Her kafadan ses çıkıyor. Arkadaşlar iade ürünler üreticisinde tekrar paketlenir. Adam size açılmış ürünü satarken açılmış diye belirtmek zorunda. Umarım bir gün kazık yersiniz hakkınızı alamazsınız hakediyorsunuz bunu. İsteyen istediği ürünü alır iade eder. Keyfi de iade eder. Fan aldım standart tasarım bir ürün değil. Ama çok sesli çalıştığı için iade ettim bu keyfi bir iade değil. Yeni yasa yürürlüğe girince amazon gibi firmalar iade almaya devam ederse 3 5 fazla verin oralardan alın. Her zaman diyorum yeni yasa aptallık gelen ürünü kutudan kırık çıktı diyerek kırıp iade eden çok insan olacak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevecen69 -- 16 Aralık 2022; 14:27:20 > |
Hepsiburada İade iPhone'ları satıyor ! (4. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hâlâ konu sahibini haksiz cikarmaya calisan insanlar var. HepsiBurada'dan alir, Amazon'dan alir vb. yerden alir. Bu onu suclu yapmaz, sifir cihaz diye satilan cihazin boyle bir hâlde olmasi kotu bir durum.
Basiniza gelmeden anlayamazsiniz gercekten. Hakli olani suclamak Turklere pardon Orta Dogu insanlarina ozgu olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-576135C16 -- 16 Aralık 2022; 14:22:35 > -
Ya kardeşim afedersin ama 43.000₺ lik gibi bir teknolojik aletide hepsiburada bile olsa elektronik ortamdan almazsın ya bu nasıl rahatlık nasıl özensizliktir. Öyle bi cihazı elini dokunmadan gözünle görmeden almaya çalışmak nedir
Hem ayrıca 12-13-14 arasında kamera ve çip farkı dışında hiçbir farkı olmayan bi telefona ne diye 43.000₺ verirsiniz anlamıyorum? Temin ederim ki 14 pro bile olsa 43.000₺ Nin her bir kuruşunu hak edecek hiçbir şekilde de kullanmayacaksın o telefonu. Gidip 12 pro almak varken kalan parada cebinde kalırdı.
Forumda kaç defa bas bas bağırdık 13 çıktığında bile "bu ne la bildiğin 12s olmuş bu telefon" dedik. 14 çıktı bunlar gene bi özellik ekleyemediler. 14 proya gerçekten ihtiyacın mı vardı ben anlamıyorum. Başına geleni savunmuyorum ama şaman öğretisi derki "sen öğrenene kadar ders devam eder". Dersini öğrenmiş olmalısın böyle cihazlarıda bir dahaki sefere elle tutulur gözle görülür şekilde al
İphone 12'nin üstünü tamamen gereksiz ve külfet olarak görüyorum14 pro kullansanız bile 12 ye geçtiğinizde "bune ya çöp telefon" demeniz imkansız
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Konu sahibinin şikayeti oldukça yerinde. 15 Pro'nun çıkmasına 9 ay kaldı, tabii ki hızlıca satın alıp telefonunu hemen kullanmak isteyecek. 14 Pro'mu piyasaya çıkmadan önce ön siparişle aldım, Eylül ortasından beri de paşa paşa kullanıyorum. Parası neyse verdim aldım. İhtiyacım da yoktu. Yine de aldım.
Ayrıca, yasaların ve kuralların düzgün olarak uygulandığı her yerde 43.000TL'lik telefon online alınır. Online alışveriş tutardan bağımsız olarak güvenle yapılır. Siz öpülmeye alışmışsınız, doğal karşılıyorsunuz.
-
Ben de emin olamadım ama şu anda kontrol ettiğim zaman sistem üzerinde iade seçeneği aktif olarak gözükmekte,
-
Bana kullanılmış playstation 5 gönderdiler
Hb ürünleri kontrol edip hepsi jet ile gönderseler
Ugraşmıyorlar sahibinden mantgı gitti gidiyor ebay
Mantıgı ile çalışıyorlar komisyoncuyum
ürünmü satın aldın paran bende ikinizin arasındayım
Ayıplı malmı geldi iade et al paranı bukadar
Ürün söz misali 20.000 anlık 5 saat geçerli
%30 indirimle 6 bin ile 14000₺ ye kredi kartıyla
Aldın 12 taksit ozaman iade her ay bankaya takasit tutarı kadar ödeniyor noldu limitin hiç oldu
Daha alamazsın veya tek çekimle ödediysende indirimli aldıgın in o tutarda bulamazsın 15 günde bir zam geliyor
Alışveriş Kredisi ile alırsan 14 günü bulur iade süreci buseferde bankanın kullandırmış oldugu kredinin günlük faizini dosya masrafını kredi kullandırma faizi bsmv tonla şey kesintiye giriyor
20.000₺ şey içi. 3000 banka masraf çıkarıyor
Amazon ABD böyle degil Ürün operasyon merkezine geliyor sıfır ise sıfır ürün veya kutusu açılmış yenilenmiş ise o şekikde kontrol ediliyor ayıplı mal kesinlikle müşteriye ulaşmıyor
Amazon kendi paketleyip ups ile gönderiyor
Amazon türkiye bu operasyona dahil olursa magduriyetin önüne geçer sanırım ya kendi satıyor veya çok güvenilir tedarikçilerle iş birligi ile çok az problemle karşılaşılıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iFruit -- 16 Aralık 2022; 16:37:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam çok büyük anlatım bozukluğunuz var ,hiçbir şey anlamadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Retro61 trazbanspor isimli donanım haber kullanıcısı cevap verip engel atmayacaksin işine gelmeyince taban turizm oku bu mesajimida ne adamsınız ya doğruları soyleyince cevap ver bas engeli zortingen ştayze 😂😎🤣🤣👏🏽😁😁😂
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yavv shh sütünü iç yat sen. Abilerinin konusuna karışmaa hadi yavrucum hadii
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu karar ertelendi dostum. Şuan öyle bir karar yok. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2022/09/20220914-4.htm
2024'e kadar cayma hakkı kullanılabilecek bu ürünlerde de. Yani hepsiburadanın iade almaması kanunsuzluk olur.
-
Sana kimse al demiyor zaten. Satıcı satmayacak bu kadar basit. Tüketiciye kanunen verilmiş bir cayma hakkı var. Malın mutat kullanım çerçevesinde 14 gün içerisinde sebep göstermeden iade etme hakkı var tüketicinin. Satıcı bunu uygulamak zorunda. Yani bunun çözümü adamın bunu iade etmemesi değil, hepsiburadanın karşısındaki müşteriyi enayi yerine koymayıp iade gelen cihazı sıfır gibi satmaması gerekiyor.
-
Siparişimi vereceğim, ürün bana gelecek ve beğenirsem alacağım. Beğenmezsem iade edeceğim, prosedür bu şekilde. Uzak mesafeli alışveriş yapılıyor yani ürün belirsiz bir şekilde size ulaşıyor. Rengi hoşunuza gitmez, bedeni olmaz bir sürü olumsuz durum var. Konuda bakıyorum da herkes alışverişi ile hiç bir alakası olmayan 3. bir kişinin işine yasalara karşı bir şekilde karışmaya başlamış.
Size kullanılmış bir ürün gönderildiyse bu gönderen kişinin sorunu. İade edilmiş bir ürün olabilir, mağazalarda sergilenen bir ürün olabilir, satıcının kendinin keyfi kullandığı bir ürün olabilir. Bunun peşine niye düşüyorsunuz? Size ne?
-
Bi de jelatin basmışlar :D
-
Bana al demiyor da bunlarla ben niye uğraşayım arkadaşım? Farz edelim ki sipariş verdik böyle bir tane keyfi iadeli 2. el olmuş ürün geldi. Ürünü sipariş ettin, bekle bekle bekle, ürün geldi. Açılmış kullanılmış. Bir daha iade et, iki saat anlat derdini, şanslıysan sorun olmadan yeni ürünü al şansızsan uğraş dur. Kaybettiğin şey sadece vakit de değil. Tamam hepsiburada işgüzarlık yapmış da müşteri bozuntularının hiç mi suçu yok? Al bak beğenilen mesajlarda verilen örneğe bak. Adam 2 tane iphone alıyor farklı renklerde biri alınacak biri iade edilecekmiş. Neymiş rengine bakacakmış. Lan iPhone bu ya, her sene %99.9999 aynı tasarımla, benzer renklerle aynı boyutlarda gelen telefon. Telefon la bu neyine bakacaksın, giysi değil bir şey değil. Ürünü alırsın kronik sorunlu çıkar, kırık çatlak çıkar bozuk çıkar veya yanlış gelir iade edersin de -rengini beğenmeyip iade etmek de ne bileyim- internet çağındayız yani. Ürünü alıp satışa koyup satılmayınca iade eden mi dersin, giydiği donu bedenine uymadı diye geri yollayan mı dersin... Kanun var diye haklar suistimal edilmemeli. Biraz empati. Zaten olan yine tüketiciye oluyor. O malum yasa da zaten böyle tipler sebebiyle çıktı, umarız asla yürürlüğe girmez ama bu gidişle olacağı bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Üründe bir sorun yoksa ben bunun rengini beğenmedim arayüzünü beğenmedim falan filan diye iade etmek mağazadan deneyip internetten almaktan çok daha büyük bir adilik, keyfi iade yapan çevremde de çok insan var bizim millete iyi bir özellik yaramaz komple kaldırılmalı bu iade sistemi. Sadece bozuk ve açıklamaya uygun olmayan ürünler iade edilmeli.
-
Etik konusunda evet haklısınız gerçekten yapılmaması gereken bir hareket özellikle de iPhone konusunda git Apple Store’a al eline incele mesela. Çoğu üründe mümkün değil fakat iPhone bu konuda gayet ulaşılabilir ve denenebilir bir ürün. Ama ne olursa olsun satıcılar gelen iadeyi kabul etmeli ve tekrar satışa sunmamalı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir mağazada ödenen kiraları, açık olarak sunulan teşhir ürünlerini düşünecek olursak bu kısım tartışmaya açık bir konu değil oradan bir şey çıkaramazsınız onu geçin.
WEB sitesindeki görsel ile ürünün rengi birebir aynı mı diyorsunuz? İlerleyen cümlelerde dolandırılmanın önünü açacak ifadelerde var, bir sitede satıcı mısınız?
Ülkemizdeki insanları neden küçümsüyorsunuz, bu nefretin sebebi nedir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 16 Aralık 2022; 19:45:34 > -
Tamam aynen mağazadan ürünü incelemek çok büyük bir suç ama 40 bin liralık telefon alıp rengini beğenmedim diye iade etmek çok doğal bir hak baya güzel bir etik algınız var
-
sırf hb değil herkesde bu pislik var . ya 14 tb hdd alacağım kaç tane satıcından aldım. hepsi 1 sene kullanılmış disk gönderiyor . ayrıca fabrikanın 7200 rpm dediği diskin içindeki disk 5200 rpm. bu allahın belası pislikler yüzünden hdd alamıyorum . memlekette herkes dolandırıcı olmuş.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X