Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.199
Cevap
51
Favori
517.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: THeRioN

    Anlaşılan benim bu konuya biraz ara verme vaktim geldi.

    Son bir katkı daha sağlamadan gitmiyim.


    Sayın THeRioN
    Umarım ara verme fazla uzun sürmez, malum önemli bilgilerini,fikirlerini ve araştırmalarını paylaşan arkadaşlara her zaman ihtiyaç duyuluyor.

    quote:

    Ürettiğiniz HHO yu içinde barındırabileceği KOH veya NaOH buharı için bublerda veya daha farklı bir sistemle yıkayın :D (nötralize edin).

    Uygun bir Ph değeri belirleyin düzeneğiniz için. Ve o değere uygun asidik başka bir yıkama çözeltiniz bulunsun bublerda veya gaz ayrıştırıcınızda.


    mesela bubbler içerisine %50 saf su + %50 sirke (asetik asit) karışımı konulabilir asetik asit zayıf bir organik asit olduğu için zararsızdır ve potasyum hidroksit ile tepkimeye girdiğinde nötürleşme reaksiyonu sonucu asetik asit tuzu oluşur. CH3COOH + KOH + H2O ==> CH3COOK + 2 H20

    quote:

    Hidrojen seviyoruz seni :D
    (Futbol takımı olsa Hidrojen Spor diye, tutarım )


    işte bu harika :)


    Sayın mhmtabi'nin yazdıklarına katılıyorum. Sayın THeRioN, konu geliştikçe paylaşılacak şeyler azalabilir ama, kaçmak yok. Ayrıntılara gelince daha paylaşak çok şey olduğuna inanıyorum. Gerçekten konuyla ilgili arkadaşların olduğunu görmek benim için mutluluk verici. Ben herşeyi maalesef kendi çabalarımla öğrenmeye çalıştım ve tek başıma devam ediyordum. Sayısız denemeler yaptım, bazen sıkılıp ara verdim, tekrar devam ettim, epey de maliyeti oldu bunların. Yabancı forumlardaki gibi bir ortamın burada da olmasını istemiştim hep. Burada da çok faydalı ve sağlıklı bilgiler paylaşılan bir ortam oluştuğunu görmek sevindirici.
    Mhmtabi, bubler'da her ihtimale karşı sirke, limon tuzu su karışımı vb. zararsız asitleri kullanmak, daha önce filtre bile kullanılsa işi garantiye almak açısından dediğiniz gibi faydalı olur. Bu arada sayın Betelguz PH ölçümünü yaparak üzerimden bu yükü kaldırmış oldu. Ben de merak ettim ve turnusol kağıdı buluncaya kadar en azından deneyeyim dedim ve 5 saat süreyle gaz çıkışına kağıt havlu koyarak, tadına baktım, herhangi bir acımsılık hissetmedim. Çok teknik değil ama merak işte.
    Bu arada şu konuyu da tartışmaya açayım. Plakaların altındaki delikler, bir miktar akım kaçağına neden olmaktadır. Yani biz hücreler arası belli bir voltaj isterken, ne yazık ki iletken sıvı nedeniyle aslında 12V uyguladığımız en dış plakalar da etkileşime girerek akımın artmasına neden olmakta verime eksi yönde etki etmektedir. Amaç ideal sistem oluşturmak olduğunda bunu da göz ardı etmemek lazım. En azından iletken sıvının aldığı yolu uzatarak, delikleri şaşırtmalı yaparak, akım kaçağının bir miktar önüne geçilebilir. Dry cell tipi hücreler gerçekten yapımı ve maliyeti ekonomik olan sistemler olduğundan bu sistemler için bu negatif etkiyi ortadan kaldırmaya yönelik en uygun yöntemi bulmak gerek. Her hücreden ayrı çıkış alınan sistemlerde var bunu önlemek için. Sonuçta dry cell'de çok yeni değil, ben bu konuyla ilgilenmeye başladığımda bilinen bir sistem değildi. Daha çok Stan Meyer benzeri sistemler araştırılıyordu. Gelişimin sonu yok. Bu tür konulara ilgi duyanların, (benim gibi) alternatif enerji kaynaklarına (su, rüzgar,biyoyakıt vb.), topraksız tarım uygulamalarına da meraklı olmaları (bunlar sadece birkaçı) tesadüf mü acaba?...Yoksa ben çok mu meraklıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: THeRioN

    Anlaşılan benim bu konuya biraz ara verme vaktim geldi.

    Son bir katkı daha sağlamadan gitmiyim.


    Sayın THeRioN
    Umarım ara verme fazla uzun sürmez, malum önemli bilgilerini,fikirlerini ve araştırmalarını paylaşan arkadaşlara her zaman ihtiyaç duyuluyor.

    quote:

    Ürettiğiniz HHO yu içinde barındırabileceği KOH veya NaOH buharı için bublerda veya daha farklı bir sistemle yıkayın :D (nötralize edin).

    Uygun bir Ph değeri belirleyin düzeneğiniz için. Ve o değere uygun asidik başka bir yıkama çözeltiniz bulunsun bublerda veya gaz ayrıştırıcınızda.


    mesela bubbler içerisine %50 saf su + %50 sirke (asetik asit) karışımı konulabilir asetik asit zayıf bir organik asit olduğu için zararsızdır ve potasyum hidroksit ile tepkimeye girdiğinde nötürleşme reaksiyonu sonucu asetik asit tuzu oluşur. CH3COOH + KOH + H2O ==> CH3COOK + 2 H20

    quote:

    Hidrojen seviyoruz seni :D
    (Futbol takımı olsa Hidrojen Spor diye, tutarım )


    işte bu harika :)


    Sayın mhmtabi'nin yazdıklarına katılıyorum. Sayın THeRioN, konu geliştikçe paylaşılacak şeyler azalabilir ama, kaçmak yok. Ayrıntılara gelince daha paylaşak çok şey olduğuna inanıyorum. Gerçekten konuyla ilgili arkadaşların olduğunu görmek benim için mutluluk verici. Ben herşeyi maalesef kendi çabalarımla öğrenmeye çalıştım ve tek başıma devam ediyordum. Sayısız denemeler yaptım, bazen sıkılıp ara verdim, tekrar devam ettim, epey de maliyeti oldu bunların. Yabancı forumlardaki gibi bir ortamın burada da olmasını istemiştim hep. Burada da çok faydalı ve sağlıklı bilgiler paylaşılan bir ortam oluştuğunu görmek sevindirici.
    Mhmtabi, bubler'da her ihtimale karşı sirke, limon tuzu su karışımı vb. zararsız asitleri kullanmak, daha önce filtre bile kullanılsa işi garantiye almak açısından dediğiniz gibi faydalı olur. Bu arada sayın Betelguz PH ölçümünü yaparak üzerimden bu yükü kaldırmış oldu. Ben de merak ettim ve turnusol kağıdı buluncaya kadar en azından deneyeyim dedim ve 5 saat süreyle gaz çıkışına kağıt havlu koyarak, tadına baktım, herhangi bir acımsılık hissetmedim. Çok teknik değil ama merak işte.
    Bu arada şu konuyu da tartışmaya açayım. Plakaların altındaki delikler, bir miktar akım kaçağına neden olmaktadır. Yani biz hücreler arası belli bir voltaj isterken, ne yazık ki iletken sıvı nedeniyle aslında 12V uyguladığımız en dış plakalar da etkileşime girerek akımın artmasına neden olmakta verime eksi yönde etki etmektedir. Amaç ideal sistem oluşturmak olduğunda bunu da göz ardı etmemek lazım. En azından iletken sıvının aldığı yolu uzatarak, delikleri şaşırtmalı yaparak, akım kaçağının bir miktar önüne geçilebilir. Dry cell tipi hücreler gerçekten yapımı ve maliyeti ekonomik olan sistemler olduğundan bu sistemler için bu negatif etkiyi ortadan kaldırmaya yönelik en uygun yöntemi bulmak gerek. Her hücreden ayrı çıkış alınan sistemlerde var bunu önlemek için. Sonuçta dry cell'de çok yeni değil, ben bu konuyla ilgilenmeye başladığımda bilinen bir sistem değildi. Daha çok Stan Meyer benzeri sistemler araştırılıyordu. Gelişimin sonu yok. Bu tür konulara ilgi duyanların, (benim gibi) alternatif enerji kaynaklarına (su, rüzgar,biyoyakıt vb.), topraksız tarım uygulamalarına da meraklı olmaları (bunlar sadece birkaçı) tesadüf mü acaba?...Yoksa ben çok mu meraklıyım?

    Alıntıları Göster
    -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 27 Şubat 2012; 19:04:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    -

    Alıntıları Göster
    Sayın Betelguz, sistemi arabaya geçici olarak yerleştirdim. Beni bir hayli uğraştırdı. Seviye hoşuma gitmediği için radyatörü iptal ettim ve test sırasında bu şekilde kullanmaya karar verdim. Normalde ben emme manifoldundan uyguluyorum. Ancak bu şekilde uygulandığında çekvalf kullanmak gerekiyor. Onun için hava filtresinin haznesine delik deldim ve sistemi sizin uyguladığınız şekilde kullanacağım. Birkaç işlem daha kaldı. Resimleri daha sonra ekleyeceğim. Geçici olduğu için bublerları ve hazneyi tel ve klipsle tutturdum. Pek hoş olmadı tabii. Sağlam bir montaj için, uygun saç plakalar kullanılarak parçaları bunlara tutturmak sanırım en iyisi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Sayın Betelguz, sistemi arabaya geçici olarak yerleştirdim. Beni bir hayli uğraştırdı. Seviye hoşuma gitmediği için radyatörü iptal ettim ve test sırasında bu şekilde kullanmaya karar verdim. Normalde ben emme manifoldundan uyguluyorum. Ancak bu şekilde uygulandığında çekvalf kullanmak gerekiyor. Onun için hava filtresinin haznesine delik deldim ve sistemi sizin uyguladığınız şekilde kullanacağım. Birkaç işlem daha kaldı. Resimleri daha sonra ekleyeceğim. Geçici olduğu için bublerları ve hazneyi tel ve klipsle tutturdum. Pek hoş olmadı tabii. Sağlam bir montaj için, uygun saç plakalar kullanılarak parçaları bunlara tutturmak sanırım en iyisi olur.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bayramda da geceleri boş durmadım. Gündüz bayram ziyaretleri, misafirler derken kendinize ayıracak fazla zaman kalmıyor. Daha önce malzemelerini hazırladığım yeni sistemle ilgili çalışmaya devam ettim. Sabredemedim ve sistemi kurdum. Aslında daha yapmam gereken birkaç işlem var. Onları da daha sonra yapacağım. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Arkadaşlar, bayramda da geceleri boş durmadım. Gündüz bayram ziyaretleri, misafirler derken kendinize ayıracak fazla zaman kalmıyor. Daha önce malzemelerini hazırladığım yeni sistemle ilgili çalışmaya devam ettim. Sabredemedim ve sistemi kurdum. Aslında daha yapmam gereken birkaç işlem var. Onları da daha sonra yapacağım. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Alıntıları Göster
    Sistemi 20cm*30cm olarak tasarladım. Plakalar arası 6mm. yumuşak pvc conta kullandım. Plakaların altına delik deldirmedim akım kaçağından kaynaklanacak verim kaybı istemiyorum. Sistemi 5-6-7 hücre çalıştıracak şekilde opsiyonel olarak tasarladım.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Sistemi 20cm*30cm olarak tasarladım. Plakalar arası 6mm. yumuşak pvc conta kullandım. Plakaların altına delik deldirmedim akım kaçağından kaynaklanacak verim kaybı istemiyorum. Sistemi 5-6-7 hücre çalıştıracak şekilde opsiyonel olarak tasarladım.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Alıntıları Göster
    Pleksiglası 12mm olarak kullandım. 316L çelik plakaları olduğu gibi kullandım. Henüz yüzey genişletme için zımparalama yapmadım. Daha sonra, önce ince, daha sonra kalın ve daha sonra tekrar ince zımpara ile yüzeyi birkaç katına artırmayı planlıyorum. Nano kaplama ile bu işlem o kadar artırılabiliyor ki; 100cm kare alanı onlarca defa katladığınızı düşünün. Maalesef burda ne mümkün???

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Pleksiglası 12mm olarak kullandım. 316L çelik plakaları olduğu gibi kullandım. Henüz yüzey genişletme için zımparalama yapmadım. Daha sonra, önce ince, daha sonra kalın ve daha sonra tekrar ince zımpara ile yüzeyi birkaç katına artırmayı planlıyorum. Nano kaplama ile bu işlem o kadar artırılabiliyor ki; 100cm kare alanı onlarca defa katladığınızı düşünün. Maalesef burda ne mümkün???

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=L7z2aXwYty8

    Bu da son sistemin videosu. Henüz tam olarak tamamlanmadığını belirtirim. Herkese iyi geceler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    xmiralay size bir soru. Mesela siz bir buzdolabı alıyorsunuz ve bu dolabın sebzelerinizi taze tutacağı söyleniyor.Parasını ödeyip dolabı alıp evinize gidiyorsunuz.Sonra dik durması gereken dolabı yere yatırıyorsunuz.Soğutucu petekler hava alamadığından dolap yeterli soğutma yapamıyor ve sebzeleriniz kısa sürede bozuluyor.Sizde kafanıza göre motoru söküp tamir etmeye çalışıyorsunuz ama daha beter bozuyorsunuz.Baktınız olmuyor aldığınız yere dolabın bozuk olduğunu söylüyorsunuz.Satıcıda varsa sorun geri verin kontrol edelim gerekiyorsa yenisiyle değişelim.Yolluyorsunuz dolap yenisiyle değişiyor sizin dolabı kurcaladığınızı bile bile sırf müşteri memnuniyeti için.Dolabı siz yine yere yatık kullanmaya devam ediyorsunuz bu seferde içi doldurulmaması gerektiğinden çok fazla doldurarak.Bu nedenlede başka sorunlar çıkıyor.Oysaki kullanım klavuzunda ne şekilde kullanılacağı yazdığı halde.Hadi ondan anlamıyorsunuz telefon açıp sorabilirsinizde.Yine kendi kafanıza göre garantili olan bu dolabın parçalarını değişiyorsunuz.Yine beceremiyorsunuz tabi.Baktınız beceremiyorsunuz satıcıya diyorsunuzki bu çalışmıyor ben geri vereceğim.Satıcı bakıyor dolaptan eser kalmamış ahı gitmiş vahı kalmış.Garantiye girecek hiçbir durumu yok.Geri alıp ancak çöpe atabilir yapılacak birşey kalmamış.Şimdi bu satıcı dolabı gerimi almalı. Bir ürünün garanti şartlarında neyin garantiye girip neyin girmeyeceği bellidir.Siz bu şartlara uymaz iseniz cihazınız garanti dışı olur ve elinizde öylece kalır.Biz ürünümüzü 15 gün iade garantili olarak satıyoruz.Aldınız denediniz beyenmedinizse sisteme zarar vermeden iade edersiniz paranızı geri alırsınız 15 gün içinde.1 yılda arızalanan parça olursa birebir değişimini yapmaktayız.Ancak parça üzerinde tamirat ve benzeri bir işlem yapılmamış ise.Hiç kimse ürününü müşteri alsın kırsın, oynasın, parçalarını değişsin sonrada iade etsin diye satmaz.İade ve değişim şartlarımız bellidir bu şartlara uyan hiç kimse mağdur olmamıştır olamazda.


    2009 honda betelguz klima elektriklemi çalışıyor yani yakıtı harekete hareketi elektirige elektiriği tekrara harekete çeviriyor bu enerji israfı demek değilmi yoksa demek istediğiniz sadece klima göstergesi aydınlatmalarımı ?

    edit: imlaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nazır -- 4 Eylül 2011; 18:07:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazır

    quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    xmiralay size bir soru. Mesela siz bir buzdolabı alıyorsunuz ve bu dolabın sebzelerinizi taze tutacağı söyleniyor.Parasını ödeyip dolabı alıp evinize gidiyorsunuz.Sonra dik durması gereken dolabı yere yatırıyorsunuz.Soğutucu petekler hava alamadığından dolap yeterli soğutma yapamıyor ve sebzeleriniz kısa sürede bozuluyor.Sizde kafanıza göre motoru söküp tamir etmeye çalışıyorsunuz ama daha beter bozuyorsunuz.Baktınız olmuyor aldığınız yere dolabın bozuk olduğunu söylüyorsunuz.Satıcıda varsa sorun geri verin kontrol edelim gerekiyorsa yenisiyle değişelim.Yolluyorsunuz dolap yenisiyle değişiyor sizin dolabı kurcaladığınızı bile bile sırf müşteri memnuniyeti için.Dolabı siz yine yere yatık kullanmaya devam ediyorsunuz bu seferde içi doldurulmaması gerektiğinden çok fazla doldurarak.Bu nedenlede başka sorunlar çıkıyor.Oysaki kullanım klavuzunda ne şekilde kullanılacağı yazdığı halde.Hadi ondan anlamıyorsunuz telefon açıp sorabilirsinizde.Yine kendi kafanıza göre garantili olan bu dolabın parçalarını değişiyorsunuz.Yine beceremiyorsunuz tabi.Baktınız beceremiyorsunuz satıcıya diyorsunuzki bu çalışmıyor ben geri vereceğim.Satıcı bakıyor dolaptan eser kalmamış ahı gitmiş vahı kalmış.Garantiye girecek hiçbir durumu yok.Geri alıp ancak çöpe atabilir yapılacak birşey kalmamış.Şimdi bu satıcı dolabı gerimi almalı. Bir ürünün garanti şartlarında neyin garantiye girip neyin girmeyeceği bellidir.Siz bu şartlara uymaz iseniz cihazınız garanti dışı olur ve elinizde öylece kalır.Biz ürünümüzü 15 gün iade garantili olarak satıyoruz.Aldınız denediniz beyenmedinizse sisteme zarar vermeden iade edersiniz paranızı geri alırsınız 15 gün içinde.1 yılda arızalanan parça olursa birebir değişimini yapmaktayız.Ancak parça üzerinde tamirat ve benzeri bir işlem yapılmamış ise.Hiç kimse ürününü müşteri alsın kırsın, oynasın, parçalarını değişsin sonrada iade etsin diye satmaz.İade ve değişim şartlarımız bellidir bu şartlara uyan hiç kimse mağdur olmamıştır olamazda.


    2009 honda betelguz klima elektriklemi çalışıyor yani yakıtı harekete hareketi elektirige elektiriği tekrara harekete çeviriyor bu enerji israfı demek değilmi yoksa demek istediğiniz sadece klima göstergesi aydınlatmalarımı ?

    edit: imlaaa

    Alıntıları Göster
    "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 12 Mart 2012; 14:12:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    "

    Alıntıları Göster
    Sistemi araca yerleştirdim. Son olarak bu saatte garaja inip, benzin otomatiğine ve karbüratörden geri dönüşü de unutmadan hazne olarak kullanacağım pet şişeye geri göndermek için uygun hortumları ayarladım. Yarın bir aksilik çıkmazsa teste çıkacağım.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Sistemi araca yerleştirdim. Son olarak bu saatte garaja inip, benzin otomatiğine ve karbüratörden geri dönüşü de unutmadan hazne olarak kullanacağım pet şişeye geri göndermek için uygun hortumları ayarladım. Yarın bir aksilik çıkmazsa teste çıkacağım.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Alıntıları Göster
    Ellerine sağlık jumel,

    Kenardan kenardan da olsa inceliyorum konuyu. Benim sistemde de köpürme olduğu için tekrar elden geçirilmeye ihtiyacı var.
    Ve bu köpürmeden dolayıda gerek hücrem susuz kaldı gerekse de 1nci bubler şişemde de su birikmesi görüldü.
    Oysaki işe başlarken bu ramazan da 1300 km'Lik uzun bir yolum vardı ve çok ümitliydim.
    Ama 2 hafta sonra bir sorun olmazsa yine uzun bir yolum olacak bu süre içerisinde yetiştirebilirsem çok güzel olacak.
    O değil de benim sistemim çok büyük oldu.
    Ford focus 1'in motor kabininde bu ekipmanları sığdırmak mümkün değil. Bagajın yarısını iptal eden bir sistem oldu.
    Eğer deneyeceğim sistemin veriminde ve işe yaradığından emin olursam işte ozaman sistemi minyatürize etmek için
    tekrar baştan başlayacağım.

    Herkese çalışmalarında başarılar dilerim, emeğinize sağlık. Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    "

    Alıntıları Göster
    sayın betülgaz satın aldığım sistemin iki bubler hariç hepsinin bozuk çıkıp değiştirdiğini kabul ediyorsun üç kere senin yanına gelip sistemi kontrol ettiğin halde randıman alamayınca başının çaresine bak deyip yanımdan kaçıp gidiyorsun burda buzdolabıda almadık internetten görüp yapmaya çalıştığın çalışır vaziyetini bir araç üzerinde hiç görmediğin ben kerizinin sana inanıp alıp aracıma bağlayıp çalıştırmaya kalkınca sorunlarını görüp revize etmeğe çalıştığın üç kuruşluk birşeyden söz ediyoruz burda neden bana sattığın sistemin aynısını sayın jumele yolamadığını izah edersen çok memnun olucam bana sattıkların bozuksa sayın jumele gönderdiklerinle neden değiştirmediğini çok merak ettim bana sattığın sistemle yüzde yirmi tasarrufyap 1000 tl vercem diyorum cevabını hala göremedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ggner34

    sayın betülgaz satın aldığım sistemin iki bubler hariç hepsinin bozuk çıkıp değiştirdiğini kabul ediyorsun üç kere senin yanına gelip sistemi kontrol ettiğin halde randıman alamayınca başının çaresine bak deyip yanımdan kaçıp gidiyorsun burda buzdolabıda almadık internetten görüp yapmaya çalıştığın çalışır vaziyetini bir araç üzerinde hiç görmediğin ben kerizinin sana inanıp alıp aracıma bağlayıp çalıştırmaya kalkınca sorunlarını görüp revize etmeğe çalıştığın üç kuruşluk birşeyden söz ediyoruz burda neden bana sattığın sistemin aynısını sayın jumele yolamadığını izah edersen çok memnun olucam bana sattıkların bozuksa sayın jumele gönderdiklerinle neden değiştirmediğini çok merak ettim bana sattığın sistemle yüzde yirmi tasarrufyap 1000 tl vercem diyorum cevabını hala göremedim

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar, iki arkadaşımla birlikte bu akşam yol testini yaptık.
    Pet şişeye cihazlı ve cihazsız aynı miktarda (1 Litre) benzin koyarak, yol durumunda herhangi bir fark olmasın diye aynı noktadan teste başladık. Önce cihazsız olarak 1 Litre benzinle 18,9km. de araç stop etti. Her iki testte de başlangıçta vites geçişlerini 2000 devirde yumuşak bir şekilde yaptım ve aracı 5. vitesten hiç düşmeden yumuşak bir şekilde 3000 devirde tutmaya çalıştım, yokuş çıkışlarında gazı sabit tutarak devir düşmesine izin verdim.
    Cihazlı olarak yaptığımız testte 20 A. de sistem çalışmaya başladı ve test sonunda 25,6A. çekti. Ortalama 24 Amper diyebiliriz. Akımda ani değişiklik olmaması ve sıcaklığa bağlı olarak zamanla artması sistemde elektrolit dolaşımının normal olduğunu gösteriyor.
    Sonuç;
    Cihazlı olarak yaptığımız test sonunda da araç neredeyse metre şaşmadan aynı noktada stop etti. 18,9km yani hiçbir şey fark etmedi. Sisteme inanan biri olarak biraz olsun fark etmesini bekliyordum.
    Test sırasında karbüratör ayarları ile oynanmamıştır.
    Sistem çalıştırıldığında rölanti devrinin 1000 den 800'e düştüğü görülmüştür. Alternatöre epey yüklendiği açıktır.
    Çok sağlıklı video görüntüsü maalesef alınamamıştır.
    Sistemin verimi ve geliştirilmesi ile ilgili düşünceleri daha sonra ayrıntılı olarak inceleriz.





     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Evet arkadaşlar, iki arkadaşımla birlikte bu akşam yol testini yaptık.
    Pet şişeye cihazlı ve cihazsız aynı miktarda (1 Litre) benzin koyarak, yol durumunda herhangi bir fark olmasın diye aynı noktadan teste başladık. Önce cihazsız olarak 1 Litre benzinle 18,9km. de araç stop etti. Her iki testte de başlangıçta vites geçişlerini 2000 devirde yumuşak bir şekilde yaptım ve aracı 5. vitesten hiç düşmeden yumuşak bir şekilde 3000 devirde tutmaya çalıştım, yokuş çıkışlarında gazı sabit tutarak devir düşmesine izin verdim.
    Cihazlı olarak yaptığımız testte 20 A. de sistem çalışmaya başladı ve test sonunda 25,6A. çekti. Ortalama 24 Amper diyebiliriz. Akımda ani değişiklik olmaması ve sıcaklığa bağlı olarak zamanla artması sistemde elektrolit dolaşımının normal olduğunu gösteriyor.
    Sonuç;
    Cihazlı olarak yaptığımız test sonunda da araç neredeyse metre şaşmadan aynı noktada stop etti. 18,9km yani hiçbir şey fark etmedi. Sisteme inanan biri olarak biraz olsun fark etmesini bekliyordum.
    Test sırasında karbüratör ayarları ile oynanmamıştır.
    Sistem çalıştırıldığında rölanti devrinin 1000 den 800'e düştüğü görülmüştür. Alternatöre epey yüklendiği açıktır.
    Çok sağlıklı video görüntüsü maalesef alınamamıştır.
    Sistemin verimi ve geliştirilmesi ile ilgili düşünceleri daha sonra ayrıntılı olarak inceleriz.





     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Alıntıları Göster
    yani şimdi bu sistemin yakıt ekonomisi tamamen bir hayal kırıklığı öylemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    yani şimdi bu sistemin yakıt ekonomisi tamamen bir hayal kırıklığı öylemi

    Alıntıları Göster
    "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 12 Mart 2012; 14:12:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    "

    Alıntıları Göster
    Sayın Betelguz, Bence en emin yol emme manifoltundan vermektir. Ben normalde o şekilde uyguluyorum. Akıllarda soru işareti kalmasını istemem. Yine aynı şekilde aynı yerden başlayarak ve emme manifoltundan uygulayarak en kısa zamanda bir test daha yapacağım.
    Aslında her iki testin de, aynı noktada sonuçlanması sistemin alternatöre bu kadar yüklenmesine rağmen manidardır. Neredeyse yarım beygire yakın güç (288 Watt) çekilen alternatör sebebiyle sistem hiç işe yaramasaydı; cihazlı olarak kullanıldığında biraz daha az yol yapmamız gerekirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jumel -- 7 Eylül 2011; 1:15:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Sayın Betelguz, Bence en emin yol emme manifoltundan vermektir. Ben normalde o şekilde uyguluyorum. Akıllarda soru işareti kalmasını istemem. Yine aynı şekilde aynı yerden başlayarak ve emme manifoltundan uygulayarak en kısa zamanda bir test daha yapacağım.
    Aslında her iki testin de, aynı noktada sonuçlanması sistemin alternatöre bu kadar yüklenmesine rağmen manidardır. Neredeyse yarım beygire yakın güç (288 Watt) çekilen alternatör sebebiyle sistem hiç işe yaramasaydı; cihazlı olarak kullanıldığında biraz daha az yol yapmamız gerekirdi.

    Alıntıları Göster
    "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 12 Mart 2012; 14:12:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    "

    Alıntıları Göster
    KOH'u nerden temin ediyorsunuz? ben Adana'dayım ve bulamadım. bir de fiyatı ne kadar? istanbul'dan sipariş etsek kargoda sorun çıkarmı ? yani kargocu bu ne deyip başka şeylerden şüphelenir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: substation

    KOH'u nerden temin ediyorsunuz? ben Adana'dayım ve bulamadım. bir de fiyatı ne kadar? istanbul'dan sipariş etsek kargoda sorun çıkarmı ? yani kargocu bu ne deyip başka şeylerden şüphelenir mi?

    Alıntıları Göster
    "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 12 Mart 2012; 14:12:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    "

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler, hemen sipariş verdim.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.