Şimdi Ara

HITACHI 250GB BU HALE NASIL GELDI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • meraba arkadaslar
    yaklasık 8 ay once losangelesdan bi hitachi DESKSTAR 250gb IDE ATA bi hdd aldım sonra bi ay kullandım ordayken makinemde sonra bana S.M.A.R.T dan kaynaklanan bi hdd hatası oldugu ile ilgili hata msgları verdi bilgiler kaybolabilir diye win xp de , baktm download ettigim filmler diziler falan bi gorunuyo bi gorunmuyo ordayken hitachi ye mail attim onlarda arizali gonderin bize dedi ben o sirada tr ye dondum arkadasima biraktim bunu gonder diye , gonderdi onlar onardiklarini soyleyip ustunede refurbished damgasi ve yeni bi garanti baslangic tarihi basip gonderdiler bana simdi problem bundan sonra basladi arkadasim hic denemeden hdd yi bana geri gonderiyo ben ankarada aldim sonra 2 tane makinemde de denedim ve 2 bilgisayarim da guncel makineler ve cok guzel calisiyolar iclerinde gene sata ide bi suru hdd var ama bu hdd yi denememe ragmen hatta butun hddleri soktup 2 makinedede direk bagladim switchleride master a ayarladim slave e ayarladim genede bioslardan gormuyo sonra bi arkadasima gotrdm ordada taktim normalde hani setupda primary master yada slave yazan yerlerde adi yazarken bu hdd yerinde ne "none" yaziyo ne de hdd nin adi yaziyo hatta o an takili oldugu durumun yannda bos oluyo ismi bisey yazmiyo ve ayarlarini bile giremiyoruz -ki girebilsem ustunde LBA ve CHS degerleri var- yani cok canim skldi adamlar bana yaptk diye geri gonderiyo takiyorum calismiyo ondan sonra netten aradim tr de hic hitachi ile ilgili ne bi dist. ne bi firma hic bisey yok ! ne yapicam bu hdd nin arizasi nedir ankarada oturuyorum bahcelide bu tarz hdd arizalarindan anlayan varmi ya ben bidaha bunu geri gonder filan nasil ugrasicam bilemedim aslinda IBM i aldi diye biliyorum hitachi acaba onlar ilgilenirmi bilemiyorum iste bana yol gosterin arkadaslar bu hdd nin arizasi ne olabilir yardim ederseniz cok sevinirim tesekkurler

    en kisa zamanda cevabinizi bekliorum saolun







  • Benim bildiğim Hitachi ibm'in. Ben senin yerine olsam, TR ibm distribütörünü arar, aynen bu şekilde aktarır, bu ürünün uluslararası garantisinden yararlanmak istediğimi dile getirirdim. Tabi ibm ilgilenmezse, görüştüğün kişiden yardım alabilirsin.


    Ayrıca arkadaşlar, lütfen alacağınız ürünün öncesinde her zaman muhattap bulabileceğiniz bir yerden alınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.