Şimdi Ara

Hepsiburada'nın yaşatmış olduğu mağduriyet!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada üzerinden 13.04.2020 tarihinde ''Vestel Beyaz Ankastre Set 4 (AD-6331 B - AO-6104 B - AF-6653 B)'' kodlu ürünü sipariş verdim.
    Ürün 1 gün boyunca ilanda kaldı. Kredi kartımda limit olmadığı için 1 adet de arkadaşımdan benim adıma sipariş etmesini rica ettim.
    Sipariş veren arkadaşım üyeliksiz devam et kısmından benim adıma sipariş verdi, dolayısıyla 2 adet set almış oldum.
    Set aldığım ürünlerden sadece AF-653 B kodlu fırın 20.04.2020 tarihinde teslimat adresine Vestel servisi olan Toprak elektronik tarafından bırakıldı.
    Servis çalışanına set olarak aldığımı diğer ürünlerin neden gelmediğini sorduğumda farklı arabalarla dağıtım yapılıyor 1-2 gün içerisinde geleceğini söyledi.
    Daha sonra bana vestel tarafından kesilen faturada ankastre set yerine sadece bana gelen fırına fatura kesildiğini gördüm (irsaliye değil fatura).
    Bunu farketmemle birlikte hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım. Görüşme sonrası eksik ürün bildirimi açmamız gerekiyor, dilerseniz buradan yapabilirim dedi.
    Peki dedim ne yapmamız gerekiyorsa yapalım. Tam 1 hafta sonra talebiniz müşteri hizmetlerimizce sonuçlandırılmıştır diye bi mail geldi.
    Ancak mailin içeriğinde hiçbir bilgi yok, sadece çözüm sürecini değerlendiriniz yazıyor.
    Bu ürünü benim adıma alan arkadaşım aranıyor HB tarafından satıcının (VESTEL) ilanı yanlış açtığını ürünü göndermeyeceğini,
    istersek sadece fırın ve ocağı gönderebileceklerini aksi halde siparişi iptal edip 100 lira HB çeki vereceklerini söylemişler.
    Bu süreçte ben de arandım ancak telefonu yoğun kullanan biri olarak 2 defa aramalarını açamadım.
    Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda departmanların farklı olduğunu ve sizin aramanıza gerek yok onlar size dönüş sağlar denildi.
    Sürecin uzaması ve daha da uzacağını düşündüğüm için kullanamayacağım ürüne para ödememek adına annemler için aldığım 2. ürünü arkadaşımdan iade etmesini rica ettim.
    Üyeliksiz devam ettiği ve faturayı benim adıma oluşturduğu için onun da alıcısı ben gözüküyorum.
    Ancak telefon numarası ve doğal olarak sipariş numarasıda farklı. Ama görünen o ki Hepsiburada için sipariş numarası ve üyelik numarası hiç önemli değil.
    Arkadaşımın başlatmış olduğu iadeye istinaden gelen servise ürünü teslim ettim. Ancak onun numarasına açılan üyelik yerine benim asıl üyeliğime iade yapılmış.
    Bunu arayıp müşteri hizmetlerine söylediğimiz zaman 2 farklı cevap aldık.

    1.Eksik ürün talebinde bulunduğunuz için, satıcı ürünü tedarik edemezse iade yapar.
    2.Karışıklık olmuş aynı isme ait 2 sipariş olduğu için.

    Şu an asıl üyeliğime iade yapılmış gözüküyor ama çek diğer hesaba tanımlanmış, arkadaşımın üyeliğinde ürünü iade etmek istesek dahi edemiyoruz.
    ''Ürün HB üzerinden alınan iade koduyla gönderilmediğinden iade süreci HB tarafından takip edilemiyor'' uyarısı alıyoruz.

    Ürün bana gelmeden önce Vestel Toprak Elektronik tarafından aranıp iade mi yaptınız diye birkaç defa arandığımı da belirteyim.
    Velhasıl, Hepsiburada ve Vestel arasında iki taraflı bi mağduriyetimiz söz konusu.
    Set olarak aldığım ürünü alamamayı geçtim, ürünü iade sürecini bile beceremeyen iki firma.
    Mağduriyetimiz 1 değil 2 değil, çok uzatmamak için kısa kestim.



    Not 1: Evet, bu kısa hali.
    Not 2: Türkiye vestelleniyormuş...







  • Burada asil soru fiyatin hatalı olduğunu bilerek mi aldınız? 4lu set diye satilan urun aslinda tek ocakti deniliyorsa 4lu set kac paraya alınmıştır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    “Ankastre set 4” kodlu 3’lü set ürün. Ürünün uygun olduğunu bana ilgili firma çalışanı olan arkadaşım söyledi. Bunu firmaya bildirdiğini ancak firmanın kampanya fiyatı bu, belirli stoğun bu fiyattan satılacağını söyledi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öne çıkarır mısınız. Ürünlerden artık geçtik paramızı bile alamıyoruz!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.