Şimdi Ara

HEPSİNİ DENEDİM ÜÇÜ KALDI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
3.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    inşallah tutmaz ama tutacak ne yazıkki, yıllarca da satılacak. Hyundai diyince akla i10 - i20 - i30 . . . gelecek.Fiyatlar zamanla düşecektir tabi.
    Ama benim araba tutmasın bu ilgi ve bakışlar hoşuma gitti

    Avustralya da yılın arabası seçildi bu arada, dizel i30
    http://worldwide.hyundai-motor.com/common/html/about/news_event/press_read_2007_35.html



    Bence fiyatlar düşmessin, hatta daha da yükselsin.
    Yakında "Vay be adama bak Hyundai almış, cukka sağlam galiba" diyecekler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    inşallah tutmaz ama tutacak ne yazıkki, yıllarca da satılacak. Hyundai diyince akla i10 - i20 - i30 . . . gelecek.Fiyatlar zamanla düşecektir tabi.
    Ama benim araba tutmasın bu ilgi ve bakışlar hoşuma gitti

    Avustralya da yılın arabası seçildi bu arada, dizel i30
    http://worldwide.hyundai-motor.com/common/html/about/news_event/press_read_2007_35.html



    Bence fiyatlar düşmessin, hatta daha da yükselsin.
    Yakında "Vay be adama bak Hyundai almış, cukka sağlam galiba" diyecekler.

    kendinizi kahretmeyin düşecek fiyatları düşeeeceeekkk




  • (Serdem sanirim aciklama yazmis ben forumun 2. sayfasini okumadan yazmisim 2. baski oldu kusura bakmayin)Burada bir yanlis anlasilma var 64km/saat hizla yapilan bu carpisma tesleri aslinda 55 km ye 55km hizla kafa kafaya gerceklesen bir carpismaya es deger hasar yaratiyor ki o da aracin orta yarisinin kenarinda olacak tam kafa kafaya da degil bindirmeli %50 ye %50.Testlerin aciklamalrini okursaniz gorebilirsiniz yani 60 a 60 km olunca 120 olmuyor:) ama gene de o suratte olan kazada ne kadar koruyacagi kesin fakat yine de guvenlik acisindan bir kriter oldugu unutulmamali...bu arada ben de Oktavia II ile yeni astra sedan enjoy+spor paket arasinda kaldim...:(


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdem

    Anlattıklarınızdan sonra mondeo kafama çok yatmıştı hatta dün akşam ikinci eldeki araçları inceledim taki sabah şunun birde ncap sonucuna bakim diyene kadar
    />
    />

    Siz siz olun o koltuğa yapıştıran güce aldanıp fazla basmayın, dışardan heybetli gözüküyor ama özellikle sürücü kısmı çok zayıf..


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    ford mondeo bence.çünkü 330Nm gibi bir tork varya adamı zevkten 4 köşe ediyor.koltuğa yapıştığını hissetmek varya o kelime ile ifade edilebilecek bir duygu değil.hele uzun yolda ve yokuş yukarı sol şerite geçip çocuklar bana müsade demenin keyfi apayrı


    ncap i gözönüne almakta haklısın.bende önem veririm zaten.
    ama şuna inanırım.
    seni kaza yapmaktan veya kaza yaptığında ölümden kurtaran kıçının altındaki araba değil kafanın içindeki beyindir

    arabanın sağlamlığı elbette önemli ama 60km hızla duran bir cisme çarpmada çarpışma hızı toplamda 60km ----ncapdeki testler böyle----
    eğer karşından senin gibi en az 60km ile bir araba gelse ve ona çarpsan eder sana toplamda çarpışma hızı 120km
    böyle bir olasılıkta oldukça fazla aslında.
    şimdi düşün bakalım 5 yıldızlı hangi arabada kolun bacağın sağlam kalır.
    allah korusun.yazdıysa bozsun.kaza olmaya görsün 5 yıldız bile hikaye çoğu zaman.
    onun için arabanı kafanla kullnacaksın ama araba kullanmanın zevkini kalbinde hissedeceksin.
    eğer ben kafalı adamım dikkatliyimdir diyorsan birak yıldızları seyretmeyi.keyfini çıkarmaya bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozmudo -- 29 Kasım 2007; 1:15:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozmudo

    Burada bir yanlis anlasilma var 64km/saat hizla yapilan bu carpisma tesleri aslinda 55 km ye 55km hizla kafa kafaya gerceklesen bir carpismaya es deger hasar yaratiyor ki o da aracin orta yarisinin kenarinda olacak tam kafa kafaya da degil bindirmeli %50 ye %50.Testlerin aciklamalrini okursaniz gorebilirsiniz yani 60 a 60 km olunca 120 olmuyor:) ama gene de o suratte olan kazada ne kadar koruyacagi kesin fakat yine de guvenlik acisindan bir kriter oldugu unutulmamali...bu arada ben de Oktavia II ile yeni astra sedan enjoy+spor paket arasinda kaldim...:(


    octavia elegance ve FSI motor ise octavia al kardeşim.
    birde ikinci el ise arabaların özelliklerinide bilmek lazım kesin bir karar için.
    ama sıfır alacaksan octavia elegance ve FSI motor al.MPI motorun yüzüne bile bakmaçok satılık MPI A5 var dikkat et.millet çekmiyor diyor




  • hiç tereddütsüz leon derim.
    harika br tasarım...
  • FSI ozellike almiyorum..Ilerde belki LPG donusumu yaparim garntisi bitince diye:) 102 beygir olani bahsettigim 500 kadar daha inecek gibilerdi ben israr etmedim...Satilik araba var da 2006 modelleri 29 dan basliyo temizleri o fiyata zor satilir tabii sifiri 35 olunca:) Jettalara bak FSI 2006 modeller 34.000 felan ikinci elleri sifirina bak 43.000YTL e 10 milyar iniyo adam VW satiliyor da 6 milyar inersen Skodada tabii satilmaz:) sen de ver 25 e bak nasil kapiliyor..Aslinda 25 e felan bulsam alip LPG takicaktim ama yok:) bir de o dolu dolu donanim...O bakimdan yarin i30 , astra sedan ve octiyi test edicem
    Sonucu yazarim sizlere...Octi cok da kotu kacmiyor 1250 kiloya gore...HIll holdertan tut esp her sey var ayni motor ayni kasa farkli amblem jetta comfortline da kacmiyo ama 42.800 e hala satiliyo...neyse gene de siz beni ikna edin:) Fikirlere acigim...tesekkurler...:)

    Orjinalden alıntı: TheGate




    octavia elegance ve FSI motor ise octavia al kardeşim.
    birde ikinci el ise arabaların özelliklerinide bilmek lazım kesin bir karar için.
    ama sıfır alacaksan octavia elegance ve FSI motor al.MPI motorun yüzüne bile bakmaçok satılık MPI A5 var dikkat et.millet çekmiyor diyor




  • ben olsam kesinlikle peugeot 308 alırdım..
    bir araba nın dış görünüşü ne kadar güzel olursa olsun ne kadar konforlu olursa olsun ana damarı motoru kötü olunca diğerlerinide sıfırlıyor,belki motor sağlamdır dayanıklıdır ama 8v olması herşeyi bitiriyor benim için,ayrıca fazla yakmasıda cabası,yeni bir arabaya lpg derseniz o ayrı..
    i30 a gelince benim önyargılarım yoktur ama burada önyargıl davranıyorum birazda fiyatı düşük olsaydı zaten çok satardı..

    bunlar arasında 308 i lider olarak görüyorum,geçen kokpitine oturdum özellikle ön göğsüne bayıldım çok derin ve zarif,kalite hisi veriyor,peugeotu hiç sevmemem rağmen bu kadar param olsaydı bu na kıyardım bu araba için,bence çok hoş bir araba zaten dizel motorunu biliyoruz,bmw ile geliştirdikleri benzinli motor bile bu arabayı alınası kılıyor..bu arabayla aramda duygusal bir bağ oluştu..

    sana kolay gelsin inşallah istediğini alırsın..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    bende de leon büyük bir hayalkırıklığı yaratmıştı, ama bende sadece içi değil motoru da hayal kırıklığı idi, dizelinin fiyatı da hayal kırıklığı
    leon lara bakmak güzel ama alırmısın hayır

    haklısın.arabada sadece şekil var.102hp motor ve iç mekan hayal kırıklığı
    bence seatların çoğu sadece kaporta.diğer tarafları o kadar iddialı değil hatta vasat



    Leon bazı arkadaşlarında söylediği gibi iç mekanıda dışı gibi olsa ne A3 satardı ne Golf... Bu yüzden iç mekan bu şekilde...

    "Seatların çoğu kaporta" derken yanılıyorsunuz bence, hemen hemen 4 yıldır Seat kullanıcısıyım, 8 ay İbiza Cupra kullanıp 2004 yılında sattım ve şuan da Seat Cordoba sahibiyim.. Bence B segmentinde en kaliteli araçlardan birisi Cordoba & İbiza, iç mekan sorunu sadece Leon için geçerli bence, Altea, Toledo, İbiza ,Cordoba gayet kaliteli araçlar...Kesinlikle kaportadan ibaret değiller, donanım olarak baz donanımlarında bile dolu araçlar satıyorlar,motor,şasi,alt yapı zaten VW & Audi, teknoloji yine öyle, vasat derken neyi kastettiniz anlamadım..




  • hayırlısıyla yarın ya i30 yada 308 alıyorum. artık son noktaya geldim. nasıl başladık nerde bitirdik. gerçekten araba almak zor iş.
  • i30 ve leon derdim ama illede bi tanesi olacaksa i30
  • quote:

    Orjinalden alıntı: goldenknight

    hayırlısıyla yarın ya i30 yada 308 alıyorum. artık son noktaya geldim. nasıl başladık nerde bitirdik. gerçekten araba almak zor iş.

    hocam son yorumum.bütçene uyan arabaları bir kere en az 40km bin kullan.hatta kiralama şansın varsa almadan önce kirala birgün kullan.sonra içlerinde hangisini kullanmaktan zevk alıyorsan ve içi dışı hoşuna gitmiş ve keyif vermişse git onu al.incelemelere göre forumdaki yorumlara göre araba almaya kalkmışsan bir kere araba seçmekte zorlanırsın.herkes kafanı karıştırır.araba taksici değilsen keyif işidir.keyif almadığın araba keder verir.kullan en çok keyif aldığın arabayı al.başka birşeyede pek bakma
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: goldenknight

    hayırlısıyla yarın ya i30 yada 308 alıyorum. artık son noktaya geldim. nasıl başladık nerde bitirdik. gerçekten araba almak zor iş.

    hocam son yorumum.bütçene uyan arabaları bir kere en az 40km bin kullan.hatta kiralama şansın varsa almadan önce kirala birgün kullan.sonra içlerinde hangisini kullanmaktan zevk alıyorsan ve içi dışı hoşuna gitmiş ve keyif vermişse git onu al.incelemelere göre forumdaki yorumlara göre araba almaya kalkmışsan bir kere araba seçmekte zorlanırsın.herkes kafanı karıştırır.araba taksici değilsen keyif işidir.keyif almadığın araba keder verir.kullan en çok keyif aldığın arabayı al.başka birşeyede pek bakma


    TheGate gerekenleri yazmış.Bende aynı şeyleri söyleyecektim.

    goldenknight 308 ve i30 deneme sürüşü yaptınmı?Yukarda yazmıştın.Tam hatırlamıyorum.İkiside estetik olarak güzel araçlar gerçi ikisini de binmedim.Ama senin içine hangisi yatıyorsa onu al.Gate dediği gibi bir uzun sürüş yap.Bide aklını karıştırmak gibi olmasın.Ama keşke Opel Astra deneme sürüşü yapsaydın.Ben kısa süreliğine yarım saat kadar Astra GTC kullandım.Gerçekten kaliteli ve keyifli araç idi.

    Ama i30 ve 308 arasında karar verdiysen i30 tercih ederim.Gerçi 308 daha konforlu ama 307 yüzünden bu araç elememe sebep oluyor.Gerçi 308 de o hatalar giderirmişdir.

    Bu arada ilk sayfayı okudum.Evet iki araçında test sürüşünü yapmışsın.Okurken hatırladım.Corollayı tıkırtılar ve yol sesi içeri veriyor diye elemiştin.Aklıma takıldı.İ30 bu sesler yokmuydu?Çünkü Accent de ben bu sesleri duymuştum.i30 bu sorun yoksa o zaman malzeme kalitesini artırmışlardır.Ama yukarda dediğimiz bir sürüş daha yapma imkanın varsa ikisini tekrar dene.Ayrıca ilk 308 deneyiminde demişsin, 308 daha sessiz ve kaliteli diye dediğim gibi 308 daha konforlu neyseki elinde 2 seçenek var.Hangisini alsan pişman olmazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducatine -- 30 Kasım 2007; 22:10:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ducatine
    Bu arada ilk sayfayı okudum.Evet iki araçında test sürüşünü yapmışsın.Okurken hatırladım.Corollayı tıkırtılar ve yol sesi içeri veriyor diye elemiştin.Aklıma takıldı.İ30 bu sesler yokmuydu?Çünkü Accent de ben bu sesleri duymuştum.i30 bu sorun yoksa o zaman malzeme kalitesini artırmışlardır.Ama yukarda dediğimiz bir sürüş daha yapma imkanın varsa ikisini tekrar dene.Ayrıca ilk 308 deneyiminde demişsin, 308 daha sessiz ve kaliteli diye dediğim gibi 308 daha konforlu neyseki elinde 2 seçenek var.Hangisini alsan pişman olmazsın.

    hyundai i30 ben kullandım.dizelde kullandım benzinlisinide.i30 da tekerlek sesi var.hemde ciddi olarak var.bana 17" jantlardan dediler sonra 16" jant olan style modelini kullandım ondada vardı.gayet güzel asfaltta bile o ses var.bana fazla yol sesi alıyor gibi geldi.rahatsız oldum o sesten açıkçası.deneme sürüşü yapanlarda aynı şeyi söyleyecektir zaten.




  • 3000km dir i30 kullanan biri olarak söyleyeyim, arabada sadece lastik sesi duyabilirsin,senin de dediğin gibi tekerlekten geliyor. Bunun da sebebi sert hamurlu honkook lastikler.
    Benimki select jantı, sanırım 15'' ; lastikleri değiştirince o da kalmayacak. Kesinlikle katılmadığım nokta, düzgün asfaltta o ses yok.
    Birde araba da motor sesi, rüzgar sesi vs. sesi olmadığı için tek duyabildiğin o, kulağını tırmalaması belki de kaçınılmaz
    Alırsın Bridgestone er300 yada michelin o da ortadan kalkar.

    Accent ile karşlaştırırsanız hata edersiniz,ne accentle ne elantra ile hiç alakası yok.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ducatine
    Bu arada ilk sayfayı okudum.Evet iki araçında test sürüşünü yapmışsın.Okurken hatırladım.Corollayı tıkırtılar ve yol sesi içeri veriyor diye elemiştin.Aklıma takıldı.İ30 bu sesler yokmuydu?Çünkü Accent de ben bu sesleri duymuştum.i30 bu sorun yoksa o zaman malzeme kalitesini artırmışlardır.Ama yukarda dediğimiz bir sürüş daha yapma imkanın varsa ikisini tekrar dene.Ayrıca ilk 308 deneyiminde demişsin, 308 daha sessiz ve kaliteli diye dediğim gibi 308 daha konforlu neyseki elinde 2 seçenek var.Hangisini alsan pişman olmazsın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    3000km dir i30 kullanan biri olarak söyleyeyim, arabada sadece lastik sesi duyabilirsin,senin de dediğin gibi tekerlekten geliyor. Bunun da sebebi sert hamurlu honkook lastikler.
    Benimki select jantı, sanırım 15'' ; lastikleri değiştirince o da kalmayacak. Kesinlikle katılmadığım nokta, düzgün asfaltta o ses yok.
    Birde araba da motor sesi, rüzgar sesi vs. sesi olmadığı için tek duyabildiğin o, kulağını tırmalaması belki de kaçınılmaz
    Alırsın Bridgestone er300 yada michelin o da ortadan kalkar.


    walla arkadaşım istanbulun en güzel asfaltı diye kabul edilen TEM üzerinde kullandım.ordada o ses vardı.hatta yanımdaki satış temsilcisi avrupa yolları gibi kaymak asfalt tabir edilen yollarda bu sesi duyamazsınız dedi.bende peki öyle bir asfalt türkiyede varmı dedim.yok dedi.peki ben nerde kullanacağım bu arabayı dedim.türkiyede dedi.

    ama lastik dediğin gibi çok sertse haklı olabilirsin.daha yumuşak ve kaliteli lastik kullananlardan duymak lazım bakalım onlarda hala tekerlek sesi devam ediyormu
    ama haklısınız tekerlek sesi dışında kabine gelen ve rahatsız eden bir ses bende duymadım.hem dizel hemde benzinlide motor sesi kabin içinde değil
    ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim.direksiyonunu en beğendiğim arabalardan biridir.çok rahat bir kullanımı ve güzel manevra kabiliyeti vardı.bayan sürücüler bu durumu sevecekler.




  • Bir i30 sahibi olarak, bence i30 !!

    Hyundai i30 piyasada basligini bence bastan sona oku orada cok detayli yorumlar yaptik, faydasi olacaktir. Bence kesinlikle harika bir arac ama kendin bilirsin. 3'u de guzel arac, ancak ben politik nedenlerle Fransiz markalarina hep mesafeliyim, onun disinda 308 de guzel arac. Ne alirsan icine sinsin, hayirli olsun.

    quote:

    Orjinalden alıntı: goldenknight

    Merhaba, bu ay içinde kesin olarak arabayı alacağım. Yola çıkarken çok farklı düşünüyordum. Şimdi geldiğim son nokta ise tamamen farklı. Dha önce de sizin fikirlerinizi almak için bir başlık açmıştım. Ve görüşleriniz sonucu gidip hepsini denemeye karar verdim.
    İlk olarak Aurisi denedim. Fena değildi anacak birkaç şey beni tatmin etmedi. Birincisi arabanın tasarımı çok güncel ve güzel gelmedi. İçi iyiydi ancak ön konsolun(vitesin yer aldığı bölüm) biraz kalitesiz gibiydi. En kötüsü ise deneme sürüşü yaparken ön taraftan tıkırtılar geliyordu ki bu benim maalesef çok kötü bir huyum, arbadan tıkırtı geldiği zaman inanılmaz rahatsız oluyorum. Aynı deneyimi Corolla sürerken de yaşamıştım. Ön taraftan araç daha 800 kmde iken tukırtılar geliyordu. Gerçi forumdaki arkadaşlar toyota hakkında çok laf ettirmezler ama durum böyleydi.

    İkinci olarak Ford Focus için gittim. Öğretmenler kampanyası ile ilgili olarak 36300 ytl (benzinli ghia için) fiyat verdiler. Denizlide inceledim aracı anacak ne tuhaftır ki ellerindeki test aracı İstanbul'da! olduğu için test sürüşü yapamadım ve Focusun makyajlanacak olması beni düşündürüyor.

    Sonra Peugeot 308 denedim. En başta dış dizaynı hoşuma gitti. He nekadar 307yi andırsada 307yle yanyana koyunca arada bayağı bir fark vardı görüntü olarak. (bayide 307 ile 308 yanyanaydı.) İçi ise gerçekten kaliteliydi. Hava ızgaralarındaki krom kaplamalar iç bölgenin daha da kaliteli görünmesini sağlamış. Deneme sürüşü de gayet olumluydu benim için. Yol sesi ve yoldaki bozuklukları hemen hiç hissetmedim. Performans benim için hiç önemli değil bu arada, o yüzden çok da yüklenmediğimi söylemeliyim. Comfort benzinli (alaşımlı jant, cruise control, park sensörü, ön sisler, usb girişi gibi eklentilerle) 33000 ytl fiyat aldım.

    Sonra Seat Leona gittim. Leon dış tasrımıyla beni en çok etkileyen araçtı ancak iç görünümüylede beni en çok hayal kırıklığına uğratan bir araç oldu. Bir aracın dışı bu kadar güzelken içi nasıl oluyorda bu karar sönük kalıyor anlamadım. Deneyemedim çünkü bayinin önünde kazı çalışmaları vardı ve arçları dışarı çıkaramadılar. Metalik renkli full leon için 33500 ytl fiyat aldım. Anacak iç malzemelerin kötü görünüşü acaba ileride çok tıkırtı yapar mı diye kafamda soru işareti yarattı. Çünkü tıkırtıya gerçekten hassasım.

    Sonra hyundai i 30 denedim. Hyundai iyi iş çıkarmış. Her nekadar tasarım da başka arçlardan esintiler görülsede araç tasarım olarak fena değildi. (ancak ön tasarım arkaya göre sönük ve sıradandı) İçi ise çok iyiydi. Kaliteli malzeme ve güzel bir görünümü vardı. Sürüşü de çok iyiydi. Herhangi bir problem göremedim. Select benzinl için 31000 ytl fiyat aldım. Select modelinin de gayet dolu olduğunu biliyorsunuz.

    EVET ARKADAŞLAR SONUÇ OLARAK İ30, 308 VE LEON. Lütfen görüşleriniz önemli. Sİzlerin görüşlerinizle bu noktaya kadar geldim. Perfrormans önemli değil. Malzeme kalitesi, içinde ses problemi ve diğer özellikleri de gözönünde bulundurarak yardımcı olursanız çok sevinirim. Ben bir çocuklu bir öğretmenim. Cevaplarınızı bekliyorum





  • Hocam,

    AutoShow (Alman Bild grubunun) dergisinin gecen ayki sayisinda,

    - i30
    - 308
    - Astra
    - Focus
    - Auris
    - Golf

    kiyaslamasi vardi. 2 bolumde ve 25 civari alt baslikta yapilan degerlendirmede,

    - Karoser (tasarim, konfor, gurultu seviyesi, rahatlik, klima vs. ) kategorisinde i30 birinci secildi.

    - Motor (performans, hizlanma vs.) kategorisinde ise i30 sonuncu oldu ama degerlendirmeye alinan Focus ve i30 1.6 motorken, digerleri 1,9 ve 2.0 motordu, tabii Alman dergisinde Hyundai'nin birinci olmasi mumkun degil.

    1.6 benzinli kullanicisi olarak yaklasik 1500km'deyim ve kesinlikle performans acisindan bir sikinti cekmiyorum. Arac hizli devirleniyor. Bundan onceki araclarim 3.16i Compact ve 1.8 A3 oldugu icin asagi yukari bir kiyaslama yapmak gerekirse sehir icinde pek bir fark gormuyorum. Aralik sonunda biraz performansi zorlayacagim Alman otobaninda. Ayni yolda 3.16i ile 220, A3 ile 230 bastim ama A3'u bunun ardindan satmak zorunda kaldim :)) (i30 ile takasta kullandim).


    quote:

    Orjinalden alıntı: goldenknight


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Arabaları incelemişsiniz ve sonra yorumlarınızı yazmışsınız... yorumlarınız içinde dikkat çeken en çok iç mekan kalitesi ve işçilik üzerine titiz davranmanız, yorumlarınızda daha fazla yer ayırmışsınız bu konuya... Doğru mu?

    eğer doğruysa ve bu sizin için çok önemliyse tek tercihiniz astra ve 308 dir..





    NOT: leon ne kadar güzel olursa olsun ama dışardan güzel, içine ilk oturduğumda yarattığı hayal kırıklığını henüz başka bir arabada yaşamadım...


    haklısınız iç kabin işçiliği ve malzeme kalitesi önemli. marka ve performans çok da önemli değil. bir de donanım/fiyat da kriterlerimden biri. i30 hakkında yabancı ve yerli incelemelerde okuduklarım bu aracın da kalite yönünden iyi olduğunu belirtiyor. Leon konusundu çok ama çok haklısınız. Bir dışına bakın bir de içine.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    Hocam,

    AutoShow (Alman Bild grubunun) dergisinin gecen ayki sayisinda,

    - i30
    - 308
    - Astra
    - Focus
    - Auris
    - Golf

    kiyaslamasi vardi. 2 bolumde ve 25 civari alt baslikta yapilan degerlendirmede,

    - Karoser (tasarim, konfor, gurultu seviyesi, rahatlik, klima vs. ) kategorisinde i30 birinci secildi.

    - Motor (performans, hizlanma vs.) kategorisinde ise i30 sonuncu oldu ama degerlendirmeye alinan Focus ve i30 1.6 motorken, digerleri 1,9 ve 2.0 motordu, tabii Alman dergisinde Hyundai'nin birinci olmasi mumkun degil.

    1.6 benzinli kullanicisi olarak yaklasik 1500km'deyim ve kesinlikle performans acisindan bir sikinti cekmiyorum. Arac hizli devirleniyor. Bundan onceki araclarim 3.16i Compact ve 1.8 A3 oldugu icin asagi yukari bir kiyaslama yapmak gerekirse sehir icinde pek bir fark gormuyorum. Aralik sonunda biraz performansi zorlayacagim Alman otobaninda. Ayni yolda 3.16i ile 220, A3 ile 230 bastim ama A3'u bunun ardindan satmak zorunda kaldim :)) (i30 ile takasta kullandim).


    benim kişisel olarak benzinli hyundai i30 da gördüğüm bir olumsuzluk seriliği ile ilgili olmuştu.özellikle şehiriçi kullanımında alt devirlerde çok seri ve çabuk hızlanan bir araba değildi.açıkçası 122 beygiri ben arabada hissedemedim.hızlandıktan sonra yağ gibi gidiyor.AMA dizel 115 beygir olan ise tam tersine alt devirlerde oldukça seri bir arabaydı.o nedenle dizel hyundai i30 daha çok hoşuma gitmişti.




  • bende aynı şeyi gördüm sadece i30 da değil karşılaştırdığım toyota corolla,auris ve golf 1.6
    sebep gayet açık ağırlık 1300kg larda tork yetersiz kalıyor.hele yokuşlarda bu etkisini daha fazla gösteriyor.
    oysa dizel de öyle mi yokuş olsada koltuğa yapışsam diye bakıyorum

    quote:

    benim kişisel olarak benzinli hyundai i30 da gördüğüm bir olumsuzluk seriliği ile ilgili olmuştu.özellikle şehiriçi kullanımında alt devirlerde çok seri ve çabuk hızlanan bir araba değildi.açıkçası 122 beygiri ben arabada hissedemedim.hızlandıktan sonra yağ gibi gidiyor.AMA dizel 115 beygir olan ise tam tersine alt devirlerde oldukça seri bir arabaydı.o nedenle dizel hyundai i30 daha çok hoşuma gitmişti.

    Sanırım onu ilk deneyecek kişi ben olucam, çünkü jant bakıyorum benim araç için 16" (205/55 R 16)almayı düşünüyorum ne dersiniz? 17" (225/45 R 17) çok güzel duruyor ama konforu etkiler diye düşünüyorum. test ettiğim style plus ta bu çekincemi görmedim ama, sanırım performansı da olumsuz etkilecektir.maaliyetleri de değerlendireğiz tabi
    quote:

    ama lastik dediğin gibi çok sertse haklı olabilirsin.daha yumuşak ve kaliteli lastik kullananlardan duymak lazım bakalım onlarda hala tekerlek sesi devam ediyormu
    ama haklısınız tekerlek sesi dışında kabine gelen ve rahatsız eden bir ses bende duymadım.hem dizel hemde benzinlide motor sesi kabin içinde değil
    ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim.direksiyonunu en beğendiğim arabalardan biridir.çok rahat bir kullanımı ve güzel manevra kabiliyeti vardı.bayan sürücüler bu durumu sevecekler.


    Direksiyon çok güzel gerçekten şehiriçinde yumuşak (tek parmakla çevirebiliyorsun, hızlandıkça sertleşiyor) tepkilerinin güzel olmasının başlıcasebebi yol tutuşu mükemmel arabanın hakkını yememek lazım
    http://forum.donanimhaber.com/m_18063951/tm.htm
    ses konusuna takılan arkadaşlar buradaki topiği incelerlerse fikir sahibi olabilirler
    i30 çok güzel ama Hankook



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpercan -- 2 Aralık 2007; 0:12:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan
    Sanırım onu ilk deneyecek kişi ben olucam, çünkü jant bakıyorum benim araç için 16" (205/55 R 16)almayı düşünüyorum ne dersiniz? 17" (225/45 R 17) çok güzel duruyor ama konforu etkiler diye düşünüyorum. test ettiğim style plus ta bu çekincemi görmedim ama, sanırım performansı da olumsuz etkilecektir.maaliyetleri de değerlendireğiz tabi

    şekil kaygısı ile 17" janta geçmeyin bence.17" jant gibi ince yanaklı lastik kullanan hiçbir arkadaşımın memnun olduğuna rastlamadım.ama dersenizki ben hep temiz asfaltta kullanacağım.o zaman OK.ama türkiye yolları için geniş yanaklı lastikler sürüş açısından daha konforlu.birde 16" jantta kalırsanız ekonomik olarak daha avantajlı olursunuz.
    lastik seçiminde michelin düşünebilirsiniz.yumuşak bir lastiktir ama dikkat edin yanaklara.bir yere kaldırıma filan sürterseniz en çabuk zarar gören lastikte o dur.ben birkaç lastiği öyle pert ettim.artık kaldırımlara pek yaklaşmıyorum




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.