Şimdi Ara

Hepsiburada rezaleti.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
721
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan çok ürün aldım.Hiç sorun yaşamamıştım.Ancak son yaptıkları şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    "Kingston HyperX Fury Blue 8GB 1600MHz DDR3 Ram (HX316C10F/8)" ürününü sipariş ettim ve sorunsuz olarak kargo geldi. Paketin üstünde sökülmüş ancak ürünle alakalı olmadığından dolayı önemsemedim. Her neyse bilgisayarıma taktım rami görmedi. Anakart ASUS P5E3. Aynı modelin 2x4GBlisini denedim gene çalışmadı farklı model ramler çalıştı. Anakart üreticisi olmadığımdan dolayı uyumluluğunu bilmem imkansız. İnternette uyumlu olmaması nedeniyle Hepsiburada'ya iade edilen ramler olduğunu ve para iadesi aldıklarını okudum. Buna güvenerek Hepsiburada'dan sipariş ettim. Daha sonra iade talebinde bulundum. İade reddedildi sonra 2. yolladığımda iade alındı yazmıslar. Ama ürün geri geldi.Nedenini sorduğumda "sehven yazılmıştır" dediler. Tekrar yolladım gene iade alındı yazdılar gene ürün geldi. Telefonla aradım. Ürün kullanılmış dediler. Kolay iade şartlarında bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri var.Bileşenleri ile ilgili bir koşul yok.

    Bu yaptıkları resmen tüketiciyi enayi yerine koymaktan başka bişey değildir. İadeden geldikten sonra kutunun içini açtığımda HYPERX yazan bandrolun yırtıldığını farkettim. İlk aldığımda ürünü resmini çekmek aklıma gelmemişti .Zaten ilk aldığımda böyle bir durum olsa geri yollardım ürünü açmadan. Onu da geçtim HYPERX logolu sticker vardı. O da içinde yok. Hem iadeyi reddediyorlar hem de ürünün aksesuarı eksik geliyor. Bir etiket için niye yazdığımı düşünebilirsiniz. Ancak ürünün paketini de yırtarak verilmesi yüzünden herhangi bir yerde satmam imkansız. Ürün resmen 2-3 senedir kullanılıyor imajını vermişler. Faturasını da pakete zımbalamışlar. (Normalde içindeydi.)
     Hepsiburada rezaleti. Hepsiburada rezaleti. Hepsiburada rezaleti.
    Üyelik iptali talebinde bulunmuştum cumartesi günü.Ancak bu durumu öğrenince hemen çağrı merkezini aradım. Durumu söyledim ve üyelik iptalimin bu işlem tamamlandıktan sonra yapılmasını istiyorum dedim. İlgili yerlere söyleyecekmiş. Pazar sabahı baktığımda üyelik girişimin silindiğini gördüm. Mail adresine de siparişlerle ilgili mesajlar gelmeyecekmiş. Ayrıca üyelik iptalinde bulunurken mailime Hepsiburada mesajlarının gelmemesini de belirtmiştim. Ama hala promosyon mesajları mailime geliyor.

    Hepsiburada'dan ürün alırken 2 kez düşünün. Bu Hepsiburada'dan aldığım son siparişim oldu. Maile gelen mesajlardan abonelik kaldırmak için üye girişi istiyor. Ne yapabilirim?







  • ben iadede sorun yaşamadım da kargoda çıldırtıyorlar beni 12 parça ürün aldım 8 ffarklı kargoyla geldi. Ben genelde istediğim performansı alamadım diye iade ediyorum.
  • hotmail kullanıyorsan

    yukarada süpür var gelen kutusu klasöründeki tüm iletileri ve gelecek tüm iletileri sil yap
  • Geçmiş olsun arkadaşım, ben de hepsiburadadan aldığım S6 edge plus telefonu 1 hafta kullandıktan sonra telefonun daha önce işlem gördüğünü anlayıp iade etmek istedim. Bu konuda gerçekten tek başına kalıyorsun. Müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor. Ben zar zor telefonu iade edip paramı aldıktan sonra hesabımı kapattırdım. Senin durumun biraz daha karışık, tüketici hakem heyeti ile şansını denemende fayda var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sanalpazar rezaleti
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.