Şimdi Ara

Hepsiburada seçili ürünlerde yarısı bizden kampanyası 200/100 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
2
Favori
21.953
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bana da yattı ama zorla. bu 2. kez oldu hb’da. inanılmaz rezillik. söz veriliyor ve yapılmıyor. bir daha asla hb sitesinden bir kampanyaya katılmam. alışverişleri de diğer sitelere kaydırmak gerek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • akifhoca A kullanıcısına yanıt

    Bu cüzdan ile ilgili sorunlara nedense de sürekli Esengül hanımefendi (!) bakıyor. Bir kere telefonla da görüşürken bir temsilci bey Esengül hanım konuya çok vakıf papel olaylarında demişti. Ya diyorum herkes yanıltıcı reklamdan şikayet edip THH'ye versin uğraşın şunlarla diye.

  • Kampanyalı ürün alışverişimde sorun yaşıyorum

    SON GÜNCELLEME

    06.03.2022

    TALEP NO

    974778028

    SİPARİŞ NO

    871750710

    TALEP DURUMU

    İşlem Sürecinde



    Khakma Amber-Yeşil 2'li 750 ml. Zeytinyağı Sıvıyağ Şişesi Yağdanlık Yağlık Stantsız 750-SB-BZ

    KHAKMA

    Merhaba Burhanettin Bey, Ben Fulya, talebinizin sonuçlanması için ilgili departman ile iletişime geçiyorum. İşleminiz sonuçlanana kadar sürecinizi ben takip edeceğim ve sizi konu hakkında bilgilendireceğim. Teşekkür eder, iyi günler dilerim.

    03 Mart Perşembe

    Merhaba Burhanettin Bey, Ben Fulya, öncelikle yaşanan gecikme için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Belirtmiş olduğunuz Yarısı Bizden kampanyası hakkında gerekli incelemeleri yaptığımda, 849399686 numaralı siparişinize istinaden kampanya kapsamında hakedişiniz bulunmadığı bilgisine ulaştım. Farklı bir işlem yapamadığımızı belirtmek isterim. İyi günler dilerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Efendim, Şikayetvar ayazdim. Bu yazdığına istinaden beni aradılar. Satın almış olduğun ürünlerden sadece bu kapsam içinde dediler ve diğerlerinin kapsam dışında olduğunu söylediler. Ben yine de doğru bir alışveriş yaptığında ısrarciyim. Bu ürün hakkında ödeme yapıp mağduriyetin giderilecek dediler. Ama, her nasılsa 3 gün sonra tekrar olumsuz cevap yazdılar. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu. Açıkça müşteriyi oyaliyorlar ve müşterinin hakkını yeme hususunda oldukça pervasızlar. Yazıklar olsun. 100 TL yüklenmesi gereken hepsi papeller güne gitti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uludogan.b U kullanıcısına yanıt

    Direkt yanıltıcı reklamdan şikayet edin. Böyle böyle akıllanacaklar.

  • Aynı üründen 3adet almıştım, birisi dikkate alınmış,kural öyle imiş en fazla bir ürün papeli yatarmis!!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.