13 martta apex 3 sipariş verdim hepsiburadadan 14 martta geldi kutu yanlardan açılmıştı hasarda almıştı.Kargoda düşünce hasar alıp almadığını bakmışlardır diye düşündüm.Ertesi gün farkettim ki kutudaki seri numarayla klavyenin altındaki seri numara uyuşmuyor.Aklıma ilk gelen bana gelen ürünün iade/değişim ürünü falan olduğu ama hala net bir bilgim yok.Hemen iade talebinde bulundum sonrasında.Bir de şunu farkettim SATICI 1 sanırım hepsiburada mağazasını kapatmış aradığımda bulamıyorum.Satıcıya soru sor bölümüne geldiğimde farklı bir SATICI 2 ismi geliyor.Bunu öğrenincede ismini belki değiştirdi ama o isimlede mağaza yok.Fatura falanda yollanmadı.Yarın gelip hepsijet ücretsiz olarak ürünü teslim alıp satıcıya yollıcak ama olmayan satıcıya nasıl geri yollanıcak:D Birde satıcıya ulaştı diyelim iadem kabul edilmez ise nasıl bir yol izlemeliyim bilen birisi tavsiyeler verebilir mi çünkü başıma buna benzer birşey hiç gelmedi.Satıcı bulunamadı diyelim o zaman nasıl yol izlicem ürün elimde böyle mi kalıcak? SİPARİŞ NO:849 204 740 İADE TALEP NO:693871853 SATICI 1:OCAK DÜNYASI SATICI 2:TEKNO DEV MAĞAZASI Buradanda süreci paylaşıcam https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-iadedegisim-urunu-gonderdi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2B7066AE -- 15 Mart 2023; 21:40:43 > |
Bildirim