikri aklımdan tamamen silindi. Markanın o modellerini kullanmak istemiyorum açıkcası.
    evet hocam bu markada kronik sorunlar mevcut ancak bu sizi ssdlere nefrete zorlamasın. umarım iade alırsınız aldığınızda üstüne bir miktar daha koyarak daha kaliteli bir markadan ssd alabilirsiniz.
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    Bu tarz durumlarda hiç ayıplıyla uğraşmayıp cayma hakkı olarak göndersek olur mu acaba? Çünkü ayıplı diyince iade/değişim yapmamak için kırk takla atılıyor konudan anladığım kadarıyla.
    Ben öyle bi sıkıntı yaşamadım mesela geçenlerde şarj soketi sipariş vermiştim ürün fotoğrafında ve başlıkta orijinal görünüyordu. Ama gelen ürün yan sanayi idi. Ayıplı ürün olarak iade ettim satıcı direkt kabul etti. N11'den almıştım bu arada. Biraz şans işi gibi 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veronicaa kullanıcısına yanıt
    İade edilemeyecek ürünler kategorisinde değilse ve 14 günlük cayma süren geçmemişse cayma hakkı kullanmak en mantıklısı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapman gerekenler
    1. Kolay İade formunu doldurup beğenmedim diyip iade edecektin.

    şimdi uğraş dur iade kabul edilmeyebilir
  • Üniversite zamanlarında aynı sorunu powerbank ile bende yaşadım, powerbank kutusu açılmış bantlanmış ve açıklama kısmında yazan micro usb kablosu paket içinde bulunmuyordu. Arayıp durumu anlattım ve açıklama kısmında yazan bu ürün yok demekki bu açılmış dedim kontrol edip dönelim dediler, ne oldu biliyor musunuz açıklamayı değiştirdiler ve dönüş yapmadılar ben tekrar aradım açıklama kısmı dedim yok yazmıyor demişlerdi bana ekran fotosu aldığımı bu yaptığınızın dolandırıcılık olduğunu söyledim değişim istedim kabul etmediler iade edin dediler ürünü indirim ile uyguna aldığımı aynı fiyat olmadığını söyledim yapacak bir şey yok dediler ardından değişim talebiniz reddedildi diye mail attılar ben de bir kablo alıp kullanmaya devam ettim powerbank i memnun da kaldım ama, aman dikkat hepsiburada bir şey alırken aynı fiyatta başka bir sitede varsa uzak duruyorum sizde uzak durun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence açıldığı için ve kullanıldığı için arıza sonrasında oluşmuş. Servis üzerinden iade veya değişim olur diye düşünüyorum. Sonuçta bir arıza var. Çalışmıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayıplı malda iade süresi 6 aydır. Satış tarihinden itibaren 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıbın satış anında olduğu kabul edilir. Bu madde üzerinden iade isteyebilirsiniz.
  • iade almasalar thh ver 14 gün icinde arıza cıkmasa bile iade hakkın var.
  • Hepsi burada, n11 vs hepsi hikaye. Kurumsallık için Amazon’u öneriyorum. Amazon daha Türkiyeye gelmeden önce adamlardan kulaklık aldım. Kulaklığın kablosu fotoğrafta siyahtı sırf kırmızı çıktı diye bi miktarını geri yatırdılar. Türkiyedeki Amazondan da alışveriş yaptım gayet iyiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qlkn

    HB bize iade onay formu olmazsa geri gönderilir size büyük ihtimalle diyor yani bize yollayın biz yollarız servise gibi bir yaklaşımları yok. Ürünü benim kargolamam gerek, servisin müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim "Benim bilgim yok ne desem yanlış yönlendirmiş olurum" diyor. Hangi kargoyla anlaşmalı oldukları bilgisini dahi alamadım, kendi imkanlarımla tek tek kargo firmalarını arayarak öğrendim. Keza kargo firması kapınızdan almak için kurye yollayamam çok yoğunuz diyor, o da haklı ne diyeyim. Pazartesini bekliyorum anlayacağınız.
    Ben size şoyleyim olacağı büyük ihtimalle garanti kapsamında ya değişecek ya tamir görecek tamiri kabul etmemenizi öneririm bu kadar kısa sürede arıza veren ürün yeniden verecektir. Bir kere usta eli değmeye görsün. Daha iflah olmaz. Ama mağdur edilmeyeceginiz kanısındayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon bu tür konularda çok iyi ama Türkiye'te kuvvetli girmedi. Yoksa hepsinin tozunu atardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4077 sayılı Kanunun 4. maddesi ve ilgili yönetmeliklerle "ayıpl mal"ın tanımı bellidir. Tüketicinin ayıplı malın teslim tarihinden itibaren (dikkat satın alım değil, teslim tarihi), 30 gün içinde ayıbı satıcıya bildirme yükümlülüğü vardır. Burada ayıbın 203 gün içinde ne zaman çıktığı önemli değil, sadece teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde bildirim yükümlülüğü var. Bu yapıldığı takdirde ürün yasal ya da satıcı garantisi kapsamında değil, ayıplı mal kapsamında değerlendirilir.

    YANİ teslim edildiği günden itibaren 30 gün içinde ayıplı olduğu tespit edilen bir ürünün, TESLİM EDİLDİĞİ GÜN İTİBARİYLE AYIPLI OLDUĞU anlamına gelir yasal olarak.

    Bu durumda satıcı ayıplı mal satmış olduğundan üretici ya da teknik servis gibi kaynaklara yönlendirmesine kanmayın. Satıcının ürünü 30 gün içine geri almadığına dair yazılı belgenizle birlikte THH'ye başvurun, seçimlik haklarınızdan istediğinizi kullanın. THH kararı çıkıncaya kadar da (THH direktifi haricinde) ürünü kimseye vermeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shankssan

    Sizinki ile arkadaşın ki aynı mı hocam. Biraz düşünün. Siz kutudan çıkarır çıkarmaz aynı gün arızalı olduğunu ve ürünün çalışmadığını belirtmişsiniz. Arkadaş ise 12 gün kadar kullanmış daha sonra arızalandı demiş. Dediğiniz arkadaşın sorunu ile yakından uzaktan alakası yok. Size direk arızalı gelmiş. Bende 3 5 defa iade etmek istediğim ürünler de tek sıkıntı yaşamadım. Ama benimki ya ürünü beğenmediğim den yada Ürünün düşündüğüm gibi olmamasından kaynaklanıyor idi. Yani bekleme yapmadan teslim alır almaz ertesi gün geri göndermiştim.

    Alıntıları Göster
    O zaman devlet yasayı değiştirsin hocam. 14 gün değil de 2 3 gün yapsın. Hem insanlar tam anlamıyla deneyememiş olur.

    14 gün ise, isterse bekler isterse beklemez, sizinki gibi bir mantık olamaz. Olursa da satıcı tarafında olur bu mantık. 13. Gün göndersin 14. Gün satıcının eline geçsin yine geçerlidir bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.