Şimdi Ara

Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
93
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tüketiciyi rezil etmeye odaklı bir firmadır Hepsiburada. Hepsiburada aracılığıyla Techburada satıcısından 02.09.2024 tarihinde 4574722951 sipariş numaralı ve 52.393,90 TL tutarında MSI Katana 17 B13VGK-1030XTR Model laptop satın aldım. Techburada bana ekranında 3 adet ölü pikseli olan ayıplı mal statüsünde ürün gönderdi. Bende 14 günlük iade süreci içerisinde ürünü değişiminin yapılmasını talep ettim. Hepsiburada üzerinden direkt olarak değişim seçeneği olmadığından değişim talebim mecburen iade başvurusu altında yapıldı. Ürünün fiyatının ben satın aldıktan sonra fahiş şekilde yükselmesinden dolayı ürünü asla iade etmek istemediğimi eğer değişim yerinde iade gibi bir aksiyon alınacaksa da mutlaka aranmam gerektiğini Hepsiburada müşteri hizmetleri yetkililerine birden fazla olacak şekilde not aldırarak ilettim. Hepsiburada müşteri hizmetlerinin birden fazla çalışanı bu konuda asla endişelenmemem gerektiğini ürünün değişim olacağını eğer iade kararı alınırsa bu karar işleme alınmadan mutlaka haber verileceğini bu sayede eğer istersem ürünün iade kaydı yapılmadan tarafıma tekrar gönderileceğini söyledi. Ürünün kusurlu olduğu MSI yetkili servisi tarafından tespit edildi ve değişim raporu düzenlendi. Bu rapor doğrultusunda satıcı firma ürünün değişimini yapmak için eyleme geçmek üzereyken Hepsiburada onca yapılan telefon görüşmelerini ve verilen sözleri hiçe sayarak ürünün iadesini gerçekleştirdi. Ürünü tekrar satın almak için 10.000 TL vermek zorunda bırakılmam bir yana taksitli alışveriş yaptığımdan dolayı hesabımın aydan aya taksit tutarında blokesi kalkacak. Bütün bu mağduriyetimin tek sebebi aranarak bilgi verme zahmetinde bulunmamaları. Bu mağduriyetimi Hepsiburada yetkililerine ilettim ve uzman ekip mağduriyetimin giderilmesi için en mantıklı çözümle bana yardım edeceklerini söylediler. 27 Eylülde başlayan süreç 5 Ekimde sonuçlandı ve buldukları çözüm 3.000 TL indirim kuponu. Bekletildiğim süre boyunca ürüne zaten 3.000 Tl den fazla zam geldi. Yine bütün bu saçmalığa rağmen en azından indirim kuponunun fiyatı fahiş şekilde yükselen ürün yerine aynı fiyatta olan ve aynı markanın daha iyi özelliklere sahip bir başka ürün için tanımlanmasını istediğimde aldığım cevap olumsuz oldu. 15 eylülden 5 ekime kadar süren bu süreçte bana yaşatılan stres, müşteri hizmetlerinin alaycı tavrı, not alıyoruz demeleri ama asla notların yazılmaması ya da dikkate alınmaması sorunun bir başka tarafı.


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet


    Hepsiburada'nın Ayıplı Mal Statüsünde Olan Laptopun Değişiminde Yaşattığı Mağduriyet








  • burası türkiye burada ne rekabet ne müşteri memnuniyeti. firmalar için hiçbir şeyin bir önemi yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yazık yemin ediyorum ya. Şu paralarda bile mağdur ediyorlar milleti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef haklısın; dediğin gibi fiyat fark etmiyor. Üstelik fiyat arttıkça, hem meblağın yüksekliğinden dolayı zararın tazmini ve yeniden ürün alınması noktasında tüketici için ekstra bir mağduriyet oluşabiliyor, hem de satıcı veya yetkili, sorumluluk almaktan çekiniyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulut3507 -- 6 Ekim 2024; 11:30:14 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.