Satıcısı hespsiburada olan bir anakart sipariş ettim 22 Mart tarihinde. Hepsi Jet ile extra 19₺ ödeme ile yarın teslim seçeneği vardı ancak yarın olmasında ertesi gün olsun dedim. Ürün İstanbul içi bir adrese gönderilecekti. Ancak bugün 25 Mart ve hala kargolanan bir ürün yok. Çağrı Merkezi tamamamen yalan ile durumu idare ediyor. Her aramamda farklı cevaplar geliyor; kimisi yoğunluktan diyor, kimisi bugün 17 de kargolanacakmış, kimisi gece çıkacak, kimisi kargolanmis ama sisteme yansimamis diyor vs vs... Muhtemel ki ürün stoklarında yok ve gelmesini bekliyorlar ve de müşteriyide oyalayabildikleri kadar oyaliyorlar. Merdiven altı bir firmadan alışveriş yapsam anlarımda hepsiburada gibi bir firmanın böyle ahlaksız ve terbiyesiz bir tavırla müşteriyi oylamasını rezalet olarak görüyorum. |
Bildirim